quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
laten we pc dan ook wat extra broodkorsten geven
ps heb fb ff doorgelezen was de moeite waard![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je probeert me er toch niet 1 aan te smeren he?
Staat het niet in de faq dan?
Huh? Je bent allergisch, maar toch een kat?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:21 schreef Inodder het volgende:
lol heb niew laminaat op slaapkamer kat wil steeds op mn schoot springen en ligt dan plat op de bek glijd uit dus echt dolkomisch en gewoon opnieuw proberen he daar ben ik dus ook vanaf (ben alergisch) weer n voordeel van laminaat
als je maar in je tekst hebt staan dat de ene crewmember zijn/haar hoofd uit de reet van de andere crewmember moet halen, dat doet het goed en ze zullen je post waarderen!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
denk je dat ik al newbie nog n beetje extra crediet te verspelen heb?
ps voorbeeldtext?
Hey, ik weet een leuk spelletje, zullen we basje en oorties een nieuwe anus rippen aka een ban aansmeren?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben gvd die kwal van Bommie niet! Ik heb het beste met je voor, je staat zelfs in mijn sig
![]()
De faq........... die passen ze aan als zodra het ze uitkomt![]()
hebde fb net gelezen zoals ik al zei en nikky zegt daar ergens dat proeftijden afgeschaft zijn/nooit bestaan hebben ze geven bans naar eigen oordeelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je probeert me er toch niet 1 aan te smeren he?
Staat het niet in de faq dan?
Inderdaad, dankzij het PMS sta ik dichter bij de moddiemods om bij te sturen waar nodigquote:
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:24 schreef KRIBBET het volgende:
quote]Op woensdag 4 oktober 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Natuurlijk een bommert nametopic wordt niet gesloten![]()
![]()
was niet mijn kat maar iedereen is me er vantussen gegaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:22 schreef Day het volgende:
[..]
Huh? Je bent allergisch, maar toch een kat?
OK dan waag ik het erop, laat het waar zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben gvd die kwal van Bommie niet! Ik heb het beste met je voor, je staat zelfs in mijn sig
![]()
De faq........... die passen ze aan als zodra het ze uitkomt![]()
Waaromquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey, ik weet een leuk spelletje, zullen we basje en oorties een nieuwe anus rippen aka een ban aansmeren?
waarom moet je altijd mij hebben?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
WaaromBommie moeten we iets aansmeren en niet de mensen die werkelijk iets toevoegen aan dit forum
![]()
De eerste scheurtjes zijn al zichtbaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Dit is gewoon een verkapte SC-topic!
Tegen de tijd dat Bommie echt gaat, (her)openen we wel een zwaai-topic.
Nu niet dus!
Omdat je mij altijd aan het huilen maakt en dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom moet je altijd mij hebben?![]()
Day, ik vind het beleid maar kut, maar wat er nu bereikt is, is dat ik het niet eens in de FB meer durf te zeggen, terwijl het toch feedback isquote:
Of het nu 2 of 4 weken zijn, daar wil ik vanaf zijn maar ze letten de komende tijd heel erg op jequote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK dan waag ik het erop, laat het waar zijn![]()
Als het feedback is, mag je daar altijd posten, lieverd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Day, ik vind het beleid maar kut, maar wat er nu bereikt is, is dat ik het niet eens in de FB meer durf te zeggen, terwijl het toch feedback is
Mooi, dan heeft Kribs eindelijk gezelschap!quote:En de COS durf ik ook niet meer in, bang om offtopic te gaan![]()
Jullie maken een soort kribs van mij, opgesloten in dit topic![]()
![]()
Ik ben echt bang geworden en vraag het maar hierquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of het nu 2 of 4 weken zijn, daar wil ik vanaf zijn maar ze letten de komende tijd heel erg op je![]()
Hoop niet dat ik nu een geheim rapport heb onthuld![]()
waarom denk je dat ik hier zit eerst maar ff de kat uit de boom kijken [lees de kat van t laminaat kijken]quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Day, ik vind het beleid maar kut, maar wat er nu bereikt is, is dat ik het niet eens in de FB meer durf te zeggen, terwijl het toch feedback is
En de COS durf ik ook niet meer in, bang om offtopic te gaan![]()
![]()
[Ruud-mode] Laat je niet gek maken!!![/Ruud-mode]quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben echt bang geworden en vraag het maar hier![]()
![]()
Is dat waar Day?
hey hey hey ik zit hier ook alquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:33 schreef Day het volgende:
[..]
Als het feedback is, mag je daar altijd posten, lieverd.
[..]
Mooi, dan heeft Kribs eindelijk gezelschap!![]()
Weet je wat nu zo erg is, als iemand je iets aandoet, kun je je recht halen maar hier dus niet, ze oordelen en veroordelen en er is niets wat je aan kunt doen, braaf met de rest in het lijntje meelopen en hopenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
En de COS durf ik ook niet meer in, bang om offtopic te gaan![]()
![]()
![]()
vertrouw je deze newbie niet lees stuk van nikky in fb maar ffquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Is dat waar Day?
Ja dat krijg je dus met angstige users, ga maar naar SCquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:33 schreef Day het volgende:
[..]
Als het feedback is, mag je daar altijd posten, lieverd.
[..]
Mooi, dan heeft Kribs eindelijk gezelschap!![]()
Dis is SC en niet FB, na zoveel jaar moet je toch wel weten waar je wezen moetquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Is dat waar Day?
Ik heb nog nooit een moddie geschopt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk nietDat vinden ze leuk
Nee, iemand die de mooiste filmpjes maakt over BB, die knallen ze er voor 48 uur af en geven ze een proeftijd van 2 weken terwijl diegene in al die jaren niets dan goed heeft gedaan
![]()
Ik begin het door te krijgen, hard schoppen tegen de modjes en je blijft of je jaren gedragen, 1 keer (misschien) iets minder en je bent weg![]()
Is er hier willekeur![]()
Ja, maar hoor het toch liever even van Dayquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
vertrouw je deze newbie niet lees stuk van nikky in fb maar ff
Ik heb mijn stinkende en stoute schoenen aangetrokken en de vraag voor je geplaatst in FBquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Is dat waar Day?
Maak je muis open aan de onderkant en haal die kattenharen eruitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:47 schreef Inodder het volgende:
bommie jij heb verstand van comp he alles doet ineens raar als ik scroll ga ik hele paginas terug als ik ergens klik selecteerd hij ineens n text enz als ik op punt druk krijg ik n pijltje letters doen t nog wel zo te zien oplossing?
quote:
Oops, het was al duidelijk geloof ik hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb mijn stinkende en stoute schoenen aangetrokken en de vraag voor je geplaatst in FB![]()
Oke, het angstzweet loopt over mijn rug want ik weet het ook niet meer, wat mag nu wel en wat mag nu niet![]()
je kunt toch zelf ff in fb lezen zolang je maar niets postquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, maar hoor het toch liever even van Day
Voor je het weet lopen jullie mij hier te fokken dat ik vroeg naar bed moet, omdat morgen vroeg de fok reclasserings ambtenaar voor mijn deur staat![]()
Ik blijf lekker in SC, daar kan me weinig gebeurenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oops, het was al duidelijk geloof ik hoor
Living on the edge![]()
Juist ja, Jostiflipbanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
God damn, roel een beetje bannen![]()
als het nou Joost was, zou ik zeggen, alla !![]()
Ach weet je wat, je kan maar beter gewoon jezelf blijven, als het tegen de regels is merk ik het wel weerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
je kunt toch zelf ff in fb lezen zolang je maar niets post
ywquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:56 schreef Inodder het volgende:
dam Dat was 124 simpel alles werkt weer Thnx hidiho
Moet je even je toetsenbord goed schoonmaken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:54 schreef Inodder het volgende:
ik denk dat ik een op ander shift lock heb of zo net zo iets als caps lock als ik op !@#$%% druk krijg ik zoals je ziet meteen de symbolen niet de cijfers
Tip van granny:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet je even je toetsenbord goed schoonmaken.
Aan de onderkant de schroefjes loshalen, dat doorzichtige rubberen ding weghalen en het bord omdraaien.
Als je rookt (as / shag) of huidieren hebt (haren) of gewoon een smerig huis hebt, moet je hem wel is goed schoonmaken!
Link van APK in FB en je bent weer helemaal bijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ach weet je wat, je kan maar beter gewoon jezelf blijven, als het tegen de regels is merk ik het wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |