abonnement Unibet Coolblue
pi_42338542
Een van de weinige browser based text games die echt leuk is, is Cyber Nations. Hoewel ik er zelf pas lid van ben geworden, kijk ik al elke dag hoe het met mijn landje staat. En wat is dat Cyber Nations nou precies?

Het is een browser based text game, dus je ziet feitelijk alleen je internet browser. Je kunt in het spel een land besturen, en dan zelf een vorm van bestuur kiezen, een etniciteit van je inwoners, en eigen munteenheid, religie etc.
Verder kun je je land uitbreiden, doormiddel van land te kopen, of gewoon wat het per dag groeit. Oorlog is ook een optie, hoewel je dat niet moet proberen met de supermachten, want dan word je zo weggevaagd;)
Het is gewoon een browser based game die je gewoon een keer geprobeerd moet hebben(als je browser based kunt waarderen iig), en hier kun je je registreren.
En hier en hier kun je meer informatie vinden over het spel.



Burning bridges gives you so much more
pi_42338943
Eens kijken of het wat is.. ben in Zuid Afrika begonnen, wie komt mij gezelschap houden?
pi_42339094
Ik zit ook in Zuid-Afrika
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:32:45 #4
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_42339560
Hmm, ik heb ooit ook zo'n spel gespeeld, was een jaar of twee/drie terug. Daar kon je ook wetten aannemen en lid worden van de UN enzo. Het zou heel goed kunnen dat dit de nieuwere versie is. Tenzij iemand mij kan helpen herinneren hoe dat oude spel heet

[edit] gevonden: NationStates: http://www.nationstates.net/cgi-bin/index.cgi/ Deze nieuwe is een stuk uitgebreider [/edit]

[ Bericht 31% gewijzigd door SuperPoekie op 03-10-2006 19:39:12 ]
pi_42339640
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:32 schreef SuperPoekie het volgende:
Hmm, ik heb ooit ook zo'n spel gespeeld, was een jaar of twee/drie terug. Daar kon je ook wetten aannemen en lid worden van de UN enzo. Het zou heel goed kunnen dat dit de nieuwere versie is. Tenzij iemand mij kan helpen herinneren hoe dat oude spel heet
Dat spel heet Nation States als ik het goed heb. Je kunt Cyber Nations zien als het 10x betere broertje ervan
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:20:39 #6
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_42340475
Ik heb nu ook een landje! http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=49982
Genoemd naar mijn overleden NationStates landje
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:11:05 #7
145942 Stylez
zoals gewoonelijk
pi_42362104
Stylez heb je veel geld gekregen van je alliantie?
Burning bridges gives you so much more
pi_42363388
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:38 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Dat spel heet Nation States als ik het goed heb. Je kunt Cyber Nations zien als het 10x betere broertje ervan
Nationstates heb ik ook een tijdje gespeeld, maar mee gestopt omdat het zo beperkt was..Zal dit ook ff proberen
pi_42364828
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:28 schreef Sautor het volgende:

[..]

Nationstates heb ik ook een tijdje gespeeld, maar mee gestopt omdat het zo beperkt was..Zal dit ook ff proberen
CN heeft veel meer mogelijkheden dan NS, en is ook vele male leuker
Burning bridges gives you so much more
pi_42366460
is wel een grappig spel opzich, heb me ff aangemeld, misschien dat ik er ooit nog verslaafd aan raak
:-)
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:37:21 #12
145942 Stylez
zoals gewoonelijk
pi_42377045
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef Gatenkaas het volgende:
Stylez heb je veel geld gekregen van je alliantie?
Hehe, valt wel mee 10k en 2 tech ofzo.
:7
pi_42392402
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:37 schreef Stylez het volgende:

[..]

Hehe, valt wel mee 10k en 2 tech ofzo.
Meh, ik had laatst 4k en 0.4 tech, en dat moet ik zelfs terugbetalen
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 5 oktober 2006 @ 18:01:41 #14
145942 Stylez
zoals gewoonelijk
pi_42396242
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:09 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Meh, ik had laatst 4k en 0.4 tech, en dat moet ik zelfs terugbetalen
Gierig ;[

Je moet gewoon bij een alliance gaan, die zijn meestal wel vrijgevig tegenover nieuwe landen.
:7
pi_42396556
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:01 schreef Stylez het volgende:

[..]

Gierig ;[

Je moet gewoon bij een alliance gaan, die zijn meestal wel vrijgevig tegenover nieuwe landen.
Weet ik, ik kreeg al een pm van GATO, en die zijn bekend om hun grote sommen geld die ze aan je geven, maar ik zit liever bij de NPO, en bij hun duurt het gewoon lang voordat je erbij kan.
Burning bridges gives you so much more
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:14:09 #16
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_42425567
tvp
The Internets, I needs it..
pi_42560828
Klinkt interessant, even uitproberen
Children of the night. What music they make.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:48:48 #18
158175 Bilbao
Rood, Wit, GROEN
pi_42573252
goed ben ingelogd maa rik ben zo dom dat ik niet eens weet hoe ik mijn landje kan beheren maken
pi_42573290
Lees de FAQ eens

Ik wil een goede naam verzinnen als oorlogszuchtige dictator
Children of the night. What music they make.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:01:31 #20
158175 Bilbao
Rood, Wit, GROEN
pi_42573607
het werkt
het zal wel een ellenlange game zijn dat het uren duurt voordat je weer wat nieuws kan bouwen
pi_42573799
Geen id, ik zie het wel
Children of the night. What music they make.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:08:00 #22
158175 Bilbao
Rood, Wit, GROEN
pi_42573851
Ik zit in Spanje, San Sebastian
pi_42573953
tof

dit ga ik proberen
pi_42574099
Mijn uiteindelijke doel is om een Nuke te kopen, maar dat kost wel wat
Children of the night. What music they make.
pi_42576290
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:10 schreef Roellie80 het volgende:
tof

dit ga ik proberen
Jij bent zeker Roelnation
Ik ben De Delflanden
quote:
You haven't paid your bills today. You last paid your bills on 10/10/2006 7:21:33 AM.

You have specified in your war/peace preference that you do not want to be attacked. While this is good during the early days of your nation to help protect it until you build up your military forces, over time this will also makes your population lethargic and less active which decreases the amount of income they make. Use this option wisely. It's getting crowded in De Delflanden. Your population density of 200.61 population per mile is considered high. You should consider purchasing more land. The De Delflanden military of 0 soldiers is extremely weak. A large portion of your population is rioting as a result of your lack of forces. The infrastructure of De Delflanden is weak at a level of only 1.00. The more infrastructure that you purchase the greater the population that your nation can support.
Ik heb werk te doen
Children of the night. What music they make.
pi_42578559
whehe, Roelnation hier inderdaad
quote:
You have specified in your war/peace preference that you do not want to be attacked. While this is good during the early days of your nation to help protect it until you build up your military forces, over time this will also makes your population lethargic and less active which decreases the amount of income they make. Use this option wisely. Your population density of 57.63 population per mile is at a good level at this time. The Roelnation military of 6 soldiers is extremely weak. A large portion of your population is rioting as a result of your lack of forces. You have 0 soldiers deployed overseas and 6 soldiers defending your nation. Your defenses are stronger than your deployed troops. The infrastructure of Roelnation is adequate at the time with a level of 1.18
heb al aardig wat land gekocht en de infrastructuur een beetje geboost,
heb zojuist wat handel-aanvragen verstuurd..

wat zijn jou resources? anders kunnen wij misschien wel wat uitwisselen?
pi_42578658
hoe kom jij aan zoveel inwoners dan??
waar ben je begonnen met je landje?
pi_42578661
hoe kom jij aan zoveel inwoners dan??
waar ben je begonnen met je landje?
pi_42578936
Dubbelpost

Ik heb de resources ijzer en jawel: uranium
Het is volgens mij wel handig dat elke Fok!ker lid is van 1 kleur team, dan krijg je btw. een +1 happy bonus als je dan met elkaar ruilt. Ik ben nu lid van Team Red.

Ik heb nu 94.27 Population Per Mile. Ik heb eerst m'n geld opgemaakt aan het kopen van wat infrastructuur, daarna de belastingen geind en toen nog dat geld opgemaakt aan 0.5 mile land. Dus het is nu:
quote:
You have specified in your war/peace preference that you do not want to be attacked. While this is good during the early days blabla. It's getting crowded in De Delflanden. Your population density of 94.27 population per mile is considered high. You should consider purchasing more land. The De Delflanden military of 0 soldiers is extremely weak. A large portion of your population is rioting as a result of your lack of forces. The infrastructure of De Delflanden is adequate at the time with a level of 2.07.
De Delflanden is op de kaart waar nu Nederland is
Wat zijn jouw resources?
Children of the night. What music they make.
pi_42578972
Bij Governmenttype heb ik btw dit:
quote:
Monarchy (Next Available Change 10/14/2006 7:21:33 AM)
Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else. They desire a government that is based on radical change.
Ik kan dit pas over een paar dage veranderen:
quote:
Monarchy - Your government was recently changed and you must wait until 10/14/2006 7:21:33 AM before changing your government again.
Bij National Religion:
quote:
Mixed (Next Available Change 10/14/2006 7:21:33 AM)
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a Far Eastern philosophical religion.
Evenals hier:
quote:
Mixed - You recently changed your national religion and must wait until 10/14/2006 7:21:33 AM before changing your religion again.
Mijn Taxrate is 28 procent, en dat vinden m'n onderdanen nog te veel
Mijn DEFCON is 5, en ik heb nu 80 onderdanen. Klein beginnen he
Children of the night. What music they make.
pi_42579221
oke dan

Uranium in Nederland..

Ik ben in Kazachstan gaan zitten (uiteraard voor de Olie) En heel toevallig heb ik ook Uranium erbij
erg grappig.. maar ik denk dat uranium en zelfs olie nu echt nog niet nuttig zijn..
Ik wil dus graag ruilen met mensen voor andere nuttige dingen.

Dus de populatie van je land zal wel enigzins bepaald worden door de plaats waar je je land plaatst.
Volgens mij kan ik dan beter opnieuw beginnen
quote:
Dictatorship (Next Available Change 10/14/2006 6:22:13 AM)
Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else. They desire a government that exercises total control over its subjects.
Roellie de dictator vinden ze niet echt geweldig
quote:
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a national religion but do not care to worship a supreme deity.
En kennelijk willen mensen ook ergens in "geloven" ofzo ..

en dan nog dit;
Population Happyness: -3.58
pi_42579302
Het is dus nogal belangrijk;
* waar je begint met je land
* welke resouces je hebt

misschien maar een keer opnieuw beginnen nu ik pas net begonnen ben
pi_42579358
Mijn Population Happiness:


Jammer dat het MSNsmilies zijn
Children of the night. What music they make.
pi_42579380
Ik heb m'n taxes nu op 14% staan, en met m'n bevolking van
quote:
73 Working Citizens, Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $12.07 (A very weak economy)
vang ik per dag bijna 33 (dollar in mijn geval )
pi_42579459
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 15:47 schreef Roellie80 het volgende:
Het is dus nogal belangrijk;
* waar je begint met je land
* welke resouces je hebt

misschien maar een keer opnieuw beginnen nu ik pas net begonnen ben
Is dat zo? Ik weet het niet. Volgens mij maakt het geen reet uit waar je zit op de map, dat is alleen maar voor de leuk.

En resources kunnen mss wel belangrijk zijn ja, ik weet niet hoe het zit.
En als je veel citizens wil, moet je je Infrastructure improven.
quote:
Does my position on the Google Map matter?
No it does not. Your nations position on the Google Map only reflects where your nation is located. It has no other affect in the game. Server loading problems prevents players from seeing a populated map. You are able to see a map of your own nation that includes any other players in a 500 mile radius. You also cannot change your position on the Google Map once your nation is created.
Children of the night. What music they make.
pi_42579515
Van de 80 mensen:
quote:
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $10.00 (A very weak economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $2.80
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $7.20
Children of the night. What music they make.
pi_42579678
ok, thanks

toch appart dat jij een 4x hogere population desity hebt dan ik
Je zou verwachten dat elke account redelijk gelijk start toch

Maar dan blijf ik gewoon lekker in Kazachstan en zien wel wat er verder gebeurt
pi_42579755
Ik weet t niet hoe het kan en hoe het zit
quote:
Nation Information
De Delflanden is a small and new nation at 0 days old with citizens primarily of Dutch ethnicity who follow mixed religions. It is a backwards nation when it comes to technology and many refer to it unkindly as a 'Third World Nation'. Its citizens pay extremely high taxes and many despise their government as a result. The citizens of De Delflanden work diligently to produce Iron and Uranium as tradable resources for their nation. The government has no definite position on foreign affairs at this time. It believes nuclear weapons are necessary for the security of its people. The military of De Delflanden has been positioned at all border crossings and is arresting all drug traffickers. De Delflanden does not allow any form of government protests. Its armed police forces work quickly at "dissolving" any and all government protests. It's borders are closed to all forms of immigration. De Delflanden detains individuals who participated in the slanderous comments about the government. The government gives whatever is necessary to help others out in times of crisis, even it means hurting its own economy. De Delflanden will trade with other nations with questionable ethical treatment of their citizens but prefers to keep such trade agreements a secret.
Jaja
Children of the night. What music they make.
pi_42579759
quote:
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $12.10 (A very weak economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $1.81
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $10.29
Je kaz deze trouwens redelijk goed beinvloeden door je taxes aan te passen en word eens lid van de; Global Alliance and Treaty Organization
pi_42579802
Ik snap het al

Ik heb al veel land gekocht.. dus is mijn pop. desity lager
we hebben allebij 80 inwoners
pi_42579891
Dat zal het zijn

Je kan btw ook Nations in je bookmarks zetten, het heet daar alleen 'My Saved Nations'.
Waarom heb je die alliance gejoined> Wat is het verschil tussen die en de andere?

Ik heb al een overzichtje gevonden van de Alliances:
http://s15.invisionfree.c(...)x.php?showtopic=2693
Children of the night. What music they make.
pi_42580179
quote:
GATO - Global Alliance and Treaty Organisation
Brown Team

G.A.T.O is the oldest and among the most powerful alliances in CyberNations. We provide extensive protection to our members (in both counterattacks and foreign aid) and allow all members to stand for government, which is fully elected, and voice their opinions. We as an alliance can claim many different opinions which leads to interesting debates, and above all we are friendly and enjoy the company of other nations - whatever your politics may be.
Ik vind het wel vrij algemeen/prima klinken

Ik heb me nog niet officieel aangemeld, maar volgens mij heeft het al invloed op je happyness van de pop. wanneer je het hebt geselecteerd. Wanneer je achter het msn-plaatje even ctrl+A doet dan zie je een getal. Dit is de happyness. Deze zal nu nog in de min staan, maar kan groeien tot 24 punten
pi_42580205
Ik heb alleen gekozen voor het Black-team
en zie hierboven onder GATO Brown team staan.. dat moet ik ook ff uitzoeken

Edit:
In mijn geval heb ik de taxes op 16% gezet. Wanneer ik deze 1 hoger zou zetten dan gaat de population happyness en de po. inkomsten dramatisch naar beneden.

Bij 16% taxes hou ik nog een -3.58 happyness over

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2006 16:21:33 ]
pi_42580344
Het is niet verplicht om als GATOmember een andere kleur dan bruin te hebben, maar het is wel het handigste.

Ik zit hier:
Children of the night. What music they make.
pi_42580905
Ziet er wel aardig, ben voor nu team en kleurloos begonnen (al wel een aanbod van IRON gekregen)

naam land = Walduria

http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=51971
Gelukkig geen eigenaar van RSI ledematen
pi_42581009
Even tips voor de beginners: zorg ervoor dat je bevolkingsdichtheid altijd lager is dan 70, en probeer dingen te doen om je bevolking blij te maken(waaronder handel), dat gooit je BNP omhoog. Verder in het begin vooral infra kopen.
Burning bridges gives you so much more
pi_42581199
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Het is niet verplicht om als GATOmember een andere kleur dan bruin te hebben, maar het is wel het handigste.

Ik zit hier:
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06413/DeDelflanden.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
hehe geinig,

Ik zit hiet tussen de schapen ergens
pi_42581255
Je bedoelt 70 mensen per mijl is de max?
Hoe kan ik handelen? En wat doe je met je grondstoffen? Wat heb je eraan om bijvoorbeeld hout te ruilen voor koper?
Children of the night. What music they make.
pi_42581388
vaag..

ik heb een bericht;
quote:
A trade offer has been submitted by NGS. Please review your trade screen to accept or deny this trade.
Maar in m'n trade scherm staan enkel de trade's die ik heb aangevraagd
pi_42581463
OKk. gaan we met zijn alleen een team bouwen?
pi_42581483
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:44 schreef DeHovenier het volgende:
Je bedoelt 70 mensen per mijl is de max?
Hoe kan ik handelen? En wat doe je met je grondstoffen? Wat heb je eraan om bijvoorbeeld hout te ruilen voor koper?
kijk hier ff
http://s15.invisionfree.com/Cyber_Nations/index.php?showtopic=31
pi_42581518
Ik heb inmiddels al info gevonden over hoe de trade werkt, ff doorlezen dus
Children of the night. What music they make.
pi_42581627
quote:
Die had ik 1 minuut later al gevonden
Children of the night. What music they make.
pi_42581743
Wil iemand hout of ijzer
pi_42582217
Ik heb ijzer en uranium
Children of the night. What music they make.
pi_42582351
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:57 schreef Poepoog het volgende:
Wil iemand hout of ijzer
Ik wil wel ruilen

ik heb uranium en olie

kan ik ook meteen ff zien hoe dit werkt
pi_42582373
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:15 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik wil wel ruilen

ik heb uranium en olie

kan ik ook meteen ff zien hoe dit werkt
Wat is je land?
pi_42582390
Welke kleur ben je trouwens? Kunnen we dat niet even gelijkschakelen, ik heb paars.
pi_42582446
ik ben zwart, maar dit kan ik volgens mij pas de 14e weer aanpassen
pi_42582453
Iedereen naar rood overgaan, en aanmelden bij NPO
Burning bridges gives you so much more
pi_42582472
Kunnen we zelf geen groep bouwen?
pi_42582553
Dat is sterk af te raden, of we moeten iig 200 man sterk zijn.
Burning bridges gives you so much more
pi_42582560
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Dat is sterk af te raden, of we moeten iig 200 man sterk zijn.
Och we zijn nu al met 10
pi_42582588
Ik ben rood
Waarom bij de NPO?

Is het handig dat we een lijstje maken met onze gegevens?
Children of the night. What music they make.
pi_42582642
Nou Roellie heb je een proposal gedaan
pi_42582682
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:50 schreef Poepoog het volgende:
OKk. gaan we met zijn alleen een team bouwen?
trade approved
pi_42582720
Children of the night. What music they make.
pi_42582732
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:24 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

trade approved
Laat dit een reeks worden, bouwen we bij 50 een team
pi_42582856
Roellie hoe kom ik bij dezelfde alliance
pi_42582942
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:30 schreef Poepoog het volgende:
Roellie hoe kom ik bij dezelfde alliance
jij hebt al meer trades lopen zie ik

Ik weet het nog niet.. ben ook pas net een uurtje de dictator aan het uithangen
Ik wacht nog wel even af wat er gaat gebeuren en ben bereid me aan te sluiten bij vanalles

Ik wil wel een vreedzame ecomonische/sociale omgeving maken zonder al te veel militaire acties
Onze trade levert ons wel een "team bonus" op
pi_42582981
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

jij hebt al meer trades lopen zie ik

Ik weet het nog niet.. ben ook pas net een uurtje de dictator aan het uithangen
Ik wacht nog wel even af wat er gaat gebeuren en ben bereid me aan te sluiten bij vanalles

Ik wil wel een vreedzame ecomonische/sociale omgeving maken zonder al te veel militaire acties
Onze trade levert ons wel een "team bonus" op
Ben net geswitcht naar zwart...

Kleur kan je volgens mij altijd wisselen..
pi_42583017
Nation Name: N-RCHY
Ruler: N-RCHY
Nation Team: Red
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_42583033
ow...

ik denk dat ik al iets teveel geklikt heb
quote:
Black Team - You recently cast a vote for the Black Team on 10/11/2006. You may not change teams until 10/16/2006.
pi_42583040
Klopt, je kan van teams veranderen. Als je van dezelfde team bent, en je trade met iemand die ook bij dezelfde team zit als jij, dan krijg je een team bonus, dat betekent dat je +1 happiness krijgt voor je citizens.
Children of the night. What music they make.
pi_42583051
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:35 schreef RCHY het volgende:
Nation Name: N-RCHY
Ruler: N-RCHY
Nation Team: Red
Wordt even zwart, dank mag je vriendje worden
pi_42583055
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:25 schreef DeHovenier het volgende:
http://forum.gamehype.nl/showthread.php?p=3372
Hier staat dezelfde OP
Wedden dat we allebei dezelfde persoon zijn?
Trouwens, naar NPO gaan omdat zij de sterksten zijn, en ik erin zit
Burning bridges gives you so much more
pi_42583062
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:35 schreef RCHY het volgende:
Nation Name: N-RCHY
Ruler: N-RCHY
Nation Team: Red
ga eens naar zwart
dan kunnen we ruilen + de team bonus
pi_42583070
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:37 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

ga eens naar zwart
dan kunnen we ruilen + de team bonus
Inderdeed
pi_42583097
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:36 schreef DeHovenier het volgende:
Klopt, je kan van teams veranderen. Als je van dezelfde team bent, en je trade met iemand die ook bij dezelfde team zit als jij, dan krijg je een team bonus, dat betekent dat je +1 happiness krijgt voor je citizens.
goed bezig zeg

dan maakt het mij ook niet veel uit wat ik trade, +1 happyness is deze eerste dagen altijd lekker
pi_42583120
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:37 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Wedden dat we allebei dezelfde persoon zijn?
Trouwens, naar NPO gaan omdat zij de sterksten zijn, en ik erin zit
Zou kunnen
Ik zie wel of ik naar een Alliance ga, ik heb het niet zo op gelijk aansluiten bij iets.
Children of the night. What music they make.
pi_42583160
ik ga ff de file's van dichtbij bekijken

tot laterz!
pi_42583177
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:38 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

goed bezig zeg

dan maakt het mij ook niet veel uit wat ik trade, +1 happyness is deze eerste dagen altijd lekker
Hij heeft al hout... Moet je nu even kijken heb er weer een... Met wijn en nog iets... Misschien wil ie ook met jou?
pi_42583237
Nation Name: De Delflanden
Ruler: Yong Shin III
Nation Team: Red

http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=51949
Children of the night. What music they make.
pi_42583297
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
Nation Name: De Delflanden
Ruler: Yong Shin III
Nation Team: Red

http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=51949
Eh. Geen interesse om zwart te worden
pi_42583502
hoe verander ik mijn kleur ?

Ik ben nu zwart
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_42583503
En als jullie slim zijn, vind de optie war is an option aan. Je krijgt geheid meer inkomsten.
Burning bridges gives you so much more
pi_42584131
Zojuist ook een landje aangemaakt: Noordoostpolder
pi_42584596
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:52 schreef Gatenkaas het volgende:
En als jullie slim zijn, vind de optie war is an option aan. Je krijgt geheid meer inkomsten.
juist
ik heb net ook gemerkt dat dit je inkomsten echt zwaar goed doen,
Ook de pop happyness staat hier nu op 8.4
pi_42585934
Goed dat je 't zegt, Gatenkaas!
quote:
The administrator has taken the game down on 10/11/2006 to work on new aircraft features.
The game will be back up as soon as possible.
Mijn land, wat doe je
Children of the night. What music they make.
pi_42585941
`
quote:
The administrator has taken the game down on 10/11/2006 to work on new aircraft features.
The game will be back up as soon as possible.
tof ..

gebeurt dit vaak?
pi_42586132
Misschien kunnen we linkjes verzamael voor in de volgende OP?
Newbieguide
Er staat veel info hier.
Children of the night. What music they make.
pi_42586319
Ik heb nu de taxrate naar 20 procent gezet. en de optie 'War is an option' aangezet. Als je te lang (voor meer dan 5 dagen) de optie 'Peace' hebt aanstaan, dan worden je citizens minder vrolijk.

Population Happiness is nu: 2.92:
quote:
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $16.88 (A weak economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $3.38
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $13.50
Children of the night. What music they make.
pi_42587264
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu de taxrate naar 20 procent gezet. en de optie 'War is an option' aangezet. Als je te lang (voor meer dan 5 dagen) de optie 'Peace' hebt aanstaan, dan worden je citizens minder vrolijk.

Population Happiness is nu: [afbeelding] 2.92:
[..]
Mijn populatie:
pi_42587469
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:15 schreef Roellie80 het volgende:
`
[..]

tof ..

gebeurt dit vaak?
Nee.
Burning bridges gives you so much more
pi_42590554
ik heb op aanraden van roellie ook maar ff een land gemaakt

Lat-Nam is a small and new nation at 0 days old with citizens primarily of Russian ethnicity who follow no religion. It is a backwards nation when it comes to technology and many refer to it unkindly as a 'Third World Nation'. Its citizens enjoy freedom from high taxation and as a result tend to earn more money. The citizens of Lat-Nam work diligently to produce Uranium and Iron as tradable resources for their nation. It is an aggressive country that some say has an itch for war. Lat-Nam is currently researching nuclear technology for the use of nuclear power plants but believes nuclear weapons should be banned. The military of Lat-Nam has been positioned at all border crossings and is arresting all drug traffickers. Lat-Nam does not allow any form of government protests. Its armed police forces work quickly at "dissolving" any and all government protests. It has an open border policy, but in order for immigrants to remain in the country they will have to become citizens first. Free speech is considered taboo in Lat-Nam. The government gives foreign aid when it can, but looks to take care of its own people first. Lat-Nam will trade with other nations with questionable ethical treatment of their citizens but prefers to keep such trade agreements a secret.

Lat-Nam bevindt zich ergens in de buurt van syberie en zit in Team Black.
Het land heeft Iron en Uranium om te verhandelen.
Ik heb nog 3 slots vrij dus als iemand wil handelen hoor ik 't graag

Mijn populatie (78) is 'Very Happy' en verdient best redelijk voor zover ik kan zien:
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $47.85 (An average economy)

Ik heb een grondgebied van 1.317 mile diameter en 1.47 Infrastructure en ben dus redelijk door m'n roubles heen :p
Government does not solve problems, it subsidises them
pi_42593160
quote:
Cyber Nations is currently too busy to process your login attempt. Please try again later. This is not an error.
Children of the night. What music they make.
pi_42593887
Ik voel er btw veel voor om een nieuwe nation te beginnen, wat ik dan wil veranderen is de naam van het land en de naam van de leider. M'n leider heet nu Yong Shin III
En ik wil een andere bevolkingsgroep.

Ik kan wel m'n land deleten, maar kan ik dan ook gelijk een nieuw land aanmaken of moet ik een paar dagen wachten?

Tevens een message gekregen:
quote:
To:Yong Shin III From:Terry Howard 10/11/2006 3:10:31 PM Subject: Alliance Illuminati

Looking for an alliance? For more info please mail me at angandtez@yahoo.co.uk Terry Howard R.S.V.P.
Children of the night. What music they make.
pi_42594571
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ik voel er btw veel voor om een nieuwe nation te beginnen, wat ik dan wil veranderen is de naam van het land en de naam van de leider. M'n leider heet nu Yong Shin III
En ik wil een andere bevolkingsgroep.

Ik kan wel m'n land deleten, maar kan ik dan ook gelijk een nieuw land aanmaken of moet ik een paar dagen wachten?

Tevens een message gekregen:
[..]
Ik doe ook mee

Dat bericht heb ik ook gekregen.

"(Next Available Change 10/14/2006 7:24:33 AM)
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They wish to worship a supreme being that they call Allah. "

whehe ok
As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
pi_42594671
Whehehe moslim!
Ik heb:
quote:
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a Far Eastern philosophical religion.
Tai Chi ofzo
Children of the night. What music they make.
pi_42595376
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef DeHovenier het volgende:
Whehehe moslim!
Ik heb:
[..]

