Jah joh, pas je zelfs eens aan voor die katquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:07 schreef Bismarck het volgende:
Anders zet je het raam zodanig open (op een haakje of iets dergelijks) dat je wel de kamer kan luchten maar dat de kat niet naar binnen kan. Of je plaatst een kantelraam.
Weet je dat ik daar serieus al aan heb zitten denken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:12 schreef longinus het volgende:
2 metalen draadjes spannen, en toevallig heeft het stopkontakt 2 openingen waar die draadjes inkunnen.
Nee, en het plaatsen van een haakje is zeker ook een kapitale ingreep. Jij hebt een probleem, niet de kat noch de buren. De buren kunnen het vervelend vinden dat de buurvrouw last ondervind van hun huisdier. De kat is het om het even.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga dus echt geen kapitaal uitgeven aan een kantelraam omdat zij een kat hebben die zo nodig buiten moet lopen hè.![]()
Ik heb een probleem inderdaad, met de kat van de buren en dus hebben zij ook een probleem, ze bezorgen mij namelijk overlast.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:17 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Nee, en het plaatsen van een haakje is zeker ook een kapitale ingreep. Jij hebt een probleem, niet de kat noch de buren. De buren kunnen het vervelend vinden dat de buurvrouw last ondervind van hun huisdier. De kat is het om het even.
Met het plaatsen van een simpel haakje (paar euro voor een haakje en wat schroefjes bij je lokale bouwmarkt) is het probleem in één keer opgelost.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:30 schreef Esco het volgende:
Brandslang op dat *** beest !
Lekker omdraaien weer...quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:44 schreef Sputnik het volgende:
Goede opvoeding hebben die honden van je ook gehad. Beetje aanleren om zomaar achter elk beestje aan te gaan rennen..
Dat beest zat in MIJN woonkamerquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:44 schreef Sputnik het volgende:
Goede opvoeding hebben die honden van je ook gehad. Beetje aanleren om zomaar achter elk beestje aan te gaan rennen..
Mijn honden zaten niet in de vensterbank, daar zat die kat en die heeft dus ook die bloempotten om gegooid.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:54 schreef Sputnik het volgende:
Dus jij vind het ok als je honden in de vensterbank springen omdat daar toevallig een kat zit?
Maar goed, jouw beestjes, jouw vensterbank en jouw rotzooi..
De kat zal het wel geweldig vinden, paar van die gekke beesten achter zich aan die 'm toch niet kunnen pakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |