Snipquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:51 schreef weasel85 het volgende:
Ik vind de spreeuw de mooiste van alle gulden biljetten
Ik ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Dat ziet er vertrouwd uit zeg
Ik wil de gulden terug
Spreeuwquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:51 schreef weasel85 het volgende:
Die goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:04 schreef navvy het volgende:
Daar kon je nog 2 avonden van stappen.
Mag ik je vragen waar jij je guldens inwisselt tegen euroos? Daar ga ik dan ook nog wel ff naar toe.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:00 schreef j0rrit het volgende:
Zomaar bijna ¤90,- erbij!...er zijn dagen dat ik minder verdien.
En ik de lichtmast!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:51 schreef weasel85 het volgende:
Dat kan nog tot het eind van het jaar hoor, stond vandaag nog een herinnering van in de krant...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Mag ik je vragen waar jij je guldens inwisselt tegen euroos? Daar ga ik dan ook nog wel ff naar toe.....![]()
200 / 2,20371 = ......quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Mag ik je vragen waar jij je guldens inwisselt tegen euroos? Daar ga ik dan ook nog wel ff naar toe.....![]()
Dat geldt voor de munten. Biljetten kun je nog tot en met 31-12-2032 kwijtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat kan nog tot het eind van het jaar hoor, stond vandaag nog een herinnering van in de krant...
Zo idioot is dat niet hoor, ik heb nog nooit zo vaak rood gestaan als met de euroquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:57 schreef Bafnek het volgende:
Idioten met jullie: "Ik wil de gulden terug".
Ja goed, de prijzen zijn inderdad gigantisch gestegen, daar kan niemand iets aan ontkennen. Nederland is ook een schoftig duur kutland geworden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo idioot is dat niet hoor, ik heb nog nooit zo vaak rood gestaan als met de euro![]()
![]()
je KUNT natuurlijk ook overdrijven...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:23 schreef 2Mini het volgende:
met 1 zon biljet kon je vroeger meer dan nu met een biljet van 100 euro
Nou ja, zo gek is het niet hoor. Ik weet nog dat 2 gulden voor een blikje fris op het station normaal was. Jaar of 10 geleden. Betaal je nu 0,908 euro? Nee hoor, je betaalt nu 2 euro. En dat is ook "normaal" of zo. Voor een halve liter betaal je zelfs 2,50. En dat terwijl je overal in Duitsland op stations halve liters bier, BETER dan bavaria, kan vinden voor prijzen als 98 cent, 1,20.......quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:53 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
je KUNT natuurlijk ook overdrijven...
Leuke vakantie gehad in Frankrijk?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Qua Horeca is NL internationaal gezien echt een Gods-schandalig duur land
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |