Ik vind het wel vrij algemeen/prima klinkenquote:GATO - Global Alliance and Treaty Organisation
Brown Team
G.A.T.O is the oldest and among the most powerful alliances in CyberNations. We provide extensive protection to our members (in both counterattacks and foreign aid) and allow all members to stand for government, which is fully elected, and voice their opinions. We as an alliance can claim many different opinions which leads to interesting debates, and above all we are friendly and enjoy the company of other nations - whatever your politics may be.
hehe geinig,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Het is niet verplicht om als GATOmember een andere kleur dan bruin te hebben, maar het is wel het handigste.
Ik zit hier:
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06413/DeDelflanden.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Maar in m'n trade scherm staan enkel de trade's die ik heb aangevraagdquote:A trade offer has been submitted by NGS. Please review your trade screen to accept or deny this trade.
kijk hier ffquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:44 schreef DeHovenier het volgende:
Je bedoelt 70 mensen per mijl is de max?
Hoe kan ik handelen? En wat doe je met je grondstoffen? Wat heb je eraan om bijvoorbeeld hout te ruilen voor koper?
Die had ik 1 minuut later al gevondenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:50 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
kijk hier ff
http://s15.invisionfree.com/Cyber_Nations/index.php?showtopic=31
Wat is je land?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:15 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen
ik heb uranium en olie
kan ik ook meteen ff zien hoe dit werkt
Och we zijn nu al met 10quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Dat is sterk af te raden, of we moeten iig 200 man sterk zijn.
trade approvedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:50 schreef Poepoog het volgende:
OKk. gaan we met zijn alleen een team bouwen?
jij hebt al meer trades lopen zie ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:30 schreef Poepoog het volgende:
Roellie hoe kom ik bij dezelfde alliance
Ben net geswitcht naar zwart...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
jij hebt al meer trades lopen zie ik
Ik weet het nog niet.. ben ook pas net een uurtje de dictator aan het uithangen
Ik wacht nog wel even af wat er gaat gebeuren en ben bereid me aan te sluiten bij vanalles
Ik wil wel een vreedzame ecomonische/sociale omgeving maken zonder al te veel militaire acties
Onze trade levert ons wel een "team bonus" op
quote:Black Team - You recently cast a vote for the Black Team on 10/11/2006. You may not change teams until 10/16/2006.
Wordt even zwart, dank mag je vriendje wordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:35 schreef RCHY het volgende:
Nation Name: N-RCHY
Ruler: N-RCHY
Nation Team: Red
Wedden dat we allebei dezelfde persoon zijn?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:25 schreef DeHovenier het volgende:
http://forum.gamehype.nl/showthread.php?p=3372
Hier staat dezelfde OP
ga eens naar zwartquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:35 schreef RCHY het volgende:
Nation Name: N-RCHY
Ruler: N-RCHY
Nation Team: Red
Inderdeedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:37 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ga eens naar zwart
dan kunnen we ruilen + de team bonus![]()
goed bezig zegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:36 schreef DeHovenier het volgende:
Klopt, je kan van teams veranderen. Als je van dezelfde team bent, en je trade met iemand die ook bij dezelfde team zit als jij, dan krijg je een team bonus, dat betekent dat je +1 happiness krijgt voor je citizens.
Zou kunnenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wedden dat we allebei dezelfde persoon zijn?
Trouwens, naar NPO gaan omdat zij de sterksten zijn, en ik erin zit
Hij heeft al hout... Moet je nu even kijken heb er weer een... Met wijn en nog iets... Misschien wil ie ook met jou?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:38 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
goed bezig zeg
dan maakt het mij ook niet veel uit wat ik trade, +1 happyness is deze eerste dagen altijd lekker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |