Dan moet je hem wel eerst kunnen pakken maar als je in de buurt komt schiet ie naar weg.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:35 schreef longinus het volgende:
een likje sambal aan zijn poepertje smeren, je ziet dat dier niet meer terug
Wel van de hoogste verdieping.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Uit het raam gooien, dat zal die kat leren!
Ze kunnen makkelijk 6 meter vallen hoor, maar vanaf de 8e verdieping heb je zeker geen last meer van dat dier.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Uit het raam gooien, dat zal die kat leren!
Ik kan dat die kat heul wel kwalijk nemen, er lopen hier meerdere katten in de buurt maar dit is de enige die zich niet weet te gedragen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef xstatic1975 het volgende:
Je kan de kat moeilijk kwalijk nemen dat ie een kat is, beter spreek je zn eigenaar er op aan dat ie em binnen houdt. Al die nerds hier met 'gooi em uit het raam 8 hoog', ik zal jullie 8 hoog naar beneden tiefen fucking idots!
ga dan naar de eigenaar toe en praat over een oplossing en schadevergoeding.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kan dat die kat heul wel kwalijk nemen, er lopen hier meerdere katten in de buurt maar dit is de enige die zich niet weet te gedragen.![]()
Ja ik heb niks beters te doen dan posten in mijn slaapkamer en wachten of het beest die dag wel of niet komt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:56 schreef Shades het volgende:
[..]
ga dan naar de eigenaar toe en praat over een oplossing en schadevergoeding.
ik heb het ook gehad met mijn kat, simpelweg een plantenspuit, paar keer raken als ie er weer is en het beestje zie je nooit meer terug!
maar ga niet zo stoer dreigen met: "Ik Flikker dat beest het raam uit" dwaas!![]()
dus dan dreig jij met het doden van een onschuldig beestje die niet beter weet?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
....Sommige mensen hebben een leven dwaas!![]()
Dat dus.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef longinus het volgende:
Alle kattenliefhebbers moeten dit topic niet zo serieus nemen, als de kat dood moest dan was dit stilletjes geregeld.
Je zit in Klaagbaak, niet in F&F muts.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:00 schreef Shades het volgende:
[..]
dus dan dreig jij met het doden van een onschuldig beestje die niet beter weet?
lekker leven!![]()
Landmijn op je vensterbank leggen....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
..
Iemand anders nog creatieve ideeën om me van dit schepsel uit de diepste krochten van de hel te ontdoen?![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef longinus het volgende:
Alle kattenliefhebbers kattenhaters moeten dit topic ook niet zo serieus nemen, als de kat zij dood moesten dan was dit wel stilletjes geregeld.
Dat is een goed back-up plan maar ik heb liever ideeën die niet ook gelijk mijn bed verpulveren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Landmijn op je vensterbank leggen....
Jah joh, pas je zelfs eens aan voor die katquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:07 schreef Bismarck het volgende:
Anders zet je het raam zodanig open (op een haakje of iets dergelijks) dat je wel de kamer kan luchten maar dat de kat niet naar binnen kan. Of je plaatst een kantelraam.
Weet je dat ik daar serieus al aan heb zitten denken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:12 schreef longinus het volgende:
2 metalen draadjes spannen, en toevallig heeft het stopkontakt 2 openingen waar die draadjes inkunnen.
Nee, en het plaatsen van een haakje is zeker ook een kapitale ingreep. Jij hebt een probleem, niet de kat noch de buren. De buren kunnen het vervelend vinden dat de buurvrouw last ondervind van hun huisdier. De kat is het om het even.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga dus echt geen kapitaal uitgeven aan een kantelraam omdat zij een kat hebben die zo nodig buiten moet lopen hè.![]()
Ik heb een probleem inderdaad, met de kat van de buren en dus hebben zij ook een probleem, ze bezorgen mij namelijk overlast.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:17 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Nee, en het plaatsen van een haakje is zeker ook een kapitale ingreep. Jij hebt een probleem, niet de kat noch de buren. De buren kunnen het vervelend vinden dat de buurvrouw last ondervind van hun huisdier. De kat is het om het even.
Met het plaatsen van een simpel haakje (paar euro voor een haakje en wat schroefjes bij je lokale bouwmarkt) is het probleem in één keer opgelost.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:30 schreef Esco het volgende:
Brandslang op dat *** beest !
Lekker omdraaien weer...quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:44 schreef Sputnik het volgende:
Goede opvoeding hebben die honden van je ook gehad. Beetje aanleren om zomaar achter elk beestje aan te gaan rennen..
Dat beest zat in MIJN woonkamerquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:44 schreef Sputnik het volgende:
Goede opvoeding hebben die honden van je ook gehad. Beetje aanleren om zomaar achter elk beestje aan te gaan rennen..
Mijn honden zaten niet in de vensterbank, daar zat die kat en die heeft dus ook die bloempotten om gegooid.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:54 schreef Sputnik het volgende:
Dus jij vind het ok als je honden in de vensterbank springen omdat daar toevallig een kat zit?
Maar goed, jouw beestjes, jouw vensterbank en jouw rotzooi..
De kat zal het wel geweldig vinden, paar van die gekke beesten achter zich aan die 'm toch niet kunnen pakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |