Ja, het maakt er onderdeel van uit. Dat is waar. En toch vind ik het leven buiten de computer mijn 'echte dagelijks leven'. Zonder Fok! kan ik wel, als ik niet meer naar buiten mocht, zou er niets meer aan zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:51 schreef Lienekien het volgende:
Dit is ook mijn dagelijks leven.
ja het leven is kut !quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil je iets kwijt, BB? Jij doet me net iets te vrolijk.
Ik zei niet dat je niet vrolijk mocht zijn, 't was broer die een opmerking in die richting maakte.quote:
ja en ik geef hem gelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je niet vrolijk mocht zijn, 't was broer die een opmerking in die richting maakte.
Wat ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:14 schreef Lienekien het volgende:
Godsamme.
quote:
Ja, da's goed. Je hoort het wel als ik iets bedenk wat ons beiden interesseert, k_mannetje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:05 schreef k_man het volgende:
Laat je het even weten als er een normaal gesprek mogelijk is?
Vanwege het rotweer, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:07 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom zou je nederland dan ook uit moeten
En als je nou houdt van het Nederlandse weer?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vanwege het rotweer, bijvoorbeeld.
Zonnebank aan + behangetje ... klaarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vanwege het rotweer, bijvoorbeeld.
En als je nou niet bruin wilt worden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zonnebank aan + behangetje ... klaar
[afbeelding]
Zodat je ziet hoe het ook mogelijk is om anders te leven.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:10 schreef Lienekien het volgende:
En als je nou houdt van het Nederlandse weer?
Ik hou er niet van.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zodat je ziet hoe het ook mogelijk is om anders te leven.
Vanwege de fantastische keuken.
Vanwege de kunst, cultuur en architectuur.
Omdat het fijn is om op weg te zijn.
Vanwege thuis komen.
Hernieuwde waardering krijgen voor wat alledaagse vanzelfsprekendheid is geworden.
Mannengrap .. Ik kom wel vaker thuisquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zodat je ziet hoe het ook mogelijk is om anders te leven.
Vanwege de fantastische keuken.
Vanwege de kunst, cultuur en architectuur.
Omdat het fijn is om op weg te zijn.
Vanwege thuis komen.
Hernieuwde waardering krijgen voor wat alledaagse vanzelfsprekendheid is geworden.
Het hoeft ook nietquote:
Is hij niet gaan zuipen, dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:54 schreef Lienekien het volgende:
Zou broer al terug zijn van het hardlopen?
Michael Jackson heeft de oplossing.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:14 schreef Lienekien het volgende:
En als je nou niet bruin wilt worden?
Precies, dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:07 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom zou je nederland dan ook uit moeten
Dat is in ieder geval behoorlijk goedkoper.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Precies, dat hoeft ook helemaal niet.
Het is waarschijnlijk haast net zo leuk om je in je vakantie twee weken lang thuis op te sluiten met je boek en je kat, zodat je de godganse dag op een forum kunt klagen dat je niks aan je vakantie vindt.
Elke dag staat hier in het teken van de Katten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:26 schreef k_man het volgende:
Over katten gesproken; doen jullie nog iets aan Dierendag?
Doe eens niet zo gemeen tegen Lienekienquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:26 schreef k_man het volgende:
Het is waarschijnlijk haast net zo leuk om je in je vakantie twee weken lang thuis op te sluiten met je boek en je kat, zodat je de godganse dag op een forum kunt klagen dat je niks aan je vakantie vindt.
ja ik ga op sollicitatie gesprekquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:26 schreef k_man het volgende:
Helemaal niks.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:26 schreef k_man het volgende:
Sorry hoor, maar ik heb al zo vaak geprobeerd een normaal gesprek met haar aan te knopen. Als ze zich iedere keer als een kleuter blijft gedragen houdt het geduld een keertje op hè?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gemeen tegen Lienekien
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ha, voor een van die AIO-plaatsen?
Als een kleuter? Omdat jij niet begrijpt dat ze liever thuis blijft?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:31 schreef k_man het volgende:
Sorry hoor, maar ik heb al zo vaak geprobeerd een normaal gesprek met haar aan te knopen. Als ze zich iedere keer als een kleuter blijft gedragen houdt het geduld een keertje op hè?
Bij jouw aanzetten tot een 'normaal gesprek' ben ik immer op mijn hoede. Ra ra hoe dat kan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb al zo vaak geprobeerd een normaal gesprek met haar aan te knopen. Als ze zich iedere keer als een kleuter blijft gedragen houdt het geduld een keertje op hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |