Omdat dan niet iedereen vakantie heeft.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:52 schreef Elefes het volgende:
Ik ga het ook niet redden..Druk druk druk, waarom doen ze zoiets niet wanneer iedereen vakantie heeft
Volgende keer beter hoop ik, lijkt me wel leuk.
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Sandemanquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:36 schreef Olio het volgende:
[..]
Ik kom ernaast staan, gezellig. (ben 1.93m lang, heb een volle baard en draag een zwarte cape. Oja, ik ruik een beetje vreemd)
![]()
Had ik allang gedaan mutsquote:
Ik heb ver*****e helemaal niks van je gehad en zeker niks extra's . Echte vent he? Veel beloven maar niks doen.....quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:31 schreef Olio het volgende:
[..]
Had ik allang gedaan muts
Maar jij schrijft niks terug. Het moet wel van 2 kanten komen hé? Komt natuurlijk door dat incredimail van jou.
Zo wordt het nooit wat tussen ons, zoek nog eens goed. Volgens mijn outlook heb ik 10-10 op je post van 9-10 geantwoord. Met veel extra's.
Nou jij weer...![]()
En de kantine is pleuris duur.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Ik zou een boel cash meenemen want pinnen kan niet.
minderquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Ik zou een boel cash meenemen want pinnen kan niet.
Dus even voor iedereen die er nooit geweest is (mijzelf incluis): je loopt de zaal in, loopt naar links en daar is ergens een koffiecorner?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Zondag is de zaal voor ons vanaf 11 uur open. Gezien de reisproblemen zou ik voorstellen om pas rond 12.30 iets af te spreken, bij de koffiecorner aan de linkerkant van de zaal (dus niet het restaurant).
Oh, jullie komen wel. Leukquote:Op zondag 5 november 2006 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
Wij vertrekken zo, we zien wel even wie we aan gaan treffen
we hebben je niet gezienquote:
Hee, ik denk dat ik in de verte een Puckzzz gezien heb. Met zonder zweepje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |