Volgens mij is het weer die tijd van de maand voor GewoneMan!quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Volgens mij is het weer die tijd van de maand voor GewoneMan!
Over dat onderwerp gesproken... ik heb deze week nog om mijn girl helemaal gek te batsen.
Volgende week mag ik haar niet langer vaginaal penetreren.
Stop weekje enzo, dit zodat we op onze vakantie zeker weten het batsen flink voort kunnen zetten.
Pfff... wat een ochtend.
Ik ben sinds gisteravond chago.
Misschien moet ik ook wel ongesteld worden ofzo.
Ben zelfs zo chago, dat ik vanmiddag zo naar huis zou kunnen gaan i.p.v mijn vriendin.
Gaat ze maar lekker met zichzelf spelen i.p.v met mij...![]()
(Heb ik echt een probleem natuurlijk maar dat boeit ook zo lekker als je zelf al chago bent!)
Waarom ik chago ben?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Waarom?En ... waarom? Wil je erover praten?
Mijn girl wel juist om zeker te weten dat haar lichaam niet alsnog dwars door de pil heen ongesteld gaat worden op onze vakantie, of half ongsteld zoals de vorige keer toen ze hem doorslikte.quote:Heb ook wel es een stopweek ingelast omdat ik last had van een of ander pijntje.. hebben we 4 dagen volgehoudenen het was nog voor niks ook
Ik doe niet meer aan stopweken
Euhhh nee doe maar niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ohja en vertel es over die voorkeur van jou (las iets in topic over sexuele problemen) *nieuwsgierig is*
Ik had wel een beeeetje een vermoeden omdat je wel eens zit te hinten.. maar vroeg me dus af of ik gelijk hadquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Euhhh nee doe maar niet.
Krijgen we weer kotssmileys en mensen die schrikken enzo.![]()
Niet iedereen is even bevooroordeeld hier maar toch...
Ik wilde inderdaad gaan zeggen dat het tussen de regels wel duidelijk is inderdaad!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik had wel een beeeetje een vermoeden omdat je wel eens zit te hinten.. maar vroeg me dus af of ik gelijk hadMaar lamaar anders
Ik was inderdaad even vergeten dat onder de douche nog van alles mogelijk is en dat ze verder ook handjes en een mond heeft buiten de douche zelf.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:58 schreef LasTeR het volgende:
Hebben jullie geen sex als er iemand ongesteld is?
Wij leggen er gewoon een handdoekje onder maar dan moet je het wel op 1 standje houden haha. De douche kan zeker wel, maar in bad zou dan weer iets minder zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:01 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik was inderdaad even vergeten dat onder de douche nog van alles mogelijk is en dat ze verder ook handjes en een mond heeft buiten de douche zelf.
(Hielp ze mij net even aan helpen herinneren zonet op MSN!)
Die van mij dus ook!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:06 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wij leggen er gewoon een handdoekje onder maar dan moet je het wel op 1 standje houden haha. De douche kan zeker wel, maar in bad zou dan weer iets minder zijn.Ze heeft juist veel zin in als ze ongesteld is.
![]()
Huh?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
iew.. sex als ze ongesteld is ieww.. hele rode kul met klonte
haha was maar grapje...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:38 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Huh?
Geen last van.
Misschien is mijn duitse helm een beetje rood, maar zo hoeft het dus niet he?
Dat is inderdaad vet ranzig.
Je moet ook niet tijdens de piek der ongesteldheid gaan liggen krikken als al die zooi in volle glorie eruit gutst!
Dat valt best mee hoor. Alleen btje bloed op mijn snikkel, maar dat was je er zo weer af.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
iew.. sex als ze ongesteld is ieww.. hele rode kul met klonte
Joepie! eRrrrJeee heeft eindelijk zijn avatar gefixed!quote:
Niet gebruikt?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nou eeh soort van gefeliciteerd dan Darkwolf *wortel geeft* niet gebruikt nee
Hahaha ja bij ons dus ook trouwens!quote:Oeh hier ook lekker bezig geweest zeg, wel weer een zootje van gemaakt dus we konden weer gaan douchen maarja ook wel lekker
Kwak handdoek!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Laatst vond ik wat glimmends in de klamboe boven het bed, van de avond daarvoor nog, dat krijg je als je met een raar standje bezig bent en dan ook nog over me heen wil spuiten![]()
Onder het bed ligt altijd onze Donald Duck ('kwak'-)handdoek klaar voor noodgevallen![]()
nog nooit??quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:06 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Kwak handdoek!
Briljant!!!![]()
Over je heen laten spuiten?
Nu ben ik toch wel nieuwschierig naar dat gekke standje eigenlijk..![]()
Heb namelijk nog nooit over mijn partner gekwakt namelijk... misschien eens een keertje voorstellen!![]()
de kleuren waren idd verpest.. maar nu verbeterdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
Je avatar is wel een beetje gay RJen dat rijmt
doggy en dan voor moment supreme eruit? en dan je rug onderkwakken of wat?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
nog nooit??moet je zeker es doen, lekker gezicht
![]()
![]()
Standje was eehm.. van achter, op onze rug, als je 'm snapt
Heerlijk bedoel jequote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:25 schreef crosby het volgende:
jop dat bedoelt ze, erg fijn moet ik zeggen, maar niet meteen voor aan het begin. Wel altijd een leuke afsluiting
Je moet er niet mee beginnen inderdaad, en eigenlijk moet je al met een ander standje bezig zijn en dan omdraaien terwijl je nog 'in elkaar'zit, anders gaat 't verkeerdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:25 schreef crosby het volgende:
jop dat bedoelt ze, erg fijn moet ik zeggen, maar niet meteen voor aan het begin. Wel altijd een leuke afsluiting
Overleef je ook wel weer . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:09 schreef Darkwolf het volgende:
...Nu moet ik weer twee dagen zonder...![]()
![]()
Jongen als je 10 jaar droog staat zoals ik, dan mag je pas gaan klagen . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:18 schreef Darkwolf het volgende:
* Darkwolf Bijt stevig zijn kaken op elkaar met een houtje ertussen...![]()
Leg eens uit, hoe werkt dat? Uit al die vage tantrataal wordt ik nooit wat wijsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:09 schreef Darkwolf het volgende:
Joepie!!! Eindelijk!!! Gisteren avond weer eens een full body orgasm!!!![]()
Ik ben dan zo in the moment dat ik gewoon al mijn "chi" (energie) van het orgasme door mijn hele lichaam laat gaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Leg eens uit, hoe werkt dat? Uit al die vage tantrataal wordt ik nooit wat wijs
zou je niet eens actie gaan ondernemen dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jongen als je 10 jaar droog staat zoals ik, dan mag je pas gaan klagen . . .![]()
![]()
volgens mij, had ik dat ook heel af en toe...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik ben dan zo in the moment dat ik gewoon al mijn "chi" (energie) van het orgasme door mijn hele lichaam laat gaan.
Dus net zoals bij vrouwen gaat het orgasme als een golf door mijn hele lichaam waardoor ik trillend en shakend klaar kom en meestal ook nog na ligt te trillen.
(Het orgasme is ook 2x zo lang als gebruikelijk.)
Gebeurt soms heel spontaan en heb er nog geen perfecte controlle op.
Dus als het mij overkomt en gebeurt: JOY!!!![]()
![]()
Oeh, heb ik ook een paar keer gehad, allebei op dezelfde manier maar toen ik dat later nog es probeerde lukte het niet meerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik ben dan zo in the moment dat ik gewoon al mijn "chi" (energie) van het orgasme door mijn hele lichaam laat gaan.
Dus net zoals bij vrouwen gaat het orgasme als een golf door mijn hele lichaam waardoor ik trillend en shakend klaar kom en meestal ook nog na ligt te trillen.
![]()
ik herken dit, ervaar dit pas met mijn huidige vriendin.. dit is ongelooflijk lekker trouwensquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
![]()
Alles is te regelen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:55 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik denk dat je dat soort dingen niet kan regelen ZM... het is iets dat op dat moment komt.. door die beweging/ aanraking
Die komt hier ook niet meer . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:20 schreef eRrrrJeee het volgende:
heb erodome hier nog nooit gezien
Ehmmm...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:20 schreef eRrrrJeee het volgende:
heb erodome hier nog nooit gezien
beide nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ehmmm...
Als je dit topic bedoelt snap ik je helemaal.
Als je Erodome op SEX nog nooit hebt gezien, dan eet ik hier ter plekke mijn linker teelbal op van stomme verbazing!
* Darkwolf NgggnggngNGNGngggnnn.... (probeert erbij te komen)quote:
Doe je goed. Buren waren ook gelijk wakker ??quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo, lag om 6.45u al te neuken haha lekker wakkerwordenen daarna nog even doorronken
![]()
Nou onze onderburen ontbijten recht onder onze slaapkamer dus ik wilde ze even feestelijk verwelkomen, maar ze waren nogal laat vandaag dus toen sliepen we alweer halfquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doe je goed. Buren waren ook gelijk wakker ??![]()
Dat is wakker worden..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
[kim holland] Een hele geiiile morgeeh! [/kim holland]
Zo, lag om 6.45u al te neuken haha lekker wakkerwordenen daarna nog even doorronken
kim hollandquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
[kim holland] Een hele geiiile morgeeh! [/kim holland]
Potver!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
ik snap jou niet hoor.. verstop je lost dvd's....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Potver!
Dat had ik ook wel gewild zeg.![]()
Wellicht word het zondag ochtend wel weer ff feest!![]()
Oei... ja maar dan kan ik erop rekenen dat er dat weekend dan HELEMAAL geen sex meer van te pas komt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:45 schreef avotar het volgende:
ik snap jou niet hoor.. verstop je lost dvd's....
Serieus!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
whaha, ben ik effe blij dat m'n vriend niet van tv en films houdt
Mja hij vindt het af en toe wel leuk, dan kijken we ook wel samen en regelmatig naar de bios enzo, maar het kan 'm nooit zo heel lang boeien. Zelf ben ik ook niet eens zo verslaafd, maarja moet het wel een beetje bijhouden want ik studeer ervoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Serieus!?!?!?!?!
Want ik ben er gek op en mijn girl ook.
Anders had ik haar nooit aan die verslaving geholpen in the first place.
Dus morgen avond is het Lost kijken geblazen.
De gehele avond!
En met (uiteindelijk) een lekker ontbijt gaan we zondag voor een groot gedeelte van de dag verder!
Ik kijk ook geen TV en vind het ook niet echt interessant.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:00 schreef eRrrrJeee het volgende:
pff tv ... alleen films zijn boeiend
en het helpt me inslaap te komen.. verder niet echt intressant
Hehe tis ook wel leuk natuurlijk zo'n marathon, zolang je idd maar tijd en zin overhoudt om nog andere dingen te doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:04 schreef Darkwolf het volgende:
@ZM: I get your point!
Wij krijgen ook slechts 1x per week de kans om even flink te Lost-en heur.
Het is ook niet dat we elke avond dit doen als we bij elkaar kunnen zijn.
Maar als je even een weekend wil chillen is dit een leuke bezigheid.
(Ik kijk dus heel serie 1 en 2 van Lost opnieuw zodat mijn girl ook up to date is, en vind hem de 2de keer zelfs beter dan de eerste keer!)
Mijn vriendin vindt veel goed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hehe tis ook wel leuk natuurlijk zo'n marathon, zolang je idd maar tijd en zin overhoudt om nog andere dingen te doenBen wel benieuwd naar die serie, heb het ook nog nooit gezien
maar wel gehoord dat het nogal verslavend is
Dat lukt haar dus niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:38 schreef crosby het volgende:
moet ze wel haar ogen open houden en kunnen blijven concentreren op het beeld, anders moet je alles 2x kijken
whaha thnxquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
* ZwarteMagika vinge.. eeh duimt mee
ow jee gooi het in de groep!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
echt.. als ik geen grip op die jonge dame krijg word ik gek
* eRrrrJeee word gek
arme ZM schraal geneukt of ander pijntjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik help 't je hopen DW(geintje
)
Ik heb weer es een zere doos
ahhh de toorn van god ik zweer ut juhquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
ja pff m'n g-spot is overwerkt ofzoAfgelopen week was rustiger dan anders, en dan opeens zoveel in 2 dagen doen, daar schrikt ie van
Goed he van mij, graag gedaan hoor![]()
dus het stof is uit je pijpleidingquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:19 schreef Vlaggetje het volgende:
Gisteren een date gehad met een leuke meid. Klikte meteen![]()
Toen we na het etentje afscheid wilden nemen bleek het toch wel erg te klikken. Kortom, mee naar huis genomen en voor het eerst na 7 jaar (!!!) droog staan lag ik dan naast een schoonheid in bed... Uiteraard besloten we om niet all the way te gaan op de 1e date nacht -dacht bij mezelf...morgen is 2e dag, dan komt het er vast wel van-
En inderdaad![]()
Ben echt in een happy bui. Ben je 7 jaar op zoek naar een vriendin, vind je haar, is het nog een sexbeest ook![]()
Anyway, leukste weekend sinds ehm.. lang gehad.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
leuk verhaal Vlaggetje
Vandaag was echt geiiil![]()
ookal zijn we allebei een beetje ziekig, dus af en toe een nies tussendoor, "ha-
".. en weer verder.. snottersex
![]()
quote:
rukken dusquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nah is nix... ik heb et al opgelost met me zelf
nee dat niet... tis wel een kwestie met een dame....quote:
wie??? vertel op!!!quote:
ik snap helaas 100% wat je bedoeltquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nee dat niet... tis wel een kwestie met een dame....
(knip)
haha ik ben ook nog jong... vind alleen wel waardeloosquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:20 schreef crosby het volgende:
[..]
ik snap helaas 100% wat je bedoeltvoel me op dit moment zwaar klote, maar dat komt door een groep waardeloze "vrienden"
komt wel goed. Ben gellukig nog jongdus ja moet niet zo'n probleem zijn lijkt me.
hahaha...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jemig, ik had allang op die pauzeknop geramd maargoed
blegh voel me echt waardeloos, klote verkoudheid
Ach... volgens mij zijn we beide liever lui dan moe.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jemig, ik had allang op die pauzeknop geramd maargoed
true.. maar ik lees alles door elkaar hierquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
clit is wat anders dan een g spot heur![]()
ik word ook echt haast nooit verkouden, alleen als ik aangestoken word.. vriend was een klein beetje verkouden, steekt mij aan en nou is het bij mij veel erger en is het bij hem al bijna overNouja goed excuus om es effe lekker niks te doen vandaag
![]()
nee niet echt.. weet alleen uit der msn naam dat ze ziek is en veel slaaptquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heb al de hele dag op de bank gelegen![]()
al iets van die meid gehoord trouwens?
dat dan weer wel... maar damn somsquote:
pff idd... somsquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat dan weer wel... maar damn soms![]()
Ongeveer net zo verslavend inderdaadquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
pff idd... soms![]()
het is net lucht.. je kan niet zonder ze..
mwa... op dit moment ben ik denk ik vrouwonvriendelijk ofzo...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ongeveer net zo verslavend inderdaad![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat alle vrouwen op zoek zijn naar vriendelijke mannen? Er zijn er genoeg die gewoon even lekker willen genietenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:39 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
mwa... op dit moment ben ik denk ik vrouwonvriendelijk ofzo...
Het was vroeger altijd het eerste wat ik zei...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:10 schreef Darkwolf het volgende:
Vrouwen, je kan beter merries houden dacht ik altijd!![]()
![]()
Mwoch nu heb ik toch een vrouw in mijn leven die zowaar niet het bloed onder mijn nagels vandaan haalt en gewoon NORMAAL kan doen.
Geen mindgames, geen stomme hint spelletjes die ik maar moet zien te snappen.
Heerlijk!
We hebben ook nooit echt slaande ruzie gehad ofzo, wel woord wisselingen en weet ik wat.
Maar geen wrok of flinke opgepropte emoties.
Nooit gedacht dat ik zo'n meid ging vinden en dat nog als vriendin krijgen ook....![]()
Dat krijg je toch maar 1 keerquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
wsl heeft ze weer pfeiffer ofzo...
je krijgt het 1 x.. en die keer is et ook besmettelijk...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat krijg je toch maar 1 keer
Dat is de truc he.. blijven praten...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat krijg je toch maar 1 keer
Mja leuk is dat, vrouwen iddIk dump geen vriendjes, ik dump vriendinnen.. heb er eigenlijk maar 2 die ik al heel lang ken, en die zie ik maar heel af en toe, de enige manier waarop het goed gaat blijkbaar
Met de rest die ik leer kennen is altijd wel iets goed mis
![]()
Ben zelf ook nogal een moeilijk geval maar samen met m'n vriend gaat het verbazingwekkend goed, ook nooit echt ruzie gehad enzo, gewoon over alles blijven lullen en niet moeilijk doen (tenminste, ik probeer 't)
neem condooms meequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
als ik zaterdag uit ga.. ga is eens op jacht denk ik..nooit eerder gedaan... dus alle tips voor een one-night stand zijn welkom
mwa heb sinds et uit is met me ex.. nu dus 5weken standaard condooms in me portomonee... met als achterliggende gedacht.. je weet maar nooitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
neem condooms meehet zijn rot dingen maar ja toch wel noodzakelijk bij wisselende contacten en one night stands.
er zijn meer wegen naar rome!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:39 schreef Darkwolf het volgende:
Bah.
Zit al weer een paar dagen zonder sex.
Ongesteldheid sucks.
Vanavond maar eens kijken wat er te regelen valt met girl lief.
Hier hadden merr.... nou laat maar ook eigenlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een goede zeeman bevaart ook de rode zee
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
ja.. niet te veel zoeken..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
als ik zaterdag uit ga.. ga is eens op jacht denk ik..nooit eerder gedaan... dus alle tips voor een one-night stand zijn welkom
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
er zijn meer wegen naar rome!* avotar een hele slechte zeeman...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een goede zeeman bevaart ook de rode zee![]()
al die zooi.. brrrrrr (bloody hell)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
haha dat niet zuipen had ik al door...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:41 schreef avotar het volgende:
[..]
ja.. niet te veel zoeken..
laten gebeuren..
en niet te veel zuipen..
Hahahahahahha!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
er zijn meer wegen naar rome!
anaal en oraal in dit geval
Absoluut!quote:en een goede zeeman bevaart ook de rode zee![]()
hahahaa.. de postbode wil gewoon mee doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gister geen sex, eergister had vriendje zich ziekgemeldWerden we gestoord door de postbode
Dezelfde die ons zaterdagochtend wakker belde, dus die kreeg voor de 2e keer een halfblote vent aan de deur
heel typisch..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gister geen sex, eergister had vriendje zich ziekgemeldWerden we gestoord door de postbode
Dezelfde die ons zaterdagochtend wakker belde, dus die kreeg voor de 2e keer een halfblote vent aan de deur
is het er zo 1... hij had toch na de postbode weer door kunnen gaanquote:
Zal niet de eerste keer zijn . . .quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze heeft spijthoop trouwens voor je dat ze niet op fok zit
![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hehe nog leuke voorbeeldjes toevallig?![]()
nah ik heb et er nu wel meegehad.. en zover ik weet zit ze niet op fokquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze heeft spijthoop trouwens voor je dat ze niet op fok zit
![]()
Ik gister!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb m'n sex van vandaag alweer binnen
oeehquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik gister!
Mevrouw ging in stofzuiger modus.
Ook niet verkeerd!![]()
Ah dus het hele huis is weer mooi schoonquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik gister!
Mevrouw ging in stofzuiger modus.
Ook niet verkeerd!![]()
Inc. alle "meubilair" dus!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ah dus het hele huis is weer mooi schoon![]()
oh oh oh.. ook onder de bank gestoft?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Precies, heb alle hoeken van de kamer al gezien
Eindelijk gerechtigheid . . .quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vrijdagnacht sexen zaterdagochtendsex
En zometeen de hele middag alleen
![]()
Zware averij weer opgelopen ??quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nou ik vind een pauze op dit moment niet erg![]()
Met een beetje geluk morgen weer, dus dat moet ik dan maar effe volhoudenquote:
pfff... waarom wil er niemand met mij sexxen? komt door die krullen he? is zeker niet meer inquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Met een beetje geluk morgen weer, dus dat moet ik dan maar effe volhouden![]()
Ik zie geen fotoboekquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
pfff... waarom wil er niemand met mij sexxen? komt door die krullen he? is zeker niet meer in
leuk hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:08 schreef Darkwolf het volgende:
Ik heb zo goed als een week geen sex.
Zit al 2 a 3 dagen zonder.
Pfff...
The joy.
Nee dit zuigt (maar helaas niet letterlijk) verschikkelijk.quote:
Ongesteldheid doe ik niet aanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:16 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee dit zuigt (maar helaas niet letterlijk) verschikkelijk.
Dit o.a omdat ik haar zowiezo niet eens ga zien tot a.s donderdag pas.
Ach ja... ongesteldheid is over zoveel dagen over en volgende week dus vakantie en dan gaat het dak eraf in ons hotel voor een (mid)week lang!![]()
Krullen zijn leuk, mag er lekker elke dag door kroelenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
pfff... waarom wil er niemand met mij sexxen? komt door die krullen he? is zeker niet meer in
hahaquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Krullen zijn leuk, mag er lekker elke dag door kroelen
Anders post je nog even op FOK! om bijna 3 uur in de freakin' ochtend!quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:48 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha.. ach.. was bijna raak vanavond... het mislukte alleen
dotaquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:12 schreef Darkwolf het volgende:
Slapen is voor mietjes!
Tijd voor het spel met de bekende Warcraft III waar Basshunter een nummer over gemaakt heeft!
"I feel ya man!"
quote:ging net eerst op me bek op de trap
zit nu een deuk in me scheen + dikke schaafwond en me grote teen nagel dubbel.... en toen stoote ik ook nog kei hard me kleine teen.. zit nu 1 grote bloedblaar op.. AU
yup.. meerdere malen... heerlijk wakker gemaakt op zaterdag.. het na het stappen nog eens overgedaan...quote:
als je de reclame mag geloven op www.webcambabes.nlquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:59 schreef crosby het volgende:
lol ik kom net terug van een avond in de kroeg. ook niks leuks te vinden, waar vind je tegenwoordig nog leuke dames
En zo is dat maar net!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
leuke damens vind je niet... die kom je tegen
Nope.quote:
m2quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:33 schreef Averon het volgende:
Een nachtje nog?
Stel je niet aanik moet een onbekende hoeveeltijd wachten
Hier?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:02 schreef eRrrrJeee het volgende:
alles lekker hier?
beterquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh gister een dvd hdd recorder gehaald.. kan nu eindelijk onze gedownloade porno op breedbeeld tv kijken![]()
Cool!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh gister een dvd hdd recorder gehaald.. kan nu eindelijk onze gedownloade porno op breedbeeld tv kijken![]()
wat voot porno kijk je dan zoal?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hehe azureus loopt al te ratelen![]()
Veel plezier alvast DW, en pas op voor schraalheid![]()
Ik vond het heerlijk een weekje zonder computer op vakantie, zodra m'n scriptie af is ga ik echt afkicken van de computer..
Ahhh nee!quote:
Ja maar ik ben IT-er gekruist met "computer nerd".quote:Veel plezier alvast DW, en pas op voor schraalheid![]()
Ik vond het heerlijk een weekje zonder computer op vakantie, zodra m'n scriptie af is ga ik echt afkicken van de computer..
nja ik gebruik ook maar wat er toevallig op de computer staat, heb d'r geen verstand vanquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ahhh nee!
Gebruik dan uTorrent!
Belast je systeem veel minder en is tevens een stuk sneller.
van alles, zolang het niet te soft is (ook niet van die softe HP dus) en triootjes zijn altijd interessant natuurlijk (DPquote:
Hetgeen wat ik dus niet hoef te zien . . .quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
van alles, zolang het niet te soft is (ook niet van die softe HP dus) en triootjes zijn altijd interessant natuurlijk (DP)
Neej, ik ben toch meer voor het verhaal in porno.. net een wijf he..quote:Op maandag 23 oktober 2006 13:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Grappig trouwens dat er al 2 mannen reageren die het niks vinden.. zou dat komen door de grote hoeveelheid mannelijk vlees dat in de weg zit om het vrouwelijk vlees goed te kunnen zien?
ik vind het altijd wel een geil gezichtquote:Op maandag 23 oktober 2006 13:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Grappig trouwens dat er al 2 mannen reageren die het niks vinden.. zou dat komen door de grote hoeveelheid mannelijk vlees dat in de weg zit om het vrouwelijk vlees goed te kunnen zien?
Heel vervelend, maar als Fok het niet doet moet ik maar gaan neuken ja. Bahquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:23 schreef ThunderChild het volgende:
Zow, hebben de dames en heren een voorbeeld aan Fok! genomen en ook lekker plat gegaan ??![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Heel vervelend, maar als Fok het niet doet moet ik maar gaan neuken ja. Bah![]()
hahaha zo iets...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dus jij hebt de hele avond maar zitten kruiswoordpuzzelen
Alsof dat zo erg is . . .quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heel vervelend, maar als Fok het niet doet moet ik maar gaan neuken ja. Bah![]()
vertel...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vanmorgen nogZometeen werken, hoop niet dat ik teveel nadruip
Ehhh nee!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:10 schreef Averon het volgende:
En met leuk bedoel je natuurlijk dat je cultureel hoogstaande zaken heb gezien toch?
ik ook rode vlekkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ohw ik heb een hotelkamer wel es erger achtergelaten hoor
Welkom bij de club. What else is new ??quote:
weinigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Welkom bij de club. What else is new ??![]()
Jij bent gek !! Dat ding zit vol met spyware !!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:29 schreef Darkwolf het volgende:
Battlefield 2142 is veel en veel belangrijker dan sex.
Games verkiezen boven sexquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:29 schreef Darkwolf het volgende:
Geen sex.
Goedenavond.
Who needs sex?
I've got BF!
w00t!
Nu is mijn girl gewoon vet pwnz0rd door een game!![]()
nix mis mee.. als je niet kan sexxen..quote:
Hmmmm... met deze post heb je zojuist het recht opgegeven om te klagen over je sex leven...quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:29 schreef Darkwolf het volgende:
Geen sex.
Goedenavond.
Who needs sex?
I've got BF!
w00t!
Nu is mijn girl gewoon vet pwnz0rd door een game!![]()
Zeg jonge, ga eerst eens even HEEL SNEL je huiswerk doen voordat je als een dom schaap de kudde volgt en begint te blaten!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:36 schreef ThunderChild het volgende:
Jij bent gek !! Dat ding zit vol met spyware !!![]()
Nou ehmm... zie het als bijvoorbeeld in jou geval ehhh... chocola verkiezen boven sex!quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:47 schreef avotar het volgende:
Hmmmm... met deze post heb je zojuist het recht opgegeven om te klagen over je sex leven...![]()
Ja collega's op werk hadden heb besteld en gingen het spelen enzo.quote:
Dan heb je het ooit wel heel erg getroffenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
Voor mij nooit meer een vent die van gamen houdtTrauma voor 't leven
Gelukkig is mn vriend na een dag werken achter de computer dat ding helemaal zat als ie thuiskomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |