Die dingen al dan niet in perfecte staat worden de komende 200 jaar idd echt niks waard.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:31 schreef Casparovvv het volgende:
Er zijn veel te veel van die biljetten gemaakt om veel waard te worden. De lagere biljetten zijn er waarschijnlijk nog tienduizenden van, in verzamelingen etc. Misschien dat een biljet van 1000 gulden in een perfecte staat flink wat meer opbrengt, maar verder zou ik niet te veel verwachten.
Ja, zoiets heb ik nu ook al een paar keer meegemaakt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef weasel85 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
gewoon onder het tapijt![]()
De euro is redelijk lelijk in vergelijking met de guldenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:36 schreef Casparovvv het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_gulden
De euro is ontworpen met de gedachte dat deze over 15 jaar nog steeds een modern uiterlijk heeft. De gulden ziet er ouderwets uit, en als we van te voren niet wisten wat voor negatieve gevolgen dit zou hebben zouden we allemaal aangedrongen hebben op een overstap naar de euro.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:48 schreef thedude0 het volgende:
[..]
De euro is redelijk lelijk in vergelijking met de gulden![]()
ik vind het toch echt BRUINquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:38 schreef Casparovvv het volgende:
............................ naar dat mooie oranje 50 euro biljet.
Valse hoopquote:Op woensdag 1 november 2006 17:31 schreef weasel85 het volgende:
mjah, ooit hoop ik dat de gulden terugkomt, en alles minder duur wordt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |