Ja, echt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:48 schreef koningdavid het volgende:
Maar dan heb je alvast iets om te zeggen als Ajax kampioen wordt he?![]()
Beter kijken. Barcelona staat wel in de lijst met 2130 stemmen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
klopt daar wel iets van , Barcalona staat er geeneens bij.
Nee, het is hier gezellig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:59 schreef Cart_man het volgende:
Tyft toch op, gristenhond.
quote:Leonardo speelt zich in de kijker
Leonardo Vitor Santiago zou in de belangstelling staan van enkele buitenlandse clubs, zo meld het Algemeen Dagblad. Met name het Spaanse Osasuna, tegenstander van Heerenveen in de UEFA-Cup, zou diepgaande interesse hebben in de aanvaller van NAC.
De 23-jarige speler is weer helemaal opgeleefd bij zijn nieuwe club uit Breda. Zo scoorde hij vorig seizoen acht maal in veertien duels. Dit seizoen was hij ook al enkele keren trefzeker. Bovendien speelde hij afgelopen zondag, met scouts op de tribune, een zeer sterke partij tegen zijn oude ploeg Feyenoord.
Leonardo zou zelfs al in de winterstop een overstap kunnen maken naar Spanje volgens de krant. Osasuna heeft zich overigens nog niet officieel gemeld bij NAC. Eerder toonde ook Tottenham Hotspur al interesse, maar de Londenaren lijken toch af te zien van de talentvolle Braziliaan.
quote:Koeman is klaar met De Ceulaer
Het avontuur van Benjamin De Ceulaer bij Feyenoord lijkt van korte duur. De Rotterdamse club nam hem in 2005 over van Sint-Truiden, verhuurde hem aan RKC Waalwijk en was na zijn entree in De Kuip snel op hem uitgekeken. De Belgische aanvaller vertelt woensdag in Het Belang van Limburg dat hij van coach Erwin Koeman op zoek mag naar een andere club.
De Ceulaer draaide een goed seizoen bij RKC Waalwijk en kwam in eerste instantie ook in de plannen van Koeman voor. De rechtsbuiten begon in de eerste Eredivisiewedstrijd bij FC Groningen (3-0 nederlaag) in de basis en mocht een week later thuis tegen Heracles Almelo (0-0) nog invallen. Sindsdien moet hij echter meespelen met het tweede elftal.
"Ik scoor bij de tweede ploeg gemiddeld één keer per match. Op die manier wil ik scherp blijven om bij een mooie club terecht te komen", zegt De Ceulaer in Het Belang van Limburg. Volgens zijn zaakwaarnemer Tony Dullers kreeg de international vlak voor het verstrijken van de transferdeadline te horen dat hij mocht vertrekken. "Koeman zette ons voor het blok. Hij bracht met RKC zelf een nieuwe club aan, maar dat is niet correct. We werden op die manier voor voldongen feiten geplaatst. Daarom weigerden we over een transfer te praten."
Het Belang van Limburg meldt dat De Ceulaer in de belangstelling staat van RKC, NAC Breda, FC Twente, Willem II en het Italiaanse Sampdoria. "Daar ga ik nu nog niet aan denken", zegt De Ceulaer. "Ik probeer me zo goed mogelijk te amuseren bij Feyenoord en hoop dat er straks een mooie club uit de bus valt."
Dan zou er toch iets anders aan de hand moeten zijn dan zijn voetballende kwaliteiten. Wat ik van hem gezien heb vond ik toch positiefquote:
quote:VI: Feyenoord heeft optie op Slory
De nieuwe uitgave van Voetbal International meldt dat Feyenoord een optie heeft op Andwele Slory. De rechtsbuiten ontwikkelt zich stormachtig in de eredivisie en is een plaag voor zijn tegenstander in de eerste wedstrijden van het seizoen. Volgens VI moet Feyenoord voor 1 april beslissen of het de optie op de aanvaller een contract zal aanbieden.
Dat zal waarschijnlijk nog een moeilijke beslissing worden aangezien Feyenoord al beschikt over Castelen, De Ceulaer, Vincken en Biseswar voor die positie.
We zijn vermoedelijk met een man of 7 en huren een busje. na de wedstrijd waarschijnlijk gelijk naar huis.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:23 schreef Luni het volgende:
Nancy ga ik wel heen, effe hotelletje zoeken, maar dat zal ook geen probleem zijn.
De Ceulaer eruit, Slory erin.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:27 schreef Keltie het volgende:
Castelen eruit, Slory erin.
maar in de top 10 bedoel ik danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:59 schreef Cart_man het volgende:
Beter kijken. Barcelona staat wel in de lijst met 2130 stemmen.
Coalitie, dat zeg je goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga er even serieus op in joh.![]()
Trouwens de kans dat die 'wereldvreemden' gaan regeren is wel groter dan ooit. Ze zijn geliefd bij CDA, PVDA en ook de andere linkse partijen. Reeële kans dat ze gevraagd kunenn worden om een coalitie compleet te maken. ChristenUnie die over jou gaat regeren, dat zou grappig zijn he?![]()
Waarom?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:15 schreef jorienvdherik het volgende:
kut koeman, laat de ceulaer spelen
Nerd, coalitiepartijen zijn regeringspartijen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Coalitie, dat zeg je goed.
Om je laatste zin maar even om zeep te helpen
benjamin is veel beter dan die kut kolkka die telkens basis isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:41 schreef Cart_man het volgende:
Barcelona is een schijtclub.
[..]
Waarom?
En waarom in godsnaam Slory halen. Vooral blijven doorgaan met het voeren van wanbeleid.
>>>> POLquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nerd, coalitiepartijen zijn regeringspartijen.![]()
In de war met oppositiepartijen toevallig?![]()
>>>> POLquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Coalitie, dat zeg je goed.
Om je laatste zin maar even om zeep te helpen
Denk dat het daar een beetje te laat voor is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een optie op Bruins nemen, die vind ik veel beter!
Hoezo? Feyenoord heeft eerste optie tot koop, en is bevoorrecht boven meerdere aanbiedingenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat het daar een beetje te laat voor is.
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:51 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Hoezo? Feyenoord heeft eerste optie tot koop, en is bevoorrecht boven meerdere aanbiedingen
Je hebt het toch over die gozer van Excelsior? Feyenoord heeft toch op bijna al de spelers van Excelsior zo'n optie. Dat maakt deel uit van het sattelietclubcontract.quote:
Maar dat wil niet zeggen dat ze hem voor een appel en een ei laten gaan. Kunnen we niet een ruildeal maken? Ceulaer plus geld en wij Bruins?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:02 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Je hebt het toch over die gozer van Excelsior? Feyenoord heeft toch op bijna al de spelers van Excelsior zo'n optie. Dat maakt deel uit van het sattelietclubcontract.
Klopt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Stond volgens mij een week geleden op een gerenomeerde site (VI of Radio Rijnmond ofzo).
Ja, aan zulke deals kan je dan denken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat ze hem voor een appel en een ei laten gaan. Kunnen we niet een ruildeal maken? Ceulaer plus geld en wij Bruins?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:10 schreef Crush65 het volgende:
Niet meer hoor. Samenwerkingsverband met Excelsior is verbroken.
Toon mij het bericht dan eens, ik heb er namelijk niks van meegekregen...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan? Die is juist weer aangehaald
Dat zal ik dan vanmiddag moeten doen wat ik moet over 5 minuten naar school. Ik weet namelijk niet meer precies waar het staat. Het stond op een gerenomeerde site, en het stond volgens mij in een interview met iemand van Feyenoord.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Toon mij het bericht dan eens, ik heb er namelijk niks van meegekregen...
Inderdaad, wie hebben Castelen al, ook z'n blind paard. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik blij ben als hij straks weer fit is, want ik denk dat we we hem er voorin best bij kunnen hebben bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:41 schreef Cart_man het volgende:
En waarom in godsnaam Slory halen. Vooral blijven doorgaan met het voeren van wanbeleid.
toch niet op vi.nl in een interview met de GKL he? dan weet je zeker dat het niet waar isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het stond op een gerenomeerde site, en het stond volgens mij in een interview met iemand van Feyenoord.
Ze zullen het vorig jaar beeindigen om het vervolgens een paar maanden later weer aan te halen zeker?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan? Die is juist weer aangehaald
Ze hebben niks beeïndigd, het was op een laag pitje komen te staan, maar met het wisselen / terughalen van spelers (Holman / Gyan) is die band weer aangehaald hoor. Daarna is er een nieuw contract getekend. De bron heb ik niet meer maar ik meen me te herinneren dat het ook hier op fok heeft gestaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze zullen het vorig jaar beeindigen om het vervolgens een paar maanden later weer aan te halen zeker?
Zou wel in het huidige beleid passen idd
quote:Samenwerking met Feyenoord gaat voort
2006-09-23
De samenwerking met Excelsior leek op sterven na dood. Feyenoord wilde dit seizoen geen speler meer uitlenen, terwijl Excelsior juist nu weer op het hoogste niveau uitkomt. Alleen Gyan maakte de overstap, maar daar werd een goede ver- goeding voor betaald. Sinds maanden zaten beide partijen gisteren weer rond de tafel, zo meldt het Algemeen Dagblad. ,,Het is bedoeling dat het contract met drie jaar wordt verlengd,’’ aldus Woerts in het AD.
quote:'Feyenoord volgt Klavan'
Volgens Voetbalweekblad Voetbal International volgt Feyenoord de verrichtingen van de Letse international Ragnar Klavan nauwlettend. De speler van Heracles zou als linker centrale verdediger, linksback en linkshalf uit de voeten kunnen. Technisch manager Peter Bosz kent hem van zijn periode bij Heracles.
En laten we Drenthe dan maar lekker af gaan serverenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:31 schreef ruud_fr het volgende:
waar the fuck hebben we Leonard dan voor gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |