Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:51 schreef pussydeluxe het volgende:
SePo.
Ik denk dat het een hele leuke uitzending wordt.
Nou kom ook.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:53 schreef Sebasser het volgende:
Wat een hoerenbaggeraar's hebben jullie in de uitzending zeg
Ja, kan iemand die weghalen ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:56 schreef Nolius het volgende:
Volgens mij gelooft Sebasser er niks van
Hoofd, schouders, knie en teen, knie en teenquote:
Gelukkig kom jij nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:53 schreef Sebasser het volgende:
Wat een hoerenbaggeraar's hebben jullie in de uitzending zeg
die was er heul niet en heeft geen bandje tochquote:Zelfs SunChaser was er om samen met zijn slechte bandje te zorgen voor de teringherrie
Dat was een garpje, omdat die drummer op SC leekquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:15 schreef Matness het volgende:
[..]
die was er heul niet en heeft geen bandje toch
Inderdaad, ik ga een film kijken of zo.quote:
oh god, insider jokes in de openingspostquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat was een garpje, omdat die drummer op SC leek
Ja irritant he?quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:19 schreef Matness het volgende:
[..]
oh god, insider jokes in de openingspost
Ik vind van niet!quote:
Moet ik nu op zwart?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind van niet!'t Is MissHobbje
en niet een of anders Haags hopje.
Nu spel je het zelf ook foutquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind van niet!'t Is MissHobbje
en niet een of anders Haags hopje.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nu spel je het zelf ook fout [afbeelding]
MissHobje
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nu spel je het zelf ook fout [afbeelding]
MissHobje
Ik stem altijd op the Doors, zonet al mn tweede Doors plaatje aangevraagdquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaan we weer massaal op The Doors stemmen vanavond?
Het is ook weer eens tijd voor Lemon Tree. Tijd geleden.
342 minuten en 25 seconden nu hierquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij staat nu al 138 minuten en 13 seconden op action radio, onder deze account. Daarvoor heeft vrouwlief de hele dag action radio aan gehad.
[daffodil31]MEEUW![/daffodil31]quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:37 schreef nixxx het volgende:
gezellig! skaaiiip!!
quote:
over 60 minuten kan ie gewoon weer aangevraagd worden (alleen niet door Remco2002)quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:57 schreef -skippybal- het volgende:
Mooi zo! Dat kutnummer nu al, krijgen we 'm zo niet meer [14.gif]
Maar dat gaat niet gebeuren, want Fokkers kennen hun muziek wel [/ignorant]quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over 60 minuten kan ie gewoon weer aangevraagd worden (alleen niet door Remco2002)
Ja, laten we allemaal op The Doors stemmen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet gebeuren, want Fokkers kennen hun muziek wel [/ignorant]
Nee het is al afgelopen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:09 schreef remlof het volgende:
ben ik nog op tijd?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal op The Doors stemmen!
Ze gaan straks iedereen zn naam noemen die op The Doors heeft estemd denk ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:26 schreef sararaats het volgende:
ik hoop dat ik nog een keer genoemd word
Jam jam, met ham?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Dribbel heeft Fraubitch haar boterham afgelikt
Gestemd!quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze gaan straks iedereen zn naam noemen die op The Doors heeft estemd denk ik
Je bent genoemdquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:26 schreef sararaats het volgende:
ik hoop dat ik nog een keer genoemd word
net leidens ontzet.. wittebrood met haringquote:
*proest*quote:
En wat Fok!kers?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Meer de zoenen, stroopwafels en bonbonnetjes![]()
http://img204.imageshack.us/my.php?image=ik2px.jpg toch?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:57 schreef -skippybal- het volgende:
Waar is die foto van dat zusje dan??
Och jongens. Het is geen eens een breezahfotoquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
http://img204.imageshack.us/my.php?image=ik2px.jpg toch?
Krasgothic in de dopquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja zekerquote:
Ja dat is ze ja , leuk zusje hequote:Op maandag 2 oktober 2006 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat denk je zelfquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:50 schreef Sebasser het volgende:
Heb ik nog iets gemist ?
je aandachtquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:50 schreef Sebasser het volgende:
Heb ik nog iets gemist ?
ik roep me suf hierquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gezellig! Skype!
Verdomme luister jij ook alquote:
Lekkerquote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens mij zijn er maar 5 van de 59 bezoekers van de meet echt opgevallen![]()
Ik ga pitten, 5 uur gaat de wekker![]()
Van dat nekschot van je ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:36 schreef most_wanted het volgende:
Zijn er nog foto's gemaakt?
Ok, geef die cd dan sowieso maarquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef Nolius het volgende:
Nu zijn we iets belangrijks vergeten! We mogen nog prijzen weggeven!!!
Het gaat om het volgende:
Aankomende vrijdag is de Popronde in Den Bosch. Dan treden allerlei toffe nieuwe bandjes op.
Nu mogen wij een cd van een van die bandjes weggeven. Die krijg je dus zowieso, maar je kunt je ook plaatsen voor vrijkaarten om vrijdagavond het live concert bij te wonen en voor een t-shirt. Martijn maakt Woensdagavond om 20:00 uur bekend wie dat wint.
Maar wil je dus een cd winnen en lijkt het je tof om vrijdag in Den Bosch naar nieuwe talentvolle bandjes te gaan kijken? Mail ons dan op radio (at) fok.nl. De eerste die een leuke enthousiaste mail stuurt, WINT! En krijgt dus zowieso een cd.
Zeker als je naar het verkeerde perron gaatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Damn, het is wel lang reizen als je de trein mist
Naja, weltrusten
Ssssssssssssssstquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zeker als je naar het verkeerde perron gaat![]()
slaap lekker
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 05:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Goedemorgen!
Zo even langs de Free record shop om te kijken of die hit al in de schappen ligt!![]()
Jij haalt je gezelligheid wel uit de treinreis iedere dagquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:51 schreef Q. het volgende:
Mooi, niets gemist dus.
We hadden het nog over je. Maar dat wist je waarschijnlijk allangquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:51 schreef Q. het volgende:
Mooi, niets gemist dus.
Dat weet jij helemaal niet. Want je luistert nooitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:25 schreef Q. het volgende:
Je hebt het altijijijijijd over mij.
Waar was je nouquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:25 schreef Q. het volgende:
Je hebt het altijijijijijd over mij.
7 maar? valt nog meequote:Op maandag 2 oktober 2006 22:04 schreef Bravebart het volgende:
En het was 7 keer
Yvonne: En wie ben jij ?
Liiszle: Liiszle
Yvonne: Ow, ken ik niet![]()
Ja, doe ik!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:14 schreef nixxx het volgende:
yvonne laat je nog even weten of dat bier smaakte?
Ja ok, ik had ff niet aan het leeftijdsaspect gedacht enzoquote:
Uw wens is mijn bevel...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:32 schreef yvonne het volgende:
Mag die Elgar nu eindelijk eens weg?
yvonne|Dood vogeltje zegt:
ik luister AR hoor
ik hoor je wel
tief hem eruit
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
tief hem eruit
Da's gewoon een forward volgens mij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:35 schreef classpc het volgende:
Wat me opvalt tijdens het terugluisteren, sinds wanneer heeft actionradio een irc server draaien?
irc.actionradio.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |