quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tip van granny:
Gewoon onder de douche, flink schrobben en een week laten staan voordat je hem aansluit.
Zo goed als nieuw!![]()
Nee, iets teveel werk voor mijquote:
Die is werkelijk geweldigquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:59 schreef Inodder het volgende:
t is al weer veels te laat mensen bedankt en welterusten![]()
ps. eend ik heb je film van onder kribs laatst ff gekekenecht
oke dan eh hoequote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
yw
ff uitzetten je stickykeys, heb je alleen maar last van, vooral in spelletjes
ik zie nu allemaal rare dingen iets met WLAN er op en allemaal kabels en chips ofzo en n ronde schijfquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet je even je toetsenbord goed schoonmaken.
Aan de onderkant de schroefjes loshalen, dat doorzichtige rubberen ding weghalen en het bord omdraaien.
Als je rookt (as / shag) of huidieren hebt (haren) of gewoon een smerig huis hebt, moet je hem wel is goed schoonmaken!
Op die manierquote:
configuratiescherm > toegangkelijkheids optiesquote:
Leuk he z'n notebook?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zie nu allemaal rare dingen iets met WLAN er op en allemaal kabels en chips ofzo en n ronde schijf
maar geen toetsen of vuil
Even een sopje maken en met een afwasborstel schoonmakenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zie nu allemaal rare dingen iets met WLAN er op en allemaal kabels en chips ofzo en n ronde schijf
maar geen toetsen of vuil
Ik hou hem geregeld even op zijn kop en haal de stofzuiger er langsquote:
plaktoetsen filtertoetsen schakeltoetsen???quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
configuratiescherm > toegangkelijkheids opties
staat uitgeschakeldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
plaktoetsen (sticky keys)
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
i-tunes sucks, of is dit offtopic?
APK bedanken?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Link van APK in FB en je bent weer helemaal bij![]()
PS, bedank APK ook even van mij want ik durf niets meer in FB te posten![]()
Updaten vanaf meerdere pc's in je lan + notebookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |