Gaat druk worden idd. Ze waren nu aan het onderhandelen over het aantal kaarten. Maar tegen Schalke was het ook niet uitverkocht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:23 schreef Sender_ het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel kaarten we krijgen voor Nancy.
IK hoor echt iedereen dat ze daarheen willen gaan en denk dat we niet meer dan 1000 a 1300 kaarten zal krijgen.
Dat stadion heeft ook maar plaats voor kleine 21.000 man.
Gewoon wijn/rosé drinken....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het bier in Frankrijk te pruimen?
jupiler, overgenomen van belgiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja idd. Bovendien doordeweeks dus de meesten hebben m zelf in gebruikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb zelf een auto die haalt Nancy niet meer denk ik....Dus moet ook ff lobby'en.
Kutstad of niet, zuipen ken je overal....
Voor de rokers was een trip naar Polen beter geweestquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Bacardi kennen ze ook gewoon in Frankrijk hoor.
En voor de rokers kun je in Luxemburg flink inslaan op de terugweg....
Bieden ze te weinig kaarten, dan zitten we gezellig tussen de Fransen. Zie het probleem niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:23 schreef Sender_ het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel kaarten we krijgen voor Nancy.
IK hoor echt iedereen dat ze daarheen willen gaan en denk dat we niet meer dan 1000 a 1300 kaarten zal krijgen.
Dat stadion heeft ook maar plaats voor kleine 21.000 man.
Idd, maar dan heb je 85% teer, 10% tabak en 5% filter...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Voor de rokers was een trip naar Polen beter geweest![]()
Die zou zowaar wel meegaan als ie tijd/geld heeft.quote:
Kijk! Gewoon de hele dag Guinness drinken dus, en dan zwart kotsen!quote:
Kickquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die zou zowaar wel meegaan als ie tijd/geld heeft.
Hij is nu aan het solliciteren, had zich ingeschreven voor de Uni, maar enkele dagen voor hij moest starten heeft ie zich bedacht....
Al het bier is te pruimen, als je er maar genoeg van zuipt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Alleen krijg je pijn aan je poten van die schroefdoppen....quote:
Zal ook wel afhankelijk zijn van de resultaten, gok ik. Zijn we kansloos uitgeschakeld na drie wedstrijden, dan zal de animo om naar Frankrijk af te reizen, heel wat minder zijn...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:18 schreef Staanplaats het volgende:
2.500 naar Frankrijk moet toch zeker wel lukken? Het is bijna om de hoek, tanken in Luxembrug en het kost je haast niks!
gewoon allemaal met bussen, was machtig gezicht op tvquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:18 schreef Staanplaats het volgende:
2.500 naar Frankrijk moet toch zeker wel lukken? Het is bijna om de hoek, tanken in Luxembrug en het kost je haast niks!
Wordt er gevoetbald dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zal ook wel afhankelijk zijn van de resultaten, gok ik. Zijn we kansloos uitgeschakeld na drie wedstrijden, dan zal de animo om naar Frankrijk af te reizen, heel wat minder zijn...
Nee, die kun je alleen in Frankrijk kopen... moet je alleen even heen en weer rijden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer is de kaartverkoop voor tegen Nancy? En waar kun je die kaarten halen? Gewoon bij de ticketbox?
kloptquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee, die kun je alleen in Frankrijk kopen... moet je alleen even heen en weer rijden.
FF serieus aubquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee, die kun je alleen in Frankrijk kopen... moet je alleen even heen en weer rijden.
tuig allemaalquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik kan iig al meerijden met een groepje uit Vlaardingen, weet niet of ik wel met dat soort tuig wil meerijden....
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:20 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Hij zal vast al eens eerder gelinkt zijn, maar vond hier een leuk filmpje
Links half en links centraal zijn ook opties die niet linksback zijn. Ik vind dat bericht van Klavan een stuk positiever dan weer een rechtsbuiten erbijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb het meestal niet zo op spelers die op meerdere plaatsen inzetbaar zijn, meestal zijn ze overal net niet goed genoeg voor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
Links half en links centraal zijn ook opties die niet linksback zijn. Ik vind dat bericht van Klavan een stuk positiever dan weer een rechtsbuiten erbij
Yepz, één gast van vak E en nog drie gozers van zijn amateur voetbalcluppie.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:39 schreef Staanplaats het volgende:
Hehe met die gasten van je vak? Of met andere?
kan het dan slechter dan nederlands bier ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoordsupportersquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:28 schreef cohen het volgende:
Ik heb kaarten voor feyenoord-ajax in vak E. Wat voor supporters zitten hier?
Dit verhaal is bullshit. In dat interview zei Jorien helemaal niet dat er groepen waren die er geld in willen steken of de boel over willen nemen. Hij zei alleen dat als iemand dat wil dat hij er open voor staat.quote:
mooi, dat je je plaats zegt, kom ik ff langsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:28 schreef cohen het volgende:
Maakt dan weinig uit in welk vak je zit. Nagenoeg iedereen in dat stadion kan je bloed drinken dan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:28 schreef cohen het volgende:
Niet nodig...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:41 schreef cohen het volgende:
Ik heb er al zin in. Maar toch ga ik niet juichen. Wel van binnen.
Nouja, slaan. Denk dat je gewoon door een paar man van de trap afgeflikkert wordt, en dat het schouwspel gewoon verder gaat totdat de ME (eindelijk) aanwezig isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:46 schreef cohen het volgende:
Ik ga met een vriend die Feyenoord-supporter is. We zouden een x naar feyenorod gaan, omdat ik de sfeer altijd wel mooi vind. Mooi stadion ook, en toevallig werd het Feyenoord-Ajax. maar ik hoopte in een 'veilig' vak terecht te komen (alleen het uitvak is redelijk veilig)
Maar ik moet me echt heel erg gaan inhouden. Want ik begrijp dat jullie het niet zo accepteren als ik per ongeluk mn armen in de lucht gooi als Ajax scoort. Ok, ik doe mn best. Maar niet slaan als ik het per ongeluk toch doe hoor!
Dat heet automatisme, iets wat voor de tegenpartij juicht staat gelijk aan een vlieg. Altijd meppenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:46 schreef cohen het volgende:
Ik ga met een vriend die Feyenoord-supporter is. We zouden een x naar feyenorod gaan, omdat ik de sfeer altijd wel mooi vind. Mooi stadion ook, en toevallig werd het Feyenoord-Ajax. maar ik hoopte in een 'veilig' vak terecht te komen (alleen het uitvak is redelijk veilig)
Maar ik moet me echt heel erg gaan inhouden. Want ik begrijp dat jullie het niet zo accepteren als ik per ongeluk mn armen in de lucht gooi als Ajax scoort. Ok, ik doe mn best. Maar niet slaan als ik het per ongeluk toch doe hoor!
Wat ca. 20 min duurtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nouja, slaan. Denk dat je gewoon door een paar man van de trap afgeflikkert wordt, en dat het schouwspel gewoon verder gaat totdat de ME (eindelijk) aanwezig is![]()
quote:ZATERDAG START VERKOOP FC BASEL-FEYENOORD
Feyenoord heeft 1.000 kaarten gekregen voor het UEFA Cupduel in en tegen Basel van 19 oktober aanstaande. Op zaterdag 7 oktober start de verkoop hiervan voor de houders van een Diamond- en Goldcard. Vanaf vrijdag 13 oktober kunnen ook houders van een Silvercard en de Europese clubkaart bij ticketbox terecht. De verkoop loopt door tot en met maandag 16 oktober.
De prijs voor een kaart bedraagt ¤ 24,50 (exclusief kosten Ticket Box). Voor de wedstrijd geldt een vrij-vervoersregeling. Supporters kunnen tevens gebruik maken van een busreis georganiseerd door de Feyenoord Supportersvereniging (zie www.FeyenoordNet.nl).
Overigens is in Basel niet met enthousiasme gereageerd op de loting. Op donderdag 16 december 2004 speelde Feyenoord ook in de Zwitserse stad en toen zorgde een deel van de aanwezige Feyenoord-supporters voor grote ongeregeldheden in het centrum. Destijds werden veel arrestaties verricht. Voor het komende duel zal de Zwitserse politie daarom in opperste staat van paraatheid verkeren. Tevens is bij Feyenoord bekend dat de Zwitserse autoriteiten destijds een namenlijst van de arrestanten hebben aangelegd. Het is Feyenoord niet duidelijk wat met deze lijst is gebeurd en of deze rond de komende wedstrijd wellicht gehanteerd zal worden om mensen mogelijk de toegang tot Zwitserland te weigeren. Enkele jaren geleden werd met een soortgelijke lijst van Duitse makelij (Leverkusen) negatieve ervaringen opgedaan. Feyenoord zal nog trachten hierover nadere informatie te verkrijgen.
E is trouwens normaal wel een rustig vak, vlak naast het uitvak.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:46 schreef cohen het volgende:
Aan de rechterkant van het uitvak is het meestal wel gezellig hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
E is trouwens normaal wel een rustig vak, vlak naast het uitvak.
Tijdens een Feyenoord-ajax willen er daar nog weleens bestormingen richting uitvak ontstaan, al is dat volgens mij vaker aan de andere kant v/h uitvak (J,JJ)
Dus, rechts v/h goal, onder dat Amstel Bier-bord.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |