De C&A is een pauperwinkel. Ik koop alleen bij de zeeman.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
En toen trok je je broek aan, kreeg een harde penis en iedereen lachte je uit in de C&A ?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tssss je laat iemand toch pizza halen... jezus ben je een pauper ofzo
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tssss je laat iemand toch pizza bezorgen... jezus ben je een pauper ofzo
Het volgooien met spam, vethompje op pootjesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar wat moeten we nou met dit topic ?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:49 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Het volgooien met spam, vethompje op pootjes
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:50 schreef Camplo het volgende:
Kutbagger, hou je bek maar weer.
anders hou je zelf je bek even dicht met die lelijke tumor op je onderarmquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:50 schreef Camplo het volgende:
Kutbagger, hou je bek maar weer.
Wat een lief schattig pubertje ben je tochquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:53 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
anders hou je zelf je bek even dicht met die lelijke tumor op je onderarm
zeg dat nog eens het is zo grappigquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:53 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Voor iemand die 15 maanden ouder is, plus een vette papzak heb je wel een grote mondquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat een lief schattig pubertje ben je toch![]()
vette papzak ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:57 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Voor iemand die 15 maanden ouder is, plus een vette papzak heb je wel een grote mond
Ik ga het tegen de juf zeggen !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
hij noemt je papzak
mijn vader is bij het leger, lekker puhquote:
Ik zeg niet dat ik zo oud ben, ik ben teminste al wel uit mijn puberfase, jij duidelijk nog niet, te zien aan je naam, icon, je laatste 10 geopende topics (allemaal überbaggr). Ik ben verder volwassen genoeg om niet overal de confrontatie op te zoeken (gezien jouw laatste paaar topics), maar ik zal deze niet uit de weg gaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vette papzak ?![]()
Ik zou eerder het probleem bij jou zoeken dat jij zo sneu nog bent dat je op die oh zo oude leeftijd van je nog van die kinderachtige topics moet maken![]()
En als ik dat niet doe?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:53 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Je bent nog niet uit je puberfasequote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:02 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik zo oud ben, ik ben teminste al wel uit mijn puberfase, jij duidelijk nog niet, te zien aan je naam, icon, je laatste 10 geopende topics (allemaal überbaggr). Ik ben verder volwassen genoeg om niet overal de confrontatie op te zoeken (gezien jouw laatste paaar topics), maar ik zal deze niet uit de weg gaan.
Pas maar op of slaat je van 18 cm afstand keihard in je gezichtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
En als ik dat niet doe?
Ga je dan doen?
Tikken geven?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pas maar op of slaat je van 18 cm afstand keihard in je gezicht
*naar buiten kijkt
kutweer
maak er maar 3,5 cm van![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
*naar buiten kijkt
kutweer
Ik ga niet naar school, ik doe zelfstudie, m'n moeder smeerde mijn boterhammen tot ik 8 was, en er is niks mis met mijn username. Het ligt aan de manier waarop je mijn username interpreteerd.. Je verdere smileygebruik wijst er wel op dat je erg zeker van jezelf bent, onterecht.. Tenslotte, het feit dat je alleen bagger opent wijst er wel op dat je op een bedroevend laag geestelijk niveau zitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent nog niet uit je puberfaseja dat zal em zijn
Ga nu maar naar beneden en vragen of mama je boterhammetjes al klaar heeft gemaakt dan kan je zo weer terug naar school![]()
JIJ (! ) maakt een opmerking over mijn username
! leuk
![]()
Ja mijn topics zijn bagger ja, dat zijn ze altijd al geweest en dat zal zo blijven ook![]()
Als ik een klap uit ga dalen met mijn janneman, zorg ik natuurlijk wel eerst dat het een fallus wordt van 35cm, 2 kilo zwaar. Je zult hem nooit zien aankomenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
*naar buiten kijkt
kutweer
recentelijk onderzoek heeft inderdaad aangetoond dat het posten van bagger op een internetforum gerelateerd is aan een beduidend lager i.q.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:08 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ik ga niet naar school, ik doe zelfstudie, m'n moeder smeerde mijn boterhammen tot ik 8 was, en er is niks mis met mijn username. Het ligt aan de manier waarop je mijn username interpreteerd.. Je verdere smileygebruik wijst er wel op dat je erg zeker van jezelf bent, onterecht.. Tenslotte, het feit dat je alleen bagger opent wijst er wel op dat je op een bedroevend laag geestelijk niveau zit![]()
Hey wijsneus als je kijkt waar die bagger staat zie je dat het in ONZ is, alleen iemand met een simplistisch niveau als dat van jou zal serieuze topics in Onzin openen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:08 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ik ga niet naar school, ik doe zelfstudie, m'n moeder smeerde mijn boterhammen tot ik 8 was, en er is niks mis met mijn username. Het ligt aan de manier waarop je mijn username interpreteerd.. Je verdere smileygebruik wijst er wel op dat je erg zeker van jezelf bent, onterecht.. Tenslotte, het feit dat je alleen bagger opent wijst er wel op dat je op een bedroevend laag geestelijk niveau zit![]()
en hoelang heeft het geduurd voordat je klaar was met dit bericht ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:08 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
recentelijk onderzoek heeft inderdaad aangetoond dat het posten van bagger op een internetforum gerelateerd is aan een beduidend lager i.q.![]()
Komt vast door die zelfstudiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef DraYtje het volgende:
[..]
en hoelang heeft het geduurd voordat je klaar was met dit bericht ?
'Maaa! Waar heb je het woordenboek gelegd?!!'![]()
op zijn burostoel zodat hij de monitor weer kon zienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef DraYtje het volgende:
[..]
en hoelang heeft het geduurd voordat je klaar was met dit bericht ?
'Maaa! Waar heb je het woordenboek gelegd?!!'![]()
oh, je moet hem eerst zoeken ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:10 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Als ik een klap uit ga dalen met mijn janneman, zorg ik natuurlijk wel eerst dat het een fallus wordt van 35cm, 2 kilo zwaar. Je zult hem nooit zien aankomen![]()
Aannemend dat je geen meisjes slaat en wel jongens... probeer je je zelf nu uit te maken voor homo dat je een stijve krijgt van het idee een man te slaan met je lul ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:10 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Als ik een klap uit ga dalen met mijn janneman, zorg ik natuurlijk wel eerst dat het een fallus wordt van 35cm, 2 kilo zwaar. Je zult hem nooit zien aankomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |