Heerlijk he? En degenen over wie ze roddelt verdienen het ook.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:30 schreef avonne het volgende:
Ik heb net het hele gesprek tussen Eveline en Sylvia gevolgd.
Daaruit blijkt dat Sylvia echt vuil en medogenloos kan zijn.
Haar mening over Stephan is niet mals "ik denk dat hij schulden heeft en daarom hier zit. Hij wil winnen en zijn schulden afbetalen"
Over Natasia: "morgen nog even iets uithalen als afscheidskadootje"
quote:Op zondag 12 november 2006 21:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik las hier op FOK! weleens reacties van streamers die dachten dat ze misschien pot was. Mocht dat zo zijn, bruikbaar vlees genoeg in het huis.
Nee, wordt al gespeculeerd sinds ze in het huis is.quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb in ieder geval Sylvia zelf horen zeggen dat het wel vaker voorkomt dat mensen denken dat ze lesbisch is.
Op de streams misschien wel, op TV is er niets van te zien.quote:
Je vergeet helemaal de nummer 1 van de fok poll.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:44 schreef Bagheera het volgende:
Okee ik ben erover uit: Sylvia moet winnen. Er is verder niemand anders die het waard is, vind ik.
Niemand verdedigde Sylvia tegenover Natasia. Ja, achteraf, op een beetje schuchtere manier, dan durven ze wel. Waar bleven Bart en Nathaneal toen het speelde? Triest hoor.
Voor mij is het als volgt:
- Sylvia![]()
-
-
- Bart / Nathaneal![]()
-
- Nena
- Eveline / Ilona![]()
-
-
- Brian / Natasia![]()
Huub! Niet vergeten, toen kende ik hem nog niet (was nog niet op tv geweest). Ik volg de streams af en toe, in die periode nog niet. Eveline staat er ook nog in bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Je vergeet helemaal de nummer 1 van de fok poll.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:13 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Huub! Niet vergeten, toen kende ik hem nog niet (was nog niet op tv geweest). Ik volg de streams af en toe, in die periode nog niet. Eveline staat er ook nog in bijvoorbeeld.
Omdat ze voor Huub opkwam.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom hebben de meeste bewoners een schijthekel aan Sylvia eigenlijk
Omdat ze geen meeloper is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom hebben de meeste bewoners een schijthekel aan Sylvia eigenlijk
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:32 schreef Patries86 het volgende:
Stomme actie van fok... je gaat dit mens toch geen kaartje sturen......
Werd er misselijk van toen ik het hoorde
Mocht het zo zijn, regel een date voor me.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:48 schreef bunnyma het volgende:
Hoe heet Sylvia eigenlijk van haar achternaam?
Zij komt uit Oosterhout, ik ook, daarom ben ik wel benieuwd of ik haar familie ken.
Ze hebben er een klein beetje van kunnen proeven na de kaartenactie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:02 schreef JohnDope het volgende:
Is het bij iedereen trouwens 'echt' duidelijk in de GK, hoe het volk over hun denkt?
En voor mijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn, regel een date voor me.![]()
Ook Huub, Ilona en Nena wisten niet wat hun overkwam.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:22 schreef happyme28 het volgende:
Een geweldige actrice die Sylvia!! Ze zou er een prijs voor moeten krijgen. Die Brian en Natasia gaan volledig mee en staan flink voor paal.
Mooi gezegd.... Go Syl, ik wens je veel sterkte toe in je verblijf bij die idioten en nu al je maatjes weg zijn..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:11 schreef Black_king het volgende:
Sylvia: Ze kunnen alles van me kapot maken, alles weggooien en me pesten; maar ze kunnen me nooit in mijn hart raken. Nooit.
Wil je alsjeblieft Sylvia niet zo beledigen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:55 schreef marky het volgende:
Sylvia is de Jeroen van de goudenkooi. Misschien niet spectaculair maar wel constant en opserverend. Heel goed weten hoe de boel in elkaar zit. Personen al aardig doorgrond. Jeroen was wat meer met de benen op de grond waar Sylvia wat meer zweverig is maar beide gaan uit van eigen kracht en volgen heel erg hun eigen lijn. In een huis vol gekken is zo'n persoonlijkheid een verademing en Jeroen heeft BB uiteindelijk gewonnen. Ik hoop voor Sylvia dat ze uiteindelijk wint.
en daar heb je een punt. Was een doordenker, maar: heel scherp Rens_Wildersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jeroen is eerder een Nena dan een Sylvia!
Idd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft Sylvia niet zo beledigen.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:55 schreef marky het volgende:
Ik hoop voor Sylvia dat ze uiteindelijk wint.
Als je de manier van in het programma staan bekijkt dan zijn er duidelijk overeenkomsten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft Sylvia niet zo beledigen.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Maar Sylvia kan een gesprek voeren en bezit meningen.
En jij bent een kansloos figuur die users in hun fobo stalkt, snap je me een beetje?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:08 schreef BRIMINGHAM het volgende:
Ze is een oude ziel, die door de villa heen zweeft.
Ik kan het niet precies uitleggen, maar snappen jullie mij een beetje? Met nadruk op oude ziel.
Nee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En jij bent een kansloos figuur die users in hun fobo stalkt, snap je me een beetje?![]()
dan is ze eerder verliefd op Bart..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:16 schreef awesomedude het volgende:
Volgens mij is ze stiekum verliefd op huub, alleen huub is soms een beetje grof tegen haar.
Ben het weer met je eens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:35 schreef avonne het volgende:
Het lijkt erop dat Sylvia vandaag de koningin van de villa is geworden.
Natuurlijk stond ze bij Huub al op 1
Eric geeft haar openlijk de hoogste plaats bij de contactpuntenverdeling
Natasia zoekt veelvuldig (en vindt) bij Sylvia rust wanneer de spanning oploopt.
Evenzo Amanda.
Een hele verandering sinds vorige week toen zij de eenzame outcast was.
Het directe resultaat van haar kalmte en waardigheid.
Weet je nog van die stemmingsronde toen het ging tussen Angelique en Sylvia...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:35 schreef avonne het volgende:
Het lijkt erop dat Sylvia vandaag de koningin van de villa is geworden.
Natuurlijk stond ze bij Huub al op 1
Eric geeft haar openlijk de hoogste plaats bij de contactpuntenverdeling
Natasia zoekt veelvuldig (en vindt) bij Sylvia rust wanneer de spanning oploopt.
Evenzo Amanda.
Een hele verandering sinds vorige week toen zij de eenzame outcast was.
Het directe resultaat van haar kalmte en waardigheid.
Dat kan wel en is ook al gebeurd. JdM baalde destijds van zowel Angelique als Sylvia en wilde dus één van de twee er uit zetten. Omdat ze ook toevallig onderaan de populariteitspoll stonden, heeft hij het nog wat extra spannend gemaakt door er die stemming aan vast te hangen. Maar het kwam er op neer dat hij niet tevreden was over zowel Angelique als Sylvia en dat één van twee weg moest. Dat hij dat mag doen staat in de regels. Sylvia is sindsdien wel veel populairder geworden, maar niet veranderd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:10 schreef droomkoningin het volgende:
er werd over gepraat dat ze haar zomaar het programma uit kunnen/willen gooien?
dat kan toch niet zomaar?
Hoe weet jij nou dat JdM niet tevreden was?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
...JdM baalde destijds van zowel Angelique als Sylvia en wilde dus één van de twee er uit zetten. Omdat ze ook toevallig onderaan de populariteitspoll stonden, heeft hij het nog wat extra spannend gemaakt door er die stemming aan vast te hangen. Maar het kwam er op neer dat hij niet tevreden was over ...
Van wie ben jij eigenlijk geen fan tong?quote:
Natasia, Jourie Mulder, Wim Kieft, Catherine Keijl, Marga van Praag, Scheringa, Rintje Ritsma, George W. Bush, Matheus, Rolf Wouters, De Kerstman, Blöff, Radiohead, Leonie Jansen, Silvana, Bridgit etc.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk geen fan tong?
Caps?quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia heeft ook allerlei baantjes gehad:
keukenarchitect, les op de fitness, matroos, fraude-onderzoeker bij Ebay.
Een vrouw van de wereld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Kooidanseres, timesharing
Syl kijkt g31L als ze booskijktquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:47 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Syl kijkt g31L als ze booskijktGOOR PLAATJE (BY THE WAY)
![]()
Screencap?quote:
geile ogen zijn dat!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:47 schreef Cynix ® het volgende:
Ze is zeker niet lelijk, maar ze heeft van die lodderige slaperige ogen.
Ik wil best wel een nachtje de villa in om te kijken of dat gerucht op waarheid berust !!!quote:Op zondag 12 november 2006 21:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik las hier op FOK! weleens reacties van streamers die dachten dat ze misschien pot was.
Het zou mij ook niet verbazen. In de strijd tussen de haantjes Brian en Huub loopt zij misschien als lachende derde met de buit weg. Het is haar iig gegund !!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef milk-shake het volgende:
sylvia gaat "gewoon' winnen...................LET OP MIJN WOORDEN
PRRRROEST....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:55 schreef marky het volgende:
Sylvia is de Jeroen van de goudenkooi.
Jeroen (wie??????) was wel spectaculair?????quote:Misschien niet spectaculair
Anders ik wel. Sylvia....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil best wel een nachtje de villa in om te kijken of dat gerucht op waarheid berust !!!
Ze had het vorige ook al op d'r naam staan, toen haar opa was gestorven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
Het meest aangrijpende moment van een reality programma ooit:
[afbeelding]
*slik*quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
Het meest aangrijpende moment van een reality programma ooit:
[afbeelding]
Ik dus ook. Ga meteen op de site van DGK lezen wat er aan de hand is, loop nog behoorlijk achter.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:13 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
*slik*![]()
Damn', dat is een aangrijpende cap. Ik heb de brief en alles wat erna volgde vannacht gemist. Syl: sterkte meid. En bedenk: eerlijkheid duurt het langst!
Klein stukje van het eerste filmpje gezien. Heftig hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Sylvia leest brief en is gebroken
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofE
Sylvia vraagt 12 uur aan
http://www.youtube.com/watch?v=-uCsQsHhwOo
That makes two of us. Hetzelfde geldt voor Huub en destijds Bart en Nicolaas.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:01 schreef itsme het volgende:
Zij was vanaf het begin favoriet bij mij .vind haar nog steeds leuk maar ik word nu een beetje moe van dat geadoreer als ik eerlijk ben.
Huub wordt ook geadoreerd inderdaad maar die krijgt ook nog wel eens wat negatiefs te horen, ook van zijn fans.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:04 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
That makes two of us. Hetzelfde geldt voor Huub en destijds Bart en Nicolaas.
Donderdag 8 maartquote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef JohnDope het volgende:
Wat kan Sylvia slecht acteren
Zagen jullie dat hoe ze in die TV-uitzending iets kapot gooide uit verdriet, dat kwam lekker ongeloofwaardig over
acteren?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef JohnDope het volgende:
Wat kan Sylvia slecht acteren
Zagen jullie dat hoe ze in die TV-uitzending iets kapot gooide uit verdriet, dat kwam lekker ongeloofwaardig over
Maar die actie an sich was nep.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:13 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Was het CGI? Die fles leek me vrij echt![]()
Sterk...???quote:Op maandag 12 maart 2007 23:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maar die actie an sich was nep.
Ik zou Brian wel heel sterk vinden als hij haar niet laat gaan...... Hij had wel goede argumenten vanavond in de TV-uitzending....
Als ze echt zoveel om haar vader geeft, dan stapt ze er gewoon uit.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:17 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Sterk...???
Eerder onmenselijk, kil en gevoelloos.
Omdat jij dat zou doen, moet zij dat ook doen? De relatie met haar vader was waarschijnlijk sowieso niet zo sterk als de gemiddelde vader-zoon/dochter relatie, ze hadden elkaar 10 jaar niet gesproken.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als ze echt zoveel om haar vader geeft, dan stapt ze er gewoon uit.
Als mijn vader kapot zou gaan, dan zou ik meteen weggaan, ik zou lekker die dikke hummer pakken (of een andere dikke vette auto die daar staat) en linea recta naar het ziekenhuis rijden. Die Kooi kan me gestolen worden dan!
Precies daarom hoeven die 12 uur ook niet in principe.....quote:Op maandag 12 maart 2007 23:35 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Omdat jij dat zou doen, moet zij dat ook doen? De relatie met haar vader was waarschijnlijk sowieso niet zo sterk als de gemiddelde vader-zoon/dochter relatie, ze hadden elkaar 10 jaar niet gesproken.
Dit is natuurlijk ook een lachertjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Zijn nieuwe vrouw hield afstand tussen mijn vader en mij en liet ons niet alleen .
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:51 schreef kissa het volgende:
Gecondoleerd met het overlijden van je vader, Sylvia. Veel sterkte gewenst.
Overigens is Johndope niet alleen in dit topic bezig. Ik heb er een opmerking over gemaakt in het forumvragen-topic.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt weer lekker gehapt op provocerende opmerkingen hier
LoL Wat ben jij erg zegquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:47 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Overigens is Johndope niet alleen in dit topic bezig. Ik heb er een opmerking over gemaakt in het forumvragen-topic.
nog even hier op terugkomend: dit klopt natuurlijk ook niet dat dat 'fappertje' van Sylvia's vader, Sylvia niet even alleen liet met haar vader. Wat een secreet dan die stiefmoeder, dat had ik niet laten gebeurenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Zijn nieuwe vrouw hield afstand tussen mijn vader en mij en liet ons niet alleen .
De wereld is wat ie is tegenwoordig vanwege "fijne" mensen zoals jij (en brian)quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:33 schreef Dynabite het volgende:
[afbeelding]
Poster formaat is onderweg naar Sylvia![]()
zelf zó is Sylvia leuk!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:33 schreef Dynabite het volgende:
[afbeelding]
Poster formaat is onderweg naar Sylvia![]()
Jouw Usericon ookquote:
kan je dat motiveren ik ziek niets van een positieve bijdrage van haar in dit spel.....quote:Op donderdag 26 april 2007 15:51 schreef Desii het volgende:
Syl is mooi en leuk... af en toe een beetje te zweverig met dat tarot gebeuren... maar voor de rest een topwijffie
ziek is zie freud versprquote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kan je dat motiveren ik ziek niets van een positieve bijdrage van haar in dit spel.....
De wens is de vader van de gedachtequote:
Sylvia heeft zojuist haar 24 uur aangevraagtquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:10 schreef avonne het volgende:
Enkele streamers hebben Sylvia net horen zeggen dat ze zondag vertrekt.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:12 schreef monique.t het volgende:
[..]
Sylvia heeft zojuist haar 24 uur aangevraagt
quote:Op zondag 29 april 2007 22:53 schreef fredfik het volgende:
de echte mijonair heeft vandaag helaas de villa verlaten
Eensch!quote:Op zondag 29 april 2007 22:53 schreef fredfik het volgende:
de echte mijonair heeft vandaag helaas de villa verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |