klikquote:ALBERT HAMMOND JR. REEDS IN DE VOORVERKOOP!
Begin vorige week is bekend geworden dat Albert Hammond Jr., gitarist van
The Strokes, vrijdag 1 december naar de Melkweg komt. De voorverkoop is
afgelopen woensdag reeds gestart!
vr 1 december | 20.00 uur | ¤ 13,00 + lidm. | The MAX | vvk start 1/11
ALBERT HAMMOND JR.
Ja! Wat een toeval he?quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, gut
Hoe gaat het met de Infadelswedstrijd trouwens?![]()
Yupquote:
ohquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:22 schreef MaJo het volgende:
Wat is mijn onderschrift leeg trouwensToch maar eens de oude concerten geschrapt (met pijn in mijn hart
) Oh ik zet ook the sheer/infadels erbij
![]()
doe es rustigquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:23 schreef MaJo het volgende:
Maar ga je nou mee naar OK Go of hoe zit het?Wanneer gaat het in de vvk?
Sorry ben een beetje enthousiastquote:
Je kan zó in James' promoteam!quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:16 schreef MaJo het volgende:
Kom een keer naar Rascal danVolgende week zaterdag?
Indieavond in Club 8 in Amsterdam elke 3e zaterdag van de maandquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:18 schreef Breuls het volgende:
Wat is Rascal?
you tokking to me?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:16 schreef MaJo het volgende:
Kom een keer naar Rascal danVolgende week zaterdag?
een beetje maar? Dan kan het toch best?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:24 schreef Goover het volgende:
[..]
you tokking to me?
Maar dat gaat niet echt lukken, ik woon op het moment een beetje in Duitsland. Ik kom eind januari weer terug in NL. Miss dat ik er dan wat mensen mee naartoe sleep.
Ah, check. Leuk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Indieavond in Club 8 in Amsterdam elke 3e zaterdag van de maandZie ook OP
ok ok, een beetje heel ergquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
een beetje maar? Dan kan het toch best?![]()
Klinkt meer als iets met voetbal..quote:Op zondag 10 december 2006 16:55 schreef lienelien het volgende:
Ik ben gisteren naar de Fifa Interactive world cup geweest.
En dat is indie, later daarover meer![]()
snap nog steeds de indie link niet...quote:Op zondag 10 december 2006 17:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, dat was het ook.
De westergasfabriek vol met voetbalminnende mannen.
Kijk NU snap ik het!quote:Op maandag 11 december 2006 10:23 schreef Skanqua het volgende:
En omdat Infadels en The Sheer er gratis optraden en dat kun je als arm, studerend groupie natuurlijk niet missen...![]()
Natuurlijk kan ik dat niet missen, The Sheer, mijn favoriete band!quote:Op maandag 11 december 2006 10:23 schreef Skanqua het volgende:
En omdat Infadels en The Sheer er gratis optraden en dat kun je als arm, studerend groupie natuurlijk niet missen...![]()
Vind ik nou ookquote:Op maandag 11 december 2006 19:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind dat je dan recht hebt op een gedeelte van de royalties
Maar als ze dat doen... dan missen ze dus dat gedeelte van de inkomsten!quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind ik nou ookOf gewoon af en toe gratis omdat ik het grootste deel van hun inkomsten inbreng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |