wattenstaafje of tandenstoker?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:12 schreef Geqxon het volgende:
Zo, mijn Macbook is weer als nieuw. Even met een doekje het scherm schoongemaakt, alle vieze randjes schoongepoetst, accu eruit gewipt e.d.
Ik heb alleen wel nog een "rauwrandje" lang het apple-logo op mijn scherm, iemand tips hoe ik dat schoon krijg?
Hoe bedoel je? Je kunt vanuit Linux of Mac OS X ook gewoon bij de data in de homedir van een password-protected Windows-account.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, ik had op zijn hoogst verwacht dat het een beetje a la NTFS zou zijn
Vanuit Windows, zelfsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je kunt vanuit Linux of Mac OS X ook gewoon bij de data in de homedir van een password-protected Windows-account.
Command+Option+Escape en dan Finder even opnieuw starten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:19 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb trouwens ook een prpobleem wanneer ik een dvd er in doe en ik wil bestanden kopieren blijft de dvd soms op de helft hangen en dan kan ik hem niet meer wegklikken of niks
Rockshocker had geloof ik na 10 maanden nog een batterij van 100%, dus dat kun je het beste aan hem vragenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:04 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nu de accu van mijn PowerBook binnen.
Wat moet ik doen, ontladen en dan laden, of kan ik em zo gebruiken?
Device aanklikken -> 'devices' in je menubalk -> remove devicequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:31 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een 2 tal apparaten staan in iSync die er eigenlijk wel uit mogen, die zijn gestolen of kapot. Hoe krijg ik die er uit?
Is er dan niets wat hangt? Is de nieuwste Adium wel helemaal stabiel? Kijk eens met Activity Monitor of er geen processen zijn die 100% CPU gebruiken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:49 schreef martinlutherking het volgende:
Mijn MacBook is soms zo tiefus traag. Begint het ding zwaar te blazen terwijl ik enkel surf en Adium heb openstaan, en dan reageert alles zo traag.Met een GB RAM verwachrt je toch meer prestatie?
Wanneer wilde jij de TH komen bezoeken trouwens?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 05:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Device aanklikken -> 'devices' in je menubalk -> remove device
Binnenkort, moet even een Donderdag vrij zien te maken...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanneer wilde jij de TH komen bezoeken trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |