Nee dat is Feyenoordquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:17 schreef BobbyHill het volgende:
Ze doen het vrij goed in Frankrijk en hebben ook Schalke verslagen. Ik denk niet dat ze de minste ploeg uit die poule zijn.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:08 schreef ASroma het volgende:
denk dat feyenoord het nog knap lastig gaat krijgen, maar derde plek moet zeker te doen zijn
quote:
Denk dat daar wel streng gecontroleerd gaat worden. Ik had ook liever Krakow uit gehad, of Blackburn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
¤135,-
Ik ga alleen naar Nancy trouwens. Basel heb ik wel gezien en zal ook wel minder gezellig zijn dan twee jaar geleden.
hoe denk jij dan dat JOU club het gaat doen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:00 schreef Cart_man het volgende:
Waarom moeten drie joden hier even kenbaar komen maken dat Feijenoord het moeilijk gaat krijgen? Wat is de toegevoegde waarde van deze posts?
We winnen de UEFA cup. Hup, wieberen weer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:05 schreef ASroma het volgende:
[..]
hoe denk jij dan dat JOU club het gaat doen?
Om Feyenoord een hart onder de riem te steken in deze moeilijke tijden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:00 schreef Cart_man het volgende:
Waarom moeten drie joden hier even kenbaar komen maken dat Feijenoord het moeilijk gaat krijgen?
kijk realisten hebben ze niet bij die club uit Rotterdam, daar ontbreek het al jaren aan, en daar gaan jullie op het moment aan kapot.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
We winnen de UEFA cup. Hup, wieberen weer.
Ga er even lekker serieus op in, mongool.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
kijk realisten hebben ze niet bij die club uit Rotterdam, daar ontbreek het al jaren aan, en daar gaan jullie op het moment aan kapot.![]()
Nee bij Ajax zijn ze lekker realistisch, met hun meerjarenplannen waarin staat dat ze weer structureel tot de Europese top moeten gaan behorenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
kijk realisten hebben ze niet bij die club uit Rotterdam, daar ontbreek het al jaren aan, en daar gaan jullie op het moment aan kapot.![]()
Ambitie is dat, en dat zou Feyenoord wel kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee bij Ajax zijn ze lekker realistisch, met hun meerjarenplannen waarin staat dat ze weer structureel tot de Europese top moeten gaan behoren. Elke paar jaar halve finale CL, laat me niet lachen
.
En net wordt Feyenoord verweten onrealistisch te zijn. Beetje tegenstrijdig?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ambitie is dat, en dat zou Feyenoord wel kunnen gebruiken.![]()
Lekker laten lullen, joh.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En net wordt Feyenoord verweten onrealistisch te zijn. Beetje tegenstrijdig?
Wij gebruiken genoeg!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ambitie is dat, en dat zou Feyenoord wel kunnen gebruiken.![]()
Het is na 1 ronde afgelopen voor jullie, weinig kans dus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:28 schreef ASroma het volgende:
balans vinden tussen realisme en ambitiemaar idd we worden het toch nooit eens, hopelijk komen we jullie nog tegen tijdens het toernooi!
![]()
zou zo maar kunnen, maar ik denk dat een scenario in de trant van; jullie slaan de eigen stad weer in puin nadat we jullie kansloos laten in eigen huis in de halve finales-scenario leuker isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is na 1 ronde afgelopen voor jullie, weinig kans dus.![]()
Nancy staat na marseille en lyon 3e....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Wel een loting met perspectief voor Feyenoord.
Interessante ontmoetingen, niet heel makkelijk, maar een plek bij de eerste drie zou moeten kunnen. Denk dat Blackburn de sterkste is en dat de rest met elkaar gaat strijden. Nancy schat ik gevoelsmatig het minst in.
Och het laatste nederlandse onderonsje was ook zo'n ramp nog niet, dankzij piet. (PSV - Feyenoord, gewonnen op strafschoppen)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:42 schreef ASroma het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen, maar ik denk dat een scenario in de trant van; jullie slaan de eigen stad weer in puin nadat we jullie kansloos laten in eigen huis in de halve finales-scenario leuker is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |