Alles wat ik ook wilde zeggenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:39 schreef Vicky het volgende:
Nikky, mooi buikkie!!
Wow Suug, ik wou dat ik zo'n buik had! Netjes hoor!
Stiekemurd, wat een mooi bolletje!
heimwee krijgt naar buik...
Weet je dat ik heeeeeel erg jaloers ben op jouw buik!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:18 schreef Sugar het volgende:
Die nabuiken... Ik durf ook nu, maar ben nog steeds best flubbelig, hoor.![]()
Nu bijna 10 weken niet meer zwanger.
Ik ook!quote:Op donderdag 9 november 2006 16:13 schreef snoopy het volgende:
[..]
Weet je dat ik heeeeeel erg jaloers ben op jouw buik!![]()
wow dan zie ik er met mijn 33 weken uit als een koe.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:31 schreef Webcrowler het volgende:
Weer eens ff een update van het buik(je) van mijn vriendin, met 34 weken en 3 dagen!!
foto
Achter haar op het krijt bord staan de tel nummers voor als de bevalling gaat beginnen! Die onthouden wij natuurlijk nooit op het moment dat we ze nodig hebben!
Dat is nog eens een bescheiden buikquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:31 schreef Webcrowler het volgende:
Weer eens ff een update van het buik(je) van mijn vriendin, met 34 weken en 3 dagen!!
[afbeelding]
Achter haar op het krijt bord staan de tel nummers voor als de bevalling gaat beginnen! Die onthouden wij natuurlijk nooit op het moment dat we ze nodig hebben!
Ze is dan ook ontzettend lief en heel blij nu!! Ze heeft inderdaad een bescheiden buikje, in het ziekenhuis is al gekeken of het goed groeide. Het groeit prima, we krijgen gewoon een klein kindje!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:00 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat is nog eens een bescheiden buikZe kijkt er ontzettend lief en blij bij trouwens
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |