Geen idee.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:39 schreef Nielsch het volgende:
Wie is Herman nou weer?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:39 schreef Nielsch het volgende:
Wie is Herman nou weer?
Ooohh die.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:39 schreef pberends het volgende:
Herman zat eergister in GTST. Hij kan totaal niet acteren, maar is wel tof. Hij moest een journalist spelen voor Jack, die de rechter onder druk zette.
Ik wel, maar wist niet meer dat ie zo heet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik kan me die dus echt niet meer herinneren.![]()
Ik was het begin vergeten te kijken maar heb er net gelukkig toch nog wat van gezien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan het vanavond niet zien want we krijgen bezoek en m'n moeder wil Raymond opnemen (dat wordt niet herhaald). Ik hoop maar dat ik morgen de herhaling niet vergeet.
Wie is er bij gekomen dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
En ik maar denken dat ze na Fos niet een nog dommere naam zouden kunnen verzinnen.
Niet weer een incestverhaallijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Lieve die Nick een mooie man vindt, hoe voorspelbaar....
Ik viel er in maar ging er al meteen vanuit dat ze elkaar kennen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:15 schreef Canisfire het volgende:
Hadden jullie nou werkelijk verwacht dat er twee belgen in gtst kunnen zitten die elkaar al niet van te voren kende?
![]()
Ze heeft al jaren anorexia, ze voert zelfs der eten aan der hond.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:25 schreef TrenTs het volgende:
Nina doet me steeds meer denken aan Paris Hilton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |