Ik zit naast jou in het vliegtuig, ik wil je borsten als reddingsboeien gebruiken in geval van calamiteiten.quote:
Hier was die jongen niet zo zuurquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Als het in de zomer is en we lekker kunnen bakken aan het strand, kom ik ook![]()
het is Fok!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier was die jongen niet zo zuur
Grappig wel hoe je het woord "zuur" gebruikt omdat ZUU.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier was die jongen niet zo zuur
doe niet zo domquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Grappig wel hoe je het woord "zuur" gebruikt omdat ZUU.
Goed idee. Ik heb bovendien alvast voor april een vlucht geboekt. Je weet het tenslotte ook nooit met aswolken en dergelijke.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:32 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zit er over te denken om maar alvast naar Schiphol te gaan. Je weet het maar nooit met die dekselse NS natuurlijk..
Deze meet wordt er 1 met een juiste planning en organisatie.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:33 schreef Nectar het volgende:
Hoezo wordt dit al 8 jaar van te voren gepland
oh jee, we moeten al bijna inchecken.... moet mijn tas nog pakkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb bovendien alvast voor april een vlucht geboekt. Je weet het tenslotte ook nooit met aswolken en dergelijke.
April? Volgens de OP is de meet in juniquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb bovendien alvast voor april een vlucht geboekt. Je weet het tenslotte ook nooit met aswolken en dergelijke.
Denk je dat ik te krap gepland heb?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
April? Volgens de OP is de meet in juni
Ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:15 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is deze?
Een meet die 6 jaar geleden geplanned is?
Je maakt een grapje zeker? Aanmeldingen moesten voor 8 september 2006 binnen zijn.quote:
wat is er met de pre-meet gebeurd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je maakt een grapje zeker? Aanmeldingen moesten voor 8 september 2006 binnen zijn.
Geldt dat ook als je nog op de misschien-lijst in de OP staatquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je maakt een grapje zeker? Aanmeldingen moesten voor 8 september 2006 binnen zijn.
Nee hoor, een veilige acht jaar van tevoren, zie het eerste topic: Reykjavic-meet (2012)quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:15 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is deze?
Een meet die 6 jaar geleden geplanned is?
Heb je de nieuwsbrief niet ontvangen? Oh jee, dan is er vast iets grondig misgegaan!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:54 schreef komrad het volgende:
Biancavia, kun je de stand van zaken doorgeven
neeeeeeee, ik heb de nieuwbrief gemist. Kun je alsnog de informatie doorgeven. Wat, wie, hoe, waar??quote:Op woensdag 11 april 2012 09:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Heb je de nieuwsbrief niet ontvangen? Oh jee, dan is er vast iets grondig misgegaan!
Ik melde me pas aan in October 2006 en wordt al genegeerdquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
we hadden je toch allang geaccepeerd?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik melde me pas aan in October 2006 en wordt al genegeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |