Jij vertrouwt ze wel? Ben je aan de pillen ofzo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:22 schreef haaahaha het volgende:
Het zijn allemaal conclusies gebaseerd op het idee dat een overheid niet te vertrouwen is. Eenzijdig lezen.
Lekker aan de drugs dan stellen ze ook geen lastige vragen over 9-11, Irak enzo..quote:It has since been revealed by whistleblowers Allen Jones and Stefan Kruszewiski that the Pennsylvania officials who approved the drugs for PennMap were receiving improper or illegal financial rewards from drug companies involved in promoting the program.
Federal tax dollars are also being funneled through state governments to fund TeenScreen.
Universal mental health screening and the drugging of children . . . needs to be stopped so that many thousands if not millions of children will be saved from receiving stigmatizing diagnoses that would follow them for the rest of their lives.
http://www.onlinejournal.(...)e/061405pringle.html
http://www.teenscreentruth.com/index.html
quote:Regarding the demise of the Office of Strategic Influence, Secretary of Defense Donald Rumsfeld told reporters November 18, 2002: "Fine, you want to savage this thing, fine. I'll give you the corpse. There's the name. You can have the name, but I'm going to keep doing every single thing that needs to be done, and I have." [1] (http://www.fortwayne.com/mld/newssentinel/news/editorial/10367781.htm?template=contentModules/printstory.jsp)
quote:Government documents released by a Freedom of Information Act request reveal the Bush administration is running a "shadow government" with Mexico and Canada in which the U.S. is crafting a broad range of policy in conjunction with its neighbors to the north and south, asserts WND columnist and author Jerome R. Corsi.
"What we have here amounts to an administrative coup d'etat," Corsi told WND. "Where does the Bush administration get the congressional authorization to invite two foreign nations to the table to rewrite U.S. law?"
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=52164
gezien, maardeze man maakt het nog veel gekker:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:16 schreef wipes66 het volgende:
Heeft iemand deze al gezien?
The Lone Gunmen (March 4, 2001)
Je maakt hier zwaar misbruik van kansberekening.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:29 schreef pietje77 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Emad_Salem (WTC1993= ook een inside job, net als operatie gladio, ajax etc etc + londen 7/7= inside job, gulf of tonkin, etc etc etc)
Kijk eens "terrorstorm" of bv. "ludicrous diversion" , is een stuk makkelijker dan jezelf helemaal inlezen. Alleen Londen is nog niet de-classified maar de kans dat het geen inside job is is officieel +- 1 op 3.600.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 ( 41 nullen, oneinig veel meer dan alle zandkorrels op aarde)
Dezelfde kans(eigenlijk nog veeel kleiner) doet zich voor tijdens 9-11.
edit: bv. in Londen geeft de directeur van een "terreur-oefenings bedrijf" stomverbaasd op tv 2x toe dat zijn terreur oefening op 7/7 op exact dezelfde plaats op exact dezelfde tijd werkelijkheid werd.
kans dat het toeval is:1 op 3.600.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000
Helemaal gezien de standaard operatie van "plausible deniability". Kijk die 2 docu's maar, zeer informatief.
Terrorstorm
Ludicrous Diversion 7/7 Londen bombing
Als een geschiedkundig feit je hond aan het spit reeg, zou je het nog niet herkennen. Afgezien van de Holocaust dan, die je op afzichtelijke wijze misbruikt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:24 schreef pietje77 het volgende:
ALs ik alle redenen optel waarop de ontkenning gebaseerd kan zijn volgens geschiedkundige en psychische / wetenschappelijke feiten krijg je een heel vervelende opsomming.
En nu zo dat we het allemaal begrijpen, alsjeblieft.quote:Geef me daarom maar feiten waarop de ontkenning gebaseerd is! wat is het bewijs wat Bush heeft voor zijn lulverhaal????
Klopt, ik heb het dan ook niet over de film zelf gehad.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:49 schreef pietje77 het volgende:
apropotje, je lult maanden mee in freedom to fascism zonder hem gezien te hebben.
Nee, waar heb ik dat gezegd?quote:Je denkt dat Oswald JFK van 3 kanten door zijn hoofd geschoten heeft met 10+ wonden en gaten in de meteen opgeknapte auto en alle kleding vernietigd te zijn door Lyndon B Johnson(een huis vol geheime psychiatrische rapporten achterlatend van zijn "krankzinnigheid" in zijn laatste jaren) en de "magic bullet" in perfecte staat achterlatend (99% onbeschadigd).
Hoe heet hij en waar kan ik hem bereiken?quote:Kortom volgens de expert gekozen door de experts alleen al op basis van de kogel onmogelijk.
Divertimento.quote:(die berg bewijs is ook immens en vooral het "warren commission" onderzoek loopt parallel met het "9-11 commission onderzoek" op het absurd lang blokkeren van Bush na dan.
Ik acht het op zijn minst onwaarschijnlijk. Maar volgens wie is dat zoal ´´een geschiedkundig bekend feit´´?quote:Ook gelooft apropotje dat Hitler de Reichstag niet aan heeft laten steken (ggeschiedkundig bekend feit).
Ja...quote:en de WTC1993 100% inside job negeert hij zoals veel dingen het liefst geloof ik.
Lees nou eens wat ik schrijf, minvermogend zeloot. Die ´´documentatie´´? Alle vrijgegeven documenten bevestigen mijn lezing.quote:terrorstorm zal die ook wel niet gekeken hebben, want alle militairen en hoge fuctionarissen die o.a. daar het Gulf of Tonkin incident bevestigen, buiten alle documentatie om, blijkt apropotje ook niet te kennen.
Pietje toch, je bent geobsedeerd door Duitsers en verkrachting. Je doet me een beetje aan Bernardo Gui denken.quote:Hij kijkt niks, hij weet niks, en toch vol overtuiging de geschiedenis en de waarheid publiekelijk verkrachten.
De Rijksdagbrand was niet het begin van een oorlog. De moord op JFK evenmin. ´´False flag operations´´ waren het evenmin.quote:Verdiep je toch eens ergens in apropotje, als je De Reichstag/ JFK/gulf of tonkin/ operation northwoords/gladio/ajax/ 50+ coups cia, pearl harbour--->they let it happen AGAIN, etc etc etc( alle false flag operations waarmee de meeste oorlogen begonnen) allemaal geen drol vanaf weet, word het moeilijk discuteren.
Fantasie hebben we natuurlijk niks aan. hou je bij de feiten a.u.b. of zorg dat je ze eerst kent.
Gedaan. Er staat bitter weinig informatie in.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:09 schreef Apropos het volgende:
Maar ik zal je linkje (leuk tekeningetje, nee maar!) eens op mijn gemak doorlezen.
Nee, maar jij hebt het helder op het netvliesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef pietje77 het volgende:
apropos=hopeloos verpest door de media, klaar voor "duitse her-educatie programmas van de U.S)
![]()
Ja, maar dat is offtopic.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:32 schreef mouzzer het volgende:
Zojuist klein vliegtuigje gecrashed in een flat in NY. 72 street daar zit het hotel waar ik zat paar maanden.. toeval...
Omdat 't gebouw niet ingestort isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:53 schreef calvobbes het volgende:
Waarom doen ze dat dan niet terwijl ze het bij 9/11 wel gedaan hebben?
Dit vliegtuigje stond niet in het draaiboek.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:53 schreef calvobbes het volgende:
Om daar even op door te gaan. Stel dat 9/11 een complot was.
Dan is dit vliegtuigje natuurlijk ook een ideale manier om de burgers de hoognodige angst aan te jagen. De overheid zou kunnen zeggen dat ook dit een aanslag was en zo hun war on Terror wat nieuw leven in de te blazen.
Maar nee, het Witte huis zegt meteen al dat ze er niet vanuit gaan dat het een terroristische aanslag betreft. Als je in staat bent om vliegtuigen in het WTC te laten vliegen, zou het witte huis ook wel in staat zijn om dit vliegtuigje als aanslag te bestempelen.
Waarom doen ze dat dan niet terwijl ze het bij 9/11 wel gedaan hebben?
Daar hadden ze dan toch wel een paar CD experts voor in kunnen huren?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:13 schreef YuckFou het volgende:
Omdat 't gebouw niet ingestort is
Zoiets had makkelijk in het draaiboek geschreven kunnen worden. Improvisatiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Lambiekje het volgende:
Dit vliegtuigje stond niet in het draaiboek.
Hoe weet jij nou wat in het draaiboek staat?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit vliegtuigje stond niet in het draaiboek.
Ik wil graag wat reacties van anderen hierop, vind het echt opmerkelijk maar weet verder niet wat ik ervan moet denken .quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:16 schreef wipes66 het volgende:
Zelfde hier, opmerkelijk, maar ook niet meer dan dat.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:53 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Ik wil graag wat reacties van anderen hierop, vind het echt opmerkelijk maar weet verder niet wat ik ervan moet denken .
Weer die 911myths site , wie zijn de initiatief nemers dan van die site ?? vind het niet geloofwaardig .quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je maakt hier zwaar misbruik van kansberekening.
En bovendien klopt de berekening niet.
http://www.911myths.com/html/7_7_exercise_probabilities.html
Dus omdat je de site niet geloofwaardig vindt, klopt hun redenatie niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:20 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Weer die 911myths site , wie zijn de initiatief nemers dan van die site ?? vind het niet geloofwaardig .
Tijd geleden al gezien. Opmerkelijk filmpje .i.d.d. .quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:16 schreef wipes66 het volgende:
Brainwash praktijken.quote:Lone Gunmen Star Dean Haglund
Haglund stated that after years of writing the X-files, the FBI and NASA would approach Chris Carter with plots for stories. He also discussed the fact that the CIA have since the 80's hired informants posting as psychics to attend Hollywood parties and report back the the CIA on general trends and talking points.
http://prisonplanet.tv/articles/january2005/120105haglund.htm
Dat is inderdaad mogelijk omdat hun aannames wellicht onjuist zijn .quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus omdat je de site niet geloofwaardig vindt, klopt hun redenatie niet?
Laat ik nog 1x op de fanta reageren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Daar hadden ze dan toch wel een paar CD experts voor in kunnen huren?
Dat hebben ze al eerder gedaan volgens sommigen...
[..]
Zoiets had makkelijk in het draaiboek geschreven kunnen worden. Improvisatie
ja ik weet ook niet wat ik er van moet denken, maar opvallend is het wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:53 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Ik wil graag wat reacties van anderen hierop, vind het echt opmerkelijk maar weet verder niet wat ik ervan moet denken .
Exact hetzelfde, maar dan in veel sterkere mate, kun je over 90% van de conspirancysites zeggen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 05:18 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mogelijk omdat hun aannames wellicht onjuist zijn .
Het klopt namelijk ook dat de Bush admin het internet gebruikt voor het verspreiden van informatie om d epubliek eopinie aan hun kant te krijgen .
Ik heb genoeg kritiek op conspiracy sites , maar zeker ook op de Officiële governm. related sites . Die laatste worden door sommigen hier als 'betrouwbaar' of zelfs heilig gezien , waarom in godsnaam . De redenen om governm. supporting sites te wantrouwen zijn gebaseerd op feiten !!
De publieke opinie over terroristen beinvloeden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 06:22 schreef pietje77 het volgende:
Laat ik nog 1x op de fanta reageren.
Met welk doel(motief)?
Ah. Dat snap je dus wel!quote:een CD voorbereiden vergt namelijk veel tijd...![]()
Heb je deze pagina al eens gelezen? http://911myths.com/html/jamie_mcintyre_and_the_pentago.htmlquote:Op donderdag 12 oktober 2006 05:18 schreef atmosphere1 het volgende:
Dat is inderdaad mogelijk omdat hun aannames wellicht onjuist zijn .
Een goeie complot site zou dit ook vermelden. Vermijd dus ook de predikende en schreeuwende complot sites, want als je van die sites uitgaat kan je inderdaad 90% van de conspiracy sites afschrijven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Exact hetzelfde, maar dan in veel sterkere mate, kun je over 90% van de conspirancysites zeggen.
911 myths zegt trouwens nadrukkelijk op hun site dat je die niet voor dé waarheid moet aannemen, maar verder zelf moet kijken.
Gelukkig dat je dat iig zelf ook inzietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:09 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Een goeie complot site zou dit ook vermelden. Vermijd dus ook de predikende en schreeuwende complot sites, want als je van die sites uitgaat kan je inderdaad 90% van de conspiracy sites afschrijven.
Wie heeft de FAQ op de www.debunking911.com wel is gelezen. Als je dat gelezen hebt weet je al genoeg dat dit dus een desinformerende site is.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:09 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Een goeie complot site zou dit ook vermelden. Vermijd dus ook de predikende en schreeuwende complot sites, want als je van die sites uitgaat kan je inderdaad 90% van de conspiracy sites afschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |