In het begin voel je je borstspieren wel even als je rent ja... maar als je eenmaal warm bent heb ik er niet zoveel last meer van en is het gewoon soepel en losquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:57 schreef FreeShooter het volgende:
Waar ik wel last van had was dat ik pijn in me borstspieren had en vervolgens ging rennen, maar bij het rennen gaan je borstspieren heel de tijd heen en weer en als het dan elke keer 'pijn' doet, is dat niet echt lekker rennen.
vrouwen die sterker/gespierder zijn dan ik noem ik vrienden ...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:12 schreef Videopac het volgende:
[..]
Goed bezig, Kim!! Als dit zo door gaat ben je mij voor Sinterklaas gepasseerd...![]()
Zijn er meer mannen die moeite hebben met sterkere vrouwen? Ik bedoel: met vrouwen die slimmer zijn, meer verdienen of in een grotere auto rijden heb ik geen enkele moeite, maar vrouwen die sterker zijn: dat trek ik echt heel slecht...![]()
Ik, ik keek ff raar en beschaamd toen ik daarnet de resultaten van het WK-gewichtheffen in de krant zag.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:12 schreef Videopac het volgende:
[..]
Goed bezig, Kim!! Als dit zo door gaat ben je mij voor Sinterklaas gepasseerd...![]()
Zijn er meer mannen die moeite hebben met sterkere vrouwen? Ik bedoel: met vrouwen die slimmer zijn, meer verdienen of in een grotere auto rijden heb ik geen enkele moeite, maar vrouwen die sterker zijn: dat trek ik echt heel slecht...![]()
Dussss. Hier is werk aan de winkel!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Een meisje van 21 van minder dan 53 kilo die meer dan 100 kilo overhead-pressed... Ik zat er van![]()
Het lijkt wel alsof ze een snor heeft.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik, ik keek ff raar en beschaamd toen ik daarnet de resultaten van het WK-gewichtheffen in de krant zag.
Een meisje van 21 van minder dan 58 kilo die meer dan 100 kilo overhead-pressed... Ik zat er van![]()
EDIT:
correctie:
De Chinese Wei Gu heeft op het WK gewichtheffen, in de klasse -58, een nieuw wereldrecord gevestigt. Ze kreeg bij de wereldtitelstrijd 241 kg omhoog, 102 kg trekken en 139 kg stoten.
[afbeelding]
Steroids..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:35 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze een snor heeft.
opdrukkenquote:
quote:
Hans Teeuwen.quote:Een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen
falderie, faldera
Een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen
falderie, faldera
Hé meidje, hé meidje, ben je al een beetje nat
falderie, faldera
Hé meidje, hé meidje, ben je al een beetje nat
falderie, faldera
+1quote:
leek me gezonderquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:27 schreef Mr.J het volgende:
Waarom dextrose?
Heb je imo alleen pwo nodig. Voor de rest zijn snelle suikers kut.
Neem je kwark anders met wat kaneel, nog gezonder ook dan die aspartaam bende genaamd zoetstof.
neequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:34 schreef Lanvin het volgende:
Kan keelpijn iets te maken hebben met gebruik van whey? Ik ben namelijk zelden ziek, en heb nu ontzettende keelpijn.![]()
doe gewoon bruine suikerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
leek me gezonder
met kaneel lijkt me niet lekker, zeker niet met de muesli die ik er altijd doorheen gooi
nee hoor, ik twijfel en vraag derhalve om adviesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:02 schreef Mr.J het volgende:
Your choice.
dank je voor het adviesquote:Zou iig geen dextrose doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |