quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:03 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
joh, ik denk dat jij als helderziende veul centjes kan vangen![]()
Ook niet op de drugsbootquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Kwam deze foto tegen op VI bij de Pi-Air slightshow...
[afbeelding]
Hij had niet mistaan op de Houseboot toendertijd met die look!
Maatje van me is bezig met een bus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:31 schreef Erasmusch het volgende:
Hm, ik moet de 20e terug zijn in NL. Dan maar kijken of er nog bussen worden geregeld.
OK, laat ff weten als er nog plekken over zijn?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Maatje van me is bezig met een bus.
Die rauptiere kommen wieder da!
En wij hebben lekker vrij die donderdag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Donderdags Basel, zondags de Joden. Zwaar weekje wordt dat!
toch minimaal moeten we de 3e plek kunnen halenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Voor diegene die het nog gemist hebben, het speelschema van Groep E is als volgt:
Donderdag 19 oktober 2006:
FC Basel - Feyenoord, Wisla Krakow - Blackburn Rovers en Nancy vrij
Donderdag 2 november 2006:
Blackburn Rovers - FC Basel, Nancy - Wisla Krakow en Feyenoord vrij
Donderdag 23 november 2006:
Feyenoord - Blackburn Rovers, FC Basel - Nancy en Wisla Krakow vrij
Donderdag 30 november 2006:
Nancy - Feyenoord, Wisla Krakow - FC Basel en Blackburn Rovers vrij
Woensdag 13 december 2006:
Feyenoord - Wisla Krakow, Blackburn Rovers - Nancy en FC Basel vrij
UEJAquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En wij hebben lekker vrij die donderdag.![]()
Idd, hotels zijn het probleem niet voor deze wedstrijd!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:31 schreef Erasmusch het volgende:
Rond Nancy zijn nog veel goedkopere hotels te vinden. Maar het is nog niet zeker welke dag we spelen dus?
Jorien, het is de hoogste tijd voor een nieuwe usernaamquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Emerton held
quote:Van Gaal is jaloers op loting Feyenoord
3/10/2006 15:40
AZ-coach Louis van Gaal keek met gemengde gevoelens naar de uitkomst van de loting voor de groepsfase van het UEFA Cup-toernooi. Enerzijds is hij geografisch tevreden en is de verdeling tussen welke club de Alkmaarders uit en thuis treffen gunstig. Anderzijds zijn de tegenstanders sterk.
'Sportief gezien is het een slechte loting, we hebben bijna alleen maar top-ploegen en koplopers geloot', legt Van Gaal uit op de AZ-website. 'Wel is het zo dat de landen redelijk makkelijk bereisbaar zijn, maar dat is dan ook één van de weinige voordelen. Ik kijk dan ook met een jaloerse blik naar de groep van Feyenoord, dat zijn eigenlijk de ploegen waar ik een beetje op gehoopt had.'
Van Gaal ziet de groepsfase als een mooi podium om AZ ook internationaal te presenteren. 'We moeten ons niet specifiek op plaats één, twee of drie richten maar gewoon ervoor zorgen dat we ons kwalificeren. En als dat lukt, dan hebben we met AZ een enorme stap gemaakt in ons proces een topclub te worden.'
Collega Erwin Koeman erkende dat de loting voor Feyenoord slechter had gekund, al memoreerde hij direct dat er op dit moment geen gemakkelijke tegenstanders zijn voor zijn ploeg. 'Ik denk dat er poules tussen zitten die moeilijker zijn dan de onze. In theorie moeten we bij de eerste drie kunnen eindigen', luidde Koemans snelle analyse op de website van Feyenoord.
De trainer van de Rotterdammers ziet Nancy als zwaarste opponent, maar hoopt op een resultaat zoals zijn broer Ronald met PSV behaalde in Frankrijk. 'We moeten ons maar vasthouden aan PSV, dat in Bordeaux het goede voorbeeld heeft gegeven.'
Over het Poolse Wisla Kraków weet Erwin Koeman nog niet veel. 'Misschien kan Leo Beenhakker ons nog wat wijzer maken.' Beenhakker is bondscoach van Polen. Verder is Koeman blij dat Feyenoord FC Basel thuis treft. Het duel met Blackburn Rovers kan in zijn ogen een mooie ontmoeting worden.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Cart_man, je moet je profiel eens update hier => VBL: wie is wie?
Leonardo 1 als favoriete speler is volgens mij niet meer up-to-date!
Zijn allemaal leuke wedstrijden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
23 november Blackburn thuis is wel een leuke wedstrijd
Nee, heb ik niet. Hij heeft wel weer een bus voor Nancy zag ik net. ¤40 inclusief gratis drank. Moet je hier even kijken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:36 schreef Erasmusch het volgende:
CM, heb jij toevallig het emailadres van W. die een paar jaar geleden die bussen regelde? Die uit 2002 werkt niet meer![]()
tof, site is alleen ff offlinequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Hij heeft wel weer een bus voor Nancy zag ik net. ¤40 inclusief gratis drank. Moet je hier even kijken.
Ik heb ze email adres niet meer maar kan het anders nog wel ff aan een maatje van me vragen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:36 schreef Erasmusch het volgende:
CM, heb jij toevallig het emailadres van W. die een paar jaar geleden die bussen regelde? Die uit 2002 werkt niet meer![]()
Waar moet ik dan kijken CM? Ik kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Hij heeft wel weer een bus voor Nancy zag ik net. ¤40 inclusief gratis drank. Moet je hier even kijken.
Topic over Nancy in de gaten houden. Hij komt vanzelf wel met een oproep.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar moet ik dan kijken CM? Ik kan het niet vinden.
Nancy met de auto en Basel met de trein.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:52 schreef ASroma het volgende:
leuke loting voor jullie, nancy met de auto, basel met easyjet![]()
¤135,-quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
150 hoorde ik
Nee dat is Feyenoordquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:17 schreef BobbyHill het volgende:
Ze doen het vrij goed in Frankrijk en hebben ook Schalke verslagen. Ik denk niet dat ze de minste ploeg uit die poule zijn.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:08 schreef ASroma het volgende:
denk dat feyenoord het nog knap lastig gaat krijgen, maar derde plek moet zeker te doen zijn
quote:
Denk dat daar wel streng gecontroleerd gaat worden. Ik had ook liever Krakow uit gehad, of Blackburn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
¤135,-
Ik ga alleen naar Nancy trouwens. Basel heb ik wel gezien en zal ook wel minder gezellig zijn dan twee jaar geleden.
hoe denk jij dan dat JOU club het gaat doen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:00 schreef Cart_man het volgende:
Waarom moeten drie joden hier even kenbaar komen maken dat Feijenoord het moeilijk gaat krijgen? Wat is de toegevoegde waarde van deze posts?
We winnen de UEFA cup. Hup, wieberen weer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:05 schreef ASroma het volgende:
[..]
hoe denk jij dan dat JOU club het gaat doen?
Om Feyenoord een hart onder de riem te steken in deze moeilijke tijden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:00 schreef Cart_man het volgende:
Waarom moeten drie joden hier even kenbaar komen maken dat Feijenoord het moeilijk gaat krijgen?
kijk realisten hebben ze niet bij die club uit Rotterdam, daar ontbreek het al jaren aan, en daar gaan jullie op het moment aan kapot.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
We winnen de UEFA cup. Hup, wieberen weer.
Ga er even lekker serieus op in, mongool.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
kijk realisten hebben ze niet bij die club uit Rotterdam, daar ontbreek het al jaren aan, en daar gaan jullie op het moment aan kapot.![]()
Nee bij Ajax zijn ze lekker realistisch, met hun meerjarenplannen waarin staat dat ze weer structureel tot de Europese top moeten gaan behorenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
kijk realisten hebben ze niet bij die club uit Rotterdam, daar ontbreek het al jaren aan, en daar gaan jullie op het moment aan kapot.![]()
Ambitie is dat, en dat zou Feyenoord wel kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee bij Ajax zijn ze lekker realistisch, met hun meerjarenplannen waarin staat dat ze weer structureel tot de Europese top moeten gaan behoren. Elke paar jaar halve finale CL, laat me niet lachen
.
En net wordt Feyenoord verweten onrealistisch te zijn. Beetje tegenstrijdig?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ambitie is dat, en dat zou Feyenoord wel kunnen gebruiken.![]()
Lekker laten lullen, joh.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En net wordt Feyenoord verweten onrealistisch te zijn. Beetje tegenstrijdig?
Wij gebruiken genoeg!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ambitie is dat, en dat zou Feyenoord wel kunnen gebruiken.![]()
Het is na 1 ronde afgelopen voor jullie, weinig kans dus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:28 schreef ASroma het volgende:
balans vinden tussen realisme en ambitiemaar idd we worden het toch nooit eens, hopelijk komen we jullie nog tegen tijdens het toernooi!
![]()
zou zo maar kunnen, maar ik denk dat een scenario in de trant van; jullie slaan de eigen stad weer in puin nadat we jullie kansloos laten in eigen huis in de halve finales-scenario leuker isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is na 1 ronde afgelopen voor jullie, weinig kans dus.![]()
Nancy staat na marseille en lyon 3e....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Wel een loting met perspectief voor Feyenoord.
Interessante ontmoetingen, niet heel makkelijk, maar een plek bij de eerste drie zou moeten kunnen. Denk dat Blackburn de sterkste is en dat de rest met elkaar gaat strijden. Nancy schat ik gevoelsmatig het minst in.
Och het laatste nederlandse onderonsje was ook zo'n ramp nog niet, dankzij piet. (PSV - Feyenoord, gewonnen op strafschoppen)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:42 schreef ASroma het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen, maar ik denk dat een scenario in de trant van; jullie slaan de eigen stad weer in puin nadat we jullie kansloos laten in eigen huis in de halve finales-scenario leuker is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
Oh, wij spelen wekelijks brak? Wacht effe... ik dacht dat jullie dat waren... maar oh nee, jullie staan eerste he? Oh shit, nee, wat zeg ik dat waren wij!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:20 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Een paar topicjes terug waren jullie er nog van overtuigd dat jullie toch minimaal kwart, waarschijnlijk ook wel halve finale CL konden halen met het sterrenelftal wat nu wekelijks brak speelt... Wieberen
![]()
ze hebben ook Ooijer die per wedstrijd een De Boertje doetquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
zit ik net die selectie van Blackburn te bekijken en zie ik dat Benni mccarthy er ook speelt dat zou jullie ook wel goed doen
met friedel en enckelman hebben ze 2 leuke keepers en er zitten wel meer leuke namen bij op elke linie eigenlijk wel .
Over realisme gesproken. Ajax mag - net als Feyenoord - blij zijn als het Europees overwintert.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oh, wij spelen wekelijks brak? Wacht effe... ik dacht dat jullie dat waren... maar oh nee, jullie staan eerste he? Oh shit, nee, wat zeg ik dat waren wij!![]()
Die Champions League pakken we volgend jaar wel, eerst even de UEFA cup ophalen.
We willen het wel leuk opbouwen he?![]()
ook nog jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:50 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ze hebben ook Ooijer die per wedstrijd een De Boertje doet![]()
met de nummer 15 van belgie in je poule....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Over realisme gesproken. Ajax mag - net als Feyenoord - blij zijn als het Europees overwintert.![]()
Die pauperbelgen doen sowieso voor spek en bonen mee. Ajax zal met de andere drie moeten strijden voor kwalificatie, ik denk ook dat het wel lukt maar het zal zeker niet makkelijk gaan. Ik vind de poule van Feyenoord trouwens niet makkelijker dan die van Ajax.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:42 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
met de nummer 15 van belgie in je poule....
nee, ajax zal het deze ronde helaas ook nog wel halen. Wil niet zeggen dat het niveau van de afgelopen wedstrijden nog steeds heel laag is, en de nummer 1 positie eerder door de zwakte van anderen is dan door de eigen klasse.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:42 schreef Steve_I. het volgende:
Wil niet zeggen dat het niveau van de afgelopen wedstrijden nog steeds heel laag is, en de nummer 1 positie eerder door de zwakte van anderen is dan door de eigen klasse.
Ik zal zo ongeveer de laatste zijn die dat ontkent... het valt alleen ook niet te ontkennen dat bij al die clubs het spel de meeste wedstrijden zeer matig is tot nu toe. AZ vind ik tot nu toe nog het beste... Ajax was afgelopen week alsnog bijna 2 punten kwijt tegen utrecht, AZ mocht van geluk spreken dat het 2-2 speelde. PSV was zeer zeker niet beter dan heerenveen, en de vorige pot hadden ze ook een heel, heel, heel zielig doelpunt nodig (gebroken been keep) om te winnen. Nee, de kampioen wordt dit jaar zoals het er nu naar uit ziet de minst slechte van de mickey-mouse competitie....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als AZ, PSV etc. al zwak zijn, wat zijn jullie dan wel niet?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erasmusch
iok mah niet seens zijn seizoeksnzkaart vioor mFeyenoord Ajax.
Erasmusch
Net zo als de rest die de ChristenUnie (en dergelijke meuk) aanhangt.. Behoorlijk wereldvreemd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die Champions League pakken we volgend jaar wel, eerst even de UEFA cup ophalen.
We willen het wel leuk opbouwen he?![]()
Heeft weinig zin om te trainen met een halve basisopstelling, die weg is met interlandverplichtingen...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:41 schreef Steve_I. het volgende:
Wat een ongelooflijke homo is die koeman zeg
Hij ziet overal ruimte voor wat extra vrij om ze lekker uitgerust krijgen voor wedstrijden... en ondertussen hollen ze conditioneel/fysiek achteruit
quote:Blij met meer inspraak
ROTTERDAM - De officiële supportervereniging van Feyenoord heeft met gemengde gevoelens gereageerd op de brief die de directie van de Rotterdamse club aan zo’n 100.000 supporters heeft gestuurd. Volgens voorzitter Eric van Dorp staat er een aantal ‘zeer positieve punten’ in de brief.
,,Maar we zijn het ook pertinent oneens met andere zaken,’’ zegt hij. ,,Zo spreekt de directie zijn volledige vertrouwen uit in Jorien van den Herik als president-commissaris. In hem hebben wij een aantal weken ons vertrouwen opgezegd. Bij dat standpunt blijven wij.’’
Van Dorp verwacht dan ook niet dat Feyenoord-supporters hun protesten tegen Van den Herik zullen staken. ,,Onze acties zijn vóór de club, maar tégen hem.’’
De supportersvereniging (meer dan 50.000 leden, onder wie 28.000 ‘kameraadjes’) zal twee mensen afvaardigen naar een speciale commissie die de commissarissen en directie moet adviseren over een nieuwe structuur. Daarin nemen ook twee mensen uit de sponsorgroep, een oud-speler en ook commissievoorzitter Gerard Kerkum plaats.
,,De nieuwe openheid en ook deze commissie juichen wij van harte toe,’’ zegt Van Dorp. ,,Ik denk dat er in het verleden veel problemen zijn ontstaan omdat Feyenoord een gesloten club was. En dat de supporters meer inspraak krijgen, vinden wij positief. Daarmee krijgt de directie vanzelf ook meer draagvlak.’’
Voordat de open brief aan de supporters gisteren werd verstuurd en op de internetsite van de club werd gezet, heeft de officiële supportersvereniging er nog naar gekeken. ,,Een aantal zaken is afgelopen weekeinde op ons verzoek nog veranderd,’’ aldus voorzitter Van Dorp. ,,Maar het is een brief van de directie aan de achterban, niet van ons.’’
De directeuren Woerts en Jacobs voeren in hun brief aan dat Feyenoord in de komende periode gebaat is bij ‘rust in de tent’. Letterlijk: ,,De club is ons te veel waard. Wij vragen u hiervoor uw medewerking. Belangrijke lopende zaken kunnen niet weken en weken worden uitgesteld, omdat het recente tumult voortdurend onze aandacht opeist.’’
Dat is een verwijzing naar de protestacties van supporters tegen president-commissaris Van den Herik in de afgelopen weken.
Ook Van den Herik zelf sprak erover in een interview met het RTL-programma Voetbal Insite. Dat werd vrijdag opgenomen en afgelopen maandag uitgezonden.
Grote onrust, zei hij, zou zelfs potentiële geldschieters kunnen afschrikken met wie de leiding van Feyenoord op dit moment ‘interessante gesprekken’ voert.
Vorige week heeft Feyenoord de jaarrekening over het seizoen 2005-’06 bij de KNVB ingeleverd. Volgens Van den Herik bouwt de club na enkele zware jaren weer aan een positief eigen vermogen.
Van den Herik zei niet te zwichten voor de protesten, maar meldde ook dat de voor hem onplezierige periode niet te lang moet duren. De antipathie van de grote groep supporters treft niet zozeer hem, stelt Van den Herik, maar zijn familie.
hoeveel punten halen jullie bij Groningen en Psv uit ??quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als AZ, PSV etc. al zwak zijn, wat zijn jullie dan wel niet?
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:09 schreef Maikalo het volgende:
Je hebt een verschil tussen positieve instelling en wereldvreemdheid he.
Erasmusch
Ik vind Ajax en AZ zeker niet minder dan vorig jaar, PSV voorlopig wel ja. Jij vindt dat de topploegen allemaal teleurstellend presteren, maar komt dat doordat de topploegen zoveel slechter zijn, of komt het doordat de 'subtopploegen' sterker zijn geworden? Ik denk vooral het laatste. De tijden dat de top 3 van iedereen makkelijk kon winnen zijn allang voorbij. De begrotingen lopen steeds dichter naar elkaar toe, de aanhang van de subtoppers wordt steeds groter en de selecties worden steeds beter.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:48 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik zal zo ongeveer de laatste zijn die dat ontkent... het valt alleen ook niet te ontkennen dat bij al die clubs het spel de meeste wedstrijden zeer matig is tot nu toe. AZ vind ik tot nu toe nog het beste... Ajax was afgelopen week alsnog bijna 2 punten kwijt tegen utrecht, AZ mocht van geluk spreken dat het 2-2 speelde. PSV was zeer zeker niet beter dan heerenveen, en de vorige pot hadden ze ook een heel, heel, heel zielig doelpunt nodig (gebroken been keep) om te winnen. Nee, de kampioen wordt dit jaar zoals het er nu naar uit ziet de minst slechte van de mickey-mouse competitie....
Ga er even serieus op in joh.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Net zo als de rest die de ChristenUnie (en dergelijke meuk) aanhangt.. Behoorlijk wereldvreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |