Behoorlijk triest, heel verhaal en hem dan in de laatste zin nog een kans geven.quote:
Nou, die gebruiker ff een berichtje sturen dat het verhaal gehoord is!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:34 schreef SimtekF1 het volgende:
Dit is echt te erg gek haha.
Huisje, boompje, beestje... en een kerel die vreemd gaat.
prive.doc ... leuk dat LimeWire
quote:
Ik heb enorm de behoefte dat wat ik voel van me af te schrijven.
'ontslag' en 'beoordeling' e.d. zijn ook leuk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:17 schreef M42 het volgende:
Christ, nog nooit dit gedaan... maar zoek eens voor de grap op "geheim" "prive" "vertrouwelijk"
dagboek ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef 700MB het volgende:
[..]
'ontslag' en 'beoordeling' e.d. zijn ook leuk.
Als je erg persoonlijke dingen wilt vinden moet je zoeken op 'lieve' of 'beste', aangezien veel mensen documenten opslaan onder de naam die Word hen standaard voorstelt, en dat is de eerste zin van het document.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef M42 het volgende:
[..]
dagboek ookmaar dat vind ik op zich nog we lullig door te spitten
![]()
Nou ja, ik vond hem wel grappig...quote:Mijne Heren,
Op grond van de toegekende toestemming om buiten Nederland te gaan wonen , geef ik uw het volgende door;
1. vertrek datum 26 oktober 2006
2 . adres : -xxx-, CURACAO NA
3. bankrekening no. : deze blijft hetzelfde derhalve kunt u de uitkering op de rekening die u normaliter gebruikt blijft storten
Op grond van bovenstaande kunt u opmaken dat slechts het adres is gewijzigd verder niks.
Hopend u voldoende te hebben ingelicht.
Van die mensen die gewoon heel hun C delen of zo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:33 schreef PPAUL het volgende:
haha, dit is wel grappig, maar hoe komt dit er precies allemaal in je share programma te staan?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:34 schreef SimtekF1 het volgende:
Dit is echt te erg gek haha.
Huisje, boompje, beestje... en een kerel die vreemd gaat.![]()
prive.doc ... leuk dat LimeWire
[..]
Prachtig!quote:dat is het toch echt als je als vent van 53 foto’s van je stijve lul gaat mailen naar je vochtige, te verre lieve schat die toch zo heerlijk beschikbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |