Ik heb nog nooit een moddie geschopt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk nietDat vinden ze leuk
Nee, iemand die de mooiste filmpjes maakt over BB, die knallen ze er voor 48 uur af en geven ze een proeftijd van 2 weken terwijl diegene in al die jaren niets dan goed heeft gedaan
![]()
Ik begin het door te krijgen, hard schoppen tegen de modjes en je blijft of je jaren gedragen, 1 keer (misschien) iets minder en je bent weg![]()
Is er hier willekeur![]()
Ja, maar hoor het toch liever even van Dayquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
vertrouw je deze newbie niet lees stuk van nikky in fb maar ff
Ik heb mijn stinkende en stoute schoenen aangetrokken en de vraag voor je geplaatst in FBquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben echt bang geworden en vraag het maar hier![]()
![]()
Is dat waar Day?
Maak je muis open aan de onderkant en haal die kattenharen eruitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:47 schreef Inodder het volgende:
bommie jij heb verstand van comp he alles doet ineens raar als ik scroll ga ik hele paginas terug als ik ergens klik selecteerd hij ineens n text enz als ik op punt druk krijg ik n pijltje letters doen t nog wel zo te zien oplossing?
quote:
Oops, het was al duidelijk geloof ik hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb mijn stinkende en stoute schoenen aangetrokken en de vraag voor je geplaatst in FB![]()
Oke, het angstzweet loopt over mijn rug want ik weet het ook niet meer, wat mag nu wel en wat mag nu niet![]()
je kunt toch zelf ff in fb lezen zolang je maar niets postquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, maar hoor het toch liever even van Day
Voor je het weet lopen jullie mij hier te fokken dat ik vroeg naar bed moet, omdat morgen vroeg de fok reclasserings ambtenaar voor mijn deur staat![]()
Ik blijf lekker in SC, daar kan me weinig gebeurenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oops, het was al duidelijk geloof ik hoor
Living on the edge![]()
Juist ja, Jostiflipbanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
God damn, roel een beetje bannen![]()
als het nou Joost was, zou ik zeggen, alla !![]()
Ach weet je wat, je kan maar beter gewoon jezelf blijven, als het tegen de regels is merk ik het wel weerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
je kunt toch zelf ff in fb lezen zolang je maar niets post
ywquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:56 schreef Inodder het volgende:
dam Dat was 124 simpel alles werkt weer Thnx hidiho
Moet je even je toetsenbord goed schoonmaken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:54 schreef Inodder het volgende:
ik denk dat ik een op ander shift lock heb of zo net zo iets als caps lock als ik op !@#$%% druk krijg ik zoals je ziet meteen de symbolen niet de cijfers
Tip van granny:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet je even je toetsenbord goed schoonmaken.
Aan de onderkant de schroefjes loshalen, dat doorzichtige rubberen ding weghalen en het bord omdraaien.
Als je rookt (as / shag) of huidieren hebt (haren) of gewoon een smerig huis hebt, moet je hem wel is goed schoonmaken!
Link van APK in FB en je bent weer helemaal bijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ach weet je wat, je kan maar beter gewoon jezelf blijven, als het tegen de regels is merk ik het wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |