Hey, hey, gedraag je!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
Dat wordt natuurlijk lachen daar in België, een kleine 2.000 Ajax-supporters, een invasie bijna. De lokale driehoek zal alle verloven wel hebben ingetrokken!
Thuisvak lukt simpel, omdat alle Belgen gewoon met hun ID kaarten mogen halen daarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:35 schreef JaWi het volgende:
Belgi"e is maar een paar uurtjes rijden, je kan altijd daar kijken voor een kaartje of voor de thuisvakken iets regelen.
Bijna 1900 kaarten, als dat waar is, is natuurlijk al best veel.
Ze gaan je weigerenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:39 schreef -Wolf- het volgende:
Zo te zien moet een kaartje voor Sparta Praha dus wel lukken met m'n SCC. Mooi zo.
Mooi systeem toch, moeten ze in Nederland ook doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:41 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Thuisvak lukt simpel, omdat alle Belgen gewoon met hun ID kaarten mogen halen daar![]()
Ga je lekker negers uitjouwen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:44 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dan ga ik bij de Sparta supporters in het vak staan..
Hondquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:48 schreef PLAE@ het volgende:
Ik hoop dat je een maand er bij krijgt
Lekker rustig.
Betwijfel of er zoveel kaarten vrij zullen komen voor jullie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:58 schreef JaWi het volgende:
Het UEFA Cup-duel zal nu gespeeld worden in het Jules Otten Stadion van AA Gent, dat plaats biedt aan 1860 uitsupporters.
Gent suppo zei 1400 maximaal maarja Anderlecht kreeg er 1900quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Betwijfel of er zoveel kaarten vrij zullen komen voor jullie.
Tja, dat is voor de Belgische competitie dus geen goede vergelijking JASZAquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:59 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Gent suppo zei 1400 maximaal maarja Anderlecht kreeg er 1900![]()
![]()
Wed je nog wel isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja, dat is voor de Belgische competitie dus geen goede vergelijking JASZA
En of het vrij vervoer (ik hoop natuurlijk van wel) zal worden betwijfel ik ook ten zeerste.
![]()
![]()
![]()
Maakt me weinig uit hoor Sethquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:26 schreef Sethje het volgende:
Je nieuwe pseudoniem valt ook totaal niet op Jasza met al die informatievolle posts van je
Ga je eigenlijk met de nachtverbinding naar Praag of overdagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:27 schreef Bananenman het volgende:
Ik reken wel op een combi...maar daar heb ik niet zo'n trek in dus ik schakel mijn Belgische kameraad wel in voor thuisvak tickets
Nou, volgens mij heeft Ajax niet zo'n beste naam bij de Belgische politiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:35 schreef devv05 het volgende:
Belgie zal toch geen combi worden zeg, is juist de charme om er lekker met de auto naartoe te rijden. En vergeet niet dat Gent niet speelt, Zulte krijgt de rest van het stadion toch nooit vol.
Naah, pokeraddict alweer een tijdjequote:
Ach, bij de Duitse nu ook niet meer. Lekker boeiend.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:36 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft Ajax niet zo'n beste naam bij de Belgische politie![]()
Ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naah, pokeraddict alweer een tijdje
Net als Erik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |