Tis pas half 2quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
Het valt dood hier... misschien bedtijd
Helder zicht voor alles natuurlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Werkte in een verzorgingstehuis bij de TD en dan zag je die oudjes smorgens nog op bed liggen en dan smiddags lagen ze met de bril nog op in bed heerlijk in het lijkenhuis in de kelder.
Geef toe... er is weinig responsquote:
Ach en dan praat je wel eens met zequote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Helder zicht voor alles natuurlijk
Misschien dat er zometeen nog iemand binnen komt vallenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geef toe... er is weinig respons
Naja, als ik mijn bier op heb ben ik wegquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien dat er zometeen nog iemand binnen komt vallenEen remlof of een SOL die de weg terug weer heeft gevonden
I hope
En dan je gek schrikken als er een schijndode ligt die antwoord geeftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach en dan praat je wel eens met zeKoud he ? of als er iets is moet u het even zeggen he
Dat soort fratsen
![]()
Das al 1 minderquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Naja, als ik mijn bier op heb ben ik weg
Dan zou ik best schrikken jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dan je gek schrikken als er een schijndode ligt die antwoord geeft![]()
We zullen zien... ik ben er iig niet echt lang meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien dat er zometeen nog iemand binnen komt vallenEen remlof of een SOL die de weg terug weer heeft gevonden
I hope
Open nog 3 flesjes danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Naja, als ik mijn bier op heb ben ik weg
Dinsdag, de feestdag dat het weekend al weer in zicht isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
Begrijpelijk ook wel... het is tenslotte dinsdag![]()
Nahjah dan gaan we straks allemaal maar naar bedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We zullen zien... ik ben er iig niet echt lang meer
Dat was er laatst hier ook een, dood was vastgesteld door arts... totdat ze haar wilden kisten en ze opeens au zeiquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan zou ik best schrikken jaAls ze aan hun reis naar de kelder beginnen dan zijn ze meestal al dood verklaard door de arts dat schept al enige zekerheid
![]()
Jep... Gelukkig hoef ik morgenmiddag tegen 15:00 pas te beginnen met me werk. Alleen moet ik wel tot 22:00quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das al 1 minder
Begrijpelijk ook wel... het is tenslotte dinsdag![]()
Dat heb ik nou met woensdagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dinsdag, de feestdag dat het weekend al weer in zicht is![]()
Mooie tijd om te beginnen... klote tijd om te stoppenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jep... Gelukkig hoef ik morgenmiddag tegen 15:00 pas te beginnen met me werk. Alleen moet ik wel tot 22:00![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat was er laatst hier ook een, dood was vastgesteld door arts... totdat ze haar wilden kisten en ze opeens au zei
Of we allemaal gaan of ik alleen maakt me niet echt uitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nahjah dan gaan we straks allemaal maar naar bedDoen we het licht uit en heeft de rest pech
![]()
Ik vind jou niet meer liefquote:
Dribbel_ is er nu moet je blijvenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of we allemaal gaan of ik alleen maakt me niet echt uit
quote:
Lijkt me wel jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk
dan schrik je je helemaal kapot dunkt mij
![]()
Om mijn FoBoquote:
Waar? waar?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:43 schreef opgebaarde het volgende:
crisis in NB![]()
Maar opgebaarde was erbij![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja
Die mannen met die trieste gezichten die komen kisten hebben opeens hun haren recht overeind staan en van die angstogen die uitpuilen
Doe eens bonsai kitten plaatjes posten in F&F Gegarandeert succesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:45 schreef opgebaarde het volgende:
geen crisis![]()
Dan ga ik me eigen crisis maar bouwen![]()
Morsdood zelfs?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb ik nog gelukkig nooit meegemaakt zover ik kon zien waren ze toch echt harstikke dood
![]()
Jij begonquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe eens bonsai kitten plaatjes posten in F&F Gegarandeert succes![]()
Iets zo van dit zag ik en nu wil ik dit zelf ook doen met de pasgeboren kittens en dan om tips vragen![]()
Of kittens in een zwembad gooien terwijl die kittens nog niet kunnen zwemmen... zeker niet met een klinker om hun nekje gebondenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe eens bonsai kitten plaatjes posten in F&F Gegarandeert succes![]()
Iets zo van dit zag ik en nu wil ik dit zelf ook doen met de pasgeboren kittens en dan om tips vragen![]()
Je weet dat ze ook weer slap worden na een tijdje?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze woare al een bietje stief
Zoiets zou toch een ontzettende rel veroorzakenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of kittens in een zwembad gooien terwijl die kittens nog niet kunnen zwemmen... zeker niet met een klinker om hun nekje gebonden
Ondanks alles?quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je weet dat ze ook weer slap worden na een tijdje?
Komt Amnesty International voor animals zeuren dat we dieronvriendelijk bezig zijn hier op Fok!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zoiets zou toch een ontzettende rel veroorzaken![]()
Dat verklaart veelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan kan je er vanuit gaan dat ze echt dood zijn
![]()
Damnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:52 schreef opgebaarde het volgende:
ik sla toch maar over, ik heb al wel een videocamera om alles te filmen maar ik heb geen zin om een mod-moeder iets te verwensen, sorry ik weet het, ik ben een faler![]()
![]()
We beschermden ze juist tegen de boze wereldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Komt Amnesty International voor animals zeuren dat we dieronvriendelijk bezig zijn hier op Fok!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |