abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42381170
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:28 schreef jogy het volgende:
De twee linkjes in dit topic heb ik uitgeprint en met geel onderstreept wat de belangrijke punten zijn. Even kijken hoe stevig zo'n Bankhalmiep in haar schoenen staat .
Klein gokje:
Miep raakt in paniek en kan alleen nog maar uitbrengen dat ze je dan niet kan registreren.. In het uiterste geval roept ze haar baas erbij
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:08:12 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42381371
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Flauwe pestkop.
Ik doe het op zich nog niet eens om te pesten, dat de bankhalmedewerker mijn eerste aanpreekpunt is kan ik noch diegene aan de andere kant van de balie wat aan doen, ik kan me er echter ook niet druk om maken en kan er wel om lachen. Ik zal ook zeker niet boos worden of iets dergelijks, het is een spel maar wel één met een serieuze insteek waar ik achter sta
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:11:27 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42381437
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik doe het op zich nog niet eens om te pesten, dat de bankhalmedewerker mijn eerste aanpreekpunt is kan ik noch diegene aan de andere kant van de balie wat aan doen, ik kan me er echter ook niet druk om maken en kan er wel om lachen. Ik zal ook zeker niet boos worden of iets dergelijks, het is een spel maar wel één met een serieuze insteek waar ik achter sta
Ja, lachen man, als zo'n bankhalmiep niet stevig in haar schoenen blijkt te staan.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:15:47 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42381535
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, lachen man, als zo'n bankhalmiep niet stevig in haar schoenen blijkt te staan.
Jup. Nogmaals, dat is niet mijn doel om iemand de hoek in te drukken en ik zal ook alle vriendelijkheid ten toon spreiden die ik in me heb zonder onzedelijk te worden.

Nee serieus, ik ben het gewoon niet met de verplichting eens en het is nog eens onwettig ook. Ik breng het misschien een beetje raar, die bankhalmedewerker is mijn doel dus niet.
Vrijheid
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:37:41 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42395465
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 08:25 schreef jogy het volgende:
Stel, ik neem mijn paspoort mee, leg het onder het copieer aparaat en kras mijn sofienummer door en gooi een streep over mijn ogen van de pasfoto, dan is het toch ook goed? Als ze dan beginnen te zeiken dan heb ik daar nog wel wat leesvoer voor ze met de melding dat ik ze help om niet in strijd met de wet te zijn. Zo'n bankmiep heb je toch zo omgeluld lijkt me.
Ze scannen je ID kaart zelf, niet een kopie. Maar ik zie niet wat het probleem is, ze doen niks met je sofinummer, en je hoofd, tja, boeiend...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:38:54 #71
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42395496
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef jogy het volgende:
Jup. Nogmaals, dat is niet mijn doel om iemand de hoek in te drukken en ik zal ook alle vriendelijkheid ten toon spreiden die ik in me heb zonder onzedelijk te worden.

Nee serieus, ik ben het gewoon niet met de verplichting eens en het is nog eens onwettig ook. Ik breng het misschien een beetje raar, die bankhalmedewerker is mijn doel dus niet.
Sukkel. Schrijf dan de postbank aan. Die baliemedewerker kan daar niks mee. Enorm sneu, heb dan het lef om op het hoofdkantoor heibel te gaan schoppen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42395576
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Onzedelijk worden lijkt me idd niet verstandig
quote:
Ik ben wel benieuwd hoe het ging
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:45:19 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42395703
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:38 schreef Catbert het volgende:

[..]

Sukkel. Schrijf dan de postbank aan. Die baliemedewerker kan daar niks mee. Enorm sneu, heb dan het lef om op het hoofdkantoor heibel te gaan schoppen.
Je leest niet! die persoon is gewoon het eerste aanspreekpunt, daar kan ik niets aan doen en ik ga geen stampij maken of die persoon afzeiken ofzo, voor mijn part haalt diegene meteen een manager erbij.

Oh en, ik ben vergeten te gaan . Wordt vermoedelijk dinsdag ofzo, ik heb de spullen al in mijn tas .
Vrijheid
pi_42396722
Ik heb nog geen brief gehad, ga er dus nog niet heen. Onzin van die klote banken
pi_42427053
wat moet je doen als je die brief kwijt bent Ik weet wel dat ik me moet identificeren maar heb diebrief niet meer
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:09:50 #76
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_42427130
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:06 schreef WinnarJ het volgende:
wat moet je doen als je die brief kwijt bent Ik weet wel dat ik me moet identificeren maar heb diebrief niet meer
Gewoon naar het postkantoor gaan en je ID meenemen lijkt me.

Ik moet er ook nog voor 29 sept heen
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_42437772
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:17 schreef PV het volgende:
Ik heb nog geen brief gehad, ga er dus nog niet heen. Onzin van die klote banken
Te vroeg gejuicht... kom ik thuis, ligt er, jawel, een brief van de Postbank
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 23:12:36 #78
97348 Matness
Matt about you
pi_42437804
ik heb nog steeds geen brief gehad
pi_42438486
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:56 schreef boyv het volgende:
hier nog iemand met hetzelfde probleem

Postbank indenticatie blabla
En hier nog iemand.
Maar vele jaren eerder.

Ik wou mij op het postkantoor legitimeren met mijn rijbewijs en paspoort.
Louloene.
De juffrouw eiste een Postidentiteitsbewijs.
Bij dezelfde juffrouw een postidentiteitsbewijs aangevraagd.
Mocht ik me wel legitimeren met rijbewijs en/of paspoort.

Op grond van postidentiteitsbewijs mijn pakje gekregen van dezelfde dame.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_42438692
Eergisteren gedaan ... kleine moeite omdat ik toch praktisch naast het postkantoor woon!

Maar het blijft een idiote wet ... zogenaamde terrorismebestrijding
pi_42438740
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:06 schreef WinnarJ het volgende:
Je moet of je brief meenemen, of je pinpas
pi_42438873
Nooit zo'n brief gehad, die krijg je zeker alleen als je bij de Postbank zit
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 02:56:47 #83
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42444269
Eigenlijk ik helemaal niet meewerken aan al die identificatiecrap tegen het terrorisme ( ) maar je moet gewoon wel omdat je anders niet meer kan pinnen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_42446847
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:56 schreef -skippybal- het volgende:
Eigenlijk ik helemaal niet meewerken aan al die identificatiecrap tegen het terrorisme ( ) maar je moet gewoon wel omdat je anders niet meer kan pinnen
Je kunt natuurlijk een proces aan te spannen. Eerder in het topic werd aangegeven dat het misschien/waarschijnlijk illegaal is wat de banken nu doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2006 07:54:49 ]
pi_42446866
Ah, dit moet ik ook nog doen. Even een tvp-tje zodat ik het niet vergeet
pi_42446942
Het zgn burgerservicenummer (zelfde als het sofinummer maar dan met een ander naampje) wordt voor veel organisaties toegestaan om vast te houden. De overheid verkoopt het dat je als consument genoeg hebt aan je burgerservicenummer om je gegevens bij zo'n organisatie te krijgen.

Ti's een groter geheel waar dit maar een klein stukje van is. Big brother is watching you - closer and in more detail as ever before! Shizzle on
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:35:15 #87
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_42772984
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Je leest niet! die persoon is gewoon het eerste aanspreekpunt, daar kan ik niets aan doen en ik ga geen stampij maken of die persoon afzeiken ofzo, voor mijn part haalt diegene meteen een manager erbij.

Oh en, ik ben vergeten te gaan . Wordt vermoedelijk dinsdag ofzo, ik heb de spullen al in mijn tas .
*schopje* hoe is het afgelopen?
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_42773390
Toen ik -net op tijd- bij de postbank aankwam en tegen de baliemiep verzuchtte dat ik het bijna vergeten was, keek ze me aan en zei ze: 'Maak je niet druk. Zolang je het maar vóór 31 december hebt gedaan.' Dus ik heel verbaasd van: 'Maar in die brief staat: voor 6 september.'
Zij lachen. 'Ja, maar dat is alleen om het te spreiden. Iedereen heeft tot het einde van het jaar.'

Ja, dát hadden ze er dus niet bijgezet in die brief, hè!
Liej
pi_42773618
In de brief van de Rabobank stond dat ze je geen nieuwe diensten mogen aanbieden, zolang ze geen kopie van je ID-bewijs hebben.

'k Weet niet wat de sancties/gevolgen zijn bij de Postbank? Ineens niet meer kunnen pinnen?
  Moderator woensdag 18 oktober 2006 @ 15:56:06 #90
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_42773646
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:47 schreef Leigh het volgende:
Toen ik -net op tijd- bij de postbank aankwam en tegen de baliemiep verzuchtte dat ik het bijna vergeten was, keek ze me aan en zei ze: 'Maak je niet druk. Zolang je het maar vóór 31 december hebt gedaan.' Dus ik heel verbaasd van: 'Maar in die brief staat: voor 6 september.'
Zij lachen. 'Ja, maar dat is alleen om het te spreiden. Iedereen heeft tot het einde van het jaar.'

Ja, dát hadden ze er dus niet bijgezet in die brief, hè!
Nee duh, anders zou iedereen tot december wachten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_42773669
Da's hun ons probleem, maar dat van hun

Wat dat betreft is het wel slim van ze om het zo te doen...
Dan lopen wij te stressen en hebben zij een rustige decembermaand. Sneaky, hoor.
Liej
  Moderator woensdag 18 oktober 2006 @ 15:57:59 #92
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_42773702
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:56 schreef Leigh het volgende:
Da's hun ons probleem, maar dat van hun
Precies...en daarom zetten ze er een datum in september in.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator woensdag 18 oktober 2006 @ 15:58:57 #93
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_42773728
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:56 schreef Leigh het volgende:

Wat dat betreft is het wel slim van ze om het zo te doen...
Dan lopen wij te stressen en hebben zij een rustige decembermaand. Sneaky, hoor.
Er zullen duizenden mensen niet reageren op deze brief en die zullen dan alsnog in december moeten komen. Ik denk dat het een van drukste maanden ooit voor de banken wordt.
pi_42773783
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 23:12 schreef Matness het volgende:
ik heb nog steeds geen brief gehad
Ik al 2

Op de 1e heb ik keurig gereageerd door met mijn id naar het postkantoor te gaan (nu zo'n anderhalve maand geleden).
En gisteren kreeg ik weer zo'n brief, bedenkelijk hoor, zo'n bak die z'n administratie niet op orde heeft.
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_42773823
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:58 schreef Mike het volgende:

[..]

Er zullen duizenden mensen niet reageren op deze brief en die zullen dan alsnog in december moeten komen. Ik denk dat het een van drukste maanden ooit voor de banken wordt.
Denk dat het sowieso wel druk wordt bij de banken, gezien het toch twee grote feesten kent
Liej
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')