abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42306243
Dat stomme beest komt steeds bij ons in de vensterbank zitten... binnen dus.
Dat heeft me intussen 3 bloempotten gekost omdat de honden die kat ontdekten en het nodig vonden om dat beest weg te jagen en gelijk hebben ze, het is hun huis. Kat in paniek en 3 bloempotten in stukken voor de vlakte.
Als we het slaapkamerraam open zetten gaat hij daar in de vensterbank zitten, ook binnen dus.
Allemaal zwarte kattepootafdrukken in de vensterbank en kattehaar in de slaapkamer. Mijn honden mogen niet eens in de slaapkamer komen laat staan de vieze stinkkat van een ander.
Gister heeft hij dus blijkbaar weer eens in de vensterbank van de slaapkamer gezeten, het raam stond open, het waaide een beetje dus de vitrage is wat naar buiten gezogen. Beest in paniek omdat hij opgesloten zat en zet zo zijn klauwen in de vitrage. Daar kan vitrage niet tegen!
Er zit nu een gat van bijna 10 cm doorsnee in mijn vitrage.

Als die kutkat zonodig binnen wil zijn houd hem dan in je eigen huis zodat hij daar de boel kan vernielen maar houd hem bij mij weg. Scheelt me gelijk een hele lading kattestront in de tuin.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_42306283
een likje sambal aan zijn poepertje smeren, je ziet dat dier niet meer terug
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_42306345
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:35 schreef longinus het volgende:
een likje sambal aan zijn poepertje smeren, je ziet dat dier niet meer terug
Dan moet je hem wel eerst kunnen pakken maar als je in de buurt komt schiet ie naar weg.
Als ik dat beest in mijn handen krijg kan ik nog wel andere dingen bedenken om met dat beest te doen trouwens.
pi_42306358
Uit het raam gooien, dat zal die kat leren!
pi_42306408
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Wel van de hoogste verdieping.
pi_42306414
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Ze kunnen makkelijk 6 meter vallen hoor, maar vanaf de 8e verdieping heb je zeker geen last meer van dat dier.
pi_42306521
Ik zeg je met een paintball pistool of luchtbugs kom je een heel eind, en anders een baksteen om ze nek en dan laten zwemmen wil ook helpen (ik hoor piepkonijn ijsmeis al aankomen lopen )
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:46:13 #8
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_42306544
Je kan de kat moeilijk kwalijk nemen dat ie een kat is, beter spreek je zn eigenaar er op aan dat ie em binnen houdt. Al die nerds hier met 'gooi em uit het raam 8 hoog', ik zal jullie 8 hoog naar beneden tiefen fucking idots!
pi_42306715
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef xstatic1975 het volgende:
Je kan de kat moeilijk kwalijk nemen dat ie een kat is, beter spreek je zn eigenaar er op aan dat ie em binnen houdt. Al die nerds hier met 'gooi em uit het raam 8 hoog', ik zal jullie 8 hoog naar beneden tiefen fucking idots!
Ik kan dat die kat heul wel kwalijk nemen, er lopen hier meerdere katten in de buurt maar dit is de enige die zich niet weet te gedragen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:55:16 #10
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42306761
CATS - FRIEND OR FOOD?
Mooi stukje leesmateriaal. Dus niet wegjagen en de sambal pas in z'n anus doen nadat je 'm hebt onthaard en gefrituurd hebt
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_42306806
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik kan dat die kat heul wel kwalijk nemen, er lopen hier meerdere katten in de buurt maar dit is de enige die zich niet weet te gedragen.
ga dan naar de eigenaar toe en praat over een oplossing en schadevergoeding.
ik heb het ook gehad met mijn kat, simpelweg een plantenspuit, paar keer raken als ie er weer is en het beestje zie je nooit meer terug!

maar ga niet zo stoer dreigen met: "Ik Flikker dat beest het raam uit" dwaas!
pi_42306846
dubbelpost..
pi_42306857
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:56 schreef Shades het volgende:

[..]

ga dan naar de eigenaar toe en praat over een oplossing en schadevergoeding.
ik heb het ook gehad met mijn kat, simpelweg een plantenspuit, paar keer raken als ie er weer is en het beestje zie je nooit meer terug!

maar ga niet zo stoer dreigen met: "Ik Flikker dat beest het raam uit" dwaas!
Ja ik heb niks beters te doen dan posten in mijn slaapkamer en wachten of het beest die dag wel of niet komt.
Sommige mensen hebben een leven dwaas!
pi_42306862
Alle kattenliefhebbers moeten dit topic niet zo serieus nemen, als de kat dood moest dan was dit stilletjes geregeld.
pi_42306878
Idd niet stoer praten over uit het raam gooien, want dan komen ze toch weer op hun poten terecht, ik stel voor eerst poten eraf knippen en dan eruit gooien, eens kijken of ze dan nog op hun pootjes terecht komen
pi_42306901
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

....Sommige mensen hebben een leven dwaas!
dus dan dreig jij met het doden van een onschuldig beestje die niet beter weet?

lekker leven!
pi_42306981
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef longinus het volgende:
Alle kattenliefhebbers moeten dit topic niet zo serieus nemen, als de kat dood moest dan was dit stilletjes geregeld.
Dat dus.
pi_42307042
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:00 schreef Shades het volgende:

[..]

dus dan dreig jij met het doden van een onschuldig beestje die niet beter weet?

lekker leven!
Je zit in Klaagbaak, niet in F&F muts.
Als ik een serieus topic had willen openen had ik het daar wel gedaan.

Iemand anders nog creatieve ideeën om me van dit schepsel uit de diepste krochten van de hel te ontdoen?
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:04:58 #19
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42307086
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

..
Iemand anders nog creatieve ideeën om me van dit schepsel uit de diepste krochten van de hel te ontdoen?
Landmijn op je vensterbank leggen....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_42307088
Eigenaren moeten hun katten gewoon binnenhouden.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_42307106
dood die kut kat
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:05:56 #22
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_42307121
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef longinus het volgende:
Alle kattenliefhebbers kattenhaters moeten dit topic ook niet zo serieus nemen, als de kat zij dood moesten dan was dit wel stilletjes geregeld.
pi_42307130
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:04 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Landmijn op je vensterbank leggen....
Dat is een goed back-up plan maar ik heb liever ideeën die niet ook gelijk mijn bed verpulveren.
Maar bedankt voor de input.
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:07:10 #24
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_42307169
Anders zet je het raam zodanig open (op een haakje of iets dergelijks) dat je wel de kamer kan luchten maar dat de kat niet naar binnen kan. Of je plaatst een kantelraam.
That's...Montgomery Clift, honey!
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:10:25 #25
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42307255
Gewoon je honden beter africhten..

You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:11:18 #26
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42307289
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:07 schreef Bismarck het volgende:
Anders zet je het raam zodanig open (op een haakje of iets dergelijks) dat je wel de kamer kan luchten maar dat de kat niet naar binnen kan. Of je plaatst een kantelraam.
Jah joh, pas je zelfs eens aan voor die kat
LastFM
pi_42307334
2 metalen draadjes spannen, en toevallig heeft het stopkontakt 2 openingen waar die draadjes inkunnen.
pi_42307344
Ik ga dus echt geen kapitaal uitgeven aan een kantelraam omdat zij een kat hebben die zo nodig buiten moet lopen hè.
pi_42307357
Stukjes spons vermengen met paté, of rattengif vermengen met kattenvoer! Sterven ze een snelle doch pijnlijke dood - maar het scheelt in de ellende van die beesten
Ik haat de belastingdienst
pi_42307443
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:12 schreef longinus het volgende:
2 metalen draadjes spannen, en toevallig heeft het stopkontakt 2 openingen waar die draadjes inkunnen.
Weet je dat ik daar serieus al aan heb zitten denken.
Niet met 220 maar wel met het schrikdraad-geval-apparaatje van mijn schoonvader. Volgens mij gaat zo'n beest daar niet dood van maar ik denk dat het genoeg afschrik zodat hij het niet snel nog een keer zal proberen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:17:34 #31
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_42307477
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga dus echt geen kapitaal uitgeven aan een kantelraam omdat zij een kat hebben die zo nodig buiten moet lopen hè.
Nee, en het plaatsen van een haakje is zeker ook een kapitale ingreep. Jij hebt een probleem, niet de kat noch de buren. De buren kunnen het vervelend vinden dat de buurvrouw last ondervind van hun huisdier. De kat is het om het even.

Met het plaatsen van een simpel haakje (paar euro voor een haakje en wat schroefjes bij je lokale bouwmarkt) is het probleem in één keer opgelost.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_42307640
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:17 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Nee, en het plaatsen van een haakje is zeker ook een kapitale ingreep. Jij hebt een probleem, niet de kat noch de buren. De buren kunnen het vervelend vinden dat de buurvrouw last ondervind van hun huisdier. De kat is het om het even.

Met het plaatsen van een simpel haakje (paar euro voor een haakje en wat schroefjes bij je lokale bouwmarkt) is het probleem in één keer opgelost.
Ik heb een probleem inderdaad, met de kat van de buren en dus hebben zij ook een probleem, ze bezorgen mij namelijk overlast.
Het is idioot dat ik mijn raam niet meer open zou kunnen zetten omdat zij een kat hebben die de boel bij mij in huis vernield. Dan zou ik dus ook mijn dekbed niet meer kunnen luchten in het open raam. Ze zoeken maar een oplossing.

Egoïstische kattenbezitters.
pi_42307680
Als mijn honden bij hun naar binnen zouden racen en een ravage aan zouden richten zou ik de schade ook vergoeden en zorgen dat zoiets niet nog een keer gebeurd.
En niet als oplossing geven dat ze dan maar nooit meer hun deur open moeten laten staan.
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:30:42 #34
51024 Esco
Ondertitel
pi_42307749
Brandslang op dat *** beest !
Signature
pi_42308779
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:30 schreef Esco het volgende:
Brandslang op dat *** beest !
Hij zit in mijn slaapkamer, niet in mijn badkamer!
pi_42309746
Goede opvoeding hebben die honden van je ook gehad. Beetje aanleren om zomaar achter elk beestje aan te gaan rennen..
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:46:02 #37
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42309780
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:44 schreef Sputnik het volgende:
Goede opvoeding hebben die honden van je ook gehad. Beetje aanleren om zomaar achter elk beestje aan te gaan rennen..
Lekker omdraaien weer...
LastFM
pi_42309868
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:44 schreef Sputnik het volgende:
Dat beest zat in MIJN woonkamer , natuurlijk gaan ze er dan achteraan.
Houd die kutkat gewoon in je eigen huis, dat doe ik ook met mijn honden.
pi_42312613
Dus jij vind het ok als je honden in de vensterbank springen omdat daar toevallig een kat zit?

Maar goed, jouw beestjes, jouw vensterbank en jouw rotzooi..

De kat zal het wel geweldig vinden, paar van die gekke beesten achter zich aan die 'm toch niet kunnen pakken
pi_42312999
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:54 schreef Sputnik het volgende:
Dus jij vind het ok als je honden in de vensterbank springen omdat daar toevallig een kat zit?

Maar goed, jouw beestjes, jouw vensterbank en jouw rotzooi..

De kat zal het wel geweldig vinden, paar van die gekke beesten achter zich aan die 'm toch niet kunnen pakken
Mijn honden zaten niet in de vensterbank, daar zat die kat en die heeft dus ook die bloempotten om gegooid.
Lezen is lastig hè?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')