En hun grote haakneuzenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja je ziet ze al van verre, met hun gele ....
Wat heb jij trouwens voor gewetenloze Feyenoorders als vrienden, die hun joods maatjes meenemen naar de Klassieker?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:18 schreef cohen het volgende:
maar jongens, ik ben wel voor ajax, maar ben niet joods. Ik draag geen gele...., heb geen haakneus en douche me elke dag. Dus het wordt lastig om mij te localiseren. Ik heb wel gestudeerd, dus waarschijnlijk pik je mij er wel tussenuit in vak E. En ik hou mn shirt aan, in tegenstelling tot andere supporters die hun naakte bovenlichaam willen tonen aan al die andere (mannelijke?) supporters. En ik hoop dat het een leuke wedstrijd wordt. Hoe kunnen sommige users al weten dat Feyenoord wint? het is een wedstrijd, dus het kan alle kanten op!Ik ga zo genieten daar
Waarom kom je eigenlijk? Je voelt je toch te goed voor ons... Dus blijf aub wegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:18 schreef cohen het volgende:
maar jongens, ik ben wel voor ajax, maar ben niet joods. Ik draag geen gele...., heb geen haakneus en douche me elke dag. Dus het wordt lastig om mij te localiseren. Ik heb wel gestudeerd, dus waarschijnlijk pik je mij er wel tussenuit in vak E. En ik hou mn shirt aan, in tegenstelling tot andere supporters die hun naakte bovenlichaam willen tonen aan al die andere (mannelijke?) supporters. En ik hoop dat het een leuke wedstrijd wordt. Hoe kunnen sommige users al weten dat Feyenoord wint? het is een wedstrijd, dus het kan alle kanten op!Ik ga zo genieten daar
Sowieso, Feijenoordsupporters met ajacieden als vriend.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens voor gewetenloze Feyenoorders als vrienden, die hun joods maatjes meenemen naar de Klassieker?
Zijn vrienden naaien hem gewoon... tijdens de wedstrijd: 'Er zit een haakneus naast me!'quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens voor gewetenloze Feyenoorders als vrienden, die hun joods maatjes meenemen naar de Klassieker?
Hehequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:18 schreef cohen het volgende:
Ik heb wel gestudeerd, dus waarschijnlijk pik je mij er wel tussenuit in vak E.
Heb een ajacied, psv'er en een heerenveener in de vriendengroep zitten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sowieso, Feijenoordsupporters met ajacieden als vriend.![]()
Ik heb ook vrienden die voor ajax zijn (ja echt), sommige behoorlijk fanatiek, we behandelen elkaar met "respect" maar NO WAY dat ik voor hen kaarten regel voor de Klassieker, dat zou ik niet kunnen.....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:23 schreef cohen het volgende:
Voetbal is bijzaak. Die vriend vindt het leuk als feyenoord wint in het weekend. En ik vind het leuk als ajax wint in het weekend. Mijn vrienden hebben ook enig niveau en gaan mij niet slaan als ik 'ajax' roep. We zijn geen pubers meer van 15/16 jaar die alles bespugen wat van de tegenstander is.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:24 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Zijn vrienden naaien hem gewoon... tijdens de wedstrijd: 'Er zit een haakneus naast me!'![]()
ik heb die kaarten geregeld en ik heb zelfs het initiatief genomen. Het is dat hij een feyenoord-clubcard had én we nog eens samen naar feyenoord zouden gaan. Ik ga naar feyenoord omdat ik het een mooi stadion vindt en leuke sfeer is. Als feyenoord tegen rkc zou spelen zou ik ook gaan. Maar nu toevallig tegen ajaxquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb ook vrienden die voor ajax zijn (ja echt), sommige behoorlijk fanatiek, we behandelen elkaar met "respect" maar NO WAY dat ik voor hen kaarten regel voor de Klassieker, dat zou ik niet kunnen.....
Verspilde moeite joh, begrijpen ze hier toch niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:23 schreef cohen het volgende:
Voetbal is bijzaak. Die vriend vindt het leuk als feyenoord wint in het weekend. En ik vind het leuk als ajax wint in het weekend. Mijn vrienden hebben ook enig niveau en gaan mij niet slaan als ik 'ajax' roep. We zijn geen pubers meer van 15/16 jaar die alles bespugen wat van de tegenstander is.
Nu is het wachten op de eerste tegenreactiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:37 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Verspilde moeite joh, begrijpen ze hier toch niet.
quote:De achterdeur
Het duurt niet lang meer voordat Robin van Persie de status van superster bereikt in het Londense voetbalbolwerk genaamd Arsenal. Danko Lazovic, spelend met vertrouwen, vlamt voor Vitesse en betaalt het krediet uit in doelpunten. Leonardo is de gevaarlijkste man op het veld tijdens Feyenoord-NAC. Een tendens is te bespeuren. Is de achterdeur van de Kuip het begin van succes?
Een interessant vraagstuk, zeker wanneer de afgelopen weken de discussie toeneemt over het riante aantal miskopen dat de Rotterdammers de afgelopen jaren vastlegden. Want is het niet zo dat uitgerekend de briljantjes voor een appel en een ei mochten vertrekken uit Rotterdam-Zuid?
We schrijven 28 april 2004, als Feyenoord opgelucht bevestigt dat de transfer van Robin van Persie naar Arsenal een feit is. De bankzitter onder trainer Bert van Marwijk, voornamelijk wegens zijn opstandige gedrag, zou volgens de BBC een slordige 3,5 miljoen hebben opgeleverd. Ruim twee seizoenen later is de waarde van Van Persie vermoedelijk ‘vertwintigvoudigd’.
Het afgelopen weekend won het Engelse publiek voor zich met een wonderschone treffer.
Julio Ricardo Cruz kwam in 1997 naar Rotterdam en speelde twee seizoenen lang geregeld. Toch kon de Argentijn niet op het volledige vertrouwen rekenen van het Legioen en de clubleiding. Cruz oogde regelmatig wat non-chalant, iets wat men in de Havenstad niet graag ziet. Na een landstitel in 1999 vertrok ‘El Jardinero’ naar het bescheiden Bologna. Drie jaar later tekende Cruz bij Internazionale en werd een spits met internationale allure.
Cruz’ voorganger draagt de naam Henke Larsson. In 1993 gekomen van het Zweedse Helsingborgs IF voor vier seizoenen. Pas wanneer hij in de zomer van 1997 naar Celtic verkast, komt zijn werkelijke talent tot uiting. Liefst 175 doelpunten maakt de Zweed in zeven seizoenen bij Celtic. In 2004 kiest Larsson voor Barcelona, waarmee hij in 2006 de Champions League wint.
Ebi Smolarek draagt een zware last door het succes van vader Wlodi Smolarek. De Poolse aanvaller krijgt als jeugdig talent regelmatig invalbeurten, maar doorbreken doet hij niet in de Kuip. Wanneer Borussia Dortmund, met Bert van Marwijk als coach, hem losweekt, komt Smolarek los en verdient hij respect en waardering van het Duitse voetbalpubliek.
Danko Lazovic is de nieuwe Mateja Kezman, denkt Feyenoord in 2003. Het Servische talent komt voor circa 7 miljoen euro van Partizan, maar krijgt geen vertrouwen en moet concurreren met stabiele en gelouterde spitsen als Van Hooijdonk, Buffel en Kuijt. Lazovic raakt in de vergetelheid, tot Vitesse hem voor anderhalf miljoen overneemt. Onder Aad de Mos krijgt hij vertrouwen en betaalt dat terug met treffers.
Johan Elmander, spelend voor Örgryte IS, heeft de clubs voor het uitkiezen. De Zweed kiest voor Feyenoord, maar kwijnt daar weg. Pas jaren later, als speler bij Brondby, bloeit Elmander op en kan opnieuw rekenen op belangstelling van internationale topclubs.
Leonardo tenslotte kwam al op 12-jarige leeftijd naar De Kuip. Van 2000 tot 2002 was hij de sensatie. Tot 2006 is hij de schlemiel. Bij NAC begint hij aan zijn tweede jeugd en bloeit op.
heb ik ook (al zijn ze totaal niet fanatiek)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
IIG meer dan Pierre in 80min tegen NAC.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft in die 10 minuten tegen NAC meer laten zien dan Pi-air in het hele seizoen
Hier zitten er ook genoegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb ik ook (al zijn ze totaal niet fanatiek)
we komen niet allemaal uit Rotterdam e.o. he
Anders plak je gewoon je usernaam op je borstquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:18 schreef cohen het volgende:
maar jongens, ik ben wel voor ajax, maar ben niet joods. Ik draag geen gele...., heb geen haakneus en douche me elke dag. Dus het wordt lastig om mij te localiseren.
Zelfs bij Antibarbari hè.quote:
Doe niet zo triest man. Of vraag jij altijd als je iemand voor het eerst tegenkomt voor welke club ze zijn?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tegen ajax en psv neem ik ook de betreffende vrienden mee die voor die club zijn. Tijdens de wedstrijden zing ik best mee met de spreekkoren, maar na de wedstrijd pak ik net zo makkelijk een biertje met de andere kant.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:24 schreef Keltie het volgende:
Heb een ajacied, psv'er en een heerenveener in de vriendengroep zitten.
Allen zijn alleen niet echt bezoekende supporters
nu ik erover nadenk...volgens mij heb ik geen vriendenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:36 schreef snabbi het volgende:
[..]
Tegen ajax en psv neem ik ook de betreffende vrienden mee die voor die club zijn. Tijdens de wedstrijden zing ik best mee met de spreekkoren, maar na de wedstrijd pak ik net zo makkelijk een biertje met de andere kant.
Doe zelf even normaal, wil je.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo triest man. Of vraag jij altijd als je iemand voor het eerst tegenkomt voor welke club ze zijn?
Ik kom ook niet uit Rotterdam e.o en toch heb ik er geen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb ik ook (al zijn ze totaal niet fanatiek)
we komen niet allemaal uit Rotterdam e.o. he
No no no more onoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:57 schreef Erasmusch het volgende:
1x in een Ajax-vak gezeten, boven de F-side, toen Ono KO ging. Nooit weer. Zelden zo lopen ergeren en op zitten vreten.![]()
idd, tussen een paar boeren die mij gingen vragen wat voor liedjes 'benne ze an't zing'n daor benee'.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
No no no more ono![]()
Heb je ook zo genoten van de goal van Rafael?
Zwaluwen toevallig?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yepz, één gast van vak E en nog drie gozers van zijn amateur voetbalcluppie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |