Ok, geef die cd dan sowieso maarquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef Nolius het volgende:
Nu zijn we iets belangrijks vergeten! We mogen nog prijzen weggeven!!!
Het gaat om het volgende:
Aankomende vrijdag is de Popronde in Den Bosch. Dan treden allerlei toffe nieuwe bandjes op.
Nu mogen wij een cd van een van die bandjes weggeven. Die krijg je dus zowieso, maar je kunt je ook plaatsen voor vrijkaarten om vrijdagavond het live concert bij te wonen en voor een t-shirt. Martijn maakt Woensdagavond om 20:00 uur bekend wie dat wint.
Maar wil je dus een cd winnen en lijkt het je tof om vrijdag in Den Bosch naar nieuwe talentvolle bandjes te gaan kijken? Mail ons dan op radio (at) fok.nl. De eerste die een leuke enthousiaste mail stuurt, WINT! En krijgt dus zowieso een cd.
Zeker als je naar het verkeerde perron gaatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Damn, het is wel lang reizen als je de trein mist
Naja, weltrusten
Ssssssssssssssstquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zeker als je naar het verkeerde perron gaat![]()
slaap lekker
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 05:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Goedemorgen!
Zo even langs de Free record shop om te kijken of die hit al in de schappen ligt!![]()
Jij haalt je gezelligheid wel uit de treinreis iedere dagquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:51 schreef Q. het volgende:
Mooi, niets gemist dus.
We hadden het nog over je. Maar dat wist je waarschijnlijk allangquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:51 schreef Q. het volgende:
Mooi, niets gemist dus.
Dat weet jij helemaal niet. Want je luistert nooitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:25 schreef Q. het volgende:
Je hebt het altijijijijijd over mij.
Waar was je nouquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:25 schreef Q. het volgende:
Je hebt het altijijijijijd over mij.
7 maar? valt nog meequote:Op maandag 2 oktober 2006 22:04 schreef Bravebart het volgende:
En het was 7 keer
Yvonne: En wie ben jij ?
Liiszle: Liiszle
Yvonne: Ow, ken ik niet![]()
Ja, doe ik!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:14 schreef nixxx het volgende:
yvonne laat je nog even weten of dat bier smaakte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |