Ja, of een complete rijsttafelquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef jessie het volgende:
En wat dacht je van je theekopje erop zetten
die wordt er gewoon keihard afgeschopt tegenwoordigquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef jessie het volgende:
En wat dacht je van je theekopje erop zetten
Je vergeet het zwembadje wat er ook bij in zatquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar toch.. als je dan zo'n verse Brent ziet, of welk pas geboren babietje dan ook en je ziet eerst hier die buiken steeds, vind ik het weer echt wonderlijk dat daar gewoon een HELE baby in zit!
Fijn dat het goed gaat Belana!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:32 schreef Belana het volgende:
ik zie de laatste foto niet, maar ik begrijp dat het goed gaat linda? lekker hoor! Hier gaat het ook wel goed
ow nu zie ik hem wel! gaat goed dus inderdaad!! fijn!
*kaak opraapt* Nou, jou na-buik ziet er precies zo uit als mijn buik nu! * Syrena schuift Linda nog een snee peperkoek toequote:Op dinsdag 7 november 2006 10:54 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat Belana!foto?
![]()
Het veert idd best goed terug zie ik nu, maar ik ben toch nog niet helemaal tevreden natuurlijk... Want ik ben vreselijk ongeduldig.De kroketjes van het begin van de zwangerschap, en de pepernoten van de kraamtijd zitten me nu wel in de weg. Dus ik ben toch maar even streng voor mezelf nu, met hulp van Sonja
. Ik eet wel af en toe wat extra hoor...
Wat is Swets met die camera aan t doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
die wordt er gewoon keihard afgeschopt tegenwoordig
Zal idd weer eens de camera in Swets' z'n handen duwen en met blote buik voor 'm gaan staan![]()
Dank jequote:
Wowquote:Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
29 weken en 1 dag
Heej Bio, jij zou ook je buik posten. Voor 1 keer mag dat,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |