Ik dacht al dat me riep!quote:
sorryquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik dacht al dat me riep!
Mag niet he![]()
Foei stoute murp!
Ik had het verzoek redelijk op tijd ingedientquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:10 schreef PeZu het volgende:
jezers dat mocht even duren
Hinkstapsprong hinkstapsprong 7 surinamers met een ingeklapte longquote:
Heul geen commentaarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:11 schreef NJ het volgende:
Ik was even bezig.
suwiinamersquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hinkstapsprong hinkstapsprong 7 surinamers met een ingeklapte long![]()
ooh sol komt vast nog wel een keerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:13 schreef oshiro het volgende:
Zou SOL ook nog komen?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:13 schreef oshiro het volgende:
Zou SOL ook nog komen?
MSN? Was dat?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]jah ik weet het wel zeker en zo niet dan buzzer ik haar op msn
![]()
tis een 27 verdiepingen tellend hoog gebouw.....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef oshiro het volgende:
Want ik had wel willen zwaaien, vanuit de bus, maar ik weet niet precies waar die toren staat
Je bent niet eens online pfffquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef oshiro het volgende:
Ja wat dat betreft heb ik wel weinig fokkers in m'n MSN
multi sex nachtquote:
Dat nog niet af is. En ze woont er niet ěn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis een 27 verdiepingen tellend hoog gebouw.....![]()
*online isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent niet eens online pfff![]()
moemoe pfffquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:18 schreef oshiro het volgende:
eau leuk, weer een naamtopic op moemoe![]()
Gek he?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:18 schreef NJ het volgende:
Ik heb bijna alleen maar crew op m'n msn..
Spam je adres hier en wacht een paar minuten zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:18 schreef NJ het volgende:
Ik heb bijna alleen maar crew op m'n msn..
Je hebt net dat programma gezien ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:20 schreef oshiro het volgende:
http://www.vissor.com/interactive/assets/slut.swf
Sodemieter op.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Spam je adres hier en wacht een paar minuten zou ik zeggen![]()
Er staat welgeteld één Fokker in die geen crew of excrew is. Dave.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Sodemieter op.
Ik ben door Remlof al vaak zat toegevoegd in zo'n msn groepsgesprek van 'm..
eindelijk een ware nb vervangingquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:20 schreef oshiro het volgende:
http://www.vissor.com/interactive/assets/slut.swf
Geen flauw idee. Ik zocht altijd snel op bij wie er nog geen vinkje bij "geblokkeerd" stond, die vinkte ik aan en ik verliet het gesprek.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gezellig, zo'n gesprek zal ook wel een leuk onderwerp hebben
![]()
sol, braun, nanking, en 4x een geblockte twyllightquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:23 schreef oshiro het volgende:
Ik heb mcDavid en Dribbel_ en -XX- () en nou dus ook S-F
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik zocht altijd snel op bij wie er nog geen vinkje bij "geblokkeerd" stond, die vinkte ik aan en ik verliet het gesprek.
Vandaar dat Remlof in z'n welkomsttopic in FC ook even moest vragen of Snakey en ik hem wilde unblocken..
Ik had een paar keer de hoofdprijs maar dan liep die vastquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:26 schreef PeZu het volgende:
540 boobies al
wel goed likken hehquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:29 schreef opgebaarde het volgende:
ik ben er vandoor, even wat anthraxbriefjes dichtlikken en op de post ketsen. Baaibaai![]()
Hijs toch al opgebaard dus dood zal die wel niet meer kunnen gaanquote:
nerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:37 schreef oshiro het volgende:
Whehe ik was ff weg
Ik vond dat m'n pc zoveel herrie maakte, dus ik speedfan draaien, fans uit zetten.
Ik dacht dat ik de processorfan nog aan had, niet dusKlik, pc uit, oververhittingsbeveiliging
Dus toen moest ie even afkoelen, en nou ben ik er weer
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:37 schreef oshiro het volgende:
Whehe ik was ff weg
Ik vond dat m'n pc zoveel herrie maakte, dus ik speedfan draaien, fans uit zetten.
Ik dacht dat ik de processorfan nog aan had, niet dusKlik, pc uit, oververhittingsbeveiliging
Dus toen moest ie even afkoelen, en nou ben ik er weer
Nee gewoon alles doen voor je comfortquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:38 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee gewoon alles doen voor je comfort
1070 boobies nuquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:41 schreef oshiro het volgende:
Die bikini-slotmachine is best tof eigenlijk, ik speel hem weer opnieuw, heb ook al weer iets van 850 jetsers
Ik vind het maar saai wordenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:41 schreef oshiro het volgende:
Die bikini-slotmachine is best tof eigenlijk, ik speel hem weer opnieuw, heb ook al weer iets van 850 jetsers
bagger komt u maarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pfff ga iets nuttigs doen..![]()
quote:
Je vroeg om baggerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef oshiro het volgende:
Je wilt dat we dat spelletje blějven doen?
Truequote:
Ik ga daar ook voor.quote:
Haal eerst de 1200 post maarquote:
quote:
De 3000 punten in de boobieslotdingesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Haal eerst de 1200 post maarJe gaat niet echt snel
![]()
PSquote:
liever een duo met jouquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:55 schreef oshiro het volgende:
Dit vraagt om een kwartetje.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:56 schreef PeZu het volgende:
pndertussen heb er 3600 en ga door tot 4000
en dan stop ik echt
Dat vraagt om een nadere toelichtingquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
liever een duo met jou![]()
hoi enzo voor de rest met een dikke![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:56 schreef PeZu het volgende:
pndertussen heb er 3600 en ga door tot 4000
en dan stop ik echt
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat vraagt om een nadere toelichting
NB kan officieel beginnenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:57 schreef PeZu het volgende:
ooh ondertussen zijn hier ps en sol
dat veranderd de zaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |