Twee feiten:quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:10 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Amerika ontkende de martelpraktijken evenals men gewoo nloog over de geheime CIA kampen
Dat zijn toch ook keiharde feiten die de Amerikaane overheid nu niet bepaald betrouwbaar overkomt
Dat ben je toch met mij eens neem ik aan .
En Ook een feit is dat de Amerikaanse persvrijheid er op achteuit gegaan is ,en het FEIT (ja feit) dat de amerikaanse overheid bewust valse informatie de media inslingert , lijkt door jou compleet te worden genegeerd . Daar begrijp ik geen barst van .
Leg eens uit...quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:59 schreef pietje77 het volgende:
...
Verder zijn alle kranten gecontroleerd ( zie Rockefeller Baden Baden Bilderberg quote of Operation Mockingbird, google Anderson Cooper cia? of kijk naar het jaarlijkse miljarden budget voor nep-nieuws, propganda en desinfo.
Ook is ieder rijk gesticht middels de media(volks controle).
Natuurlijk willen de media raporteren , maar dat betekend niet dat de Amerikaanse overheid dat altijd toestaat. De persvrijheid in de VS zijn er wel degelijk op achteuit gegaan .quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:09 schreef mgerben het volgende:
[..]
Twee feiten:
1. De media zijn de afgelopen jaren diverse keren gekomen met nieuws dat de Amerikaanse regering onder de pet had willen houden.
Voorbeeld 1: De geheime gevangenissen
Voorbeeld 2: Het traceren van bankoverschrijvingen tbv terrorismebestrijding. De New York Times kreeg hiervoor een uitbrander van Bush; hij kon het niet verbieden (lastig, die persvrijheid) maar ze hadden wel het landsbelang geschaad.
Hieruit blijkt dat de media echt publiceren als er iets te publiceren valt.
wat wil je hier verder mee zeggen dan ?quote:2. De media hebben niets maar dan ook niets gepubliceerd over de geheime wereldregering die Bush het World Trade Centre hebben laten opblazen. Niets. Maar dan ook echt. Totaal. Niets.
Terwijl ze er dus geen probleem mee hebben om persvrijheid en krantenoplage boven de belangen van Bush te stellen.
Niets. Echt Niets. Totaal Niets.
precies , dus krijgen we nu mogelijk ook weer leugens voorgeschotelt die over een paar jaar ( als het er niet meer toe doet ) naar buiten komenquote:Kort samengevat: De voorbeelden die jij noemt kwamen in enkele jaren boven water.
De ideologie van één wereldregering was helemaal niet geheim, integndeel het werd juist aan de man gebracht .quote:.
Over 9/11 als complot van de geheime wereldregering, of zelfs het bestaan van de geheime wereldregering: Niets. Totaal Niets.
quote:1921. The Council on Foreign Relations (CFR) was founded -- mainly through Col. House's influence. To build the needed network of globalist support groups, it would disperse tens of millions of dollars annually from the major tax-exempt foundations such as the Carnegie and Rockefeller foundations. Global Tyranny, page 54
The CFR would be the U.S. equivalent of the British RIIA, the Royal Institute of International Affairs. As Professor Quigley wrote, "...the original plans for the Royal Institute of International Affairs and the Council on Foreign Relations were drawn up at Paris." Quigley, 952.
1925. The Rockefeller Foundation funded the Kaiser Wilhelm Institute for Psychiatry in Munick, directed by Dr. Ernst Rudin. Additional funding was provided by the Harrimans, Warburg and the British Crown. It continued to sponsor the Institute and its Nazi leader throughout the devastating holocaust of World Ward II. 4?
1925. A Rockefeller Foundation's grant gives birth to the International Bureau of Education.2 Cuddy 15
1932. Rockefeller Foundation president Max Mason tells trustees that "The Social Sciences will concern themselves with the rationalization of social control... the control of human behavior." 2 Cuddy 18
1932. Dr. Ernst Rudin, the Nazi director of the Kaiser Wilhelm Institute for Psychiatry (funded by the Rockefellers) was appointed president of the global Eugenics Federation.
1934 (February). A Rockefeller "progress report" (by one of the division heads) asks, "Can we develop so sound and extensive a genetics that we can hope to breed, in the future, superior men?"2 Cuddy, 18.
1930-33. Hitler came to power and delegated Rudin to direct the Racial Hygiene Society, which called for sterilization or death of people considered "racially impure." The Rockefeller Foundation funded an anthropological survey of the eugenically correct population by Nazi eugenicists Rudin and others. 4?
1939. Rockefeller Foundation helps launch the School-Health Coordinating Service.2 Cuddy 22
1940s. "Otmar Verschuer and his assistant Dr. Joseph Mengele together wrote reports for special courts, which enforced Rudin's racial purity law against the illegal cohabitation of Aryans and non-Aryans. In the early 1940s, a large factory was built "at Auschwitz... to utilize the Standard Oil IG Farbin patents with concentration camp slave labor to make gasoline from coal. The SS guarded the Jewish and other inmates and selected for killing those who were unfit for IG Farbin slave labor.... Standard Oil and German President Emil Heilfeck testified after the war at the Nuremberg Trial that Standard Oil funds [Rockefeller]helped pay for the SS guards at Auschwitz. The Rockefeller Foundation defends its record by claiming that its funding of Nazi Germany programs during World War II was limited to psychiatric research." 4
1943: The Rockefeller Foundation helped fund the Allen Memorial Institute at McGill University in Montreal. Working with the Canadian military and the Office of Strategic Services (The OSS became the CIA in 1947), Dr. Cameron conducted torturous experiments on human guinea pigs in order to perfect the various mind control techniques. These brainwashing tactics included coercive interrogation, psychosurgery, drugs, hypnosis and "between 30 to 60 electroshocks over a short period" along with powerful tranquilizers to control anxiety. Cameron's justification: his patients, "like prisoners of Communists, tended to resist and had to be broken down." This is described in the 1989 book, Journey Into Madness: The True Story of Secret CIA Mind Control and Medical Abuse
1943. Joseph Mengele appointed medical commandant of the Auschwitz concentration camp.
Goede vragen, ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:08 schreef mgerben het volgende:
Leg eens uit...
Alle kranten zijn gecontroleerd...
Maar toch publiceren ze regelmatig (dat betekent: met enige regelmaat) dingen die niet gelukkig uitkomen voor Bush.
En de websites die alles 'onthullen' kunnen 'de waarheid' vrij schrijven.
Hoe zit dat?
Hoe kan dat?
Ik ga daar geen uitspraken over doen. Dat heeft NIKS met 9/11 te maken en toont zeker niet aan dat 9/11 een complot was.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:36 schreef Lambiekje het volgende:
Kijk Calvobbes ook in Nederland worden er smerige spelletjes gespeeld. Dit bedoel ik nu dat alles maar halfbakken in onze kranten terecht komt. Of wil jy beweren dat bovenstaande strekking in de krant heeft gestaan.
Maar wel hoe kortzichtig de kranten met echt nieuws omgaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ga daar geen uitspraken over doen. Dat heeft NIKS met 9/11 te maken en toont zeker niet aan dat 9/11 een complot was.
Die discussie hebben we volgens mij al gevoerd. Die ga ik niet nog een keer met je voeren, lees maar terug als je mijn mening daarover wilt weten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:11 schreef Lambiekje het volgende:
Maar wel hoe kortzichtig de kranten met echt nieuws omgaan
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:08 schreef mgerben het volgende:
[..]
Leg eens uit...
Maar toch publiceren ze regelmatig (dat betekent: met enige regelmaat) dingen die niet gelukkig uitkomen voor Bush.
Hoe zit dat?
Hoe kan dat?
het antwoord werd al gegeven voor mequote:Op maandag 9 oktober 2006 12:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Die discussie hebben we volgens mij al gevoerd. Die ga ik niet nog een keer met je voeren, lees maar terug als je mijn mening daarover wilt weten.
Edit: Waarom negeer je onderstaande post trouwens?
[..]
Ik heb dan misschien de vragen in de reactie niet gepost, maar ik ben benieuwd naar jouw antwoorden/mening op die vragen aangezien je een hele duidelijke mening hebt in deze discussie.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het antwoord werd al gegeven voor me
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:08 schreef mgerben het volgende:
[..]
Leg eens uit...
Hoe zit dat?
Hoe kan dat?
Ik doe ook maar ff n duit in het zakje, en resonancer zou resonancer niet zijn als hij niet zou quoten;quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:08 schreef mgerben het volgende:
[..]
Leg eens uit...
Hoe zit dat?
Hoe kan dat?
En wie controleerd dan wie?quote:Voor Amerika en Europa zijn dit de zogenaamde grote tien; AOL/Time warner, General Electric, Viacom Inc., Walt Disney Company, Liberty media corporation, AT&T Corporation, News Corporation, Bertelsmann, Vivendi Universal en Sony. Dit zijn de grote mediareuzen, en het zijn zij die simpelweg beslissen wat nieuws is en wat niet. Deze reusachtige multinationals zijn de beheerders van de grote, bekende en minder bekende filmmaatschappijen, Televisie netwerken (kabel en satteliet), Radiostations, muziekindustriën, uitgeverijen, dagbladen, tijdschriften, internet, sport, recreatie en Themaparken.
quote:Het is daarom niet de media die de politiek beheerst, maar de beheerders van de multinationals, welke direct met elkaar samenwerken. De media bestaat enkel uit het verkopen van 'diensten' aan het grote publiek, het verkopen aan andere grote multinationals, of dit nu om producten gaat, politiek, 'religie' of het publiek zelf.
Luister naar wat de journalisten zelf zeggen, ik denk dat zij er het beste over kunnen oordelenquote:CIA directeur William Colby bevestigde al eens dat alles wat maar belangrijk is binnen de grote (massa) media, beheerd wordt door de CIA (!!). En zo dit in de V.S. het geval is, mogen we bikkelhard aannemen dat dit voor Nederland ook het geval is (AIVD).
quote:Henry Holcomb van de Philadelphia Inquirer en John Nichols, aanverwante redacteur van The Capitol Times, en columnist van The Nation e.a., vertelden onderlaatst aan een groep die bijelkaar was gekomen op een vergadering van een kranten gilde in Washington DC, dat de grootste kranten, krantengroepen, en televisienetwerken, gevangenen zijn van grote bedrijven en adverteerders."
Duidelijker kan het niet.quote:Over de 'onafhankelijke pers' zei John Swinton (de editor van The New York Times) in een speech voor de New York mediagroep het volgende;
"Er bestaat niet zoiets…. ….als een onafhankelijke pers. U weet het en ik weet het. Er is niet één van u die zijn eigen oprechte mening durft neer te schrijven, en wanneer u dit wel zou doen, dan weet u al op voorhand dat dit nooit gedrukt zal worden Ik word elke week betaald om mijn eerlijkste mening uit de krant te houden waarmee ik gerelateerd ben. Anderen onder u, verkrijgen dezelfde salarissen voor dezelfde zaken, en een ieder van u die zo stom is om toch ‘oprechte meningen’ neer te schrijven zou op straat worden gezet, en vervolgens naar een andere baan kunnen gaan zoeken. Wanneer ik het zou toestaan mijn oprechte meningen in één enkele oplage van mijn krant te laten verschijnen, zou ik binnen 24 uur mijn functie kwijtraken. De taak van de journalist is om de waarheid te vernietigen, om in z’n volledigheid te liegen, te verdraaien, te belasteren, te kruipen voor de voeten van Mammon (God van het geld), en het land te verkopen voor zijn dagelijks brood. U weet het en ik weet het, en wat een dwaasheid is deze toast op een onafhankelijke pers. Wij zijn de instrumenten en de slaven van de rijke mensen achter de schermen, wij zijn de marionetten, zij trekken aan de touwtjes en wij dansen. Onze talenten, onze mogelijkheden en onze levens zijn allemaal in het bezit van andere mensen. Wij zijn intellectuele hoeren."
BRON: http://www.freedomisforeverybody.org/debunkPopMech.phpquote:Silly Mr. Sheen. We all know it was Jesus punishing us for our hedonistic ways. Your version is only a theory. --- Believe your government, they never cover anything up --- I'm not saying I disagree with you, albo, but using Popular Mechanics as reference material is like quoting "Garfield" in your post-grad thesis. --- But what if your thesis is "Why Odie slobbers"? --- Ya got me there. Nice one.
<flauw> dat doe je toch alquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:13 schreef pietje77 het volgende:
http://www.channel4.com/n(...)torypage.jsp?id=1656
http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,12271,1416370,00.html
Die gasten zijn gestoord, ik kan wel een oneindige berg van dit soort waanzin posten, bergen....
<snip>
Ben het wel met Pietje eens,quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:13 schreef pietje77 het volgende:
http://www.channel4.com/n(...)torypage.jsp?id=1656
[quote]
JS: We’ve got with us today Karl Schwarz, author of “One Way Ticket to Crawford Texas.”
http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,12271,1416370,00.html
Die gasten zijn gestoord, ik kan wel een oneindige berg van dit soort waanzin posten, bergen....
edit voor de southpark experts/quoters:
[..]
BRON: http://www.freedomisforeverybody.org/debunkPopMech.php
quote:In addition to actual firings, Iraq has "painted" coalition aircraft with radars countless times. Defense Secretary Donald H. Rumsfeld has said that Iraq is the only place in the world where U.S. pilots are routinely fired upon.
http://www.defendamerica.mil/iraq/iraq_nofly.html
http://www.justacitizen.com/index.htmquote:KS: …I met Bridas Corporation well before 9/11. They had the contract with the Taliban. That was the last remaining obstacle after we got rid of Turkmenistan and Bridas and after we got rid of Pakistan and Bridas. You know the only way we could get that pipeline through there without taking over Iran, was to take over Afghanistan.
That was the first thing. The second thing I keep pointing to and I pointed out to Jane Christiansen’s class yesterday, is that Sibel Edmonds – you know, the Bush Administration has continued to try to keep the lid on her with a gag order.They don’t want Americans to know what she found. It came out of drug trafficking, money laundering, foreign names, American names, out of our FBI, out of ongoing investigations dating all the way back to 1998.
KS Two air traffic controllers came forward and started talking. Both of the flights that took off that supposedly hit the World Trade Center were actually directed to the east and they disappeared in a single sweep of the radar out over the Atlantic.
In a tape called “Treason, Inc.,” a tape put together by Craig Hill, there is a Brig. General in the Pentagon and this is a quote, “We have a report of an airplane crash on the Kentucky – Ohio border.” Not Pennsylvania, where 93 went down. We’re talking about the Kentucky – Ohio border. And that’s what he was describing. And then he was shut up. But most people have never heard that because they didn’t see that on TV – that’s actually another video that came out from another direction – from inside the Pentagon.
KS: One of the things that we are doing on multiple fronts. They are being watched. I haven’t told John this. I didn’t have time before we got on the phone. Last we talked, John, I actually called six people and four of them are key people that are working with us on the analysis of this information. Just within the last 48 hours, they are under direct surveillance. They’ve had people actually come up and knock on their door under false pretences who are obviously part of Big Brother. Just an intimidation factor, stuff like that or trying to verify who people are, where they live. One of the things that I think will happen is that there are so many people watching this government right know, I think they are getting ready to find out that a lot of these people are cowards and they won’t carry through to the next step. I think they know they are on very, very thin ice.
http://physics911.ca/pdf/2005/schwarz_a3_skywarrior.pdf
Karl Schwarz on aircraft parts at Pentagon on 9/11.quote:Missile & remote control systems added to small jets before 9-11; same parts found at Pentagon
Two civilian defense contractor employees--told to remain silent--say other workers quietly retro-fitted missile and remote control systems onto A-3 jets at Colorado public airport prior to September 11 when similar A-3 parts much smaller than a Boeing 757 were found at Pentagon
"the Air Force brought in separate teams to do top-secret military work unrelated to commercial aviation at our airport, and we were told by our bosses not to discuss what we had seen with anyone."
The witnesses were quite fearful about several recent "suicides, car wrecks--mysterious deaths--directly related to the aviation experts" working on the systems that were installed on the A-3’s at Fort Collins-Loveland--having breached the government-blocked information flow at great personal risk, according to Schwarz--but providing more evidence for a New York 9/11 investigation.
http://www.tomflocco.com/fs/WitnessesLink.htm
Hier geef je zo'n beetje de definitie van een Trojan Horse, ik ken heel de man niet maar de omschrijving klinkt als zo'n 500.000$ per jaar professionele desinfo. rat... (zoals er ook een paar "onafhankelijke" experts op FOX en CNN op zo'n giga loonlijst te staan.)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:56 schreef OpenYourMind het volgende:
Ik denk dat Karl Schwarz niet is wie die zegt dat ie is. Ook zijn informatie is zeer dubieus. Hij mixt halve waarheden en totaal niet na te gaan informatie met andere onderzoekers en goede info. Geen pijl op te trekken, die gast. Wat er bekend is over zijn verleden en zijn credentials zijn ook uiterst dubieus.
Bij artikelen van Tomflocco moet je ook uiterst sceptisch zijn.
Lijkt te kloppen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:38 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Right... de laatste versie van het eigen onderzoek van de CIA geeft het op de hoogte zijn toe, niet wie en tot hoever. Verder zijn er andere onderzoeken en ooggetuigenverslagen die bewijzen dat tot diep in de regering men op de hoogte was van de drugssmokkel.
Was er idd. wel wat over..quote:[..]
Het is zo simpel als dat jij het maakt. Leg mij geen woorden in de mond a.u.b.
Wat zou je als bewijs aanvaarden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:38 schreef pietje77 het volgende:
Heb jij trouwens misschien bewijs voor 9-11 gorg?
daders?
bewijs voor de oorlogen?
Zou het graag zien zodat ik je kan helpen de waarheid te verspreiden..
Die vertrouw jij toch niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:53 schreef pietje77 het volgende:
gewoon bewijs in de officieële zin.
Dat jij George Bush nog altijd gelooft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:25 schreef gorgg het volgende:
Dat je Karl Schwarz nog altijd gelooft.
Ik denk dan ook dat een deel van de truth movement en zeker een deel van confronting the evidence uit desinfo bestaat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat jij George Bush nog altijd gelooft.
Wie zegt dat hij zijn credibiliteit daaruit haalt?
Het zal mij worst zijn wat er in de LC guide over hem staat en hoe anderen hem zwart maken, ik heb hem live zien spreken en geen enkele redenen om te twijfelen aan de uitspraken die hij daar deed.
Dan zou de hele confronting the evidence (jimmy walter) tour uit desinfo mensen kunnen bestaan, 'n schokkende gedachte. Waarom zouden die gasten naar Europa komen om ons erop te wijzen dat er geldstromen vanuit de cia/fbi/us govt. richting Bin Laden gingen?
Hij beschreef daar vele, vele feiten die ik nog kan bevestigen of ontkennen. (ik ben geen cia/fbi insider)
Twijfel je ook aan Ebel Simons?
Iemand is zo leugenachtig dat hij een niet bestaand bedrijf verzint waar hij natuurlijk het hoofd van is en je blijft hem nog geloven ook?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat jij George Bush nog altijd gelooft.
Wie zegt dat hij zijn credibiliteit daaruit haalt?
Het zal mij worst zijn wat er in de LC guide over hem staat en hoe anderen hem zwart maken, ik heb hem live zien spreken en geen enkele redenen om te twijfelen aan de uitspraken die hij daar deed.
Dan zou de hele confronting the evidence (jimmy walter) tour uit desinfo mensen kunnen bestaan, 'n schokkende gedachte. Waarom zouden die gasten naar Europa komen om ons erop te wijzen dat er geldstromen vanuit de cia/fbi/us govt. richting Bin Laden gingen?
Hij beschreef daar vele, vele feiten die ik nog kan bevestigen of ontkennen. (ik ben geen cia/fbi insider)
Twijfel je ook aan Ebel Simons?
Ik poste het antwoord al voor je vraag . www.freedomhouse.orgquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:34 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Goede vragen, ben ik ook benieuwd naar.
Wat wil je hiermee nu zeggen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:36 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Ik poste het antwoord al voor je vraag . www.freedomhouse.org
Ik heb daar nog geen doorslaggevend bewijs voor gezien. Misschien heeft de 9-11 thruth seeker wel hulp nodig van 'n (leugenachtige) insider. Stel er klapt 'n insider uit de school..ook die zal je dan niet vertrouwen, hij heeft dan al jaren de wet overtreden door niet naar de politie te stappen met zijn verhaal.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:15 schreef ATuin-hek het volgende:
Iemand is zo leugenachtig dat hij een niet bestaand bedrijf verzint waar hij natuurlijk het hoofd van is en je blijft hem nog geloven ook?
quote:Ontsnapt al-Qaeda-lid roept op tot strijdEen vorig jaar uit de Amerikaanse basis Bagram in Afghanistan ontsnapt lid van al-Qaeda, de Libiër al-Shaykh al-Libi, heeft zijn volgelingen opgeroepen door te vechten tegen de Verenigde Staten tot uiteindelijk het Witte Huis in Washington valt. Hij deed dat in een videoboodschap die dinsdag werd uitgezonden op de Arabische tv-zender al-Arabiya.
,,Allah zal pas tevreden zijn als we het dak van het Witte Huis bereiken'', aldus Libi, die was gefilmd voor een groep gewapende mannen. De radicale moslimprediker riep islamitische strijders op om hard te trainen voor de strijd en te proberen nucleair materiaal te bemachtigen.
Libi, die in 2002 werd opgepakt in Pakistan en daarna werd overgedragen aan de VS, vluchtte vorig jaar met drie andere al-Qaeda-leden uit de zwaarbeveiligde gevangenis bij de Afghaanse hoofdstad Kabul. Libi zou uit angst voor marteling tijdens verhoren informatie hebben verzonnen over Iraakse trainingen met explosieven en chemische wapens. Die informatie zou vervolgens mede hebben geleid tot de Amerikaanse inval in Irak in 2003.
En zo is het balletje weer rond. Ik bedoel men slikt deze informatie dus ook nog voor zoete koek...quote:Libi, die in 2002 werd opgepakt in Pakistan en daarna werd overgedragen aan de VS, vluchtte vorig jaar met drie andere al-Qaeda-leden uit de zwaarbeveiligde gevangenis bij de Afghaanse hoofdstad Kabul. Libi zou uit angst voor marteling tijdens verhoren informatie hebben verzonnen over Iraakse trainingen met explosieven en chemische wapens. Die informatie zou vervolgens mede hebben geleid tot de Amerikaanse inval in Irak in 2003.
Jezus, jouw naieviteit slaat soms echt alles...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:45 schreef haaahaha het volgende:
Hoe kom je aan die verhouding 1 op 36..... ?
Man, je lijkt wel een tellsell reclame.
Het lijkt op bv die journalist die het over een raket had bij het pentagon, het uitvergroten van een uitspraak en daar hele theorieen op baseren. Complotten zijn altijd gebaseerd op dergelijke zaken.
Het gaat mij om de generalisatie die je maakte. Er zijn honderden voorbeelden van uitgekomen complotten en als je in het woordenboek opzoekt wat de betekenis van het woord complot is lijkt het me duidelijk dat het een alledaags gebeuren is. Als je dit soort generalisaties maakt moet je wel heel zeker weten dat je gelijk hebt, want een tegenvoorbeeld zorgt er al voor dat je niet meer serieus wordt genomen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:12 schreef haaahaha het volgende:
lol serieus? Vreemd, want ook jij zit al langer in deze 9/11 discussies en er hebben me toch een paar gare theorieen de reveu gepasseerd in die discussies.
Jij beweerd toch niet dat overheden wel te vertrouwen zijn, hoop ik ? En toch zeker niet de Amerikaanse overheid !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:22 schreef haaahaha het volgende:
Het zijn allemaal conclusies gebaseerd op het idee dat een overheid niet te vertrouwen is. Eenzijdig lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |