abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:41:34 #1
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42312283
Iedereen moet dus om één of ander onzin wetje zichzelf bij zijn of haar bank indentificeren.
Zo ook ik dus. Maar nu heb ik dus een klein probleempje, het moest voor 27 September
Nu wou ik dat dus nu gaan doen, maar krijg ik dan geen gezeik daaro dat ik te laat ben? Ze zijn namelijk ook zo aardig geweest om mij naar een kantoor te sturen aan de andere kant van de stad terwijl er hier ook meerdere op loop afstand zitten. Dus ik heb niet echt zin om voor niks door dat kutweer te fietsen.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_42312366
Ik heb het zelfde probleem, ik moet het ook nog steeds doen..
pi_42312401
Je kunt naar elk postkantoor. Je hoeft niet perse naar het postkantoor dat zij aanraden!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_42312635
Nee hoor, ik was ook een week te laat.
De banken zelf zijn ook helemaal niet zo blij met deze regeling maar zijn verplicht het te doen. O.a. als anti-terroristische maatregel.
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_42312638
maakt niks uit, heb het ook pas geleden nog gedaan
pi_42312673
hier nog iemand met hetzelfde probleem

Postbank indenticatie blabla
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:59:30 #7
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_42312765
Ik denk dat ze je voor straf nog een keer door de regen naar een ander kantoor laten fietsen
censuur :O
pi_42312782
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:56 schreef boyv het volgende:
hier nog iemand met hetzelfde probleem

Postbank indenticatie blabla
Alleen heeft die dyslexie
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:04:39 #9
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42312892
Ja whahahaha, een dubbel topic met in beide een typo in de TT

Maaruh, als je het toch voor langere tijd kan uitstellen blijf ik gewoon lekker binnen zitten en en werken aan die kutschool
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:12:31 #10
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_42313048
...'t is nog steeds identificatie....skippert
Causaliteit....dat is 't.
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:21:49 #11
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_42313237
Toch lopen er best wel een boel niet zo nozelle mensen rond hier. Zijn een half jaar later nog aant zeuren over die ID-plicht.....
Had het gewoon optijd gedaan ipv je zo aan te stellen, en je had helemaal geen probleem gehad.
Maar dat merk je van zelf wel snel genoeg, als je je eigen poen straks niet meer kan ophalen omdat je nu te lui bent om van je reet af te komen...
Of je het er nu wel of niet eens mee bent, maakt geen ruk uit, je zult het toch moeten, dussssssss, wacht nog ff en dan is het winter en heb je nog een excuus om niet te gaan, dan is het weer te koud....
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_42313308
Ik heb het vandaag ook gedaan bij een ander postkantoor dan in de brief stond, dat was geen probleem. Het moet alleen wel een postkantoor zijn en geen postaganetschap (in een supermarkt of sigarenboer oid)
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_42313379
heb nog geen brief gehad
pi_42313431
heb je die brief daarbij nodig of kun je gewoon langsgaan met pinpasje en daarbij id-kaart
pi_42314036
je kunt gewoon gaan...
niet gaan betekent dat je ergens in 2007 ineens niet meer kan pinnen..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:46:22 #16
75049 BasOne
Spaceship!
pi_42325291
Het kan tot 1 december.
Bron: PostBank medewerker, datum in de brief is zodat mensen die te laks zijn om het te doen niet achter het net vissen en gaan klagen als ze ineens niet meer kunnen pinnen.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:50:01 #17
97348 Matness
Matt about you
pi_42325374
ik heb nog nooit een brief gehad.
heb ik die per ongeluk weggeiiood, of zijn er meer die nikjs gehad hebben?
pi_42325420
Oja, 'k moet ook nog... vóór 4 september geloof ik.

'k Las ergens dat banken eigenlijk helemaal geen kopiëen van legitimatiebewijzen mogen verzamelen... Gewoon eenmalig de identiteit verifiëren is voldoende.
pi_42325435
Oh kut, dat moet ik ook nog doen! Stomme regel ook.
Back in business.
pi_42325458
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:52 schreef DennisMoore het volgende:

'k Las ergens dat banken eigenlijk helemaal geen kopiëen van legitimatiebewijzen mogen verzamelen... Gewoon eenmalig de identiteit verifiëren is voldoende.
Das wel vreemd, hij wordt wel degelijk gekopieerd dacht ik.
pi_42325530
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:54 schreef tho_Omas het volgende:

Das wel vreemd, hij wordt wel degelijk gekopieerd dacht ik.
Google .

http://www.zonow.com/article_Nederland_127_
quote:
Banken verzamelen onrechtmatig kopie paspoort

De banken verzamelen onrechtmatig kopieen van paspoorten van miljoenen klanten. "Als argument voert de Nederlandse Vereniging van Banken aan dat de Wet Identificatie Dienstverlening (WID) van 2003 hiertoe verplicht. Dit is onjuist," zo stelt het Meldpunt Misbruik Identificatieplicht. De WID eist enkel dat bij opening van een rekening de identiteit van de klant wordt vastgesteld als die klant niet bij de bank bekend is. Postbus 51 bevestigt dit.

Banken verzamelen onrechtmatig kopie paspoortIdentificeren betekent volgens het Meldpunt Misbruik Identificatieplicht controleren of de naam die de klant opgeeft overeenkomt met die in het getoonde identiteitsbewijs. "De wet vraag niet om kopieen. Als men al een afschrift van het identiteitsbewijs geeft, dan voldoet een afschrift zonder vermelding van het sofinummer. Het sofinummer mag alleen gevraagd worden bij het afnemen van financiele diensten, zoals een hypotheek, aandelen of een andere vorm van vermogensbeheer, waarvoor informatie moet worden verstrekt aan de fiscus, volgens de Algemene Wet Rijksbelastingen (AWR)," aldus het Meldpunt Misbruik Identificatieplicht.

Het inscannen van persoonsbewijzen, wat massaal gebeurt, druist volgens het Meldpunt in tegen de privacybescherming. Het inscannen druist in tegen de wet omdat pasfoto's in beginsel alleen mogen worden gebruikt waarvoor ze zijn afgegeven. In dit geval dus alleen voor het vervaardigen van identiteitskaarten. Ingescande foto's kunnen worden gebruikt om in combinatie met camerasystemen hele andere doelen te dienen.

Het inscannen van het sofinummer is volgens het Meldpunt nu al een inbreuk op de privacy. Zo gauw dit nummer omgezet wordt in het Burgerservice Nummer "zijn hier nog veel meer gegevens dan het belastingnummer in gevangen, met name gegevens over zorgverzekeringen die weer makkelijk te verbinden zijn aan medische gegevens".

Het College Bescherming Persoonsgegevens heeft de Nederlandse Vereniging van Banken bij brief gevraagd de banken te informeren om hun clienten hier op te wijzen. Het CBP houdt - onder de Wet bescherming persoonsgegevens (WBP) - toezicht op de naleving van wetten die het gebruik van persoonsgegevens regelen.
pi_42325618
http://www.postbus51.nl/i(...)/displaydefaultintro
quote:
Wijze van vastlegging
De WID vertelt niet op welke wijze de gegevens moeten worden vastgelegd. Digitaal of feitelijk is beide mogelijk. De toezichthouder van de branche bepaalt of de vastlegging ook in overeenstemming is met aanverwante wetgeving (zoals met de privacywetgeving).

De WID verplicht banken dus niet een kopie of scan te maken van het legitimatiebewijs van hun klanten, maar op grond van de Algemene Wet Rijksbelastingen (AWR) zijn banken verplicht om een afschrift van het identiteitsbewijs van hun klanten op te nemen in hun administratie.
Die snap ik niet.
Hoe kun je ánders een afschrift van het identiteitsbewijs opnemen in de administratie dan door het te scannen of te kopiëren? Wat is 'feitelijk' vastleggen?
pi_42325642
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]

Die snap ik niet.
Hoe kun je ánders een afschrift van het identiteitsbewijs opnemen in de administratie dan door het te scannen of te kopiëren? Wat is 'feitelijk' vastleggen?
Ja nogal tegenstrijdig dus. Mijn identificatie werd gewoon gekopieerd. Maarja blijkbaar mag het dus niet en moet het wel.
pi_42326337
Ohja dat ben ik helemaal vergeten. Moet je die brief meenemen ofzo? Anders ga ik morgen even met paspoort en pinpas langs het postkantoor. Of moet je nog meer meenemen?
pi_42326382
Ow dan moet ik even kijken tussen mijn stapel post. Gezeik ook.
pi_42326388
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 02:05 schreef Roolio het volgende:
Ohja dat ben ik helemaal vergeten. Moet je die brief meenemen ofzo? Anders ga ik morgen even met paspoort en pinpas langs het postkantoor. Of moet je nog meer meenemen?
Volgens mij moet je die brief meenemen. Maar je kan het natuurlijk altijd zonder proberen......
pi_42327545
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 02:10 schreef Thieske het volgende:

Volgens mij moet je die brief meenemen. Maar je kan het natuurlijk altijd zonder proberen......
In de brief staat dat giropasje en id-bewijs voldoende zijn.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:14:38 #28
141482 Q.
JurassiQ
pi_42327614
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:04 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

In de brief staat dat giropasje en id-bewijs voldoende zijn.
Check. Pasje en rijbewijs meegenomen was voldoende. Kon ook bij elk postkantoor, volgens mij stond in die brief dat je per sé naar eentje in je eigen regio moest maar dat is onzin.
For great justice!
pi_42327665
ik geloof dat ik een brief gemist heb

NIet gaan = niet kunnen pinnen (over een tijdje) ?
Dat kunnen ze niet maken. (ja ja.... regels blabla )
MIJN geld.

Kom zeg !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:21:43 #30
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_42327668
Nope helaas de brief moet mee.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:22:12 #31
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_42327677
Moet ik ook nog steeds doen Alhoewel ik die brief nog steeds niet heb gekregen
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:22:55 #32
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_42327686
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:21 schreef Megumi het volgende:
Nope helaas de brief moet mee.
Nee hoor, mijn vriendin is zelfs al naar het postkantoor gegaan voordat ze haar brief kreeg
pi_42327739
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]

Die snap ik niet.
Uit de wet (artikel 2.4)
[qute]Aan de verplichting, bedoeld in het eerste lid, is voldaan, indien de instelling voor de vaststelling van de identiteit van een cliënt gebruik maakt van de gegevens die zij bij een eerder aan die cliënt verleende dienst, overeenkomstig de bepalingen van deze wet of ingevolge de Wet identiteitsvaststelling bij financiële dienstverlening heeft vastgesteld. De eerste volzin is niet van toepassing indien het betreft een dienst ter zake van een transactie met een tegengestelde waarde of gezamenlijke tegenwaarde welke gelijk is aan dan wel meer bedraagt dan een bedrag van ¤ 10 000 en deze dienst wordt verricht door een ander filiaal van de dienst dan het filiaal dat de identiteit van de cliënt heeft vastgesteld.[/quote]
Kennelijk interpreteren de banken dat door het kopieren van het indentificatiebewijs ze (het makkelijkst) kunnen voldoen aan de eerste zin van de quote.
Maar als het kopieren strijdig is met een andere wet, mag dat dus niet.
Banken hebben overigens flink wat juristen in dienst, dus ze zullen er wel over nagedacht hebben. Wat niet automatisch betekent dat ze gelijk hebben. Lijkt me iets voor de rechter om uit te maken.
pi_42327896
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:22 schreef Erik_84 het volgende:
Same here..

Moet toch nog mijn OV inleveren, ga ik meteen wel even identificeren. Tegen mijn principes in, maar ik heb helemaal geen zin om twee keer te gaan
pi_42328042
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:21 schreef Mirage het volgende:
ik geloof dat ik een brief gemist heb

MIJN geld.

Kom zeg !
Helaas is het wel zo, stond van de week nog in de krant.
Geen nood, je krijgt nog een brief.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:58:16 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42328057
. Ik moet het ook nog doen, maar dan bij de ABN Amro. Officieel weet ik er niks van: niets te zien op de site en ik heb ook geen brief gehad (mijn huisgenoot heeft wel een brief gehad van de Postbank). Moet het eigenlijk echt bij elke bank dan?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:59:24 #37
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_42328071
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:58 schreef Viking84 het volgende:
. Ik moet het ook nog doen, maar dan bij de ABN Amro. Officieel weet ik er niks van: niets te zien op de site en ik heb ook geen brief gehad (mijn huisgenoot heeft wel een brief gehad van de Postbank). Moet het eigenlijk echt bij elke bank dan?
Helaas wel ja..
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:00:53 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42328087
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:59 schreef Erik_84 het volgende:

[..]

Helaas wel ja..
ga zo toch naar de stad, dus doe het dan wel even.

Zucht.
Niet meer actief op Fok!
  Eindredactie Games dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:03:38 #39
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_42328128
ik heb nog geen brief gehad
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_42328134
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:22 schreef Erik_84 het volgende:
Volgens de Postbank site kan het ook zonder de brief. Alleen je pinpasje en de paspoort/id en je gezichtje laten zien.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:07:47 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42328200
Ik vind het maar waardeloos dat er nergens iets op de site van de ABN Amro staat. Als ik het niet van mijn huisgenoot had gehoord, dan had ik van niets geweten en dan had ik in 2007 ineens niet meer kunnen pinnen. Dan hadden die lui een probleem gehad .

Maar ik ga richting town .
Niet meer actief op Fok!
pi_42328271
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:29 schreef Wombcat het volgende:

Kennelijk interpreteren de banken dat door het kopieren van het indentificatiebewijs ze (het makkelijkst) kunnen voldoen aan de eerste zin van de quote.
Maar als het kopieren strijdig is met een andere wet, mag dat dus niet.
Banken hebben overigens flink wat juristen in dienst, dus ze zullen er wel over nagedacht hebben. Wat niet automatisch betekent dat ze gelijk hebben. Lijkt me iets voor de rechter om uit te maken.
Achja, ik doe er ook niet moeilijk over, maar vreemd is het wel.

Het gaat geloof ik om het sofinummer dat niet zomaar in databanken mag worden opgeslagen.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:15:41 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42328291
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het maar waardeloos dat er nergens iets op de site van de ABN Amro staat. Als ik het niet van mijn huisgenoot had gehoord, dan had ik van niets geweten en dan had ik in 2007 ineens niet meer kunnen pinnen. Dan hadden die lui een probleem gehad .

Maar ik ga richting town .
quote:
Wet Identificatie Dienstverlening

ABN AMRO geeft hoge prioriteit aan het voorkomen en terugdringen van misbruik met rekeningen. Daarom controleren wij bij geldhandelingen de identiteit van klanten, zodat wij zeker weten dat de (rekening)gegevens inderdaad bij de desbetreffende klant horen.

Hoewel deze controle altijd al wordt uitgevoerd, zijn de identificatiegegevens niet allemaal automatisch in de systemen vastgelegd. De overheid verplicht alle banken om dit wel te doen, met als doel misbruik van rekeningen voor criminele doeleinden nog beter tegen te gaan.

Zijn uw gegevens correct vastgelegd?
Via het gratis telefoonnummer 0800 - 024 07 18 kunt u nagaan of uw gegevens correct zijn vastgelegd in onze systemen. Als dat niet zo is, vragen wij u om zo snel mogelijk persoonlijk langs te komen bij een van onze 560 vestigingen. U dient dan een geldig legitimatiebewijs mee te nemen, waarvan wij gelijk een kopie maken.

Waar kunt u terecht?
U kunt uw identiteitsgegevens bij alle ABN AMRO vestigingen in Nederland laten vastleggen. Op werkdagen kunt u bij elke vestiging terecht. Komt het u beter uit om op koopavond of op zaterdag langs te komen? Kijk dan op het overzicht van vestigingen voor de openingstijden.

Hebt u vragen?
Wij hebben een aantal veelgestelde vragen voor u op een rijtje gezet. Staat uw vraag daar niet bij? Neem dan contact op met 0800 - 024 07 18 (gratis). U kunt natuurlijk ook terecht bij een van onze vestigingen.
http://www.abnamro.nl/nl/overabnamro/wid/wid.html
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:20:00 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42329387
Nou lekker vaag weer. Het was net alsof ze van niets wisten bij de ABN Amro. Ze waren er sinds vorig jaar september mee bezig, ik had een brief moeten krijgen, maar het was al geregeld toen ik daar kwam ofzo.

Enorm vaag. Nou ja. Ik heb voor de zekerheid ff gevraagd of ik geen probs heb met pinnen volgend jaar en dat was niet zo .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:21:06 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42329413
* viking84 leest tekst van Lienekien. Oooh zo... ze vroeg wel of mijn adresgegevens nog correct waren, maar verder hoefde ik niets te doen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:19:18 #46
62913 Blik
The one and Only!
pi_42331998
Heb het ook nog niet gedaan, maar heb dan ook geen bericht gehad ofzo
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:14:05 #47
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_42336136
Ikheb gewerkt op t postkantoor speciaal voor de wid.

Iedereen kan komen je hebt de brief niet nodig... je pasje(of zelfs alleen je postcode +huisnr) plus een id is genoeg. het kan in welk postkantoor dan ook.

En de datum die in de brief staat is alleen om de drukte op het postkantoor beter te kunnen spreiden.
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:17:04 #48
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42352933
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:52 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, 'k moet ook nog... vóór 4 september geloof ik.

Dat is dus niet zo.

Ik werk zelf mee in het WID project bij de postbank (mijn bedrijf levert de database waarin ze de informatie opslaan), ze slaan zowel het plaatje alsook de tekst op het ID bewijs (wordt geOCRd) op.
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:21 schreef Mirage het volgende:
MIJN geld.
Sterker nog: als je een hypotheek hebt bij de postbank, en je vertikt te gaan, gaat je huis in de gedwongen verkoop. Dit zijn nieuwe regels waar een bank zich gewoon aan te houden heeft.
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:58 schreef Viking84 het volgende:
Bel je bank anders even. Kan prima zijn dat ze je ID bewijs de afgelopen jaren al gekopieerd hebben. Het is vooral de postbank die hier heel laat mee begonnen is.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:25:33 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42354672
Er staat me vaag iets van bij dat mijn bank mijn ID bewijs al eens gekopieerd heeft. Ik snap trouwens helemaal niet waar het nu precies voor is, dat hele gedoe. Iemand die dat uit kan leggen? (kan zelf ook een linkje opzoeken, maar goed ).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:02:36 #50
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_42355580
Kreeg gister een brief van m'n pa in m'n handen gedouwd dat ik het ook maar ff moet gaan doen voor de 27e

Hij dacht dat die brief voor hem was, handig als je een voornaam met dezelfde letter hebt
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:12:33 #51
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_42355883
ach, ben trouwens RABO klant, maar ik heb nog niet eens de oproep gehad voor de identificatie, dus het zal vast nog wel kunnen
pi_42357073
ik ga lekker niet, postbank gebruik ik toch niet meer. Laat ze de rekening lekker blokkeren, hoef ik dat niet meer te doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:04:29 #53
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_42357469
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:50 schreef Ticootje het volgende:
ik ga lekker niet, postbank gebruik ik toch niet meer. Laat ze de rekening lekker blokkeren, hoef ik dat niet meer te doen.
natuurlijk wel je geld eraf halen he
pi_42357504
staat geen geld op, denk ik, hoogstens 3 euro...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_42379785
zo.. gisteren ook maar even gedaan..
  donderdag 5 oktober 2006 @ 08:25:00 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42379838
Stel, ik neem mijn paspoort mee, leg het onder het copieer aparaat en kras mijn sofienummer door en gooi een streep over mijn ogen van de pasfoto, dan is het toch ook goed? Als ze dan beginnen te zeiken dan heb ik daar nog wel wat leesvoer voor ze met de melding dat ik ze help om niet in strijd met de wet te zijn. Zo'n bankmiep heb je toch zo omgeluld lijkt me.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_42379846
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 08:25 schreef jogy het volgende:

Stel, ik neem mijn paspoort mee, leg het onder het copieer aparaat en kras mijn sofienummer door en gooi een streep over mijn ogen van de pasfoto, dan is het toch ook goed? Als ze dan beginnen te zeiken dan heb ik daar nog wel wat leesvoer voor ze met de melding dat ik ze help om niet in strijd met de wet te zijn. Zo'n bankmiep heb je toch zo omgeluld lijkt me.
I dare you! .
  donderdag 5 oktober 2006 @ 08:33:43 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42379919
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 08:26 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

I dare you! .
Check!
Vrijheid
pi_42379985
lijkt me wel grappig, sta je bij de postbank geregistreerd met een balk over je ogen

een beetje dit idee dus

donderdag 5 oktober 2006 @ 09:08:48 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42380335
Mjin rijbewijs is gecopieerd, doorgestreept en nogmaals gecopieerd.

Nu even kijken vanmiddag wat ze er van zeggen
Vrijheid
pi_42380577
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:08 schreef jogy het volgende:

Gij anarchist! .
pi_42380622
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:08 schreef jogy het volgende:

Welk een rekel!
For great justice!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:28:24 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42380663
De twee linkjes in dit topic heb ik uitgeprint en met geel onderstreept wat de belangrijke punten zijn. Even kijken hoe stevig zo'n Bankhalmiep in haar schoenen staat .
Vrijheid
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:42:08 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42380907
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:28 schreef jogy het volgende:
De twee linkjes in dit topic heb ik uitgeprint en met geel onderstreept wat de belangrijke punten zijn. Even kijken hoe stevig zo'n Bankhalmiep in haar schoenen staat .
Flauwe pestkop.
pi_42380986
O. Moet ik ook nog doen, probleem is alleen dat ik mijn bankpasje kwijt ben. Dus die eerst opnieuw vragen? Heb ook geen brief meer.
pi_42381170
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:28 schreef jogy het volgende:
Klein gokje:
Miep raakt in paniek en kan alleen nog maar uitbrengen dat ze je dan niet kan registreren.. In het uiterste geval roept ze haar baas erbij
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:08:12 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42381371
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Flauwe pestkop.
Ik doe het op zich nog niet eens om te pesten, dat de bankhalmedewerker mijn eerste aanpreekpunt is kan ik noch diegene aan de andere kant van de balie wat aan doen, ik kan me er echter ook niet druk om maken en kan er wel om lachen. Ik zal ook zeker niet boos worden of iets dergelijks, het is een spel maar wel één met een serieuze insteek waar ik achter sta
Vrijheid
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:11:27 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42381437
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik doe het op zich nog niet eens om te pesten, dat de bankhalmedewerker mijn eerste aanpreekpunt is kan ik noch diegene aan de andere kant van de balie wat aan doen, ik kan me er echter ook niet druk om maken en kan er wel om lachen. Ik zal ook zeker niet boos worden of iets dergelijks, het is een spel maar wel één met een serieuze insteek waar ik achter sta
Ja, lachen man, als zo'n bankhalmiep niet stevig in haar schoenen blijkt te staan.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:15:47 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42381535
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, lachen man, als zo'n bankhalmiep niet stevig in haar schoenen blijkt te staan.
Jup. Nogmaals, dat is niet mijn doel om iemand de hoek in te drukken en ik zal ook alle vriendelijkheid ten toon spreiden die ik in me heb zonder onzedelijk te worden.

Nee serieus, ik ben het gewoon niet met de verplichting eens en het is nog eens onwettig ook. Ik breng het misschien een beetje raar, die bankhalmedewerker is mijn doel dus niet.
Vrijheid
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:37:41 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42395465
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 08:25 schreef jogy het volgende:
Ze scannen je ID kaart zelf, niet een kopie. Maar ik zie niet wat het probleem is, ze doen niks met je sofinummer, en je hoofd, tja, boeiend...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:38:54 #71
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42395496
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef jogy het volgende:
Jup. Nogmaals, dat is niet mijn doel om iemand de hoek in te drukken en ik zal ook alle vriendelijkheid ten toon spreiden die ik in me heb zonder onzedelijk te worden.

Nee serieus, ik ben het gewoon niet met de verplichting eens en het is nog eens onwettig ook. Ik breng het misschien een beetje raar, die bankhalmedewerker is mijn doel dus niet.
Sukkel. Schrijf dan de postbank aan. Die baliemedewerker kan daar niks mee. Enorm sneu, heb dan het lef om op het hoofdkantoor heibel te gaan schoppen.
pi_42395576
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Onzedelijk worden lijkt me idd niet verstandig
quote:
Ik ben wel benieuwd hoe het ging
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:45:19 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42395703
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:38 schreef Catbert het volgende:

[..]

Sukkel. Schrijf dan de postbank aan. Die baliemedewerker kan daar niks mee. Enorm sneu, heb dan het lef om op het hoofdkantoor heibel te gaan schoppen.
Je leest niet! die persoon is gewoon het eerste aanspreekpunt, daar kan ik niets aan doen en ik ga geen stampij maken of die persoon afzeiken ofzo, voor mijn part haalt diegene meteen een manager erbij.

Oh en, ik ben vergeten te gaan . Wordt vermoedelijk dinsdag ofzo, ik heb de spullen al in mijn tas .
Vrijheid
pi_42396722
Ik heb nog geen brief gehad, ga er dus nog niet heen. Onzin van die klote banken
pi_42427053
wat moet je doen als je die brief kwijt bent Ik weet wel dat ik me moet identificeren maar heb diebrief niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')