Tai Chi ofzo
klinkt als een vechtsport
As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
  donderdag 12 oktober 2006 @ 00:09:20 #101
158175 Bilbao
Rood, Wit, GROEN
pi_42597050
Ik heb Water Zilver Uranium en Spices
Ik wil wel Water en Zilver traden
pi_42602039
War is an option is een ok optie

Heb weer wat land kunnen kopen, alleen mijn inwonertal stijgt niet zo, dus heb mijn taxrate maar weer aangepast.
pi_42602626
Ik moet nog 4 dagen wachten voordat ik mijn nation kan deleten
Children of the night. What music they make.
pi_42602733
Mijn Population Happiness is nu
Iemand heeft mijn trade geaccepteerd, dus ik ruil nu Iron en Uranium voor Rubber en Coal, waardoor ik dus nu Steel heb
Children of the night. What music they make.
pi_42603137
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:48 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet nog 4 dagen wachten voordat ik mijn nation kan deleten
gewoon doorgaan mên
quote:
Total Population: 111 Supporters
Primary Ethnic Group: Dutch
Population Happiness: 10.34
Population Per Mile: 59.29 Population Per Mile.
Military Personnel: 21 Soldiers
Citizens: 89 Working Citizens
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $51.94 (An average economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $10.91
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $41.03
Volgens mij is het best een aardig plaatje na 1 dag, er staat niks meer in het rood, taxes op 21%
Alleen ben ik nog aan het zoeken waarom slechs 89 van de 111 mensen aan het werk is...
pi_42603273
Ik heb nu dit:
quote:
Total Population: 80 Supporters
Primary Ethnic Group: Dutch
Population Happiness: [Your population is happy.] 4.94
Population Per Mile: 52.02 Population Per Mile.
Military Personnel:
Citizens:
0 Soldiers
80 Working Citizens
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $20.91 (A weak economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $4.18
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $16.73
En ik heb nog $314 in kas...infrastruture kopen of land uitbreiden? Of soldaatjes kopen?
quote:
Your population density of 52.02 population per mile is at a good level at this time. The De Delflanden military of 0 soldiers is extremely weak. A large portion of your population is rioting as a result of your lack of forces. The infrastructure of De Delflanden is adequate at the time with a level of 2.07.
Children of the night. What music they make.
pi_42603295
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:13 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

gewoon doorgaan mên
[..]

Volgens mij is het best een aardig plaatje na 1 dag, er staat niks meer in het rood, taxes op 21%
Alleen ben ik nog aan het zoeken waarom slechs 89 van de 111 mensen aan het werk is...
Dat is heel simpel, je hebt namelijk 21 soldaten
Hoe komen je trouwens aan een avererage economy?
Children of the night. What music they make.
pi_42603435
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:20 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat is heel simpel, je hebt namelijk 21 soldaten
Hoe komen je trouwens aan een avererage economy?
je moet "was is an option" kiezen, dan gaan je inkomsten zwaar omhoog

Waar je je geld aan uit moet geven? bovenin bij het overzicht van je natie zie je een stukje tekst, zijn deze in het rood? Misschien dat je dan een paar soldaatjes wil aanschaffen. Verder is voor ons n00bs infrastructuur kennelijk wel belnagrijk
pi_42603490
Die had ik gister al aangevinkt
En dit staat dus in het rood:
quote:
The De Delflanden military of 0 soldiers is extremely weak. A large portion of your population is rioting as a result of your lack of forces.
Daarna heb ik 18 soldaatjes gekocht, en 0.40 Infrastructure.
Nu is er niks rood en staat er dit:
quote:
Your population density of 66.62 population per mile is at a good level at this time. Your military of 19 soldiers is considered adequate strength for the size of De Delflanden. You have 0 soldiers deployed overseas and 19 soldiers defending your nation. Your defenses are stronger than your deployed troops and you might consider deploying more troops abroad if you intend to wage war and attack another nation in the near future. The infrastructure of De Delflanden is adequate at the time with a level of 2.47.
Ik sta nu wel $1.22 in de min
Children of the night. What music they make.
pi_42603594
En toen had ik ook een average economy
quote:
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $45.06 (An average economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $9.01
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $36.05
Children of the night. What music they make.
pi_42603951
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:34 schreef DeHovenier het volgende:
En toen had ik ook een average economy
[..]
oké dan

de trades zijn volgens mij best belangrijk en ook gelijk lastig.
Ik krijg nu; Iron, Wood, Marble en Water
en wil nog graag Fish, Cattle, Furs en eventueel Sugar

Nu heb ik hier wel een paar mensen voor gevonden. maar de meeste hebben al hun 4 trade-slots al in gebruik, of de user is al 3 (of meer) dagen niet online geweest.. dan ga ik er niet op wachten
En dan heb ik uranium in de aanbieding... niet iets waar veel mensen snel in geinteresseerd zijn

Ik hoop een beetje snel reactie te krijgen van de trade-proposals die ik heb gedaan.. ze mogen het oof afwijzen, maar dan kan ik tenminste weer snel verder zoeken
pi_42604174
ik ga lid worden van;
quote:
Hello, LordRoellie, I’m Eagle90 from the alliance LOSS (League of Small Superpowers). I’ve come to invite you to join our alliance. As you grow bigger and bigger in CyberNations you need an alliance to back you up. LOSS has many things to offer, including startup aid and a mentor program. LOSS isn’t an alliance that goes looking for wars, but once one of our nations is in a war, we fight as one. No nation in LOSS stands alone. In LOSS you will grow quicker and have the choice to help the alliance by signing up for alliance jobs. One of the strong points of LOSS is all our leaders are elected by the members. For more information about LOSS, please see our recruitment video http://www.youtube.com/watch?v=f1cM2iXnLIs If LOSS sounds like something you’d be interested in, stop by our forum http://z7.invisionfree.com/LOSS/ and sign up under the folder called Sign UP. If you have any questions just PM me, and I’ll get back to you!
pi_42604176
Idd, ik heb nu ook alle4 de tradeslots vol, 1 trade is geaccepteerd
Ik wil Bier krijgen, dan krijg je een leuke bonus kwa Happiness.
Children of the night. What music they make.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:12:59 #114
158175 Bilbao
Rood, Wit, GROEN
pi_42604540
MIjn people zijn very happy

  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:14:13 #115
158175 Bilbao
Rood, Wit, GROEN
pi_42604570
hmm ik heb war is an option aangevinkt.
en nu zijn ze verliefd op me:
pi_42604721
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:14 schreef Bilbao het volgende:
hmm ik heb war is an option aangevinkt.
en nu zijn ze verliefd op me:
[afbeelding]
welk getal staat er achter de smilie.. dat geeft meer info
je ziet geen getal, maar klik op ctrl+a en zie een getal verschijnen
pi_42604969
Met andere woorden, naast de smiley staat een getal, en als je dat getal selecteert zie je pas dat getal. Met ctrl a selecteer je alles, maar je kan ook gewoon alleen het getal selecteren
Children of the night. What music they make.
pi_42605088
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:57 schreef Roellie80 het volgende:
ik ga lid worden van;
[..]
Ik ook
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:10:03 #119
158175 Bilbao
Rood, Wit, GROEN
pi_42606177
22.24
quote:
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $80.26 (A strong economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $9.63
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $70.63
pi_42606621
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:57 schreef Roellie80 het volgende:
ik ga lid worden van;
[..]
Grappig, ik zit ook bij LOSS
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_42606706
Is er iemand die één van de volgende dingen met mij kan/wil 'traden': aluminum, coal, fish, gems, gold, marble, silver, water, wheat, wine?

Ik heb: lumber + sugar
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_42607336
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:10 schreef Bilbao het volgende:
[afbeelding]22.24
dat zijn mooie bedragen zeg
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:29 schreef RCHY het volgende:
Is er iemand die één van de volgende dingen met mij kan/wil 'traden': aluminum, coal, fish, gems, gold, marble, silver, water, wheat, wine?

Ik heb: lumber + sugar
sorry.. ben meer op zoek naar cattle, wheat, fish en furs

heb zojuist een aantal nations met deze resouces een PM gestuurd om te traden
  donderdag 12 oktober 2006 @ 13:10:29 #123
158175 Bilbao
Rood, Wit, GROEN
pi_42607850
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:29 schreef RCHY het volgende:
Is er iemand die één van de volgende dingen met mij kan/wil 'traden': aluminum, coal, fish, gems, gold, marble, silver, water, wheat, wine?

Ik heb: lumber + sugar
Ik heb silver en water voor je in de aanbieding.
pi_42608673
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 13:10 schreef Bilbao het volgende:

[..]

Ik heb silver en water voor je in de aanbieding.
Welke kleur heb je ?
Interesse in Lumber en Iron?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 14:06:42 #125
158175 Bilbao
Rood, Wit, GROEN
pi_42609462
Blue - Ja ik heb intresse.
Nation name: Skynet
pi_42610986
Total Population: 73 Supporters
Primary Ethnic Group: Black
Population Happiness: 9.14
Population Per Mile: 47.30 Population Per Mile.
Military Personnel:
Citizens:
2 Soldiers
71 Working Citizens
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $36.59 (An average economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $6.59
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $30.00

leuk man. En ik heb een bonus resource haha > Steel.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_42611189
Ik heb ook Steel
Children of the night. What music they make.
pi_42611563
Steel...

patsers
pi_42611581
Steel en Fine Jewelry

Waarvan de laatste het waarschijnlijk het niet waard is.
Ik zoek trouwens dit:
Water, Wheat, Lumber, Aluminium en Marble.
Zelf beschik ik over Pigs en Wine.
Burning bridges gives you so much more
pi_42611714
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Steel en Fine Jewelry

Waarvan de laatste het waarschijnlijk het niet waard is.
Ik zoek trouwens dit:
Water, Wheat, Lumber, Aluminium en Marble.
Zelf beschik ik over Pigs en Wine.
oeh!.. die wijn met varkens lust ik wel
kan echter alleen olie en uranium geven

begint wel op kolonisten van catan te lijken
pi_42611900
[quote[There has been a terrorist attack in the center of your capital city killing many citizens.[/quote]
Terwijl er maar 100 mensen wonen Ben nu met het leger naar de daders aan het zoeken

Iemand die iets wilt ruilen? Ik heb marble en wine
pi_42612109
ik wil wel ruilen.

Team black
Name: Kletz
Nationname: FORKLETZSAKE

ik heb gems en Iron
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_42612394
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:34 schreef Sautor het volgende:
There has been a terrorist attack in the center of your capital city killing many citizens.
Terwijl er maar 100 mensen wonen Ben nu met het leger naar de daders aan het zoeken

Iemand die iets wilt ruilen? Ik heb marble en wine
Ik wil ook ruilen, lumber + sugar.

name: N-RCHY
nation: N-RCHY
black
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_42612526
je hebt een aanvraag binnen RCHY!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_42612677
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:54 schreef Kletz het volgende:
je hebt een aanvraag binnen RCHY!
prima
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_42612834
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:52 schreef Roellie80 het volgende:
heb zojuist een aantal nations met deze resouces een PM gestuurd om te traden
heb toch zeker naar 10 man ge-PM't
Heb gvd nog van niemand iets gehoord

dooie bende
pi_42613516
Ik heb gold en lead, iemand traden?
As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
pi_42613654
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:04 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

heb toch zeker naar 10 man ge-PM't
Heb gvd nog van niemand iets gehoord

dooie bende
Hoe kan je in het menu invullen dat je bij Loss zit?
pi_42613700
haha ik heb getrade met 1 of ander chinees en hij was heel blij met de trade want het bracht hem 10k op haha.

Nu kreeg ik net via een financial aid van die gast > 10k!! haha. dat is ff een leuk ding.

Technologie omhoog > land omhoog, infrastructuur omhoog. Militairen omhoog. Kijken of ik nog wat tanks kan bouwen haha
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_42613722
euh ok:

I'm sorry to say i will be canceling our deal but i will send you 5k to express my sincere apologies. Sorry.

Ik heb het ook nog gekregen ook
As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
pi_42613867
vrienden van mijn zijn al 2 dagen bezig en ik net een halve dag haha. Ik sta nu vet boven hun > ik noem geen namen > roellie80 haha
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_42613931
zit er trouwens een max aan hoeveel resources je kan traden?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_42613940
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:30 schreef Poepoog het volgende:
Hoe kan je in het menu invullen dat je bij Loss zit?
moet je hier ff registreren...
http://z7.invisionfree.com/LOSS
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:37 schreef Kletz het volgende:
vrienden van mijn zijn al 2 dagen bezig en ik net een halve dag haha. Ik sta nu vet boven hun > ik noem geen namen > roellie80 haha
ja lucky fuck

maar hoeveel infrastructure heb je nou "gekocht" ?
ik zie dat je iets van 30 soldaten heb gekocht... da's wel een beetje veel in vergelijking met de bevolking ..niet?
pi_42614102
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:39 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

moet je hier ff registreren...
http://z7.invisionfree.com/LOSS
Ja dat is gelukt, maar ik wist niet dat ik het handmatig moest aangeven in Cyber Nations.
pi_42614187
Ik wil ook 10k
Children of the night. What music they make.
pi_42614199
Total Population: 187 Supporters
Primary Ethnic Group: Black
Population Happiness: 15.04
Population Per Mile: 16.15 Population Per Mile.
Military Personnel:
Citizens:
36 Soldiers
152 Working Citizens
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $70.61 (A strong economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $14.83
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $55.78

Geld is op, dit heb ik er voor terug
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_42614269
quote:
[b]Op donderdag 12 oktober 2006 16:39 schreef
maar hoeveel infrastructure heb je nou "gekocht" ?
ik zie dat je iets van 30 soldaten heb gekocht... da's wel een beetje veel in vergelijking met de bevolking ..niet?
Daar zegt hij het volgende over:
quote:
Your population density of 16.15 population per mile is at a good level at this time. Your military of 36 soldiers is considered adequate strength for the size of FORKLETZSAKE. You have 0 soldiers deployed overseas and 36 soldiers defending your nation. Your defenses are stronger than your deployed troops and you might consider deploying more troops abroad if you intend to wage war and attack another nation in the near future. The infrastructure of FORKLETZSAKE is adequate at the time with a level of 11.18.
ff uitzoeken hoe en of wat
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_42614532
Van de ODN:
quote:
To:Yong Shin III From:Golan 1st 10/12/2006 7:08:35 AM Subject: Greetings from the ODN

Greetings, I am Golan 1st and I am an active member of the ODN, (Orange Defense Network). We are an Orange based alliance, that has stood on the Orange Team for a long time. Well what sets us apart from the other alliance is our honor, the fact that we are comprised of highly respectable members, and have good relations with many. In the ODN we have benifits for new members, such as our Aid and Trade Office, and Nation Adoption Program. Our Nation Adoption Program will teach you the in and outs of Cybernations. Another advantage of joining the ODN is our automatic nation stats, it allows for better coordantation with our defense department giving you the upperhand in every battle. Sounds good so far? Well the automated nation stats will also let you know who has ideal trades, making it easier to find suitable trade partners. In addition to that we also have our own media shop, for all you media needs. In addition we also have our very own bank, you may take out loans, as well as invest your money into the bank for a future payoff. Well it doesn't end there our goverment is based upon our members, periodically we have elections and elect or relect our gov. officials, and anyone is welcome to run. You may be wondering will it be easier to switch over and the answer is yes. If you are interested just reply, so don't join just any alliance join the ODN. Proud ODN Member, Golan 1st
Children of the night. What music they make.
pi_42616126
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:31 schreef Kletz het volgende:
haha ik heb getrade met 1 of ander chinees en hij was heel blij met de trade want het bracht hem 10k op haha.

Nu kreeg ik net via een financial aid van die gast > 10k!! haha. dat is ff een leuk ding.

Technologie omhoog > land omhoog, infrastructuur omhoog. Militairen omhoog. Kijken of ik nog wat tanks kan bouwen haha
Tanks bouwen is zeer dom om te doen. Neem dat gewoon van me aan, en haal het nooit in je hoofd om in het begin aan iets anders te denken dat je economie.
Burning bridges gives you so much more
pi_42618318
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:49 schreef RCHY het volgende:

[..]

Ik wil ook ruilen, lumber + sugar.

name: N-RCHY
nation: N-RCHY
black
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:41 schreef Kletz het volgende:
ik wil wel ruilen.

Team black
Name: Kletz
Nationname: FORKLETZSAKE

ik heb gems en Iron
Voorstel is gedaan
pi_42621162
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:12 schreef Sautor het volgende:

[..]


[..]

Voorstel is gedaan
Approved
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_42646646
Iemand oil en iron nodig?
Burning bridges gives you so much more
pi_42656213
dit gaat de goede kant op
quote:
Total Population: 386 Supporters
Primary Ethnic Group: Dutch
Population Happiness: 9.94
Population Per Mile: 29.61 Population Per Mile.
Military Personnel:
Citizens:
84 Soldiers
302 Working Citizens
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $53.42 (An average economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $11.22
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $42.20
pi_42656861
Ik heb:
quote:
Total Population: 113 Supporters
Primary Ethnic Group: Dutch
Population Happiness: [Your population is happy.] 6.54
Population Per Mile: 55.56 Population Per Mile.
Military Personnel:
Citizens:
19 Soldiers
94 Working Citizens
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $44.84 (An average economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $8.97
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $35.87


Jij hebt land gekocht zie ik, ik heb alleen infra gekocht. Dat land krijg ik vanzelf wel via Natural Growth:
quote:
Area of Influence: 2.037 mile diameter.
0.690 from purchases/sales/gains, 1.347 from natural growth.
Children of the night. What music they make.
pi_42661202
Hovenier;

Nadat ik me heb aangemeld bij de alliantie kreeg ik de mogelijkheid om me aan ge melden bij een pupil/mentor programma waardoor ik een metor kreeg toegewezen.

Deze heeft mij 10K gestuurd, zodoende heb ik deze voorsprong behaald

en land gaat inderdaad automatisch, maar wanneer je in 1x 20.00 infra koopt dan komen er zoveel mensen bij dat je land echt te klein is

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2006 00:49:55 ]
pi_42667139
quote:
Government Type: Revolutionary Government (Next Available Change 10/17/2006)
Your people are happy with this government type.
National Religion:
[Confucianism] (Next Available Change 10/17/2006)
Your people are happy with this national religion.
Heb nu dus
quote:
Revolutionary Government - A government that is formed on radical and revolutionary governing ideals.
als Government type, en als National Religion heb ik Confucianism

Mijn Population Happiness: [Your population is very happy.] 8.54



Welke alliance heb je gejoined trouwens?
Children of the night. What music they make.
pi_42667327
Je kunt het beste Monarchy als staatsvorm hebben
Burning bridges gives you so much more
pi_42670221
Ja, maar dat willen m'n inwoners niet
Children of the night. What music they make.
pi_42675800
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:19 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, maar dat willen m'n inwoners niet
Dat maakt opzich niet zoveel uit, zie het volgende:

En dit:
BONUSES:
There are 10 different government types to choose from. Each one gives a different set of bonuses to your nation. The following chart shows what kinds of bonuses each type of government give to you. On top of this, you will receive a +1 Happiness bonus for choosing the type of government that your people want.
Burning bridges gives you so much more
pi_42676999
Dawissiknie

Handig om te weten
Children of the night. What music they make.
pi_42678913
Oja, er staat bij dat Revolutionary Goverment hetzelfde geeft als Monarchy, maar met RG zit er ook nog een Enviroment Penalty aan.
Burning bridges gives you so much more
pi_42679275
Hoe zit dat precies met Enivroment? Dat is toch vervuiling? Dus hoemeer sterren je daarvam hebt, hoe slechter? Wat is dan een Enviroment Penalty?
Children of the night. What music they make.
pi_42679614
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:35 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe zit dat precies met Enivroment? Dat is toch vervuiling? Dus hoemeer sterren je daarvam hebt, hoe slechter? Wat is dan een Enviroment Penalty?
Hoe minder sterren je hebt, hoe slechter. Als je enviroment slechter is, gaat je population hapiness omlaag, en daarmee ook de belasting die ze betalen. 1 punt population hapiness is zo'n beetje 2 [instert geldeenheid]. Dus dat scheelt dan veel.
Burning bridges gives you so much more
pi_42679811
Wat is dan een Enviroment Penalty? En enviroment is vervuiling?
Children of the night. What music they make.
pi_42679930
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is dan een Enviroment Penalty? En enviroment is vervuiling?
Environment is natuurlijk omgeving he, je ecosysteem
En Enviromentpenalty is dus dat je bewoners minder happy zijn en minder hard werken, waardoor je minder belasting binnen krijgt.
Burning bridges gives you so much more
pi_42680170
Duidelijk
quote:
Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else. They desire a government of strong central powers that will reside over issues such as national defense, disaster relief, and foreign affairs.
Welk regeringsvorm is dit?
Children of the night. What music they make.
pi_42681092
Federal Goverment.
Burning bridges gives you so much more
pi_42691785
quote:
Event Date Event Expiration Event Description Response Options Current Response
10/15/2006
11/14/2006 A major earthquake has rocked your northern territories causing severe damage to some of the villages located there. Option 1: Send building materials to rebuild the damaged areas. Citizen income -$5.00.
Option 2: Refuse to acknowledge that your people need help. Population happiness -3

No Response. Population happiness -4
Children of the night. What music they make.
pi_42695811
Option 1 natuurlijk
Burning bridges gives you so much more
pi_42696027
Idd, dat heb ik ook gedaan.

Zijn er ook positieve events?
Children of the night. What music they make.
pi_42696931
quote:
You have been attacked by aeternal. You lost 53 soldiers and 0 tanks. You killed 4 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 0.109 miles of your land, stole 0.000 technology, and destroyed 0.096 infrastructure. Their forces looted $70.39 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat.
Wat een eikel
Wil iemand hem effe dood maken
pi_42696967
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:42 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, dat heb ik ook gedaan.

Zijn er ook positieve events?
Geen idee eigenlijk.
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:17 schreef IedeK. het volgende:

[..]

Wat een eikel
Wil iemand hem effe dood maken
Vraag je alliance om hulp.
Burning bridges gives you so much more
pi_42697022
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:19 schreef Gatenkaas het volgende:

Vraag je alliance om hulp.
Ik heb nog geen alliance, weet iemand een goede?
pi_42697058
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:20 schreef IedeK. het volgende:

[..]

Ik heb nog geen alliance, weet iemand een goede?
LOSS is wel aardig snel met aanvragen
Dus ik raad je aan daar bij te gaan, en ze hebben een goede mentor prog(+10k).
Me broertje*ahum* zit daarbij dus ik weet dat.
Morgen ga ik hem wel wat dreigen met de 2e account die op deze pc geregged staat, aangezien ik nu weinig soldaten heb.
Burning bridges gives you so much more
pi_42697067
Ik weet niet welke alliance je het beste kan kiezen helaasch.
Children of the night. What music they make.
pi_42697091
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

LOSS is wel aardig snel met aanvragen
Dus ik raad je aan daar bij te gaan, en ze hebben een goede mentor prog(+10k).
Me broertje*ahum* zit daarbij dus ik weet dat.
Morgen ga ik hem wel wat dreigen met de 2e account die op deze pc geregged staat, aangezien ik nu weinig soldaten heb.

Damagnie
Children of the night. What music they make.
pi_42697104
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

LOSS is wel aardig snel met aanvragen
Dus ik raad je aan daar bij te gaan, en ze hebben een goede mentor prog(+10k).
Me broertje*ahum* zit daarbij dus ik weet dat.
Morgen ga ik hem wel wat dreigen met de 2e account die op deze pc geregged staat, aangezien ik nu weinig soldaten heb.
Thanks
pi_42697225
Ik heb me ook even aangemeld en zit ergens in zuid-afrika (Vlatherlands )
Is er al een fok-team? (Heb ff geen zin om alles door te lezen )
pi_42697438
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:30 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb me ook even aangemeld en zit ergens in zuid-afrika (Vlatherlands )
Is er al een fok-team? (Heb ff geen zin om alles door te lezen )
Geen Fokteam.
Mijn land zit ook in Zuid-Afrika
Burning bridges gives you so much more
pi_42704108
Ik zoek nu trouwens de volgende resources:
Wheat
Marble
Aluminum
Water
Als je 2 van deze hebt, en het wil traden voor oil en iron, laat het even weten
Burning bridges gives you so much more
pi_42735481
quote:
National Religion:
None (Next Available Change 10/20/2006)
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They cannot make up their minds when it comes to religion.
Moet het dan mixed zijn
Children of the night. What music they make.
pi_42741587
Mixed ja
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:46:01 #183
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_42744332
Nation Name: Guainia syndicate
Ruler: Gerardus

Ik heb wijn en huiden te traden... zijn er nog fok!kers die tradeslots open hebben?
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:17:33 #184
65674 RCHY
Go Cards!
pi_42750348
Is er iemand die één van de volgende dingen met mij kan/wil 'traden': aluminum, coal, fish, gems, gold, silver, water, wheat?

Ik heb: lumber + sugar
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_42752296
quote:
Provider error '80004005'

Unspecified error

/connection.asp, line 27
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:34:19 #186
86327 dujour
Nou daaaaag
pi_42753190
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Zelfde hier, leek me net zo'n leuk spel.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:48:39 #187
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_42753674
Volgens mij ligt de server plat.

RHCY ik wil wel mijn resources traden tegen lumber en sugar
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:06:11 #188
65674 RCHY
Go Cards!
pi_42754271
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef Jikpunth het volgende:
Volgens mij ligt de server plat.

RHCY ik wil wel mijn resources traden tegen lumber en sugar
staan helaas niet (meer) in mijn wensenlijstje
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_42798504
Note voor mezelf
quote:
your best bet is to get the following resources: alum, coal, iron, lumber, marble, rubber, water and wheat. then after you get a harbour, get lead and gold. that will give you the most possible bonus resources once you have enough tech
quote:
keep your soldiers at about 20 percent of your population. just keep buying lots and lots of infra. only buy land when you absolutely need it. i try to stay at about 20 people per sq mile
en dan nog een vraag;
quote:
Environment: Various things affect environment. Seriously newer nations don't worry about this yet. Older nations if you haven't found the Easter Egg Page by now that gives information on this what is holding you up? Seriously though, if you can't find the page ask a friend.
heeft iemand die Easter Egg pagina al gevonden?

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2006 11:10:25 ]
pi_42802778
wikipedia roellie
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_42802877
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:37 schreef Kletz het volgende:
wikipedia roellie
link?
pi_42803680
1) Highlight behind your Environment to get the number

2) Highlight behind your happiness indicator to get that number

3) On the "View My Nation" page, at the very bottom, directly under the "Search for Nations, Rulers, Resources" box, on the left-hand side...highlight...there should be a small highlighted space. Click it. It will then display information on what government and religion your people want, what things are affecting your environment, and what things are affecting your happiness. It also gives the equation for figuring out nation strength.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:11:43 #193
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_42803992
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef Kletz het volgende:
3) On the "View My Nation" page, at the very bottom, directly under the "Search for Nations, Rulers, Resources" box, on the left-hand side...highlight...there should be a small highlighted space. Click it. It will then display information on what government and religion your people want, what things are affecting your environment, and what things are affecting your happiness. It also gives the equation for figuring out nation strength.
De eerste twee had ik zelf inmiddels al gevonden maar deze laatste, ik kan het niet viden.. zelfs niet als ik de hele pagina maar gewoon selecteer.
pi_42804251
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:11 schreef SuperPoekie het volgende:

[..]

De eerste twee had ik zelf inmiddels al gevonden maar deze laatste, ik kan het niet viden.. zelfs niet als ik de hele pagina maar gewoon selecteer.
klopt ik lees net dat ie door de admin weg is gehaald.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_42804559
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:19 schreef Kletz het volgende:

[..]

klopt ik lees net dat ie door de admin weg is gehaald.
haha... goed bezig kletz

offtopic, Mijn internet thuis ligt ook plat, en da;s vreemd aangezien in ADSL heb,
Bij m'n ouders (ook chello) ligt internet er ook uit

zal dus een andere probleem zijn dan met je modem
  donderdag 19 oktober 2006 @ 15:46:50 #196
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_42807101
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:19 schreef Kletz het volgende:

[..]

klopt ik lees net dat ie door de admin weg is gehaald.
pfew, dan ligt het niet aan mij
pi_42969767
Nog mensen aan het spelen? Ik zit inmiddels bij IRON
pi_42974519
Zat ik eerst ook, maar ik ben gestopt
Vind het niet interessant meer.
Children of the night. What music they make.
pi_42976931
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:59 schreef Whizzkith het volgende:
Nog mensen aan het spelen? Ik zit inmiddels bij IRON
Wat is de voordeel daar?
pi_42976994
nog bezig hier
pi_42977177
Ook nog bezig
Burning bridges gives you so much more
pi_42979775
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:34 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Wat is de voordeel daar?
Sowieso het feit dat je door (bijna) niemand meer wordt aangevallen. Maar ook de hulp en het geld dat je krijgt voor de opbouw van je natie zijn erg handig. Als je erbij wil PM je maar even
pi_43388177
Hè Hè

eindelijk m'n resources op orde,
heb uiteindelijk iemand $10.000 betaald voor een trade



maar heb dan wel de volgende bonus resources


en dan nog wat andere gegevens van m'n landje;

Total Population: 2,408
Military Personnel: 749 Soldiers
Citizens: 1,659 Working Citizens
Pop. happiness: 17.16

en nu maar hopen dat er ooit nog iets boeiends gaat gebeuren,
anders blaas ik het zooitje op binnenkort
  donderdag 9 november 2006 @ 11:08:25 #204
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_43388241
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:34 schreef Poepoog het volgende:
Wat is de voordeel daar?
30k startup en waterfall

[ Bericht 2% gewijzigd door Jikpunth op 09-11-2006 15:28:48 ]
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
pi_43396768
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:08 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

en waterfall
Sst
pi_43501270
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef Roellie80 het volgende:
Hè Hè

eindelijk m'n resources op orde,
heb uiteindelijk iemand $10.000 betaald voor een trade

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

maar heb dan wel de volgende bonus resources
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

en dan nog wat andere gegevens van m'n landje;

Total Population: 2,408
Military Personnel: 749 Soldiers
Citizens: 1,659 Working Citizens
Pop. happiness: [afbeelding] 17.16

en nu maar hopen dat er ooit nog iets boeiends gaat gebeuren,
anders blaas ik het zooitje op binnenkort
we kunnen gaan rellen
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_43501294
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:56 schreef Kletz het volgende:

[..]

we kunnen gaan rellen
ja joh?

gaan we aanvallen
pi_43503548
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:57 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

ja joh?

gaan we aanvallen
ja maar dan krijgen we wel problemen binnen de loss alliantie maar ja das ook boeien.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_45035039
Ik vind er echt geen bal meer aan iemand die het nog doet
pi_45037231
Ik allang niet meer
Children of the night. What music they make.
pi_45043780
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:17 schreef Kletz het volgende:

[..]

ja maar dan krijgen we wel problemen binnen de loss alliantie maar ja das ook boeien.
aangezien wij volgens mij nog wel een account hebben... laten we gewoon iets/iemand eens aanvallen
pi_45172771
ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_47865111
*KICK*

Zijn er nog mensen die dit spelen? ^_^
"Is that a rain coat? " "Yes it is!" ;; "I Can't" "I have to return some videotapes"
CN - Proud former VE member Nation of Oosterpark
pi_47865178
Ik .
  zaterdag 31 maart 2007 @ 19:23:37 #215
145942 Stylez
zoals gewoonelijk
pi_47867429
Ik speel het ook (nog steeds.)
:7
pi_49165895
Als er nog mensen zijn die dit spelen:

Kom bij de FOK!-Alliance!
www.fokalliance.com
[FOK!-Alliance] Political Simulator, doe mee! Deel 6

We kunnen oud-leden goed gebruiken
pi_49166752
Ik speel het sinds twee weken. Zit nu bij IRON.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_49166782
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:32 schreef heiden6 het volgende:
Ik speel het sinds twee weken. Zit nu bij IRON.
Whehe, daar ben ik net weggegaan om bij FOK! te gaan
Bij ons trouwens ook veel aid.
pi_49167073
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:33 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Whehe, daar ben ik net weggegaan om bij FOK! te gaan
Bij ons trouwens ook veel aid.
Ik krijg een ton. En heb al van een andere knakker een ton gehad na een paar dagen omdat hij een betrouwbare trading partner wilde. Daarnaast is IRON gewoon een grote alliance, dus erg safe.

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_49167116
tvp, mss begin ik weer
Children of the night. What music they make.
pi_49167119
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik krijg een ton. En heb al van een andere knakker een ton gehad na een paar dagen omdat hij een betrouwbare trading partner wilde. Daarnaast is IRON gewoon een grote alliance, dus erg safe.

Mja, het is inderdaad erg safe Maar dat is niet altijd het leukst
Ik heb vandaag ook 16x een ton weggeven btw.
pi_49167129
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef DeHovenier het volgende:
tvp, mss begin ik weer
Kom bij FOK!
pi_49167156
Uit het POL gedeelte:
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:02 schreef Shawn het volgende:

[..]

heb je $20 gedoneerd?
je krijgt dan automatisch 20+ tech, 200 land en 200 infra
de komende dagen ga je iig 50K bruto per dag verdienen als je het goed aanpakt
Begrijp ik hieruit dat je geld moet betalen aan de makers van het spel?
Children of the night. What music they make.
pi_49167258
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef DeHovenier het volgende:
Uit het POL gedeelte:
[..]

Begrijp ik hieruit dat je geld moet betalen aan de makers van het spel?
Nee, kun je doen maar het is niet verplicht? Je krijgt er gewoon wat geld, tech en infra voor ofzo
pi_49167404
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Mja, het is inderdaad erg safe Maar dat is niet altijd het leukst
Ik heb vandaag ook 16x een ton weggeven btw.
Als je in een vrijgevige bui bent: mijn land heet Liber.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_49167419
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je in een vrijgevige bui bent: mijn land heet Liber.
Sorry, alleen voor FOK!-Alliance-leden
pi_49167477
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Sorry, alleen voor FOK!-Alliance-leden
Hoeveel leden hebben jullie?

Wellicht valt er een non-agression-pact te regelen. Ik wil geen mede-Fok!ers hoeven vernietigen natuurlijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_49167514
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hoeveel leden hebben jullie?

Wellicht valt er een non-agression-pact te regelen. Ik wil geen mede-Fok!ers hoeven vernietigen natuurlijk.
37 op dit moment, we zijn net een dag oud ofzo
Kijk anders even rond op www.fokalliance.com

En ik denk niet dat ze me zomaar gaan aanvallen Mag hopen van niet, ben er nog moderator geweest
pi_49374833
Hup, aanmelden paupers!
  maandag 14 mei 2007 @ 22:26:02 #230
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_49382656
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:27 schreef Whizzkith het volgende:
Hup, aanmelden paupers!
Wat hij zegt!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  maandag 14 mei 2007 @ 22:26:47 #231
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_49382696
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Sorry, alleen voor FOK!-Alliance-leden
Heb je nog wat over dan voor t arme Desconistan?
Shawn heeft onze trade gecancelled; mn economy holt achteruit en mn bevolking adoreert me niet meer; (de ondankbare honden! )


P.s. En het ergste nog: Nu heeft mn volk geen bier meer!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_49384549
Liber groeit als kool door verstandig aankopen, en flinke donaties. Ben de 1.000.000 nation strength al gepasseerd na amper twee weken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_49384886
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:02 schreef heiden6 het volgende:
Liber groeit als kool door verstandig aankopen, en flinke donaties. Ben de 1.000.000 nation strength al gepasseerd na amper twee weken.
Kom dan eens heel gauw bij de Fok!-Alliance
pi_49385535
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Kom dan eens heel gauw bij de Fok!-Alliance


IRON FTW!!111
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator dinsdag 29 mei 2007 @ 00:02:29 #235
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_49872688
Ik ben nu 21 dagen bezig met m'n landje en vind het best aardig. Jammer alleen dat het zo langzaam gaat en m'n alliance me maar geen geld geeft.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_49872772
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef Mike het volgende:
Ik ben nu 21 dagen bezig met m'n landje en vind het best aardig. Jammer alleen dat het zo langzaam gaat en m'n alliance me maar geen geld geeft.
Kom bij de FOK! Alliance dan gek Het geld wordt rond gestrooid

[FOK!-Alliance] Political Simulator, doe mee! Deel 11
http://www.fokalliance.com
  Moderator dinsdag 29 mei 2007 @ 00:17:37 #237
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_49873145
Ik was jullie alliantie inderdaad al tegen gekomen. Maar het is ook zo wat om de andere meteen maar te verlaten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_49873260
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 00:17 schreef Mike het volgende:
Ik was jullie alliantie inderdaad al tegen gekomen. Maar het is ook zo wat om de andere meteen maar te verlaten.
Gewoon doen joh Bij wie zit je?
  Moderator dinsdag 29 mei 2007 @ 00:23:14 #239
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_49873317
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Gewoon doen joh Bij wie zit je?
United Nations of the Cyberverse

Er zitten maar 24 landen in ofzo.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_49873403
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 00:23 schreef Mike het volgende:

[..]

United Nations of the Cyberverse

Er zitten maar 24 landen in ofzo.
En heb je al aid van ze ontvangen? Zit je in de regering of een andere organisatie binnen de alliance? Zo nee, dan is het toch geen probleem om over te stappen?
  Moderator dinsdag 29 mei 2007 @ 00:29:21 #241
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_49873486
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 00:26 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

En heb je al aid van ze ontvangen? Zit je in de regering of een andere organisatie binnen de alliance? Zo nee, dan is het toch geen probleem om over te stappen?
Nee, dat geld laat maar op zich wachten. En ik zit ook nog niet in een regering ofzo, want ik ben net nieuw daar.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_49873523
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 00:29 schreef Mike het volgende:

[..]

Nee, dat geld laat maar op zich wachten. En ik zit ook nog niet in een regering ofzo, want ik ben net nieuw daar.
Nou, snel overstappen dan
Gratis geld!
  Moderator dinsdag 29 mei 2007 @ 00:32:11 #243
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_49873558
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 00:30 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Nou, snel overstappen dan
Gratis geld!
Wat heeft de FOK!aliantie in de aanbieding qua geld? Ik wil eens een beetje gaan bouwen aan m'n land.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_49873706
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 00:32 schreef Mike het volgende:

[..]

Wat heeft de FOK!aliantie in de aanbieding qua geld? Ik wil eens een beetje gaan bouwen aan m'n land.
Ik heb regelmatig mensen nodig om geld door te sluizen, waarbij degene al gauw 250k+ ontvangt Of techdeals, waarbij ik 1+ miljoen betaal voor 50 tech (kost een beginnend land ongeveer 700k ofzo). En de andere grotere landen geven ook weleens geld weg Ook worden er regelmatig donaties gedaan door iemand op namen van andere, waardoor je dus infra, geld, land en tech ontvangt Etc.
pi_50115261
Leuk spel .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50131676
Wie speelt het nog? Check ook het fok alliance topic

[FOK!-Alliance] Political Simulator, doe mee! Deel 13
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_50133369
Hé, is dit niet dat ene leuke spel? Daar had FOK! toch een alliance op?
pi_50177071
heheh leuk spel
join allemaal de fok alliance
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:47:00 #250
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_50177364
gaan we hier verder!
pi_50292036
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_50309864
quote:
pi_50320657
Hmm, misschien moet ik maar weer eens gaan spelen. Ik krijg nog steeds berichten van de NPO.
Burning bridges gives you so much more
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:19:19 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_53908573
quote:
Op maandag 11 juni 2007 08:38 schreef Gatenkaas het volgende:
Hmm, misschien moet ik maar weer eens gaan spelen. Ik krijg nog steeds berichten van de NPO.
En, ben je inmiddels weer gaan spelen?"
Ikzelf zit nu ook bij de FOK! Alliance, en het spelletje en het hele gedoe eromheen bevalt me wel Ben er iig heel veel tijd mee kwijt, ook al gaat die tijd niet op aan het spelen zelf, maar in diplomatiek
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_53909654
Oja, dit heb ik ook gespeeld
Children of the night. What music they make.
pi_53910062
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En, ben je inmiddels weer gaan spelen?"
Ikzelf zit nu ook bij de FOK! Alliance, en het spelletje en het hele gedoe eromheen bevalt me wel Ben er iig heel veel tijd mee kwijt, ook al gaat die tijd niet op aan het spelen zelf, maar in diplomatiek
Zojuist weer begonnen, jammer dat ik geen tekst heb overgenomen van mijn tijd in NPO, ben alle tricks alweer vergeten.

Als iemand geld voor me over heeft, graag, ik betaal later alles terug.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gatenkaas op 13-10-2007 17:47:41 ]
Burning bridges gives you so much more
pi_53912198
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 17:41 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Zojuist weer begonnen, jammer dat ik geen tekst heb overgenomen van mijn tijd in NPO, ben alle tricks alweer vergeten.

Als iemand geld voor me over heeft, graag, ik betaal later alles terug.
Kom gewoon bij de FOK alliance voor geld en tips ed
www.fokalliance.com
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 23:57:05 #260
150421 Zygje
negerstaaf
pi_53917429
Nou, ik ben maar begonnen en ik heb me maar meteen bij de fok alliance aangemeld!
Toverkracht is de reclame van de herhaling!
  zondag 14 oktober 2007 @ 01:11:35 #261
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_53918823
Kunnen we Norden Verein niet naar het stenen tijdperk bombarderen?
  zondag 14 oktober 2007 @ 20:03:10 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_53931441
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 01:11 schreef rood_verzet het volgende:
Kunnen we Norden Verein niet naar het stenen tijdperk bombarderen?
Kan wel, maar ik denk dat we dan zelf ook aardig naar dat niveau gebombardeerd zullen worden
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_53933194
Zijn dat niet die Nazi's?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_53933336
Ja dat zijn ze.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53933416
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:26 schreef du_ke het volgende:
Ja dat zijn ze.
Die zou ik ook wel eens plat willen bombarderen.

Maar daar krijg ik echt gelazer mee, helaas.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:58:04 #266
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_53961245
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die zou ik ook wel eens plat willen bombarderen.

Maar daar krijg ik echt gelazer mee, helaas.
Doe es gauw lid worden bij FOK!
  woensdag 12 december 2007 @ 19:17:38 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_55224757
Hoera, Games.FOK heeft d'r ook een artikeltje over:
Cyber Nations FOK!-alliantie
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_55224834
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die zou ik ook wel eens plat willen bombarderen.

Maar daar krijg ik echt gelazer mee, helaas.
Je had afgelopen week makkelijk je kans kunnen grijpen. Was vast niet opgevallen naast die nukes die ik moest koppen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_61118227
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die zou ik ook wel eens plat willen bombarderen.

Maar daar krijg ik echt gelazer mee, helaas.
Tijden zijn veranderd, inmiddels zijn ze wel naar de steentijd gebombardeerd
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:05:49 #270
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_61123755
Verdorie waarom is mijn environment opeens naar de tyfus?
pi_61123777
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:05 schreef rood_verzet het volgende:
Verdorie waarom is mijn environment opeens naar de tyfus?
Wereldoorlog enzo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:45:35 #272
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_61128490
Oke, who's next?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_61134896
Heiden nog steeds bij IRON ? Je natie is er ook niet echt op vooruit gegaan
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:12:26 #274
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_61138374
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wereldoorlog enzo.

Ook leuk, andere landen gaan oorlog voeren en jij bent zelf de dupe , naja zal wel onder het kopje gezamenlijke verantwoordelijkheid ofzo vallen.

Hoe staat het ermee trouwens, de nPo (of was het nou NPO) al verslagen? Zijn techdeals weer mogelijk?
pi_61140048
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:07 schreef Timmehhh het volgende:
Heiden nog steeds bij IRON ? Je natie is er ook niet echt op vooruit gegaan
Ze hebben twee keer de NS-berekeningen aangepast, en twee keer ben ik genaaid. Verder gaat het wel okee, ben wat reserves aan het opbouwen.

Maar zit inderdaad nog steeds bij de beste alliance, ja.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_61144931
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ze hebben twee keer de NS-berekeningen aangepast, en twee keer ben ik genaaid. Verder gaat het wel okee, ben wat reserves aan het opbouwen.

Maar zit inderdaad nog steeds bij de beste alliance, ja.
Je weet niet wat je mist, FOK is zoveel leuker. En we hebben hele goede guides.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_61145048
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:12 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Ook leuk, andere landen gaan oorlog voeren en jij bent zelf de dupe , naja zal wel onder het kopje gezamenlijke verantwoordelijkheid ofzo vallen.

Hoe staat het ermee trouwens, de nPo (of was het nou NPO) al verslagen? Zijn techdeals weer mogelijk?
Nah het komt doordat het aantal afgevuurde nukes voor mileuverontreiniging zorgt. Daarnaast voert FOK zelf ook oorlog maar doe jij er alleen niet aan mee We zijn in oorlog met NpO, de New Polar order.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:34:17 #278
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_61145290
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 18:23 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Nah het komt doordat het aantal afgevuurde nukes voor mileuverontreiniging zorgt. Daarnaast voert FOK zelf ook oorlog maar doe jij er alleen niet aan mee We zijn in oorlog met NpO, de New Polar order.
Ik was op vakantie!

Is er nog een beknopte samenvatting waarom NpO wordt vernietigd?
pi_61192368
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 18:34 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Ik was op vakantie!

Is er nog een beknopte samenvatting waarom NpO wordt vernietigd?
Jup, Divi heeft een samenvatting op het FOkalliance forum gezet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:54:07 #280
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_61193127
FOK is echt veel leuker en veel beter dan IRON
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_61228774
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef Maanvis het volgende:
FOK is echt veel leuker en veel beter dan IRON


Sta eindelijk op het punt om 30k NS te doorbreken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_61236888
Ik ben nu net door de 40k heen. Alleen heeft er iemand afgehaakt in onze tradecirkel
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:06:30 #283
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_61237596
Ik heb nu twee negatieve events achter elkaar, ik ben wel een bofkont zeg (10% minder land vanwege overstroming en -$3,00 vanwege een huisenmarktcrisis, het lijkt de VS wel )

Heb trouwens dringend tech nodig
pi_61241308
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 00:25 schreef du_ke het volgende:
Ik ben nu net door de 40k heen. Alleen heeft er iemand afgehaakt in onze tradecirkel
Duke ik kan je trouwens adviseren om wat meer miliaire wonders te kopen. Manhanttan project, SDI, National research lab Pentagon en WRC. Je land is nu wat kwetsbaar.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_61242641
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 11:13 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Duke ik kan je trouwens adviseren om wat meer miliaire wonders te kopen. Manhanttan project, SDI, National research lab Pentagon en WRC. Je land is nu wat kwetsbaar.
Ja ik wil graag het Manhattan project aan gaan schaffen maar daarvoor moet ik tax collecten (heb geen 100 miljoen achter de hand ) en daarvoor heb ik weer een nieuwe tradepartner nodig .

Maar ben ook weinig online de laatste tijd dat helpt ook niet mee.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_61245504
jongens alles goed,ik dacht efe hoi zeggen
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_61250984
@ Duke, contact sheogorath op irc #FOK
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_61302002
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:00 schreef Timmehhh het volgende:
@ Duke, contact sheogorath op irc #FOK
Zag z'n tradeoffer kon het nu pas accepteren vanwege internetgebruik maar hulde !

Heb gelijk Manhattan aangeschaft en m'n eerste nuke !
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_61786676
Ik ben terug in FOK!.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 26 september 2008 @ 17:52:06 #290
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61936401
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 20:22 schreef du_ke het volgende:
Ik ben terug in FOK!.
Ik zag het idd

  Moderator donderdag 2 oktober 2008 @ 07:32:55 #291
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62068461
FOK! !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:49:02 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_62206008
FOK
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:20:48 #293
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_62207008
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:49 schreef Maanvis het volgende:
FOK
zuuuuuuur
  woensdag 5 november 2008 @ 08:46:58 #294
17061 mvt
blame Canada
pi_62960767
forum plat?
We were to understand there would be pie and punch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')