Dinsdag 7 feruari 2006
Vandaag ben ik er achter gekomen dat ik verliefd ben op Yanick… Daan is dus helemaal weer uit… een poosje al hoor! Yanick dus… Het is echt zoooon lekker ding… echt helemaal leuk… Hij lacht ook naar mij, dat zie ik omdat ik de hele tijd naar hem kijk…Maar ik weet nog niet zeker of hij wel op mij is. Dat ga ik nog even uitzoeken.
’s Avonds had ik weer dwarsfluitles. Ik kreeg een theorieboekje. Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in…Je moet zoveel leren…Naja.. ik hoop dat het gaat lukken.
Donderdag 9 februari 2006
Vandaag hadden we handbaltoernooi op school. We moesten daarvoor op plus uur. Ik had er eerst helemaal geen zin in. Maar eigenlijk was het wel leuk!!
’s Morgens moest ik eerst naar school mijn boekentas in mijn kluisje doen. Toen naar De Steense. Ik fietste achter Yanick en Jolmer aan. Yanick zat weer de hele tijd te slijmen enzow… Zo van: als je net zo goed speelt als gisteren dan komen we heel ver…etc.
Uiteindelijk kwamen we dus ook in de halve finale!! Maar toen wou Jolmer niet meer op het doel en moest Jelte maar die kon het niet en toen verloren we dus alles. Yanick helemaal pist… Gaat m’n liefdesaanzoek… naja… volgens mij weet hij het ook al wel!!!
Vrijdag 10 februari 2006
’s Morgens hadden we eerst informatiekunde. Toen kwam Thijs even binnen wandelen…Dat vond ik niet zo leuk want nu heeft Yanick tegen hem gezegd dat ik weer achter hem aan loop…Naja… Hij lult het hopelijk niet door. Verder was het wel een leuke dag en ben ik nog meer verliefd op Yanick geworden.
’s Avonds hadden we schoolfeest: valentijns schoolfeest!!! Ik had er echt zo’n zin in!!!! Het was eerst wel leuk. Yanick kwam ook bij mij in de buurt dansen etc. Hij keek de hele tijd (ik ook). Toen gaf ik hem een roos…die ik aan hem gaf. Maar toen stond hij mij aan te kijken…echt niet normaal!! Ik schaamde me dus rot!! Verder was het wel een leuke avond…Maar hij is dus niet verliefd op me
Liefff
![]()
!!