Van wie ben jij eigenlijk geen fan tong?quote:
Natasia, Jourie Mulder, Wim Kieft, Catherine Keijl, Marga van Praag, Scheringa, Rintje Ritsma, George W. Bush, Matheus, Rolf Wouters, De Kerstman, Blöff, Radiohead, Leonie Jansen, Silvana, Bridgit etc.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk geen fan tong?
Caps?quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia heeft ook allerlei baantjes gehad:
keukenarchitect, les op de fitness, matroos, fraude-onderzoeker bij Ebay.
Een vrouw van de wereld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Kooidanseres, timesharing
Syl kijkt g31L als ze booskijktquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:47 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Syl kijkt g31L als ze booskijktGOOR PLAATJE (BY THE WAY)
![]()
Screencap?quote:
geile ogen zijn dat!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:47 schreef Cynix ® het volgende:
Ze is zeker niet lelijk, maar ze heeft van die lodderige slaperige ogen.
Ik wil best wel een nachtje de villa in om te kijken of dat gerucht op waarheid berust !!!quote:Op zondag 12 november 2006 21:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik las hier op FOK! weleens reacties van streamers die dachten dat ze misschien pot was.
Het zou mij ook niet verbazen. In de strijd tussen de haantjes Brian en Huub loopt zij misschien als lachende derde met de buit weg. Het is haar iig gegund !!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef milk-shake het volgende:
sylvia gaat "gewoon' winnen...................LET OP MIJN WOORDEN
PRRRROEST....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:55 schreef marky het volgende:
Sylvia is de Jeroen van de goudenkooi.
Jeroen (wie??????) was wel spectaculair?????quote:Misschien niet spectaculair
Anders ik wel. Sylvia....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil best wel een nachtje de villa in om te kijken of dat gerucht op waarheid berust !!!
Ze had het vorige ook al op d'r naam staan, toen haar opa was gestorven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
Het meest aangrijpende moment van een reality programma ooit:
[afbeelding]
*slik*quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
Het meest aangrijpende moment van een reality programma ooit:
[afbeelding]
Ik dus ook. Ga meteen op de site van DGK lezen wat er aan de hand is, loop nog behoorlijk achter.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:13 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
*slik*![]()
Damn', dat is een aangrijpende cap. Ik heb de brief en alles wat erna volgde vannacht gemist. Syl: sterkte meid. En bedenk: eerlijkheid duurt het langst!
Klein stukje van het eerste filmpje gezien. Heftig hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Sylvia leest brief en is gebroken
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofE
Sylvia vraagt 12 uur aan
http://www.youtube.com/watch?v=-uCsQsHhwOo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |