dus?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:02 schreef Mauro het volgende:
Afmeld...
Moet dan in Haarlem zijn. Bij mijn zus. Die houdt dan een veesie
FF lezen Ivo: ik zie er vanaf omdat ik aan het evrhuizen ben komend weekend, jammer...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:17 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor de overzichtelijkheid op deze pagina de bijgewerkte lijst:
komt:
ultra_ivo
PK-fotografie
Priyantha
PoseidonVS
An24
DinoPK
Tall
Mauro
Vliegvrager
ForretstX
Freud
Oosthoek
Dutch50
heeft interesse:
Dr. Droxz
Elefes
Umberella
Xilantof
Sgoldie
Puckzzz
Het gaat me dus absoluut niet lukken qua tijd. Mocht je wat zien liggen, wil je dan kijken naar de prijs? Ik ben wel nieuwsgierig, ik vind het altijd moeilijk om de waarde van lenzen in te schatten...quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Tekade heeft 'm inderdaad, http://www.tekade.de/Angebot/angebot.html Voor 299 Euro. Weet je dus wat je plafond moet zijn als je er eentje in Houten ziet.
Kan ik je op de lijst zetten?
quote:Wanneer: zaterdag 4 en zondag 5 november
Oorzaak: werk aan het spoor
Gevolgen: er rijden geen treinen:
er rijden geen treinen tussen Utrecht Centraal en 's-Hertogenbosch en er rijden geen treinen tussen Geldermalsen en Tiel
de Intercity Haarlem/Amsterdam Centraal-Heerlen/Maastricht rijdt niet tussen Utrecht Centraal en 's-Hertogenbosch
de stoptrein Utrecht Centraal-Tiel/'s-Hertogenbosch rijdt niet
Alternatief: maak gebruik van de omleidingsroute of maak gebruik van de bus:
maak tussen Utrecht Centraal en 's-Hertogenbosch en tussen Geldermalsen en Tiel gebruik van de bus
reis van/naar Utrecht Lunetten met GVU-buslijn 8
reis tussen Haarlem/Amsterdam Centraal en Eindhoven/Heerlen/Maastricht via Den Haag en Rotterdam
Extra reistijd: een half uur
Hij hoeft niet mee.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
mijn vriend staat werkelijk te pópelen om zondag te gaan....NOT! dus ik weet het nog steeds niet, breken gaat er nog niet van komen maar we zien wel
Klopt. Ik had net mijn moeder aan de lijn die het foldertje naast de telefoon had liggen. Er rijden bussen. Desondanks raadt de NS aan om vanuit het zuiden via Nijmegen te reizen, een verbinding die vrijwel altijd spaak loopt. Ik gok gewoon op de bus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Als ik het goed begrijp (NS is nog steeds niet in staat dingen begrijpelijk op hun site te zetten) wordt de dienstregeling wel met vervangende bussen gereden.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hij hoeft niet mee.
Hij hoeft niet mee.
Nee , daar ben ik te verlegen voorquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Stiekem? En niet eens koffieleuten met de fotters?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:23 schreef Vliegvrager het volgende:
Dan moeten wij dus de hele tijd om ons heen kijken of wij een dame zien die ons gadeslaat....
*naarstig op zoek gaat Ymke's inzending voor de wedstrijd zelfportret
Ik kom ernaast staan, gezellig. (ben 1.93m lang, heb een volle baard en draag een zwarte cape. Oja, ik ruik een beetje vreemd)quote:
Je staat nog wel ergens in een wedstrijd topicquote:
Omdat dan niet iedereen vakantie heeft.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:52 schreef Elefes het volgende:
Ik ga het ook niet redden..Druk druk druk, waarom doen ze zoiets niet wanneer iedereen vakantie heeft
Volgende keer beter hoop ik, lijkt me wel leuk.
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Sandemanquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:36 schreef Olio het volgende:
[..]
Ik kom ernaast staan, gezellig. (ben 1.93m lang, heb een volle baard en draag een zwarte cape. Oja, ik ruik een beetje vreemd)
![]()
Had ik allang gedaan mutsquote:
Ik heb ver*****e helemaal niks van je gehad en zeker niks extra's . Echte vent he? Veel beloven maar niks doen.....quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:31 schreef Olio het volgende:
[..]
Had ik allang gedaan muts
Maar jij schrijft niks terug. Het moet wel van 2 kanten komen hé? Komt natuurlijk door dat incredimail van jou.
Zo wordt het nooit wat tussen ons, zoek nog eens goed. Volgens mijn outlook heb ik 10-10 op je post van 9-10 geantwoord. Met veel extra's.
Nou jij weer...![]()
En de kantine is pleuris duur.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Ik zou een boel cash meenemen want pinnen kan niet.
minderquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Ik zou een boel cash meenemen want pinnen kan niet.
Dus even voor iedereen die er nooit geweest is (mijzelf incluis): je loopt de zaal in, loopt naar links en daar is ergens een koffiecorner?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Zondag is de zaal voor ons vanaf 11 uur open. Gezien de reisproblemen zou ik voorstellen om pas rond 12.30 iets af te spreken, bij de koffiecorner aan de linkerkant van de zaal (dus niet het restaurant).
Oh, jullie komen wel. Leukquote:Op zondag 5 november 2006 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
Wij vertrekken zo, we zien wel even wie we aan gaan treffen
we hebben je niet gezienquote:
Hee, ik denk dat ik in de verte een Puckzzz gezien heb. Met zonder zweepje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |