quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tip van granny:
Gewoon onder de douche, flink schrobben en een week laten staan voordat je hem aansluit.
Zo goed als nieuw!![]()
Nee, iets teveel werk voor mijquote:
Die is werkelijk geweldigquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:59 schreef Inodder het volgende:
t is al weer veels te laat mensen bedankt en welterusten![]()
ps. eend ik heb je film van onder kribs laatst ff gekekenecht
oke dan eh hoequote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
yw
ff uitzetten je stickykeys, heb je alleen maar last van, vooral in spelletjes
ik zie nu allemaal rare dingen iets met WLAN er op en allemaal kabels en chips ofzo en n ronde schijfquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet je even je toetsenbord goed schoonmaken.
Aan de onderkant de schroefjes loshalen, dat doorzichtige rubberen ding weghalen en het bord omdraaien.
Als je rookt (as / shag) of huidieren hebt (haren) of gewoon een smerig huis hebt, moet je hem wel is goed schoonmaken!
Op die manierquote:
configuratiescherm > toegangkelijkheids optiesquote:
Leuk he z'n notebook?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zie nu allemaal rare dingen iets met WLAN er op en allemaal kabels en chips ofzo en n ronde schijf
maar geen toetsen of vuil
Even een sopje maken en met een afwasborstel schoonmakenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zie nu allemaal rare dingen iets met WLAN er op en allemaal kabels en chips ofzo en n ronde schijf
maar geen toetsen of vuil
Ik hou hem geregeld even op zijn kop en haal de stofzuiger er langsquote:
plaktoetsen filtertoetsen schakeltoetsen???quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
configuratiescherm > toegangkelijkheids opties
staat uitgeschakeldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
plaktoetsen (sticky keys)
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
i-tunes sucks, of is dit offtopic?
APK bedanken?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Link van APK in FB en je bent weer helemaal bij![]()
PS, bedank APK ook even van mij want ik durf niets meer in FB te posten![]()
Updaten vanaf meerdere pc's in je lan + notebookquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:16 schreef Inodder het volgende:
nou ja boeie alles werkt weer naar behoren ga nu slapen![]()
mensen nogmaals bedankt en Welterusten![]()
Ik zag dat er eindelijk iemand is die het vast beter kanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:59 schreef Inodder het volgende:
t is al weer veels te laat mensen bedankt en welterusten![]()
ps. eend ik heb je film van onder kribs laatst ff gekekenecht
Gooi 'em door de ruit van de leverancier.quote:
Hou je taaiquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag dat er eindelijk iemand is die het vast beter kan
Kan me niet voorstellen maar vooruit (voor het geval je de 4 weken proeftijd niet gaat overleven) Wie zou het kunnenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag dat er eindelijk iemand is die het vast beter kan
Hoeft niet maar hij geeft wel het juiste linkje en dat kan je van de modjes niet zeggen, die laten je zwemmen als een eendjequote:
Zou het nog is goedkomenquote:
Wat is er mis danquote:
Had PH52 ook even rust gekregenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is er mis dan
Bommel heeft ManU zijn ban aangesmeerd, Duckie is weer terug en Luciano ging anyway op vakantie.
Oh ja. PH52 had zo graag zijn ban in het banmeld topic terug willen lezen maar dat is niet gelukt.![]()
Arneauxquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen maar vooruit (voor het geval je de 4 weken proeftijd niet gaat overleven) Wie zou het kunnen![]()
Die ban van PH was alweer een tijdje terug en werd tot grote hilariteit van een aantal mensen -en tot groot verdriet van hemzelf- niet gepost in het betreffende topic.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:32 schreef KRIBBET het volgende:
Had PH52 ook even rust gekregen![]()
Manu heeft het voornamelijk aan zichzelf te danken en het zal zeker niet de laatste keer zijn dat hij mag wieberen![]()
Ohja, dact dat jullie elkaar een beetje in elkaars haren dan wel veren zaten? Ik hou al die onderlinge problemen niet meer bij![]()
Ik heb het makkelijk, ik mag alleen LS niet en de rest gedoog ik![]()
Protest! Het ging hier sprinkhanen regenen en de hemel stond in de brand...hetgeen meestal voor mij het sein is dat de APK weer leugens publiceert omtrent mijn bescheiden persoontjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is er mis dan
Bommel heeft ManU zijn ban aangesmeerd, Duckie is weer terug en Luciano ging anyway op vakantie.
Oh ja. PH52 had zo graag zijn ban in het banmeld topic terug willen lezen maar dat is niet gelukt.![]()
Hij stond te wachten voor de spoorbomen en je gaf hem een duw tegen zijn bagagedrager toen de Intercity langskwam.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:08 schreef versabommie het volgende:
Manu heb ik niets aangesmeerd, ik heb de arme drommel hooguit aangespoord!!!!!!![]()
Je vraagt het om 01:42 's nachts. Die mensen liggen te slapen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoeft niet maar hij geeft wel het juiste linkje en dat kan je van de modjes niet zeggen, die laten je zwemmen als een eendje![]()
nummer twee misschien, de nsb-knop voor nummero uno werd toch echt door geheel iemand anders ingedruktquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is er mis dan
Vreemd, wij posten toch ook gewoon snachts?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je vraagt het om 01:42 's nachts. Die mensen liggen te slapen.
HEAR HEAR! en laat dat misschien ook maar weg, ik smeer geen ban aanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
nummer twee misschien, de nsb-knop voor nummero uno werd toch echt door geheel iemand anders ingedrukt![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:01 schreef Sassefras het volgende:
ik eet liever een banaan, dan dat ik hem smeer,.. maar dat totaal wat anders natuurlijk..
ach, zo post ik ook nog eens wat in dit subforum..quote:
Manu is af en toe echt onuitstaanbaar, en postte vooral in het begin op een bijna dwangmatig neurotische manier. Het was daarom in zijn eigen bestwil dat hem ff werd duidelijk gemaakt dat je in de FB geen SC zet. En daar is ie inmiddels achter. Tenminste, ik zie hem niet meer postenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEAR HEAR! en laat dat misschien ook maar weg, ik smeer geen ban aan
zo dan...ik snap um ook....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:01 schreef Sassefras het volgende:
ik eet liever een banaan, dan dat ik hem smeer,.. maar dat totaal wat anders natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |