Zit ook weer wat inquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Maar als ze dat doen... dan missen ze dus dat gedeelte van de inkomsten!
(newbiedoobiedoo:jouw usericon
)
Bij Rascal staan geweldige banken die goed zitten/liggen!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:33 schreef savelkoul het volgende:
Bestaan er ook leuke zitkroegen in Amsterdam waar 'Indie' wordt gedraaid?
gaatdatoverdan?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:30 schreef jakkop het volgende:
Voor die lezende indie-liefhebbers: Sound bites, het boek van Alex Kapranos.
Aanrader!
Alleen lose stukjes over eten? Ok ben wel een FF-fan, maar daar lijkt mij weinig aan eigenlijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:12 schreef jakkop het volgende:
Fuckje, had ik gereageerd, istie weer weg. naja, in het kort: Verzameling columns over eten. Uit de britse krant "the guardian". Erg leuke schrijfstijl.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Former chef, wine-waiter, kitchen porter, delivery driver and now frontman for Scottish rock group Franz Ferdinand, Alex Kapranos has devoured some of the world's most diverse cuisine, from bull's testicles in Buenos Aires to potentially fatal blowfish in Osaka.
Now, Kapranos will take fans on a guided tour of restaurants around the world, describing his culinary experiences in his book, Sound Bites: A World Of Eating With Franz Ferdinand, which is adapted from the newspaper column the lead singer wrote on the road while touring with Franz. Sound Bites will be available in Canada through Penguin Books on January 7.
Having toured around the world two-and-a-half times over the last two years, Kapranos recalls his most memorable dining experiences.
"As a spoonful of chestnut soup with bacon ice cream passes my lips, I want to laugh because I can't believe what's happening in my mouth," Kapranos wrote of an experience in Madrid.
Among the more interesting revelations is that a peanut allergy has taught the singer how to ask about peanut-free delicacies in several different languages.Eins, zwei, hoeplakai.
de nummers willen niet afspelenquote:Op donderdag 14 december 2006 21:49 schreef Avani het volgende:
http://www.myspace.com/thebirdandthebee
Geen idee of het onder indie valt en of jullie het wat vinden, maar ik vind het geweldig.Inara George is ook een aanradertje.
![]()
Meestal moet je ff refresh doen (paar keer kan ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 03:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
de nummers willen niet afspelen![]()
Ik heb een beetje in het rond lopen klikken, klinkt allemaal wel leuk. Goede kwaliteid streams trouwens. Maar ik heb er liever net iets meer tempo in.. maar het is lastig een mening te vormen met maar een paar nummertjes.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:49 schreef Avani het volgende:
http://www.myspace.com/thebirdandthebee
Geen idee of het onder indie valt en of jullie het wat vinden, maar ik vind het geweldig.Inara George is ook een aanradertje.
![]()
ok.. nummertje verder ging het tempo omhoog.. leukquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb een beetje in het rond lopen klikken, klinkt allemaal wel leuk. Goede kwaliteid streams trouwens. Maar ik heb er liever net iets meer tempo in.. maar het is lastig een mening te vormen met maar een paar nummertjes.
Erg leukquote:
haha, als je de volgende dag niet brak bent, was het de avond ervoor meestal niet gezellig genoeg.quote:Op zondag 17 december 2006 13:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Erg leukBen alleen een beetje brak nu
We hadden beter dat laatste uurtje niet meer kunnen blijven
Was om half 7 pas thuis
Maar ik heb lekker staan dansen en ik heb als klap op de vuurpijl kaartjes voor Wolfmother als kerstcadeau gekregen
![]()
uhuhquote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een avond waar ze indie draaien in een club oid?
Cadeautjesquote:Op zondag 17 december 2006 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhuh![]()
Met gisteren van 4u00 tot 5u00 een afterparty met indie-karaoke
En cadeautjes, ik heb het album van The Long Blondes, en ga dus met MaJo mee naar Wolfmother![]()
Ja..kerstfeestje. Eigenlijk als je in rood met zwart gekleed was kreeg je een cadeautje (dat waren MaJo en ik niet). Maar toen we nog even doei gingen zeggen tegen James (de dj) gaf 'ie ons ook een cadeautje, en wij groupies zijn ook uitgenodigd op z'n verjaardag as weekquote:Op zondag 17 december 2006 16:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Cadeautjes![]()
Maar die geven ze dan zomaar weg ofzo? (apart)
haha, fout hoor! Maar eigenlijk ook wel weer goed...quote:Op zondag 17 december 2006 16:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja..kerstfeestje. Eigenlijk als je in rood met zwart gekleed was kreeg je een cadeautje (dat waren MaJo en ik niet). Maar toen we nog even doei gingen zeggen tegen James (de dj) gaf 'ie ons ook een cadeautje, en wij groupies zijn ook uitgenodigd op z'n verjaardag as week
dat heb je wel gezienquote:Op zondag 17 december 2006 21:28 schreef MaJo het volgende:
Heb je een cd van the Long Blondes gekregen? Is totaal aan me voorbij gegaan![]()
Ben nog steeds niet echt fit maar het was in ieder geval erg gezellig
Ik zal het vast gezien hebben maar kan me er niets van herinnerenquote:
hahah, jullie zijn ergquote:Op zondag 17 december 2006 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal het vast gezien hebben maar kan me er niets van herinneren
Je kan je die engerd in té strakke broek-zonder-shirt-met-bontjas nog wel herinneren? En die Australische engerd? En die van Wendy?quote:Op zondag 17 december 2006 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal het vast gezien hebben maar kan me er niets van herinneren
En niet te vergeten de man in de panterleggingquote:Op zondag 17 december 2006 21:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je kan je die engerd in té strakke broek-zonder-shirt-met-bontjas nog wel herinneren? En die Australische engerd? En die van Wendy?
Het was inderdaad een beetje een misserquote:Op maandag 18 december 2006 11:15 schreef Love Mae King het volgende:
Ok, ik zal nooit meer een strakke broek en eenbontjas aan trekken, sorry..
die weet ik inderdaad nietquote:Op maandag 18 december 2006 15:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
jammer dat Maj nu niet online is, volgens mij had ze weer eens een Trivia-puntje kunnen scoren
Waar?quote:Op maandag 18 december 2006 15:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
jammer dat Maj nu niet online is, volgens mij had ze weer eens een Trivia-puntje kunnen scoren
*Knuffel smile die fok helaas niet heeft*quote:Op maandag 18 december 2006 16:27 schreef MaJo het volgende:
Ik wist hem wel maar ben te druk met andere dingen
Ahhh, wil je er ook een?quote:Op maandag 18 december 2006 21:46 schreef lienelien het volgende:
Ja ga elkaar lekker knuffellen in het triviatopic![]()
Nogmaals:quote:Op maandag 18 december 2006 21:42 schreef Goover het volgende:
[..]
*Knuffel smile die fok helaas niet heeft*
quote:
Niemand een goed idee voor mij?quote:Op maandag 18 december 2006 23:03 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Ok, ik ben vanaf as vrijdag (laat) weer in NL t/m 2 jan. Iemand nog tips om in die periode ergens een beetje indie mee te maken?
Ik woon bij Leiden dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |