quote:
Ow ja, voor Svensational:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:04 schreef _mimic het volgende:
Trouwens, hier is de link naar de stream voor in Winamp en Foobar etc. http://www.actionradio.nl/listenmp3.pls
De AAC stream doet het weer?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow ja, voor Svensational:
KLIK HIER OM MET WINAMP TE LUISTEREN
KLIK HIER OM MET WINDOWS MEDIA PLAYER TE LUISTEREN
KLIK HIER OM MET AAC+ TE LUISTEREN
Néé want dit staat in ONZquote:
System Of A Down is goedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Korsakoff. You can't blame him.![]()
Wat een kutmuziek nu op de radio.
Nolius wat verrassend!quote:
Ja, dit programma is meer een muziekprogramma. Dus de muziekkeuze zal wel beter zijn. En dan natuurlijk jullie hitquote:
Het programma duurt tot 22:00 uur _mimic. ff geduld knulquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:11 schreef _mimic het volgende:
Waar blijft ie?
Idd kom we gaan Elger slaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:11 schreef _mimic het volgende:
Waar blijft ie?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:23 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Rond 2100 zal het komen
Dat idee van Yvonne is al weken oudquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:29 schreef Nonnel het volgende:
Ja leuk hoor, maar ik was eerder!
Dat wordt dan 50% van de royalties, en mijn naam als artiest op de single.
Wel puntjes voor het inzingen, credit where credit is due!
* Nonnel schudt met vuistquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dat idee van Yvonne is al weken oud
En de tekst ook
Dus ik stuur de rekening nog wel![]()
Je bent welkom 'm in te komen zingen in FOK!radioquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:39 schreef Nonnel het volgende:
[..]
* Nonnel schudt met vuist![]()
Nouja, succes met het platencontract. Maar mijn tweede single wordt een killer!![]()
Je zei 'hit'quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:07 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, dit programma is meer een muziekprogramma. Dus de muziekkeuze zal wel beter zijn. En dan natuurlijk jullie hit
Ik ben heet. een hitquote:
We hadden dat tijdens de meet moeten doen met alle 59 Fok!kersquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je bent welkom 'm in te komen zingen in FOK!radio
En ik moest weer lachen..quote:
Gisteren ook alquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik moest weer lachen..
Wat zijn jullie geestig vandaag.
Hehe, we zullen zienquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je bent welkom 'm in te komen zingen in FOK!radio
* guitarist.nl ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik signeer.
Signeer jij dan gelijk ff voor mij? Kan ik blijven FOK!KENquote:
Huilie! Koop een eigen Mic!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee gister was je een lul, heletijd die mic jatten
Voorjaar 2007quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En wanneer komt jullie album uit?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En wanneer komt jullie album uit?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
The f0kkers
Tracklist:
1. FOK!kertje
2. SuperFOK!ker
3. Kon ik nog maar even bij je FOK!ken
4. Buurvrouw, wat FOK!t u nu?
5. What the FOK!?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:57 schreef Nonnel het volgende:
Ik krijg dus net een idee voor een tweede FOK! liedEven kijk of er wat van te maken is!
Of nog later, zei hijquote:
en daarna zakt je aantal luisteraarsquote:
V'domme nu nu nu!quote:
Ik heb me toch een paal die op knappen staatquote:
Doen ze voor de Greys Anatomy-kijkers, die gaan echt neit achter hun pc zitten tijdens deze aflevering, nu is het reclame, nou magtiequote:
Ik denk ook niet dat Elger die gaat vullenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:08 schreef Nonnel het volgende:
Bij de tour komt toch niet zó'n lang voorprogramma?
5 min!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Doen ze voor de Greys Anatomy-kijkers, die gaan echt neit achter hun pc zitten tijdens deze aflevering, nu is het reclame, nou magtie![]()
V'domme! NU!quote:
Lief hèquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:19 schreef MissHobje het volgende:
whehe ze hebben gewoon op mij gewacht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |