Dat spel heet Nation States als ik het goed heb. Je kunt Cyber Nations zien als het 10x betere broertje ervanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:32 schreef SuperPoekie het volgende:
Hmm, ik heb ooit ook zo'n spel gespeeld, was een jaar of twee/drie terug. Daar kon je ook wetten aannemen en lid worden van de UN enzo. Het zou heel goed kunnen dat dit de nieuwere versie is. Tenzij iemand mij kan helpen herinneren hoe dat oude spel heet
Nationstates heb ik ook een tijdje gespeeld, maar mee gestopt omdat het zo beperkt was..Zal dit ook ff proberenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:38 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat spel heet Nation States als ik het goed heb. Je kunt Cyber Nations zien als het 10x betere broertje ervan
CN heeft veel meer mogelijkheden dan NS, en is ook vele male leukerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nationstates heb ik ook een tijdje gespeeld, maar mee gestopt omdat het zo beperkt was..Zal dit ook ff proberen
Hehe, valt wel mee 10k en 2 tech ofzo.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef Gatenkaas het volgende:
Stylez heb je veel geld gekregen van je alliantie?
Meh, ik had laatst 4k en 0.4 tech, en dat moet ik zelfs terugbetalenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:37 schreef Stylez het volgende:
[..]
Hehe, valt wel mee 10k en 2 tech ofzo.
Gierig ;[quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:09 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Meh, ik had laatst 4k en 0.4 tech, en dat moet ik zelfs terugbetalen
Weet ik, ik kreeg al een pm van GATO, en die zijn bekend om hun grote sommen geld die ze aan je geven, maar ik zit liever bij de NPO, en bij hun duurt het gewoon lang voordat je erbij kan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:01 schreef Stylez het volgende:
[..]
Gierig ;[
Je moet gewoon bij een alliance gaan, die zijn meestal wel vrijgevig tegenover nieuwe landen.
Jij bent zeker Roelnationquote:
Ik heb werk te doenquote:You haven't paid your bills today. You last paid your bills on 10/10/2006 7:21:33 AM.
You have specified in your war/peace preference that you do not want to be attacked. While this is good during the early days of your nation to help protect it until you build up your military forces, over time this will also makes your population lethargic and less active which decreases the amount of income they make. Use this option wisely. It's getting crowded in De Delflanden. Your population density of 200.61 population per mile is considered high. You should consider purchasing more land. The De Delflanden military of 0 soldiers is extremely weak. A large portion of your population is rioting as a result of your lack of forces. The infrastructure of De Delflanden is weak at a level of only 1.00. The more infrastructure that you purchase the greater the population that your nation can support.
heb al aardig wat land gekocht en de infrastructuur een beetje geboost,quote:You have specified in your war/peace preference that you do not want to be attacked. While this is good during the early days of your nation to help protect it until you build up your military forces, over time this will also makes your population lethargic and less active which decreases the amount of income they make. Use this option wisely. Your population density of 57.63 population per mile is at a good level at this time. The Roelnation military of 6 soldiers is extremely weak. A large portion of your population is rioting as a result of your lack of forces. You have 0 soldiers deployed overseas and 6 soldiers defending your nation. Your defenses are stronger than your deployed troops. The infrastructure of Roelnation is adequate at the time with a level of 1.18
De Delflanden is op de kaart waar nu Nederland isquote:You have specified in your war/peace preference that you do not want to be attacked. While this is good during the early days blabla. It's getting crowded in De Delflanden. Your population density of 94.27 population per mile is considered high. You should consider purchasing more land. The De Delflanden military of 0 soldiers is extremely weak. A large portion of your population is rioting as a result of your lack of forces. The infrastructure of De Delflanden is adequate at the time with a level of 2.07.
Ik kan dit pas over een paar dage veranderen:quote:Monarchy (Next Available Change 10/14/2006 7:21:33 AM)
Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else. They desire a government that is based on radical change.
Bij National Religion:quote:Monarchy - Your government was recently changed and you must wait until 10/14/2006 7:21:33 AM before changing your government again.
Evenals hier:quote:Mixed (Next Available Change 10/14/2006 7:21:33 AM)
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a Far Eastern philosophical religion.
Mijn Taxrate is 28 procent, en dat vinden m'n onderdanen nog te veelquote:Mixed - You recently changed your national religion and must wait until 10/14/2006 7:21:33 AM before changing your religion again.
Roellie de dictator vinden ze niet echt geweldigquote:Dictatorship (Next Available Change 10/14/2006 6:22:13 AM)
Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else. They desire a government that exercises total control over its subjects.
En kennelijk willen mensen ook ergens in "geloven" ofzoquote:Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a national religion but do not care to worship a supreme deity.
vang ik per dag bijna 33 (dollar in mijn gevalquote:73 Working Citizens, Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $12.07 (A very weak economy)
Is dat zo? Ik weet het niet. Volgens mij maakt het geen reet uit waar je zit op de map, dat is alleen maar voor de leuk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:47 schreef Roellie80 het volgende:
Het is dus nogal belangrijk;
* waar je begint met je land
* welke resouces je hebt
misschien maar een keer opnieuw beginnen nu ik pas net begonnen ben
quote:Does my position on the Google Map matter?
No it does not. Your nations position on the Google Map only reflects where your nation is located. It has no other affect in the game. Server loading problems prevents players from seeing a populated map. You are able to see a map of your own nation that includes any other players in a 500 mile radius. You also cannot change your position on the Google Map once your nation is created.
quote:Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $10.00 (A very weak economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $2.80
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $7.20
Jajaquote:Nation Information
De Delflanden is a small and new nation at 0 days old with citizens primarily of Dutch ethnicity who follow mixed religions. It is a backwards nation when it comes to technology and many refer to it unkindly as a 'Third World Nation'. Its citizens pay extremely high taxes and many despise their government as a result. The citizens of De Delflanden work diligently to produce Iron and Uranium as tradable resources for their nation. The government has no definite position on foreign affairs at this time. It believes nuclear weapons are necessary for the security of its people. The military of De Delflanden has been positioned at all border crossings and is arresting all drug traffickers. De Delflanden does not allow any form of government protests. Its armed police forces work quickly at "dissolving" any and all government protests. It's borders are closed to all forms of immigration. De Delflanden detains individuals who participated in the slanderous comments about the government. The government gives whatever is necessary to help others out in times of crisis, even it means hurting its own economy. De Delflanden will trade with other nations with questionable ethical treatment of their citizens but prefers to keep such trade agreements a secret.
Je kaz deze trouwens redelijk goed beinvloeden door je taxes aan te passen en word eens lid van de; Global Alliance and Treaty Organizationquote:Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $12.10 (A very weak economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $1.81
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $10.29
Ik vind het wel vrij algemeen/prima klinkenquote:GATO - Global Alliance and Treaty Organisation
Brown Team
G.A.T.O is the oldest and among the most powerful alliances in CyberNations. We provide extensive protection to our members (in both counterattacks and foreign aid) and allow all members to stand for government, which is fully elected, and voice their opinions. We as an alliance can claim many different opinions which leads to interesting debates, and above all we are friendly and enjoy the company of other nations - whatever your politics may be.
hehe geinig,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Het is niet verplicht om als GATOmember een andere kleur dan bruin te hebben, maar het is wel het handigste.
Ik zit hier:
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06413/DeDelflanden.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Maar in m'n trade scherm staan enkel de trade's die ik heb aangevraagdquote:A trade offer has been submitted by NGS. Please review your trade screen to accept or deny this trade.
kijk hier ffquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:44 schreef DeHovenier het volgende:
Je bedoelt 70 mensen per mijl is de max?
Hoe kan ik handelen? En wat doe je met je grondstoffen? Wat heb je eraan om bijvoorbeeld hout te ruilen voor koper?
Die had ik 1 minuut later al gevondenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:50 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
kijk hier ff
http://s15.invisionfree.com/Cyber_Nations/index.php?showtopic=31
Wat is je land?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:15 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen
ik heb uranium en olie
kan ik ook meteen ff zien hoe dit werkt
Och we zijn nu al met 10quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Dat is sterk af te raden, of we moeten iig 200 man sterk zijn.
trade approvedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:50 schreef Poepoog het volgende:
OKk. gaan we met zijn alleen een team bouwen?
jij hebt al meer trades lopen zie ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:30 schreef Poepoog het volgende:
Roellie hoe kom ik bij dezelfde alliance
Ben net geswitcht naar zwart...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
jij hebt al meer trades lopen zie ik
Ik weet het nog niet.. ben ook pas net een uurtje de dictator aan het uithangen
Ik wacht nog wel even af wat er gaat gebeuren en ben bereid me aan te sluiten bij vanalles
Ik wil wel een vreedzame ecomonische/sociale omgeving maken zonder al te veel militaire acties
Onze trade levert ons wel een "team bonus" op
quote:Black Team - You recently cast a vote for the Black Team on 10/11/2006. You may not change teams until 10/16/2006.
Wordt even zwart, dank mag je vriendje wordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:35 schreef RCHY het volgende:
Nation Name: N-RCHY
Ruler: N-RCHY
Nation Team: Red
Wedden dat we allebei dezelfde persoon zijn?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:25 schreef DeHovenier het volgende:
http://forum.gamehype.nl/showthread.php?p=3372
Hier staat dezelfde OP
ga eens naar zwartquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:35 schreef RCHY het volgende:
Nation Name: N-RCHY
Ruler: N-RCHY
Inderdeedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:37 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ga eens naar zwart
dan kunnen we ruilen + de team bonus![]()
goed bezig zegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:36 schreef DeHovenier het volgende:
Klopt, je kan van teams veranderen. Als je van dezelfde team bent, en je trade met iemand die ook bij dezelfde team zit als jij, dan krijg je een team bonus, dat betekent dat je +1 happiness krijgt voor je citizens.
Zou kunnenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wedden dat we allebei dezelfde persoon zijn?
Trouwens, naar NPO gaan omdat zij de sterksten zijn, en ik erin zit
Hij heeft al hout... Moet je nu even kijken heb er weer een... Met wijn en nog iets... Misschien wil ie ook met jou?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:38 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
goed bezig zeg
dan maakt het mij ook niet veel uit wat ik trade, +1 happyness is deze eerste dagen altijd lekker![]()
Eh. Geen interesse om zwart te wordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
Nation Name: De Delflanden
Ruler: Yong Shin III
http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=51949
juistquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:52 schreef Gatenkaas het volgende:
En als jullie slim zijn, vind de optie war is an option aan. Je krijgt geheid meer inkomsten.
Mijn land, wat doe jequote:The administrator has taken the game down on 10/11/2006 to work on new aircraft features.
The game will be back up as soon as possible.
tofquote:The administrator has taken the game down on 10/11/2006 to work on new aircraft features.
The game will be back up as soon as possible.
quote:Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $16.88 (A weak economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $3.38
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $13.50
Mijn populatie:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu de taxrate naar 20 procent gezet. en de optie 'War is an option' aangezet. Als je te lang (voor meer dan 5 dagen) de optie 'Peace' hebt aanstaan, dan worden je citizens minder vrolijk.
Population Happiness is nu: [afbeelding] 2.92:
[..]
quote:Cyber Nations is currently too busy to process your login attempt. Please try again later. This is not an error.
quote:To:Yong Shin III From:Terry Howard 10/11/2006 3:10:31 PM Subject: Alliance Illuminati
Looking for an alliance? For more info please mail me at angandtez@yahoo.co.uk Terry Howard R.S.V.P.
Ik doe ook meequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ik voel er btw veel voor om een nieuwe nation te beginnen, wat ik dan wil veranderen is de naam van het land en de naam van de leider. M'n leider heet nu Yong Shin III
En ik wil een andere bevolkingsgroep.
Ik kan wel m'n land deleten, maar kan ik dan ook gelijk een nieuw land aanmaken of moet ik een paar dagen wachten?
Tevens een message gekregen:
[..]
Tai Chi ofzoquote:Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a Far Eastern philosophical religion.
klinkt als een vechtsportquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef DeHovenier het volgende:
Whehehe moslim!![]()
Ik heb:
[..]
Tai Chi ofzo
gewoon doorgaan mênquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:48 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet nog 4 dagen wachten voordat ik mijn nation kan deleten
Volgens mij is het best een aardig plaatje na 1 dag, er staat niks meer in het rood, taxes op 21%quote:Total Population: 111 Supporters
Primary Ethnic Group: Dutch
Population Happiness: 10.34
Population Per Mile: 59.29 Population Per Mile.
Military Personnel: 21 Soldiers
Citizens: 89 Working Citizens
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $51.94 (An average economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $10.91
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $41.03
En ik heb nog $314 in kas...infrastruture kopen of land uitbreiden? Of soldaatjes kopen?quote:Total Population: 80 Supporters
Population Happiness: [Your population is happy.] 4.94
Population Per Mile: 52.02 Population Per Mile.
Military Personnel:
Citizens:
0 Soldiers
80 Working Citizens
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $20.91 (A weak economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $4.18
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $16.73
quote:Your population density of 52.02 population per mile is at a good level at this time. The De Delflanden military of 0 soldiers is extremely weak. A large portion of your population is rioting as a result of your lack of forces. The infrastructure of De Delflanden is adequate at the time with a level of 2.07.
Dat is heel simpel, je hebt namelijk 21 soldatenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
gewoon doorgaan mên![]()
[..]
Volgens mij is het best een aardig plaatje na 1 dag, er staat niks meer in het rood, taxes op 21%
Alleen ben ik nog aan het zoeken waarom slechs 89 van de 111 mensen aan het werk is...
je moet "was is an option" kiezen, dan gaan je inkomsten zwaar omhoogquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is heel simpel, je hebt namelijk 21 soldaten
Hoe komen je trouwens aan een avererage economy?
Daarna heb ik 18 soldaatjes gekocht, en 0.40 Infrastructure.quote:The De Delflanden military of 0 soldiers is extremely weak. A large portion of your population is rioting as a result of your lack of forces.
Ik sta nu wel $1.22 in de minquote:Your population density of 66.62 population per mile is at a good level at this time. Your military of 19 soldiers is considered adequate strength for the size of De Delflanden. You have 0 soldiers deployed overseas and 19 soldiers defending your nation. Your defenses are stronger than your deployed troops and you might consider deploying more troops abroad if you intend to wage war and attack another nation in the near future. The infrastructure of De Delflanden is adequate at the time with a level of 2.47.
quote:Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $45.06 (An average economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $9.01
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $36.05
oké danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:34 schreef DeHovenier het volgende:
En toen had ik ook een average economy
[..]
quote:Hello, LordRoellie, I’m Eagle90 from the alliance LOSS (League of Small Superpowers). I’ve come to invite you to join our alliance. As you grow bigger and bigger in CyberNations you need an alliance to back you up. LOSS has many things to offer, including startup aid and a mentor program. LOSS isn’t an alliance that goes looking for wars, but once one of our nations is in a war, we fight as one. No nation in LOSS stands alone. In LOSS you will grow quicker and have the choice to help the alliance by signing up for alliance jobs. One of the strong points of LOSS is all our leaders are elected by the members. For more information about LOSS, please see our recruitment video http://www.youtube.com/watch?v=f1cM2iXnLIs If LOSS sounds like something you’d be interested in, stop by our forum http://z7.invisionfree.com/LOSS/ and sign up under the folder called Sign UP. If you have any questions just PM me, and I’ll get back to you!
welk getal staat er achter de smilie.. dat geeft meer infoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:14 schreef Bilbao het volgende:
hmm ik heb war is an option aangevinkt.
en nu zijn ze verliefd op me:
[afbeelding]
quote:Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $80.26 (A strong economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $9.63
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $70.63
Grappig, ik zit ook bij LOSSquote:
dat zijn mooie bedragen zegquote:
sorry.. ben meer op zoek naar cattle, wheat, fish en fursquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:29 schreef RCHY het volgende:
Is er iemand die één van de volgende dingen met mij kan/wil 'traden': aluminum, coal, fish, gems, gold, marble, silver, water, wheat, wine?
Ik heb: lumber + sugar
Ik heb silver en water voor je in de aanbieding.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:29 schreef RCHY het volgende:
Is er iemand die één van de volgende dingen met mij kan/wil 'traden': aluminum, coal, fish, gems, gold, marble, silver, water, wheat, wine?
Ik heb: lumber + sugar
Welke kleur heb je ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:10 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Ik heb silver en water voor je in de aanbieding.
oeh!.. die wijn met varkens lust ik welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Steel en Fine Jewelry
Waarvan de laatste het waarschijnlijk het niet waard is.
Ik zoek trouwens dit:
Water, Wheat, Lumber, Aluminium en Marble.
Zelf beschik ik over Pigs en Wine.
Ik wil ook ruilen, lumber + sugar.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:34 schreef Sautor het volgende:
There has been a terrorist attack in the center of your capital city killing many citizens.
Terwijl er maar 100 mensen wonenBen nu met het leger naar de daders aan het zoeken
Iemand die iets wilt ruilen? Ik heb marble en wine
primaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:54 schreef Kletz het volgende:
je hebt een aanvraag binnen RCHY!
heb toch zeker naar 10 man ge-PM'tquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:52 schreef Roellie80 het volgende:
heb zojuist een aantal nations met deze resouces een PM gestuurd om te traden
Hoe kan je in het menu invullen dat je bij Loss zit?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
heb toch zeker naar 10 man ge-PM't
Heb gvd nog van niemand iets gehoord
dooie bende![]()
moet je hier ff registreren...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:30 schreef Poepoog het volgende:
Hoe kan je in het menu invullen dat je bij Loss zit?
ja lucky fuckquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:37 schreef Kletz het volgende:
vrienden van mijn zijn al 2 dagen bezig en ik net een halve dag haha. Ik sta nu vet boven hun > ik noem geen namen > roellie80haha
Ja dat is gelukt, maar ik wist niet dat ik het handmatig moest aangeven in Cyber Nations.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:39 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
moet je hier ff registreren...
http://z7.invisionfree.com/LOSS
Daar zegt hij het volgende over:quote:[b]Op donderdag 12 oktober 2006 16:39 schreef
maar hoeveel infrastructure heb je nou "gekocht" ?
ik zie dat je iets van 30 soldaten heb gekocht... da's wel een beetje veel in vergelijking met de bevolking ..niet?
ff uitzoeken hoe en of watquote:Your population density of 16.15 population per mile is at a good level at this time. Your military of 36 soldiers is considered adequate strength for the size of FORKLETZSAKE. You have 0 soldiers deployed overseas and 36 soldiers defending your nation. Your defenses are stronger than your deployed troops and you might consider deploying more troops abroad if you intend to wage war and attack another nation in the near future. The infrastructure of FORKLETZSAKE is adequate at the time with a level of 11.18.
quote:To:Yong Shin III From:Golan 1st 10/12/2006 7:08:35 AM Subject: Greetings from the ODN
Greetings, I am Golan 1st and I am an active member of the ODN, (Orange Defense Network). We are an Orange based alliance, that has stood on the Orange Team for a long time. Well what sets us apart from the other alliance is our honor, the fact that we are comprised of highly respectable members, and have good relations with many. In the ODN we have benifits for new members, such as our Aid and Trade Office, and Nation Adoption Program. Our Nation Adoption Program will teach you the in and outs of Cybernations. Another advantage of joining the ODN is our automatic nation stats, it allows for better coordantation with our defense department giving you the upperhand in every battle. Sounds good so far? Well the automated nation stats will also let you know who has ideal trades, making it easier to find suitable trade partners. In addition to that we also have our own media shop, for all you media needs. In addition we also have our very own bank, you may take out loans, as well as invest your money into the bank for a future payoff. Well it doesn't end there our goverment is based upon our members, periodically we have elections and elect or relect our gov. officials, and anyone is welcome to run. You may be wondering will it be easier to switch over and the answer is yes. If you are interested just reply, so don't join just any alliance join the ODN. Proud ODN Member, Golan 1st
Tanks bouwen is zeer dom om te doen. Neem dat gewoon van me aan, en haal het nooit in je hoofd om in het begin aan iets anders te denken dat je economie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:31 schreef Kletz het volgende:
haha ik heb getrade met 1 of ander chinees en hij was heel blij met de trade want het bracht hem 10k op haha.
Nu kreeg ik net via een financial aid van die gast > 10k!! haha. dat is ff een leuk ding.
Technologie omhoog > land omhoog, infrastructuur omhoog. Militairen omhoog. Kijken of ik nog wat tanks kan bouwen haha
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:49 schreef RCHY het volgende:
[..]
Ik wil ook ruilen, lumber + sugar.
name: N-RCHY
nation: N-RCHY
black
Voorstel is gedaanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:41 schreef Kletz het volgende:
ik wil wel ruilen.
Team black
Name: Kletz
Nationname: FORKLETZSAKE
ik heb gems en Iron
Approvedquote:
quote:Total Population: 386 Supporters
Population Happiness: 9.94
Population Per Mile: 29.61 Population Per Mile.
Military Personnel:
Citizens:
84 Soldiers
302 Working Citizens
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $53.42 (An average economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $11.22
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $42.20
quote:Total Population: 113 Supporters
Population Happiness: [Your population is happy.] 6.54
Population Per Mile: 55.56 Population Per Mile.
Military Personnel:
Citizens:
19 Soldiers
94 Working Citizens
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $44.84 (An average economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $8.97
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $35.87
quote:Area of Influence: 2.037 mile diameter.
0.690 from purchases/sales/gains, 1.347 from natural growth.
Heb nu dusquote:Government Type: Revolutionary Government (Next Available Change 10/17/2006)
Your people are happy with this government type.
National Religion:
[Confucianism] (Next Available Change 10/17/2006)
Your people are happy with this national religion.
als Government type, en als National Religion heb ik Confucianismquote:Revolutionary Government - A government that is formed on radical and revolutionary governing ideals.
Dat maakt opzich niet zoveel uit, zie het volgende:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:19 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, maar dat willen m'n inwoners niet
Hoe minder sterren je hebt, hoe slechter. Als je enviroment slechter is, gaat je population hapiness omlaag, en daarmee ook de belasting die ze betalen. 1 punt population hapiness is zo'n beetje 2 [instert geldeenheid]. Dus dat scheelt dan veel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:35 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe zit dat precies met Enivroment? Dat is toch vervuiling? Dus hoemeer sterren je daarvam hebt, hoe slechter? Wat is dan een Enviroment Penalty?
Environment is natuurlijk omgeving he, je ecosysteemquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is dan een Enviroment Penalty? En enviroment is vervuiling?
Welk regeringsvorm is dit?quote:Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else. They desire a government of strong central powers that will reside over issues such as national defense, disaster relief, and foreign affairs.
quote:Event Date Event Expiration Event Description Response Options Current Response
10/15/2006
11/14/2006 A major earthquake has rocked your northern territories causing severe damage to some of the villages located there. Option 1: Send building materials to rebuild the damaged areas. Citizen income -$5.00.
Option 2: Refuse to acknowledge that your people need help. Population happiness -3
No Response. Population happiness -4
Wat een eikelquote:You have been attacked by aeternal. You lost 53 soldiers and 0 tanks. You killed 4 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 0.109 miles of your land, stole 0.000 technology, and destroyed 0.096 infrastructure. Their forces looted $70.39 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:42 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, dat heb ik ook gedaan.
Zijn er ook positieve events?
Vraag je alliance om hulp.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:17 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Wat een eikel![]()
Wil iemand hem effe dood maken![]()
LOSS is wel aardig snel met aanvragenquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:20 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen alliance, weet iemand een goede?![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
LOSS is wel aardig snel met aanvragen
Dus ik raad je aan daar bij te gaan, en ze hebben een goede mentor prog(+10k).
Me broertje*ahum* zit daarbij dus ik weet dat.
Morgen ga ik hem wel wat dreigen met de 2e account die op deze pc geregged staat, aangezien ik nu weinig soldaten heb.
Thanksquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
LOSS is wel aardig snel met aanvragen
Dus ik raad je aan daar bij te gaan, en ze hebben een goede mentor prog(+10k).
Me broertje*ahum* zit daarbij dus ik weet dat.
Morgen ga ik hem wel wat dreigen met de 2e account die op deze pc geregged staat, aangezien ik nu weinig soldaten heb.
Geen Fokteam.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:30 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb me ook even aangemeld en zit ergens in zuid-afrika(Vlatherlands
)
Is er al een fok-team? (Heb ff geen zin om alles door te lezen)
Moet het dan mixed zijnquote:National Religion:
None (Next Available Change 10/20/2006)
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They cannot make up their minds when it comes to religion.
quote:Provider error '80004005'
Unspecified error
/connection.asp, line 27
staan helaas niet (meer) in mijn wensenlijstjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef Jikpunth het volgende:
Volgens mij ligt de server plat.
RHCY ik wil wel mijn resources traden tegen lumber en sugar
quote:your best bet is to get the following resources: alum, coal, iron, lumber, marble, rubber, water and wheat. then after you get a harbour, get lead and gold. that will give you the most possible bonus resources once you have enough tech
en dan nog een vraag;quote:keep your soldiers at about 20 percent of your population. just keep buying lots and lots of infra. only buy land when you absolutely need it. i try to stay at about 20 people per sq mile
heeft iemand die Easter Egg pagina al gevonden?quote:Environment: Various things affect environment. Seriously newer nations don't worry about this yet. Older nations if you haven't found the Easter Egg Page by now that gives information on this what is holding you up? Seriously though, if you can't find the page ask a friend.
De eerste twee had ik zelf inmiddels al gevonden maar deze laatste, ik kan het niet viden..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef Kletz het volgende:
3) On the "View My Nation" page, at the very bottom, directly under the "Search for Nations, Rulers, Resources" box, on the left-hand side...highlight...there should be a small highlighted space. Click it. It will then display information on what government and religion your people want, what things are affecting your environment, and what things are affecting your happiness. It also gives the equation for figuring out nation strength.
klopt ik lees net dat ie door de admin weg is gehaald.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:11 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
De eerste twee had ik zelf inmiddels al gevonden maar deze laatste, ik kan het niet viden..zelfs niet als ik de hele pagina maar gewoon selecteer.
haha... goed bezig kletzquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:19 schreef Kletz het volgende:
[..]
klopt ik lees net dat ie door de admin weg is gehaald.
pfew, dan ligt het niet aan mijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:19 schreef Kletz het volgende:
[..]
klopt ik lees net dat ie door de admin weg is gehaald.
Wat is de voordeel daar?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:59 schreef Whizzkith het volgende:
Nog mensen aan het spelen?Ik zit inmiddels bij IRON
Sowieso het feit dat je door (bijna) niemand meer wordt aangevallen. Maar ook de hulp en het geld dat je krijgt voor de opbouw van je natie zijn erg handig.quote:
30k startup en waterfallquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:34 schreef Poepoog het volgende:
Wat is de voordeel daar?
we kunnen gaan rellenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef Roellie80 het volgende:
Hè Hè
eindelijk m'n resources op orde,
heb uiteindelijk iemand $10.000 betaald voor een trade![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
maar heb dan wel de volgende bonus resources
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
en dan nog wat andere gegevens van m'n landje;
Total Population: 2,408
Military Personnel: 749 Soldiers
Citizens: 1,659 Working Citizens
Pop. happiness: [afbeelding] 17.16
en nu maar hopen dat er ooit nog iets boeiends gaat gebeuren,
anders blaas ik het zooitje op binnenkort![]()
ja maar dan krijgen we wel problemen binnen de loss alliantiequote:
aangezien wij volgens mij nog wel een account hebben... laten we gewoon iets/iemand eens aanvallenquote:Op maandag 13 november 2006 12:17 schreef Kletz het volgende:
[..]
ja maar dan krijgen we wel problemen binnen de loss alliantiemaar ja das ook boeien.
Whehe, daar ben ik net weggegaan om bij FOK! te gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:32 schreef heiden6 het volgende:
Ik speel het sinds twee weken. Zit nu bij IRON.
Ik krijg een ton. En heb al van een andere knakker een ton gehad na een paar dagen omdat hij een betrouwbare trading partner wilde. Daarnaast is IRON gewoon een grote alliance, dus erg safe.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:33 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Whehe, daar ben ik net weggegaan om bij FOK! te gaan
Bij ons trouwens ook veel aid.
Mja, het is inderdaad erg safequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik krijg een ton. En heb al van een andere knakker een ton gehad na een paar dagen omdat hij een betrouwbare trading partner wilde. Daarnaast is IRON gewoon een grote alliance, dus erg safe.
![]()
Begrijp ik hieruit dat je geld moet betalen aan de makers van het spel?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:02 schreef Shawn het volgende:
[..]
heb je $20 gedoneerd?
je krijgt dan automatisch 20+ tech, 200 land en 200 infra![]()
de komende dagen ga je iig 50K bruto per dag verdienen als je het goed aanpakt
Nee, kun je doen maar het is niet verplicht?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef DeHovenier het volgende:
Uit het POL gedeelte:
[..]
Begrijp ik hieruit dat je geld moet betalen aan de makers van het spel?
Als je in een vrijgevige bui bent: mijn land heet Liber.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Mja, het is inderdaad erg safeMaar dat is niet altijd het leukst
Ik heb vandaag ook 16x een ton weggeven btw.
Sorry, alleen voor FOK!-Alliance-ledenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je in een vrijgevige bui bent: mijn land heet Liber.![]()
Hoeveel leden hebben jullie?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Sorry, alleen voor FOK!-Alliance-leden
37 op dit moment, we zijn net een dag oud ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoeveel leden hebben jullie?
Wellicht valt er een non-agression-pact te regelen. Ik wil geen mede-Fok!ers hoeven vernietigen natuurlijk.
Wat hij zegt!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:27 schreef Whizzkith het volgende:
Hup, aanmelden paupers!
Heb je nog wat over dan voor t arme Desconistan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Sorry, alleen voor FOK!-Alliance-leden
Kom dan eens heel gauw bij de Fok!-Alliancequote:Op maandag 14 mei 2007 23:02 schreef heiden6 het volgende:
Liber groeit als kool door verstandig aankopen, en flinke donaties.Ben de 1.000.000 nation strength al gepasseerd na amper twee weken.
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Kom dan eens heel gauw bij de Fok!-Alliance
Kom bij de FOK! Alliance dan gekquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef Mike het volgende:
Ik ben nu 21 dagen bezig met m'n landje en vind het best aardig.Jammer alleen dat het zo langzaam gaat en m'n alliance me maar geen geld geeft.
Gewoon doen johquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:17 schreef Mike het volgende:
Ik was jullie alliantie inderdaad al tegen gekomen. Maar het is ook zo wat om de andere meteen maar te verlaten.
United Nations of the Cyberversequote:
En heb je al aid van ze ontvangen? Zit je in de regering of een andere organisatie binnen de alliance? Zo nee, dan is het toch geen probleem om over te stappen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:23 schreef Mike het volgende:
[..]
United Nations of the Cyberverse
Er zitten maar 24 landen in ofzo.
Nee, dat geld laat maar op zich wachten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:26 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
En heb je al aid van ze ontvangen? Zit je in de regering of een andere organisatie binnen de alliance? Zo nee, dan is het toch geen probleem om over te stappen?
Nou, snel overstappen danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, dat geld laat maar op zich wachten.En ik zit ook nog niet in een regering ofzo, want ik ben net nieuw daar.
Wat heeft de FOK!aliantie in de aanbieding qua geld? Ik wil eens een beetje gaan bouwen aan m'n land.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:30 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Nou, snel overstappen dan
Gratis geld!
Ik heb regelmatig mensen nodig om geld door te sluizen, waarbij degene al gauw 250k+ ontvangtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat heeft de FOK!aliantie in de aanbieding qua geld? Ik wil eens een beetje gaan bouwen aan m'n land.
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:00 schreef Whizzkith het volgende:
[FOK!-Alliance] Political Simulator, doe mee! Deel 17
Deel 17...
En, ben je inmiddels weer gaan spelen?"quote:Op maandag 11 juni 2007 08:38 schreef Gatenkaas het volgende:
Hmm, misschien moet ik maar weer eens gaan spelen. Ik krijg nog steeds berichten van de NPO.
Zojuist weer begonnen, jammer dat ik geen tekst heb overgenomen van mijn tijd in NPO, ben alle tricks alweer vergeten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En, ben je inmiddels weer gaan spelen?"
Ikzelf zit nu ook bij de FOK! Alliance, en het spelletje en het hele gedoe eromheen bevalt me welBen er iig heel veel tijd mee kwijt, ook al gaat die tijd niet op aan het spelen zelf, maar in diplomatiek
Kom gewoon bij de FOK alliance voor geld en tips edquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:41 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zojuist weer begonnen, jammer dat ik geen tekst heb overgenomen van mijn tijd in NPO, ben alle tricks alweer vergeten.![]()
Als iemand geld voor me over heeft, graag, ik betaal later alles terug.![]()
Kan wel, maar ik denk dat we dan zelf ook aardig naar dat niveau gebombardeerd zullen wordenquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:11 schreef rood_verzet het volgende:
Kunnen we Norden Verein niet naar het stenen tijdperk bombarderen?
Die zou ik ook wel eens plat willen bombarderen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:26 schreef du_ke het volgende:
Ja dat zijn ze.
Doe es gauw lid worden bij FOK!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel eens plat willen bombarderen.![]()
Maar daar krijg ik echt gelazer mee, helaas.
Je had afgelopen week makkelijk je kans kunnen grijpen. Was vast niet opgevallen naast die nukes die ik moest koppenquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd, inmiddels zijn ze wel naar de steentijd gebombardeerdquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wereldoorlog enzo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:05 schreef rood_verzet het volgende:
Verdorie waarom is mijn environment opeens naar de tyfus?
quote:
Ze hebben twee keer de NS-berekeningen aangepast, en twee keer ben ik genaaid. Verder gaat het wel okee, ben wat reserves aan het opbouwen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:07 schreef Timmehhh het volgende:
Heiden nog steeds bij IRON ? Je natie is er ook niet echt op vooruit gegaan
Je weet niet wat je mist, FOK is zoveel leuker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze hebben twee keer de NS-berekeningen aangepast, en twee keer ben ik genaaid. Verder gaat het wel okee, ben wat reserves aan het opbouwen.
Maar zit inderdaad nog steeds bij de beste alliance, ja.
Nah het komt doordat het aantal afgevuurde nukes voor mileuverontreiniging zorgt. Daarnaast voert FOK zelf ook oorlog maar doe jij er alleen niet aan meequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:12 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ook leuk, andere landen gaan oorlog voeren en jij bent zelf de dupe, naja zal wel onder het kopje gezamenlijke verantwoordelijkheid ofzo vallen.
Hoe staat het ermee trouwens, de nPo (of was het nou NPO) al verslagen? Zijn techdeals weer mogelijk?
Ik was op vakantie!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:23 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Nah het komt doordat het aantal afgevuurde nukes voor mileuverontreiniging zorgt. Daarnaast voert FOK zelf ook oorlog maar doe jij er alleen niet aan meeWe zijn in oorlog met NpO, de New Polar order.
Jup, Divi heeft een samenvatting op het FOkalliance forum gezet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:34 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ik was op vakantie!
Is er nog een beknopte samenvatting waarom NpO wordt vernietigd?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef Maanvis het volgende:
FOK is echt veel leuker en veel beter dan IRON
Duke ik kan je trouwens adviseren om wat meer miliaire wonders te kopen. Manhanttan project, SDI, National research lab Pentagon en WRC. Je land is nu wat kwetsbaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:25 schreef du_ke het volgende:
Ik ben nu net door de 40k heen. Alleen heeft er iemand afgehaakt in onze tradecirkel
Ja ik wil graag het Manhattan project aan gaan schaffen maar daarvoor moet ik tax collecten (heb geen 100 miljoen achter de handquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:13 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Duke ik kan je trouwens adviseren om wat meer miliaire wonders te kopen. Manhanttan project, SDI, National research lab Pentagon en WRC. Je land is nu wat kwetsbaar.
Zag z'n tradeofferquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:00 schreef Timmehhh het volgende:
@ Duke, contact sheogorath op irc #FOK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |