Jij snapt mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk 't wel.
Maar het is toch veel leuker/lekkerder om gewoon lekker thee te drinken.
Ja!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoop het maar, hoe eerder hoe beter.![]()
Serveren ze daar wel alcohol eik?
Bagger betreft de meetquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:53 schreef stukovich het volgende:
Verder baggeren in het Turken-topic![]()
Ja Baasquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:53 schreef stukovich het volgende:
Verder baggeren in het Turken-topic![]()
quote:
Een aantal ja, Yvonne komt ook met de Autoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:59 schreef stukovich het volgende:
Hoe zit het nou met reserveren..... en Trigger kan jij in je mooie Volkswagen Transporterbusje Ford Focus iedereen van CS komen ophalen
Ik zal eens kijken of ik een paar auto's kan regelenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een aantal ja, Yvonne komt ook met de Auto
Of mensen blijven gewon wachtenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik een paar auto's kan regelen![]()
![]()
Mijn vader ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kan eventueel ook iemand ophalen, maar bedenk wel dat ik een Marokkaan ben.
haal mij opquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef NanKing het volgende:
Vanaf centraal is het makkelijk te lopen.
Met de auto doe je er waarschijnlijk nog langer over.
Genoeg avonturen beleefd anders hoor met mocro'squote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ook een halfbloed.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
Is alulu een turk?
Ik loop wel, ken het centrum uit m'n hoofd, ging meer om de poging tot grap met het witte illegalenbusjequote:
Nooit succesvol geweest in het grappen jijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:07 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik loop wel, ken het centrum uit m'n hoofd, ging meer om de poging tot grap met het witte illegalenbusje![]()
Ramadan he, zelfs m''n jokes laten het afweten![]()
Alleen ik en alulu toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
Halfbloed meet lijkt et.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nooit succesvol geweest in het grappen jij
Ik ben ook deelsbloedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
Halfbloed meet lijkt et.
Nu je het zegt Cikolata ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klowjow. Marokkaans -Nederlands.
quote:
Pas je ff op je woorden?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
Maar ik zit dus straks tussen allerlei oudere mensen.
Als Meki niet komt, kom ik ook nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien komen meki en bsb nog
Yvonne gaat iedereen die zich af meldt bannen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:12 schreef stukovich het volgende:
[..]
Als Meki niet komt, kom ik ook niet![]()
quote:
Volgens mij was ik nauw betrokken bij het opstellen van dat wetsartikelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yvonne gaat iedereen die zich af meldt bannen.![]()
Nope, Serap en Bulentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |