Mijn stoutste dromen worden waarheid, al kwamen zelfs in mijn dromen geen enkelbanden voor, perfect!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik stel me Chris2k ongeveer in zo een ensemble voor, uiteraard zal ik alles voeren met wol, ook je zwembroek ,gewoon omdat dat zo lekker langs je ballen schuurt![]()
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor Miracle_Drug heb ik zoiets in gedachten, dit gaat het nl helemaal worden in 2012![]()
[ afbeelding ]
Ik meld me aanquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:23 schreef komrad het volgende:
Bijna 2011, beste reisgenoten. Mijn rottend walvisvleesch is inderdaad afgeleverd, maar wat gaan we doen met de huisvesting.
Ik ben al in training voor het caviawerpen en natuurlijk voor het walvishoppen.
Gaan we trouwens begin volgend jaar met z'n allen op de boot zodat we niet afhankelijk worden van eventuele aswolkjes??
nee, helaas.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Geen idee, zou best wel eens de hoofdstad van IJsland kunnen zijn
Dat is Reykjavik, hond. Reykjavic klinkt wel Oost-Europees.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Da's met een k op het eind.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Die spelling heeft nooit bestaan, man.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Da's met een k op het eind.
Toen dit topic geopend werd was de oude spelling echter nog van kracht.
Je hebt nogal wat lef voor een user die net 2 dagen bestaat. Toen dit topic gemaakt werd liep jij nog in een spreekwoordelijke luier rond!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef Kernkraft het volgende:
[..]
Die spelling heeft nooit bestaan, man.
wat lul jij nou weerquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat lef voor een user die net 2 dagen bestaat. Toen dit topic gemaakt werd liep jij nog in een spreekwoordelijke luier rond!
We discrimineren hier op fok! niet. Als je nog naar een van de voorbereidingsmeets komt in Amstaelredam of Groninghen komt mag je in principe nog mee.
Uh, de inschrijving is al minstens 2 jaar gesloten.. Of wat dacht je, dat we op zo'n korte termijn nog even iemand in konden schrijven?quote:
lutserquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jij snapt duidelijk de aard van dit topic niet. Lees je eerst eens in, lutser.
Maakt me niet uit, ik ga mee. Ik heb nog wat rendiervlees in te slaan voor de hongersnood van 2013quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Uh, de inschrijving is al minstens 2 jaar gesloten.. Of wat dacht je, dat we op zo'n korte termijn nog even iemand in konden schrijven?
Okay, prima, maar dan moet je wel even voor eigen vervoer zorgen, de geboekte hovercraft zit vol.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:47 schreef Kroepoek. het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik ga mee. Ik heb nog wat rendiervlees in te slaan voor de hongersnood van 2013
Jetpack FTWquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Okay, prima, maar dan moet je wel even voor eigen vervoer zorgen, de geboekte hovercraft zit vol.
En dan is dit deel 2, het origineel van VAC is nog veel ouderquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat lef voor een user die net 2 dagen bestaat. Toen dit topic gemaakt werd liep jij nog in een spreekwoordelijke luier rond!
Tieft jij eens lekker op naar R@P oid, en laat een 5 jaar oude traditie lekker doorgaan, zonder je slimme kutopmerkingen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef Kernkraft het volgende:
[..]
lutserkan dat weggejorist worden, heaumeau reaguurder?
Ik wou alleen maar zeggen dat reykjavic achterlijk is en nergens op slaat, en tevens nooit de juiste spelling is geweest.
Ik vind jou een raar autistjequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef Kernkraft het volgende:
[..]
lutserkan dat weggejorist worden, heaumeau reaguurder?
Ik wou alleen maar zeggen dat reykjavic achterlijk is en nergens op slaat, en tevens nooit de juiste spelling is geweest.
Ik hoop dat ze jou in Eyjafjallajökull gooienquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:02 schreef Kernkraft het volgende:
[..]
jij bent een raar autistje dat niet eens doorheeft waar die eerste regel op slaat.![]()
Maakt niet uit joh, je kunt je toch al 3 jaar niet meer inschrijvenquote:
6 jaar en 4 maanden en 23 dagen bedoel jequote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef p-etr-a het volgende:
Niet serieus? BS? Ik heb het al vijf jaar in mijn agenda staan, zo serieus!
Dat bedoel ik. Kijk eens even, hoe serieus.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef komrad het volgende:
[..]
6 jaar en 4 maanden en 23 dagen bedoel je![]()
Reykjavic-meet (2012)
Ik zit naast jou in het vliegtuig, ik wil je borsten als reddingsboeien gebruiken in geval van calamiteiten.quote:
Hier was die jongen niet zo zuurquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Als het in de zomer is en we lekker kunnen bakken aan het strand, kom ik ook![]()
het is Fok!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier was die jongen niet zo zuur
Grappig wel hoe je het woord "zuur" gebruikt omdat ZUU.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier was die jongen niet zo zuur
doe niet zo domquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Grappig wel hoe je het woord "zuur" gebruikt omdat ZUU.
Goed idee. Ik heb bovendien alvast voor april een vlucht geboekt. Je weet het tenslotte ook nooit met aswolken en dergelijke.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:32 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zit er over te denken om maar alvast naar Schiphol te gaan. Je weet het maar nooit met die dekselse NS natuurlijk..
Deze meet wordt er 1 met een juiste planning en organisatie.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:33 schreef Nectar het volgende:
Hoezo wordt dit al 8 jaar van te voren gepland
oh jee, we moeten al bijna inchecken.... moet mijn tas nog pakkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb bovendien alvast voor april een vlucht geboekt. Je weet het tenslotte ook nooit met aswolken en dergelijke.
April? Volgens de OP is de meet in juniquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb bovendien alvast voor april een vlucht geboekt. Je weet het tenslotte ook nooit met aswolken en dergelijke.
Denk je dat ik te krap gepland heb?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
April? Volgens de OP is de meet in juni
Ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:15 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is deze?
Een meet die 6 jaar geleden geplanned is?
Je maakt een grapje zeker? Aanmeldingen moesten voor 8 september 2006 binnen zijn.quote:
wat is er met de pre-meet gebeurd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je maakt een grapje zeker? Aanmeldingen moesten voor 8 september 2006 binnen zijn.
Geldt dat ook als je nog op de misschien-lijst in de OP staatquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je maakt een grapje zeker? Aanmeldingen moesten voor 8 september 2006 binnen zijn.
Nee hoor, een veilige acht jaar van tevoren, zie het eerste topic: Reykjavic-meet (2012)quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:15 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is deze?
Een meet die 6 jaar geleden geplanned is?
Heb je de nieuwsbrief niet ontvangen? Oh jee, dan is er vast iets grondig misgegaan!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:54 schreef komrad het volgende:
Biancavia, kun je de stand van zaken doorgeven
neeeeeeee, ik heb de nieuwbrief gemist. Kun je alsnog de informatie doorgeven. Wat, wie, hoe, waar??quote:Op woensdag 11 april 2012 09:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Heb je de nieuwsbrief niet ontvangen? Oh jee, dan is er vast iets grondig misgegaan!
Ik melde me pas aan in October 2006 en wordt al genegeerdquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
we hadden je toch allang geaccepeerd?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik melde me pas aan in October 2006 en wordt al genegeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |