dus het stof is uit je pijpleidingquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:19 schreef Vlaggetje het volgende:
Gisteren een date gehad met een leuke meid. Klikte meteen![]()
Toen we na het etentje afscheid wilden nemen bleek het toch wel erg te klikken. Kortom, mee naar huis genomen en voor het eerst na 7 jaar (!!!) droog staan lag ik dan naast een schoonheid in bed... Uiteraard besloten we om niet all the way te gaan op de 1e date nacht -dacht bij mezelf...morgen is 2e dag, dan komt het er vast wel van-
En inderdaad![]()
Ben echt in een happy bui. Ben je 7 jaar op zoek naar een vriendin, vind je haar, is het nog een sexbeest ook![]()
Anyway, leukste weekend sinds ehm.. lang gehad.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
leuk verhaal Vlaggetje
Vandaag was echt geiiil![]()
ookal zijn we allebei een beetje ziekig, dus af en toe een nies tussendoor, "ha-
".. en weer verder.. snottersex
![]()
quote:
rukken dusquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nah is nix... ik heb et al opgelost met me zelf
nee dat niet... tis wel een kwestie met een dame....quote:
wie??? vertel op!!!quote:
ik snap helaas 100% wat je bedoeltquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nee dat niet... tis wel een kwestie met een dame....
(knip)
haha ik ben ook nog jong... vind alleen wel waardeloosquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:20 schreef crosby het volgende:
[..]
ik snap helaas 100% wat je bedoeltvoel me op dit moment zwaar klote, maar dat komt door een groep waardeloze "vrienden"
komt wel goed. Ben gellukig nog jongdus ja moet niet zo'n probleem zijn lijkt me.
hahaha...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jemig, ik had allang op die pauzeknop geramd maargoed
blegh voel me echt waardeloos, klote verkoudheid
Ach... volgens mij zijn we beide liever lui dan moe.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jemig, ik had allang op die pauzeknop geramd maargoed
true.. maar ik lees alles door elkaar hierquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
clit is wat anders dan een g spot heur![]()
ik word ook echt haast nooit verkouden, alleen als ik aangestoken word.. vriend was een klein beetje verkouden, steekt mij aan en nou is het bij mij veel erger en is het bij hem al bijna overNouja goed excuus om es effe lekker niks te doen vandaag
![]()
nee niet echt.. weet alleen uit der msn naam dat ze ziek is en veel slaaptquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heb al de hele dag op de bank gelegen![]()
al iets van die meid gehoord trouwens?
dat dan weer wel... maar damn somsquote:
pff idd... somsquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat dan weer wel... maar damn soms![]()
Ongeveer net zo verslavend inderdaadquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
pff idd... soms![]()
het is net lucht.. je kan niet zonder ze..
mwa... op dit moment ben ik denk ik vrouwonvriendelijk ofzo...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ongeveer net zo verslavend inderdaad![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat alle vrouwen op zoek zijn naar vriendelijke mannen? Er zijn er genoeg die gewoon even lekker willen genietenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:39 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
mwa... op dit moment ben ik denk ik vrouwonvriendelijk ofzo...
Het was vroeger altijd het eerste wat ik zei...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:10 schreef Darkwolf het volgende:
Vrouwen, je kan beter merries houden dacht ik altijd!![]()
![]()
Mwoch nu heb ik toch een vrouw in mijn leven die zowaar niet het bloed onder mijn nagels vandaan haalt en gewoon NORMAAL kan doen.
Geen mindgames, geen stomme hint spelletjes die ik maar moet zien te snappen.
Heerlijk!
We hebben ook nooit echt slaande ruzie gehad ofzo, wel woord wisselingen en weet ik wat.
Maar geen wrok of flinke opgepropte emoties.
Nooit gedacht dat ik zo'n meid ging vinden en dat nog als vriendin krijgen ook....![]()
Dat krijg je toch maar 1 keerquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
wsl heeft ze weer pfeiffer ofzo...
je krijgt het 1 x.. en die keer is et ook besmettelijk...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat krijg je toch maar 1 keer
Dat is de truc he.. blijven praten...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat krijg je toch maar 1 keer
Mja leuk is dat, vrouwen iddIk dump geen vriendjes, ik dump vriendinnen.. heb er eigenlijk maar 2 die ik al heel lang ken, en die zie ik maar heel af en toe, de enige manier waarop het goed gaat blijkbaar
Met de rest die ik leer kennen is altijd wel iets goed mis
![]()
Ben zelf ook nogal een moeilijk geval maar samen met m'n vriend gaat het verbazingwekkend goed, ook nooit echt ruzie gehad enzo, gewoon over alles blijven lullen en niet moeilijk doen (tenminste, ik probeer 't)
neem condooms meequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
als ik zaterdag uit ga.. ga is eens op jacht denk ik..nooit eerder gedaan... dus alle tips voor een one-night stand zijn welkom
mwa heb sinds et uit is met me ex.. nu dus 5weken standaard condooms in me portomonee... met als achterliggende gedacht.. je weet maar nooitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
neem condooms meehet zijn rot dingen maar ja toch wel noodzakelijk bij wisselende contacten en one night stands.
er zijn meer wegen naar rome!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:39 schreef Darkwolf het volgende:
Bah.
Zit al weer een paar dagen zonder sex.
Ongesteldheid sucks.
Vanavond maar eens kijken wat er te regelen valt met girl lief.
Hier hadden merr.... nou laat maar ook eigenlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een goede zeeman bevaart ook de rode zee
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
ja.. niet te veel zoeken..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
als ik zaterdag uit ga.. ga is eens op jacht denk ik..nooit eerder gedaan... dus alle tips voor een one-night stand zijn welkom
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
er zijn meer wegen naar rome!* avotar een hele slechte zeeman...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een goede zeeman bevaart ook de rode zee![]()
al die zooi.. brrrrrr (bloody hell)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |