http://tweakers.net/price(...)024VSO)-prijzen.htmlquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:19 schreef Furious het volgende:
Ich muchte gerne ein 1GB PC2700 SO-DIMM reepje haben. Kan iemand hier mij mee helpen? Tegen een leuk prijsje.
Verkapte-kut-TVP.
Te duur.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)024VSO)-prijzen.html
http://tweakers.net/price(...)C25-1G)-prijzen.html
Duur, maar wel behoorlijk in prijs gezakt! Ik heb er 2 jaar geleden nog 105 euro voor moeten neertellen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:21 schreef XL het volgende:
De adapter van mijn iBook is vanmiddag overleden![]()
![]()
![]()
Ik heb zijn verlies verwerkt door een nieuwe te kopen, maar dat leverde me nog een verlies van 79 euro op![]()
![]()
![]()
Bah, die krengen zijn duur!
Heb je er niet eentje over?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Duur, maar wel behoorlijk in prijs gezakt! Ik heb er 2 jaar geleden nog 105 euro voor moeten neertellen.
Ik heb m'n lader al weggegeven aan iemand. Net als m'n Airport-kaart. En de harddisk heb ik eruit gehaald om in een externe behuizing te bouwen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:51 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je er niet eentje over?
Jij hebt nu toch magsafe?
en het Keyboard heb je dat nog?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb m'n lader al weggegeven aan iemand. Net als m'n Airport-kaart. En de harddisk heb ik eruit gehaald om in een externe behuizing te bouwen.
Zijn al je toetsen nog perfect. Dan gaat het me om de aanslag, niet zozeer om de opdruk.quote:
Het is een G4-toetsenbord. Perfect issie niet. Rechtsbovenin, rond de backspace-knop wringt 'ie een beetje. Ik denk dat het een beetje verbogen is ofzo. De aanslag op zich is nog wel okay, hoewel ik heel af en toe het probleem had dat een toets bleef hangen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:06 schreef XL het volgende:
[..]
Zijn al je toetsen nog perfect. Dan gaat het me om de aanslag, niet zozeer om de opdruk.
Heb je het G4-toetsenbord? Wat zou je ervoor willen hebben als je hem op de post moest doen?
Ik kan je van tevoren wel een anti-statische zak sturen, tussen twee stukken karton hoeft het dan niet met pakketpost. Vermoed ik¿
Mooi.quote:
Doe het niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:36 schreef muhammad_ali het volgende:
Ga nu mac proberen te installeren op een AMD systeem van me. Wens me geluk jongens
Beste renz0r,quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:35 schreef renz0r het volgende:
Hallo moppies,
Ik zit zwaar te overwegen om een 30G Video ipod te nemen. Is dit een goede keuze? Wil deze, omdat die nu 289 euro is veel capaciteit. Hoe werkt die film zooi, beetje handig?
Hoe is het geheugen? flash of mini schijfje? Extra info iemand?
Ipod mini verkocht, omdat die steeds op pauze schoot wanneer ik ermee fietste of liep. Of die nou op hold stond of niet. Erg irritant, doen deze toch niet?
BVD
Ik heb 'em ook gedownload. Ik vond het maar kutsoftware als wannabe-semi-pro fotograaf.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:31 schreef Roeni3 het volgende:
Heb net Aperture binnen; kijken of hij voor zo'n noob fotograaf als ik ben handiger / beter is dan iPhoto.
Verkapte 'Zie-mij-eens-koel-lekkere-software-hebben' tvp
Nee, hij gebruikt een text editor om met Code Igniter te werken. Ik wil weten welke editor dat is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:39 schreef super-muffin het volgende:
Code Igniter?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:38 schreef Furious het volgende:
Verkapt ik hoop niet voor je dat je het echt hebt gekocht
Eerst was je er nog wel enthousiast over, toen ik mijn camera ging kopen. Wat is je tegen gaan staan, het idee van het programma zelf of het gebruik? En indien het laatste: is Lightroom prettiger?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik heb 'em ook gedownload. Ik vond het maar kutsoftware als wannabe-semi-pro fotograaf.
Al was dat met 1.0, 1.5 zou ik niet weten.
Verkapt ik hoop niet voor je dat je het echt hebt gekocht
Ik zou het niet eens meer weten wanneer dat was.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eerst was je er nog wel enthousiast over, toen ik mijn camera ging kopen. Wat is je tegen gaan staan, het idee van het programma zelf of het gebruik? En indien het laatste: is Lightroom prettiger?
In Mei ergens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens meer weten wanneer dat was.
Dat klinkt inderdaad niet prettigquote:In het begin is het leuk om ermee te spelen gezien de vele functies, en werkt opzich goed. Totdat je je er verder in gaat verdiepen, dan kom je de enorme gebreken tegen als de zeer onhandige, en eigenlijk gevaarlijke libraries waar ze gebruik van maken, als dat ene bestand corrupt raakt is alles weg. De workflow is beneden peil, slechte sharpening, slechte 'auto-generate' van de in RAW opgenomen 'camera informatie'. Zeer zeer traag (op een 1.5Ghz G4 in iedergeval, maar dan nog, ik kan wel vloeiend Camera RAW i.c.m. Photoshop CS2 draaien zonder hassel).
Hmm, ik dacht dat de laatste Beta wel aardig werkte. Nou ja. Eerst die iMac maar eens. En dan tijd. Ik heb nog geen enkele foto uitgezocht sinds ik dat ding heb in mei..quote:Lightroom zou best prettig kunnen zijn, als het werkt. Op m'n Windows PC loopt het na het aanklikken van een fotobestand vast, op m'n Mac loopt het bij het opstarten al meteen vast.
Op dit moment kun je eigenlijk het beste de laatste Camera RAW versie van Adobe downloaden (gratis), en gebruiken i.c.m. Adobe Bridge (zit bij CS2). Dat werkt het beste vind ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In Mei ergens.
[..]
Dat klinkt inderdaad niet prettigMaar ik denk dat ik eens naar versie 1.5 ga kijken als ik mijn Intel Mac koop, snelheid is dan wel prima, en de backup mogelijkheden waren geloof ik al verbeterd.
[..]
Hmm, ik dacht dat de laatste Beta wel aardig werkte. Nou ja. Eerst die iMac maar eens. En dan tijd. Ik heb nog geen enkele foto uitgezocht sinds ik dat ding heb in mei..
Ik ben eruit, het is TextMate. En het kost 40 dollar. En ik het wil het. Damnit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, hij gebruikt een text editor om met Code Igniter te werken. Ik wil weten welke editor dat is.
1.5.2 ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben eruit, het is TextMate. En het kost 40 dollar. En ik het wil het. Damnit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |