Heel actueel. Vanavond nog een collega van je op tv gezien.quote:
Nee hoor, dat is prima. Daar gaat het ook helemaal niet om.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als een kleuter? Omdat jij niet begrijpt dat ze liever thuis blijft?![]()
Ik heb de plek nog niet. Ik heb alleen een sprankje hoop.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heel actueel. Vanavond nog een collega van je op tv gezien.
Het is mijn manier van doen tegen jou. En ik heb inderdaad weinig behoefde aan een 'normaal gesprek' met jou.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is prima. Daar gaat het ook helemaal niet om.
Het is haar manier van doen. Er is geen normaal gesprek mogelijk. Zie hierboven.
Ik heb er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:41 schreef k_man het volgende:
Het is haar manier van doen. Er is geen normaal gesprek mogelijk. Zie hierboven.
Een sprankje maar?!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb de plek nog niet. Ik heb alleen een sprankje hoop.
Dus ga je je als een kleuter opstellen? Houdt iemand een pistool tegen je hoofd ofzo? Je bent niet verplicht te reageren hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is mijn manier van doen tegen jou. En ik heb inderdaad weinig behoefde aan een 'normaal gesprek' met jou.![]()
Ja, héél fijn. Ik vind juist dat je buitengewoon veel steun eraan hebt. Je kunt er ook echt in zitten i.p.v. hangen. Als je iets meer wilt liggen, zet je hem even tegen een muur.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Jemig, Claudia, is zo'n Fatboy nou echt fijn? Kan me niet voorstellen dat dat echt lekker ligt. Zo half zittend, half liggend op de vloer. En als je er lui op zit, heb je ook geen steun in je rug.
Je hoeft er niet op te hangen, je kunt er ook op zitten zoals op een stoel. Desondanks vind ik het ondingen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Jemig, Claudia, is zo'n Fatboy nou echt fijn? Kan me niet voorstellen dat dat echt lekker ligt. Zo half zittend, half liggend op de vloer. En als je er lui op zit, heb je ook geen steun in je rug.
Waarom?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:46 schreef k_man het volgende:
Je hoeft er niet op te hangen, je kunt er ook op zitten zoals op een stoel. Desondanks vind ik het ondingen.
Okee, maar zo'n ding toch wel heel erg duur. Dan lig ik gewoon liever in bed. Ik las dat ze in Eindhoven of ergens in die buurt Fatboys op straat hadden neergezet, als promotie voor een krant. Je mocht het ook meenemen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, héél fijn. Ik vind juist dat je buitengewoon veel steun eraan hebt. Je kunt er ook echt in zitten i.p.v. hangen. Als je iets meer wilt liggen, zet je hem even tegen een muur.
Waarom?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:47 schreef Lienekien het volgende:
Wyccie, de schoenen gaan waarschijnlijk ook weer terug naar de winkel.
Dankzij de rentepunten van de Postbank was-ie 2 keer zo goedkoop.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Okee, maar zo'n ding toch wel heel erg duur. Dan lig ik gewoon liever in bed. Ik las dat ze in Eindhoven of ergens in die buurt Fatboys op straat hadden neergezet, als promotie voor een krant. Je mocht het ook meenemen.
En het is niet een kwestie van 'even doorbijten'? Jammer zeg.quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:47 schreef Lienekien het volgende:
Wyccie, de schoenen gaan waarschijnlijk ook weer terug naar de winkel.
Ze zijn niet stabiel. Als je gaat verzitten loop je het risico om te lazeren.quote:
Veel succes! Spannend.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb de plek nog niet. Ik heb alleen een sprankje hoop.
Twee maal zo goedkoop als de adviesprijs toch? En meestal is de verkoopprijs al flink lager dan de adviesprijs.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dankzij de rentepunten van de Postbank was-ie 2 keer zo goedkoop.
Maar dat ze niet stabiel zijn is ook weer het grote voordeel eraan. Je kunt er makkelijk mee slepen, je kunt verschillende posities innemen (waarbij ik overigens wél heel lekker zit/lig). Ik had op zich wel een aardige fauteuil gewild, maar die is toch een stuk duurder.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:49 schreef k_man het volgende:
Ze zijn niet stabiel. Als je gaat verzitten loop je het risico om te lazeren.
En het zit ook niet echt lekker op zo'n zak balletjes.
Doet me echt vrij zeer aan met name de voet waar ik wel vaker last van heb. Ik weet niet of ik dat doorbijten wel over heb voor die prijs.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En het is niet een kwestie van 'even doorbijten'? Jammer zeg.
Ik vind het inderdaad lelijk (vooral de randjes). Ik hou ook al niet van die grote kussens die je op de grond moet gooien. Leuk voor in een Afrikaans restaurant, maar ik wil gewoon niks op de grond hebben. Het hoort er gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
Het meest voor de hand liggende bezwaar is dat je zo'n fatboy gewoon lelijk kunt vinden, het blijft immers een zak.
Dan nog is het een goede deal, net als die Sonycare trouwens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:51 schreef k_man het volgende:
Twee maal zo goedkoop als de adviesprijs toch? En meestal is de verkoopprijs al flink lager dan de adviesprijs.
Knellen ze aan de teenkant, of is het onder je voet in dat holle gedeelte? Als dat het laatste het is, is het waarschijnlijk beter dat ze terug gaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga al weer twijfelen. Gelukkig heb ik nog een kleine twee weken.
Ik heb chronisch last van de strekpees van mijn grote teen. Bovenop dus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Knellen ze aan de teenkant, of is het onder je voet in dat holle gedeelte? Als dat het laatste het is, is het waarschijnlijk beter dat ze terug gaan.
Waarom?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word eigenlijk altijd moedeloos van deze slowchat.
Wrom? Gaat het te snel?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word eigenlijk altijd moedeloos van deze slowchat.
Zouden ze dat niet kunnen verlengen? (knip, knip, snij, hup)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb chronisch last van de strekpees van mijn grote teen. Bovenop dus.
Meer een kwestie van ontsteking. Denken ze...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zouden ze dat niet kunnen verlengen? (knip, knip, snij, hup)
Welterusten lieve modquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Weltrusten
Sorry, maar misschien vind je meer enthousiasme in een Fatboyfantopic?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
Het is net alsof elk enthousiasme de grond in geboord moet worden. Lieve AR, ik neem mijn woorden over Winnie bij deze terug.![]()
Nee joh, leuk zo'n Fatboy! Als ik er de ruimte voor had, kocht ik er ook een!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
Het is net alsof elk enthousiasme de grond in geboord moet worden. Lieve AR, ik neem mijn woorden over Winnie bij deze terug.![]()
Trusten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Weltrusten
Het gaat me niet om de fatboy in het bijzonder, het is meer de teneur van deze reeks. Mensen kunnen ook reageren met "Ja, vakantie is inderdaad zo fijn!" of "Het fijnste aan mijn thuis vind ik mijn Ikea-slaapbankquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:02 schreef wyccie het volgende:
Sorry, maar misschien vind je meer enthousiasme in een Fatboyfantopic?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de fatboy in het bijzonder, het is meer de teneur van deze reeks. Mensen kunnen ook reageren met "Ja, vakantie is inderdaad zo fijn!" of "Het fijnste aan mijn thuis vind ik mijn Ikea-slaapbank" maar in plaats daarvan is het "Wat stom dat jij vakantie niet leuk vindt" en "Met jou is geen normaal gesprek te voeren" en "Met jou ook niet" en "Winnie de Pooh sucks". Dat is gewoon best verdrietig, eigenlijk.
quote:
We geven broer de schuld:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de fatboy in het bijzonder, het is meer de teneur van deze reeks. Mensen kunnen ook reageren met "Ja, vakantie is inderdaad zo fijn!" of "Het fijnste aan mijn thuis vind ik mijn Ikea-slaapbank" maar in plaats daarvan is het "Wat stom dat jij vakantie niet leuk vindt" en "Met jou is geen normaal gesprek te voeren" en "Met jou ook niet" en "Winnie de Pooh sucks". Dat is gewoon best verdrietig, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zeur nu eenmaal graag. En geef toe: een forum is geen plek voor vrolijke gedachten.
Hee hee! Ik vind de IKEA wél leuk!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
"Het fijnste aan mijn thuis vind ik mijn Ikea-slaapbank"
We plagen AR gewoon. Ik wel.quote:"Winnie de Pooh sucks". Dat is gewoon best verdrietig, eigenlijk.
Trusten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Weltrusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |