haha dat niet zuipen had ik al door...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:41 schreef avotar het volgende:
[..]
ja.. niet te veel zoeken..
laten gebeuren..
en niet te veel zuipen..
Hahahahahahha!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
er zijn meer wegen naar rome!
anaal en oraal in dit geval
Absoluut!quote:en een goede zeeman bevaart ook de rode zee![]()
hahahaa.. de postbode wil gewoon mee doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gister geen sex, eergister had vriendje zich ziekgemeldWerden we gestoord door de postbode
Dezelfde die ons zaterdagochtend wakker belde, dus die kreeg voor de 2e keer een halfblote vent aan de deur
heel typisch..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gister geen sex, eergister had vriendje zich ziekgemeldWerden we gestoord door de postbode
Dezelfde die ons zaterdagochtend wakker belde, dus die kreeg voor de 2e keer een halfblote vent aan de deur
is het er zo 1... hij had toch na de postbode weer door kunnen gaanquote:
Zal niet de eerste keer zijn . . .quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze heeft spijthoop trouwens voor je dat ze niet op fok zit
![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hehe nog leuke voorbeeldjes toevallig?![]()
nah ik heb et er nu wel meegehad.. en zover ik weet zit ze niet op fokquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze heeft spijthoop trouwens voor je dat ze niet op fok zit
![]()
Ik gister!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb m'n sex van vandaag alweer binnen
oeehquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik gister!
Mevrouw ging in stofzuiger modus.
Ook niet verkeerd!![]()
Ah dus het hele huis is weer mooi schoonquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik gister!
Mevrouw ging in stofzuiger modus.
Ook niet verkeerd!![]()
Inc. alle "meubilair" dus!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ah dus het hele huis is weer mooi schoon![]()
oh oh oh.. ook onder de bank gestoft?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Precies, heb alle hoeken van de kamer al gezien
Eindelijk gerechtigheid . . .quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vrijdagnacht sexen zaterdagochtendsex
En zometeen de hele middag alleen
![]()
Zware averij weer opgelopen ??quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nou ik vind een pauze op dit moment niet erg![]()
Met een beetje geluk morgen weer, dus dat moet ik dan maar effe volhoudenquote:
pfff... waarom wil er niemand met mij sexxen? komt door die krullen he? is zeker niet meer inquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Met een beetje geluk morgen weer, dus dat moet ik dan maar effe volhouden![]()
Ik zie geen fotoboekquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
pfff... waarom wil er niemand met mij sexxen? komt door die krullen he? is zeker niet meer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |