Ja, of een complete rijsttafelquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef jessie het volgende:
En wat dacht je van je theekopje erop zetten
die wordt er gewoon keihard afgeschopt tegenwoordigquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef jessie het volgende:
En wat dacht je van je theekopje erop zetten
Je vergeet het zwembadje wat er ook bij in zatquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar toch.. als je dan zo'n verse Brent ziet, of welk pas geboren babietje dan ook en je ziet eerst hier die buiken steeds, vind ik het weer echt wonderlijk dat daar gewoon een HELE baby in zit!
Fijn dat het goed gaat Belana!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:32 schreef Belana het volgende:
ik zie de laatste foto niet, maar ik begrijp dat het goed gaat linda? lekker hoor! Hier gaat het ook wel goed
ow nu zie ik hem wel! gaat goed dus inderdaad!! fijn!
*kaak opraapt* Nou, jou na-buik ziet er precies zo uit als mijn buik nu! * Syrena schuift Linda nog een snee peperkoek toequote:Op dinsdag 7 november 2006 10:54 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat Belana!foto?
![]()
Het veert idd best goed terug zie ik nu, maar ik ben toch nog niet helemaal tevreden natuurlijk... Want ik ben vreselijk ongeduldig.De kroketjes van het begin van de zwangerschap, en de pepernoten van de kraamtijd zitten me nu wel in de weg. Dus ik ben toch maar even streng voor mezelf nu, met hulp van Sonja
. Ik eet wel af en toe wat extra hoor...
Wat is Swets met die camera aan t doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
die wordt er gewoon keihard afgeschopt tegenwoordig
Zal idd weer eens de camera in Swets' z'n handen duwen en met blote buik voor 'm gaan staan![]()
Dank jequote:
Wowquote:Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
29 weken en 1 dag
Heej Bio, jij zou ook je buik posten. Voor 1 keer mag dat,
Alles wat ik ook wilde zeggenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:39 schreef Vicky het volgende:
Nikky, mooi buikkie!!
Wow Suug, ik wou dat ik zo'n buik had! Netjes hoor!
Stiekemurd, wat een mooi bolletje!
heimwee krijgt naar buik...
Weet je dat ik heeeeeel erg jaloers ben op jouw buik!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:18 schreef Sugar het volgende:
Die nabuiken... Ik durf ook nu, maar ben nog steeds best flubbelig, hoor.![]()
Nu bijna 10 weken niet meer zwanger.
Ik ook!quote:Op donderdag 9 november 2006 16:13 schreef snoopy het volgende:
[..]
Weet je dat ik heeeeeel erg jaloers ben op jouw buik!![]()
wow dan zie ik er met mijn 33 weken uit als een koe.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:31 schreef Webcrowler het volgende:
Weer eens ff een update van het buik(je) van mijn vriendin, met 34 weken en 3 dagen!!
foto
Achter haar op het krijt bord staan de tel nummers voor als de bevalling gaat beginnen! Die onthouden wij natuurlijk nooit op het moment dat we ze nodig hebben!
Dat is nog eens een bescheiden buikquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:31 schreef Webcrowler het volgende:
Weer eens ff een update van het buik(je) van mijn vriendin, met 34 weken en 3 dagen!!
[afbeelding]
Achter haar op het krijt bord staan de tel nummers voor als de bevalling gaat beginnen! Die onthouden wij natuurlijk nooit op het moment dat we ze nodig hebben!
Ze is dan ook ontzettend lief en heel blij nu!! Ze heeft inderdaad een bescheiden buikje, in het ziekenhuis is al gekeken of het goed groeide. Het groeit prima, we krijgen gewoon een klein kindje!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:00 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat is nog eens een bescheiden buikZe kijkt er ontzettend lief en blij bij trouwens
![]()
Maar vást een heel mooie koe.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef Popples het volgende:
[..]
wow dan zie ik er met mijn 33 weken uit als een koe.![]()
Dat bedoel ik dus eigenlijk ook!quote:Op zondag 12 november 2006 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind die opmerkingen over olifanten, nijlpaarden en (zee)koeien eigenlijk heel raar.
Je bent toch gewoon zwanger?Dus heb je een dikke buik...
En die vind ik over het algemeen prachtig, hoe ronder hoe mooier!
dank je moonah.quote:Op zondag 12 november 2006 10:53 schreef Moonah het volgende:
Appelsap...![]()
En Webcrowlerverloofde, wat een minibuikje.Schattig hoor!
[..]
Maar vást een heel mooie koe.
Tnx, het is alleen het buikje van mn verloofdequote:Op zondag 12 november 2006 11:37 schreef Vicky het volgende:
Mooi buikkie Webcrawler
Ja maar ze zijn over het algemeen ook steeds lastiger naarmate ze ronder worden ook steeds lastiger. Veters strikken, bikinilijn bijwerken of gewoon van je ene op je andere zij draaien wordt door die buik vaak een hele opgave. Ik was in het begin ook gigantisch trots op mijn buik (en nu achteraf ook weer) maar naarmate de weken vorderden voelde ik me ook steeds meer een soort van aangespoelde walvis.quote:Op zondag 12 november 2006 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind die opmerkingen over olifanten, nijlpaarden en (zee)koeien eigenlijk heel raar.
Je bent toch gewoon zwanger?Dus heb je een dikke buik...
En die vind ik over het algemeen prachtig, hoe ronder hoe mooier!
Wat ik dus al zei, een mooie buik Popples!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:56 schreef Popples het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumview&a=1&key=83HOFYVT&album=JQESELXW
Nou, dat dacht ik tijdens mijn zwangerschap ook. Maar écht niet dat ik mijn dikke buik mis...quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:23 schreef PM-girl het volgende:
! (en je gaat hem nog missen hoor, die buik!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |